Tuorein sisältö

Jaossa beta-avaimia Hawken -mechamäiskeeseen!

20.11.2012 klo 13.51 | Luettu: 3869 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


V2.fi jakaa parillekymmenelle nopeimmalle halukkaalle beta-avaimen, jolla pääsee testaamaan useasti näilläkin sivuilla uutisoitua Hawken-mecharäiskintää.

Kerro meille suosikkirobottisi nimi ja lähetä se yksityisviestillä Manulle. Koodit lähetetään huomenna niin monelle nopeimmalle, kuin niitä riittää.

Alla olevalla videolla esittelyssä pelin Siege-pelimoodi.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Katso kuinka tehtiin... Skyrim 100 modilla o... >

Keskustelut (4 viestiä)

Reverendum

Rekisteröitynyt 20.11.2012

20.11.2012 klo 14.14

Herätti itsessä ristiriitaisia tunteita jo edellisessä betassa.
Mikäli diggaa mech genrestä, niin suosittelen miettimään tarkkaan kumpaan haluaa rahansa sijoittaa.

Vaihtoehtoina on kuitenkin tämä Hawken ("nopeaa" robo-räiskintää) tahi Mechwarriors (taktista robo-mittelöä).


Ei tule iskemään kovinkaan suureen yleisöön kumpainenkaan.


lainaa
Temposaur

Rekisteröitynyt 16.01.2012

20.11.2012 klo 14.26 2 tykkää tästä

Ai hitto kun joku porukka tekisi (vaikka Kickstartterina) "Skyrim-pelin" hawkenin ulkoasulla!

Eli massiivinen maailma vaikka "roolipelielementeillä" (vapaasti muokattavia robotteja, ai-kumppaneita ja hieno ja rikas maailma täynnä satunnaisia ja ei-satunnaisia tehtäviä).

Ei haittaa, vaikka pelin kehitys kestäisi kymmenenkin vuotta!
Muokannut: Temposaur 20.11.2012 klo 14.29 lainaa
Reverendum

Rekisteröitynyt 20.11.2012

20.11.2012 klo 14.40 1 tykkää tästä

Toivon mukaan kumpainenkin löytää oman pelaajakuntansa.
Mikä tahansa muu, kuin alituinen fantasiamättö on voiton puolella vastaavien (ja mikä jottei muidenkin....) pelien kohdalla.

Kaikki eivät halua runkata liekehtivien miekkojen, happoa syöksevien jousien ja tulta oksentavien kilpien tahtiin.

Monipuolisuus voittaa fantasiapelien keskinkertaisuuden mennen-tullen.
lainaa
TemmoPois

20.11.2012 klo 14.40 4 tykkää tästä

Temposaur kirjoitti:
Ai hitto kun joku porukka tekisi (vaikka Kickstartterina) "Skyrim-pelin" hawkenin ulkoasulla!

Eli massiivinen maailma vaikka "roolipelielementeillä" (vapaasti muokattavia robotteja, ai-kumppaneita ja hieno ja rikas maailma täynnä satunnaisia ja ei-satunnaisia tehtäviä).

Ei haittaa, vaikka pelin kehitys kestäisi kymmenenkin vuotta!

Katsohan mitä kymmenen vuoden kehitysaika teki vaikka Duke Nukemille. Vieläkö sanot ettei kymmenen vuoden kehitysaika haittaa, vaikka tekniikat vaihtuu ympärillä useaan otteeseen?
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova