FFXIV:n 1.0-version tarina tuli tänä aamuna päätökseensä, kun tuo valtava, taivaalla jo useita kuukausia (vuosia) lähestynyt meteoriitti vihdoin saavutti kriittisen etäisyyden, ja päästi pirunsa irti.
Tämä traileri tekee siltaa nykyisen 1.0-buildin ja tulevan 2.0n (ARR) välille.
Yli kaksi vuotta on kulunut surullisenkuuluisasta floppilaunchista, ja tässä kääntyykin nyt tärkeä sivu historiassa niin pelintekijöiden, mmo-skenen, kuin pelin itsensäkin näkökulmasta. Tällä lähdetään nyt re-launchiin.
2.0n tarina alkaa siitä, kun pelaaja - tuon videon lopussa tapahtuneen epännistuneen pelastautumisyrityksen jälkeen - on lähetetty viisi vuotta tulevaisuuteen. Tarinasta ei varsinaisesti ole vielä paljastettu sen enempää.
Koko peli on tehty uusilla työkaluilla lähes alusta asti uusiksi, uuden nokkamiehen voimin, edellisen saatua monoa vain kolme kuukautta alkuperäisen launchin jälkeen. Puolessatoista vuodessa, kun kehittäjä kertoo peliä täysillä työstäneensä, on saatu aikaiseksi uskomaton suunnanvaihdos.
Nykyinen versio oli pitkään kuukausimaksuton, koska peli oli yksinkertaisesti niin kehnossa jamassa. Sittemmin, kun pahimmat puutteet oli korjattu ja endgame-sisältöä lisätty, siirryttiin pikkuhiljaa kuukausimaksulliseen tilausmalliin, ja tämä sama tilausmalli tulee jatkumaan 2.0ssa.
Tänään saatujen tietojen mukaan globaalia, joskin suljettua alphaa tulevasta, yritetään käynnistää jouluun mennessä, betaa tammi-helmikuun vaihteessa, ja 2.0 launchia maaliskuun loppuun mennessä.
Keskustelut (4 viestiä)
11.11.2012 klo 15.22 1
Itse pelistä en sitten mitään tiedäkkään.
11.11.2012 klo 15.45 8
Tämä traileri tekee siltaa nykyisen 1.0-buildin ja tulevan 2.0n (ARR) välille.
Yli kaksi vuotta on kulunut surullisenkuuluisasta floppilaunchista, ja tässä kääntyykin nyt tärkeä sivu historiassa niin pelintekijöiden, mmo-skenen, kuin pelin itsensäkin näkökulmasta. Tällä lähdetään nyt re-launchiin.
2.0n tarina alkaa siitä, kun pelaaja - tuon videon lopussa tapahtuneen epännistuneen pelastautumisyrityksen jälkeen - on lähetetty viisi vuotta tulevaisuuteen. Tarinasta ei varsinaisesti ole vielä paljastettu sen enempää.
Koko peli on tehty uusilla työkaluilla lähes alusta asti uusiksi, uuden nokkamiehen voimin, edellisen saatua monoa vain kolme kuukautta alkuperäisen launchin jälkeen. Puolessatoista vuodessa, kun kehittäjä kertoo peliä täysillä työstäneensä, on saatu aikaiseksi uskomaton suunnanvaihdos.
Nykyinen versio oli pitkään kuukausimaksuton, koska peli oli yksinkertaisesti niin kehnossa jamassa. Sittemmin, kun pahimmat puutteet oli korjattu ja endgame-sisältöä lisätty, siirryttiin pikkuhiljaa kuukausimaksulliseen tilausmalliin, ja tämä sama tilausmalli tulee jatkumaan 2.0ssa.
Tänään saatujen tietojen mukaan globaalia, joskin suljettua alphaa tulevasta, yritetään käynnistää jouluun mennessä, betaa tammi-helmikuun vaihteessa, ja 2.0 launchia maaliskuun loppuun mennessä.
11.11.2012 klo 22.03 2
Blaa blaa
blaablaa
En lukenut
11.11.2012 klo 22.46 3
Blaa blaa
blaablaa
En lukenut
Mutta näit vaivaa kommentoida?
Kirjoita kommentti