CliffyB haluaa korjata Resident Evilin, Capcom haluaa pizzaa
Twitterissä käytiin mielenkiintoista sananvaihtoa Epic Gamesilta lähteneen Cliff Bleszinskin ja Capcomin välillä. Ensin CliffyB pyysi Capcomia soittelemaan hänelle, jotta pistettäisiin 'Resident Evil kuntoon yhdessä'. Vastauksessa kesti, mutta lopulta Capcomin Iso-Britannian toimisto vastasi miehelle sanoin "tuo pizzaa".
Sitä, onko kulissien takana puhuttu enemmänkin, ei tiedetä, mutta minkälainen mahtaisi seuraavasta Resident Evilistä tulla, mikäli CliffyB:llä olisi sormensa pelissä?
Keskustelut (22 viestiä)
29.10.2012 klo 14.12
29.10.2012 klo 14.15 1
Rekisteröitynyt 21.01.2008
29.10.2012 klo 14.19 4
29.10.2012 klo 14.19
Rekisteröitynyt 13.04.2007
29.10.2012 klo 14.37 3
Rekisteröitynyt 25.09.2008
29.10.2012 klo 14.46
Rekisteröitynyt 10.08.2011
29.10.2012 klo 15.10 7
Rekisteröitynyt 16.01.2012
29.10.2012 klo 15.12 10
Cliffy ainakin taitaa paskan ohjattavuuden jalon taidon.
29.10.2012 klo 15.22 2
Paskaa ohjattavuutta? :
Unreal series
Jazz Jackrabbit series
Yksi peli ei määrittele jonkinlaiseksi. Kannattaa katsoa isompaa kuvaa. Toki GW oli viimeisin.
Kaverista lisää:
http://bit.ly/TPFAmM
Rekisteröitynyt 22.03.2012
29.10.2012 klo 15.59
https://si0.twimg.com/profile_images/2340904046/5qzozace7e
Rekisteröitynyt 20.02.2010
29.10.2012 klo 16.02 1
Nää pelibudjetit taitavat vain olla niin isoja että pitää sitä volyymi asiakaskuntaa palvoa kun näitä "vanhan" ressan pelaajista.
Sekin vielä että jos aikoo sen kameran pitää seläntakana niin pelistä pitäisi tehdä niin vaikea(=Panoksia vähän) että suurinosa ei varmasti tykkäisi pelata. Jos taas panosten määrää nostaisi ja olisi hitaita zombeija tuolla kameralla takana varusettuna niin silloin siitä tulisi liian helppo..
Kuitenkin vanhojen ressojen taikuus tuossa haastavudessa(tönkkö konrtolit) ja pelattavuudessa perustui pitkälti siihen kamera hommaan ettet nähnyt kuka sieltä käytävän päästä asteli.
29.10.2012 klo 16.36 1
"Jätetään tää ohjaussysteemi samanlaiseksi kuin vanhemmissa ressuissa, mutta tehdään näistä pelihahmoista mukavasti hiukka raskaampia ja siten hitaampia. Niin ja isketään kylkeen vielä cover systeemi!"
Huvittavinta on että nämä mainitsemasi asiat LÖYTYVÄT JO Resident Evil 6:sta. Ihan ilman Cliffyn apuakin
29.10.2012 klo 16.45 3
29.10.2012 klo 22.09
Rekisteröitynyt 01.07.2009
30.10.2012 klo 08.51
Minkähän pizzan mahtaa viedä?
Joku missä ei ole ananasta.
30.10.2012 klo 11.27
Huvittavinta on että nämä mainitsemasi asiat LÖYTYVÄT JO Resident Evil 6:sta. Ihan ilman Cliffyn apuakin
Mutta ei riittävästi!
30.10.2012 klo 14.38
Rekisteröitynyt 02.11.2008
30.10.2012 klo 23.28
Minkähän pizzan mahtaa viedä?
Ilman oliiveja.
31.10.2012 klo 10.22
Olen kait ainut, joka tykkää siitä, että pelihahmojen liikkeessä on fysiikan tuntua, eikä hahmot leijaile ilmassa kuin hoovercraftit sinkoillen eteen, taakse ja sivuille samalla nopeudella.
Mees muualle siitä. Tänne tartte tuollasta paskaa kirjottaa...prkl.
31.10.2012 klo 15.11
Minkähän pizzan mahtaa viedä?
31.10.2012 klo 21.31
pelistä pitäisi tehdä niin vaikea(=Panoksia vähän) että suurinosa ei varmasti tykkäisi pelata.
Melkoista fruittarointia.
Halutaan yllättäviä säihähdyksiä, mutta sitten kun pelissä on jump scareja niin porataan miten paska peli on. Kyllä ne ekojenkin RESien kulman takana kyttääjät muistaa seuraavalla kerralla.
Vastavuoroisesti alkuperäisissä on korkeintaan 3 zombia alueella ja ne on aivan mielettömän helppo kiertää. Ja sitten on tietty se fakta että ne alkuperäiset on tehty joten on ihan turha kuluttaa samaa kaavaa uudelleen ja uudelleen. Kaikki tuntuvat unohtaneen miten jo RES3n aikaan sanottiin että sarja on alkanut tuntua jämähtäneen paikoilleen kaikkine alkukantaisine ongelmineen.
Myönnettäköön silti että kyllä välittömästi pelotti kun näin että Gearsin isä haluaa keskustella RE6sta. Melkoisesti samaa, mutta niin oli Silent Hillissä ja RESsäkin tai Crashissa ja Raymanissa... Cliffyllä ei silti ole mitään annettavaa RESille ja saisi pysyä kaukana.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
02.11.2012 klo 21.59
Tosin kyllä näitä on jo nähty aikaisemminkin. John Romero oli aikansa kovin pelisuunnittelija nimi, ja meitsi tykkää vieläkin sen peleistä, niistä uusistakin nimikkeistä Facebook-paskaa lukuunottamatta, mutta Cliffy:n pelit on aina olleet vähän turhan nössöjä huolimatta kaikesta macho meiningistään...
Cliffyn Resident Evil voisi olla aika makee silti. Erityisesti jos ohjaus saataisiin vielä RE6:stakin joustavammaksi.
PS. Tänään on poikien sauna ilta. Sori, jos on vähän erillainen viesti kuin mitä normisti kirjoittelen... (kaverin huomautuksesta lisäsin tämän) ;---D
Kirjoita kommentti