Ensimmäiset tiedot ja konseptikuva Battlefield 3 Aftermathista
DICE on kertonut hieman Battlefield 3 Aftermathista, joka on neljäs peliin tuleva DLC. Aftermathissa on neljä kaupunkikarttaa, jotka sijoittuvat tuhoutuneen Teheranin kaduille ja laitamille. Mukana on myös uusia pelitiloja, achievementeja, dog tageja ja tehtäviä. DICE:n mukaan Aftermathista löytyy taistelua niin vaaka- kuin pystysuorassakin ja maanjäristyksen luomat kolot ja muut muodostelmat tarjoavat suojaa ja kulkuväyliä. Reilusti muokattuja kulkuneuvoja ja aseistettuja siviilien kulkupelejä sopii myös odottaa. Laajennuksen julkaisuajankohdaksi on luvattu tämän vuoden joulukuu.
Keskustelut (9 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.12.2010
27.07.2012 klo 11.37 6
Rekisteröitynyt 09.07.2012
27.07.2012 klo 12.03 3
27.07.2012 klo 12.13 11
27.07.2012 klo 13.35 1
Miten se premium on yhtään enemmän rahastusta kuin vaikka BF42 tai BF2 lisärit, tuntuu taas vain että vihataan koska EA.
BF3 ei tarjoa parempaa DLC:tä, eli modeja (Forgotten Hope, Project Reality, Point of Existence). Näissä oli about kymmenen kertaa enemmän sisältöä ja vaihtelua, kuin BF2 expansion packeissä, eivätkä maksaneet penniäkään.
Premium heikentää muiden pelaajien pelikokemusta. Premium-käyttäjät mm. ohittavat muut jonossa. EA painostaa näin pelaajia 50€ pelin ostamisen jälkeen maksamaan 50€ lisää, jotta saisivat pitää pelikokemuksensa reiluna.
EA ratsasti markkinoinnissa Activisionin maksullisella Call of Duty premium systeemillä ja antoi pelaajille kuvan, ettei vastavaa Battlefieldiin tulisi.
Ei EA ole mikään pelaajien pyörittämä pulju, vaan valtava kasa osakkeita, joiden omistajia kiinnostaa tasan maksimoida kohdeyleisö tyhmentämällä pelit naurettavalle tasolle, keksiä uusia tapoja nyhtää rahaa tältä kohderyhmältä ja eliminoida haittoja, kuten modiskene ja LAN pelaaminen piratismin ehkäisyksi. Peleistä ei edes haluta tehdä niin hyviä, että niillä olisi pitkä elinkaari, joka hankaloittaisi tiheään ilmestyvien jatko-osien myyntiä.
Harmillista, että DICE myi itsensä EA:lle. Onneksi on vielä Bohemia, joka työstää oikeasti hyviä sotapelejä omien faniensa ehdoilla.
Rekisteröitynyt 19.04.2007
27.07.2012 klo 13.44 2
Silloin minä laitan mapit latautumaan. Ei tässä ole ollut mitään kiirettä ostella täyteen hintaan. :-)
Rekisteröitynyt 22.06.2008
27.07.2012 klo 14.50 1
Veikkaan, että se on ollut valmis jo pelin julkaisupäivänä
Tais osua naulan kantaan.
27.07.2012 klo 20.19 2
Veikkaan, että se on ollut valmis jo pelin julkaisupäivänä
En oikein usko. Eihän peli ollut muutenkaan läheskään valmis vielä julkaisussa.
27.07.2012 klo 21.37 1
Miten se premium on yhtään enemmän rahastusta kuin vaikka BF42 tai BF2 lisärit, tuntuu taas vain että vihataan koska EA.
BF3 ei tarjoa parempaa DLC:tä, eli modeja (Forgotten Hope, Project Reality, Point of Existence). Näissä oli about kymmenen kertaa enemmän sisältöä ja vaihtelua, kuin BF2 expansion packeissä, eivätkä maksaneet penniäkään.
Premium heikentää muiden pelaajien pelikokemusta. Premium-käyttäjät mm. ohittavat muut jonossa. EA painostaa näin pelaajia 50€ pelin ostamisen jälkeen maksamaan 50€ lisää, jotta saisivat pitää pelikokemuksensa reiluna.
EA ratsasti markkinoinnissa Activisionin maksullisella Call of Duty premium systeemillä ja antoi pelaajille kuvan, ettei vastavaa Battlefieldiin tulisi.
Ei EA ole mikään pelaajien pyörittämä pulju, vaan valtava kasa osakkeita, joiden omistajia kiinnostaa tasan maksimoida kohdeyleisö tyhmentämällä pelit naurettavalle tasolle, keksiä uusia tapoja nyhtää rahaa tältä kohderyhmältä ja eliminoida haittoja, kuten modiskene ja LAN pelaaminen piratismin ehkäisyksi. Peleistä ei edes haluta tehdä niin hyviä, että niillä olisi pitkä elinkaari, joka hankaloittaisi tiheään ilmestyvien jatko-osien myyntiä.
Harmillista, että DICE myi itsensä EA:lle. Onneksi on vielä Bohemia, joka työstää oikeasti hyviä sotapelejä omien faniensa ehdoilla.
Mistälähtien modit ovat olleet DLC:tä?
Rekisteröitynyt 04.11.2007
28.07.2012 klo 21.10
Mistälähtien modit ovat olleet DLC:tä?
DLC=DownLoadable Content.
Kirjoita kommentti