SSX Tricky palaa SSX:n DLC:nä?
SSX Trickysta on monella lämpimiä muistoja, joita SSX-sarjan uusin peli ei ehkä pystynyt täysin vastaamaan. Yllä oleva kuva löytyy nyt kuitenkin SSX:n Facebook-sivulta seuraavalla tekstillä varustettuna:
"SSX:n fanit ovat osoittaneet rakkautensa pelin rikkaalle historialle. Rakastamme sitä historiaa myös ja siksi olemme innoissamme, että voimme tuoda joitain klassisia elementtejä uusimpaan SSX-peliin tulevan DLC:n myötä. Saatte tietää lisää maanantaina, mutta nyt menemme räjäyttelemään ilotulitteita juhlistaaksemme sitä."
Kuvasta voi havaita ainakin Elisen asun olevan Tricky-ajoilta.
Keskustelut (9 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
15.04.2012 klo 17.16
Rekisteröitynyt 11.04.2007
15.04.2012 klo 18.00 1
"SSX:n fanit ovat osoittaneet rakkautensa pelin rikkaalle historialle. Rakastamme sitä historiaa myös ja siksi olemme innoissamme, että voimme rahastaa faneja tulevan DLC:n myötä. Saatte tietää lisää maanantaina, mutta nyt menemme räjäyttelemään setelitukkuja juhlistaaksemme sitä."
edit: Ai niin, tietenkin, sehän oli EAn peli, uliskaa vaan rauhassa
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.04.2012 klo 19.28
Rekisteröitynyt 20.12.2010
15.04.2012 klo 19.56
15.04.2012 klo 19.57 1
Rekisteröitynyt 04.11.2007
15.04.2012 klo 20.36
[urgers gonna burger? Tekisivät perkele ilmaista työtä? Jos ihmiset ostavat peliä, niin kait siihen nyt kannattaa enemmän työstää.
edit: Ai niin, tietenkin, sehän oli EAn peli, uliskaa vaan rauhassa
"Klassiset elementit" ei usein vaadi hirveästi töitä. Kaikki on jo suunniteltu, joten ei tarvitse kun muuntaa/luoda ne uuteen peliin sopivaksi. Ja ylipäätäänkin 80% nyky DLC:stä on niin sellaista, että homman pystyy hoitamaan yksi henkilö.
15.04.2012 klo 21.13
Ja ylipäätäänkin 80% nyky DLC:stä on niin sellaista, että homman pystyy hoitamaan yksi henkilö.
Ja sanot tämän... kuinkas monen vuoden omakohtaisella kokemuksella tuosta työstä?
Rekisteröitynyt 04.11.2007
15.04.2012 klo 22.02
Ja ylipäätäänkin 80% nyky DLC:stä on niin sellaista, että homman pystyy hoitamaan yksi henkilö.
Ja sanot tämän... kuinkas monen vuoden omakohtaisella kokemuksella tuosta työstä?
50 vuoden kokemuksella pelinkehittäjänä. No ei vaiskaan.
Jos nyt katsoo vaikka modisceneä PC -puolelta, niin jotkut harrastelijat tekee pirun monipuolisia ja hienoja paketteja yksin ja ilmaiseksi. Joten luulisi että ammattilainenkin pystyisi väsäämään jotain skinejä ja valmiiksi suunniteltuja mappeja yksin ilman järjettömiä määriä työtunteja.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
16.04.2012 klo 22.19
Burgers gonna burger? Tekisivät perkele ilmaista työtä? Jos ihmiset ostavat peliä, niin kait siihen nyt kannattaa enemmän työstää.
edit: Ai niin, tietenkin, sehän oli EAn peli, uliskaa vaan rauhassa
"Klassiset elementit" ei usein vaadi hirveästi töitä. Kaikki on jo suunniteltu, joten ei tarvitse kun muuntaa/luoda ne uuteen peliin sopivaksi. Ja ylipäätäänkin 80% nyky DLC:stä on niin sellaista, että homman pystyy hoitamaan yksi henkilö.
Kirjoita kommentti