Arcane kirjoitti: "To solve the development challenge of bringing bullet-time to multiplayer, only players in your line of sight will enter the bullet-time."
Arcane kirjoitti: "To solve the development challenge of bringing bullet-time to multiplayer, only players in your line of sight will enter the bullet-time."
...what? Entä mitä loput pelaajat tekevät?
Pelaavat normisti kaiketi.
Miten dead eye toimi RDR moninpelissä?
Katsooko nurkan takana oleva jaba kun vihu leijuu vieressa hidastettuna? Huhu
slugger
29.03.2012 klo 19.44
Oli muuten todella saman oloinen Uncharted 3:en moninpelin kanssa, tietysti bullet timellä yms. höystettynä, mutta muuten kyllä animaatioitaan myöten kuin samasta puusta höystetty.
Arcane kirjoitti: "To solve the development challenge of bringing bullet-time to multiplayer, only players in your line of sight will enter the bullet-time."
...what? Entä mitä loput pelaajat tekevät?
Pelaavat normisti kaiketi.
Miten dead eye toimi RDR moninpelissä?
RDR:ssä moninpelissä Dead Eye'ta käyttäessä ei tule hidastusta, vaikka kuva muuttuukin seepianväriseksi. Tuon Dead Eye'n aikana voi "maalata" kohteita rukseilla, kuten RDR:n yksinpelissäkin ja Dead Eye'n päätyttyä hahmo ampuu itsestään näihin valittuihin kohtiin.
Tuo Max Payne 3:n moninpelin Bullet Time -ratkaisu vaikuttaa kyllä kiintoisalta. Eli jos joku vihollinen on nurkan takana poissa Bullet Timen käynnistävän pelaajan näkökentästä, tämän pelaajan pelikuva ei hidastu, mutta entä kun tämä tulee nurkan takaa hidastettuun tilanteeseen? Muuttuuko peli yhtäkkiä tälläkin pelaajalla hidastetuksi? Kuullostaa monimutkaiselta, mut eiköhän Rockstar ole tuon homman osannut tehdä parhaalla mahdollisella tavalla.
niin. sitähän se, kuten odottiki, perus R*ria.
huono juttu?
no ei ehkä muuten, mut ei tuo meininki kyl juuri paynilta näytä, ihan geneerisen olonen R* tuotanto pelimoottorii/visuaalist ilmettä jne.... myöten.
olis toiminu paremmin ilman payne nimeä.
min5sevaan kirjoitti: niin. sitähän se, kuten odottiki, perus R*ria.
huono juttu?
no ei ehkä muuten, mut ei tuo meininki kyl juuri paynilta näytä, ihan geneerisen olonen R* tuotanto pelimoottorii/visuaalist ilmettä jne.... myöten.
olis toiminu paremmin ilman payne nimeä.
Pelaa se yksinpeli eka läpi ja katotaan sitte. Tää on video moninpelistä.
Jacki
31.03.2012 klo 02.54
Itelle tuli mieleen GTA IV:n moninpeli, johon oli lisätty toi hidastus. Ja voiko joku kertoa, että miksi Max on kalju? Onko sillä syöpä, vai........?
Mukki
05.05.2012 klo 02.24
Jacki kirjoitti: Itelle tuli mieleen GTA IV:n moninpeli, johon oli lisätty toi hidastus. Ja voiko joku kertoa, että miksi Max on kalju? Onko sillä syöpä, vai........?
Soon jo vanha miäs tosa. Mummiälestä toi räiskeenpiuke näytteleepi oikeen nätiltä ja makoosalta.
Keskustelut (14 viestiä)
29.03.2012 klo 17.24
29.03.2012 klo 18.04
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
29.03.2012 klo 18.20
...what? Entä mitä loput pelaajat tekevät?
Rekisteröitynyt 04.01.2011
29.03.2012 klo 18.25
"To solve the development challenge of bringing bullet-time to multiplayer, only players in your line of sight will enter the bullet-time."
...what? Entä mitä loput pelaajat tekevät?
Pelaavat normisti kaiketi.
Miten dead eye toimi RDR moninpelissä?
Rekisteröitynyt 12.01.2011
29.03.2012 klo 19.04
"To solve the development challenge of bringing bullet-time to multiplayer, only players in your line of sight will enter the bullet-time."
...what? Entä mitä loput pelaajat tekevät?
Pelaavat normisti kaiketi.
Miten dead eye toimi RDR moninpelissä?
Katsooko nurkan takana oleva jaba kun vihu leijuu vieressa hidastettuna? Huhu
29.03.2012 klo 19.44
Rekisteröitynyt 13.01.2011
29.03.2012 klo 21.20
toivottavasti edes sp toimii.
Rekisteröitynyt 25.08.2007
29.03.2012 klo 21.29
Rekisteröitynyt 10.04.2007
29.03.2012 klo 22.14
"To solve the development challenge of bringing bullet-time to multiplayer, only players in your line of sight will enter the bullet-time."
...what? Entä mitä loput pelaajat tekevät?
Pelaavat normisti kaiketi.
Miten dead eye toimi RDR moninpelissä?
RDR:ssä moninpelissä Dead Eye'ta käyttäessä ei tule hidastusta, vaikka kuva muuttuukin seepianväriseksi. Tuon Dead Eye'n aikana voi "maalata" kohteita rukseilla, kuten RDR:n yksinpelissäkin ja Dead Eye'n päätyttyä hahmo ampuu itsestään näihin valittuihin kohtiin.
Tuo Max Payne 3:n moninpelin Bullet Time -ratkaisu vaikuttaa kyllä kiintoisalta. Eli jos joku vihollinen on nurkan takana poissa Bullet Timen käynnistävän pelaajan näkökentästä, tämän pelaajan pelikuva ei hidastu, mutta entä kun tämä tulee nurkan takaa hidastettuun tilanteeseen? Muuttuuko peli yhtäkkiä tälläkin pelaajalla hidastetuksi? Kuullostaa monimutkaiselta, mut eiköhän Rockstar ole tuon homman osannut tehdä parhaalla mahdollisella tavalla.
Rekisteröitynyt 20.12.2010
30.03.2012 klo 01.08
Rekisteröitynyt 22.03.2012
30.03.2012 klo 02.12
huono juttu?
no ei ehkä muuten, mut ei tuo meininki kyl juuri paynilta näytä, ihan geneerisen olonen R* tuotanto pelimoottorii/visuaalist ilmettä jne.... myöten.
olis toiminu paremmin ilman payne nimeä.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
30.03.2012 klo 23.06
niin. sitähän se, kuten odottiki, perus R*ria.
huono juttu?
no ei ehkä muuten, mut ei tuo meininki kyl juuri paynilta näytä, ihan geneerisen olonen R* tuotanto pelimoottorii/visuaalist ilmettä jne.... myöten.
olis toiminu paremmin ilman payne nimeä.
Pelaa se yksinpeli eka läpi ja katotaan sitte. Tää on video moninpelistä.
31.03.2012 klo 02.54
05.05.2012 klo 02.24
Itelle tuli mieleen GTA IV:n moninpeli, johon oli lisätty toi hidastus. Ja voiko joku kertoa, että miksi Max on kalju? Onko sillä syöpä, vai........?
Soon jo vanha miäs tosa. Mummiälestä toi räiskeenpiuke näytteleepi oikeen nätiltä ja makoosalta.
Kirjoita kommentti