Bioshock Infiniteä voi pelata kuin olisi 1999
Irrational Games kertoo lisänneensä Bioshock Infiniteen pelimoodin nimeltä 1999. Vuosiluvulta kuulostava pelitila viittaa aikaan, "jolloin pelit olivat vielä haastavia". Peliä 1999-tilassa pelaaville on tarjolla muutoksia ja toimintoja, joita muista pelitiloista ei löydy.
"Halusimme antaa vanhimmille ja omistautuneimmille faneillemme vaihtoehdon palata juurillemme. 1999-pelitilassa pelaajat kohtaavat enemmän pysyviä seurauksia tekemistään valinnoista. Pelitila vaatii, että pelaaja valitsee erikoistumisia ja keskittyy niihin", kertoi Ken Levine.
1999-tilan ominaisuudet valittiin faneille teetetyn kyselyn perusteella.
Keskustelut (29 viestiä)
Rekisteröitynyt 15.11.2011
19.01.2012 klo 21.36
Rekisteröitynyt 07.12.2007
19.01.2012 klo 21.38
19.01.2012 klo 22.00
19.01.2012 klo 22.47
Kommentin minimipituus on 10 merkkiä!
19.01.2012 klo 22.50
Miten olisi 1989 pelitila jossa pitää mennä koko peli yhdellä istumalla läpi?
Kuraa! Sitäpaitsi, löytyy nykyäänkin pelejä jotka ovat hv haastavia ja vielä trophyja jotka on haastava saada.
19.01.2012 klo 23.02
20.01.2012 klo 00.33
Kuitenkin konsuleilla on saavutus jossa pitää pelata peli läpi tuossa moodissa, ja siitähän itkua piisaa.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
20.01.2012 klo 02.02
20.01.2012 klo 06.46
Kasuaalisuuden kylvämässä maailmassa esinntyy tälläistäkin? Nice.
Kyllä sun Jani-Petteri varmaan pitää vaihtaa alaa kun tää on liian kasuaalia nykyään. Kiinnostu vaikka eri eläinten paskojen keräämisestä.
20.01.2012 klo 08.18
Kasuaalisuuden kylvämässä maailmassa esinntyy tälläistäkin? Nice.
Kyllä sun Jani-Petteri varmaan pitää vaihtaa alaa kun tää on liian kasuaalia nykyään. Kiinnostu vaikka eri eläinten paskojen keräämisestä.
20.01.2012 klo 09.03
Aika surullista että tuollaisen pitää olla oma pelimoodinsa. Saisi olla niin, että pullamössöille on omansa.
Kuitenkin konsuleilla on saavutus jossa pitää pelata peli läpi tuossa moodissa, ja siitähän itkua piisaa.
Komppaan. Naurettavaa skidien paapomista nämä nykypelit. Lastenpelit (kaikki Wii kama) on asia erikseen mutta esmes Fallout 3 tuntuu aivan törkeän helpolta normaaliasetuksilla. Kaksmetrinen örkki voi lyödä lekalla avoimeen kalloon ja energiapointseista lähtee ehkä 10%, asetta voi vaihtaa kesken iskun pelin juoksun keskeytyessä, kehon voi parantaa 1% ->100% pelin keskeytyessä kesken taistelun, pelin voi tallentaa vaikka joka sekunti jos siltä tuntuu. Naurettavaa.
Rekisteröitynyt 28.04.2011
20.01.2012 klo 09.16
Rekisteröitynyt 11.04.2007
20.01.2012 klo 09.22
Aika surullista että tuollaisen pitää olla oma pelimoodinsa. Saisi olla niin, että pullamössöille on omansa.
20.01.2012 klo 09.27
20.01.2012 klo 09.32
Aika surullista että tuollaisen pitää olla oma pelimoodinsa. Saisi olla niin, että pullamössöille on omansa.
miksi aiemmin sitten tehtiin sellaisia hc-pelejä? luuliko joku että ne myyvät paremmin kuin nykyiset?
tavallaan ihan kiva juttu mutta ei tuo Infinite näytä mitenkään vakuuttavalta. sitäpaitsi se vaikeus tuli lähinnä siitä että hahmo kuoli parista osumasta ja oli rajoitetut elämät (Bioshock 1 ja 2 olivat ihan hirveitä kun loputtomien elämien lisäksi kaikki jo tapetut viholliset pysyivät kuolleina joten pelin pääsi läpi vaikka kuolisi joka toisessa vihollisessa)
20.01.2012 klo 10.24
Kuulostaa hyvältä. Haastavuus on hyvä asia, ja kertoo hyvin sen, kuinka hyvä peli loppujenlopuksi on kyseessä. Esmes Dark Soulsia taidetaan pitää vaikeana, mutta epäonnistumisista saa lähes aina syyttää itseään. Sitten on jotain Call of Duteja veteraanilla, missä pahimmissa tapauksissa peli spawnaa scriptinmukaisesti vihollisia selän taakse, tai joudut etsimään valkoisen talon edessä tietyn reitin, jossa et kuole. "Juoksitko väärään poteroon? HUONOA TUURIA, KUOLE!"
sellaistahan se sota on. ei kaikki ole itsestä kiinni
Rekisteröitynyt 04.11.2007
20.01.2012 klo 11.28
Kuulostaa hyvältä. Haastavuus on hyvä asia, ja kertoo hyvin sen, kuinka hyvä peli loppujenlopuksi on kyseessä. Esmes Dark Soulsia taidetaan pitää vaikeana, mutta epäonnistumisista saa lähes aina syyttää itseään. Sitten on jotain Call of Duteja veteraanilla, missä pahimmissa tapauksissa peli spawnaa scriptinmukaisesti vihollisia selän taakse, tai joudut etsimään valkoisen talon edessä tietyn reitin, jossa et kuole. "Juoksitko väärään poteroon? HUONOA TUURIA, KUOLE!"
Kyllä Dark Soulskin oli ajoittain melko epäreilu pelaajaa kohtaan, mutta se on totta että nämä pelit tarjoaa ihan erilaista haastetta. Dark Souls tarjoaa sitä oikeanlaista haastetta, eli oppimalla virheistään ja käyttämällä päätä pääsee monen hankalankin kohdan suht helposti läpi, mutta juoksemalla päättömästi hyökkäys -nappia rämpyttäen menettää henkensä samantien.
20.01.2012 klo 12.22
20.01.2012 klo 14.31
Olisi parempi että pelit tehtäisiin lähtökohtaisesti haastaviksi ja sitten niille, jotka eivät sellaista kestä olisi se easy-mode. Tuollaiset päälle hätäisesti lätkäistyt paskat eivät ikinä kykene saamaan samaa vaikutusta aikaan kuin alusta asti pelin rakenteeseen suunniteltu syvyys.
Jännä pointti että muutama vuosi sitten oli niitä super helppoja "casual" ynnä muita vaikeustasoja mutta homma onkin kääntynyt niin että kaikki vaikeustasot ovat enemmän tai vähemmän casualeja
Koska achievementit. jos peli on liian vaikea niin alkaa kauhea itku siitä yhdestä achievementista
Rekisteröitynyt 11.04.2007
20.01.2012 klo 15.02
Aika surullista että tuollaisen pitää olla oma pelimoodinsa. Saisi olla niin, että pullamössöille on omansa.
miksi aiemmin sitten tehtiin sellaisia hc-pelejä? luuliko joku että ne myyvät paremmin kuin nykyiset?
Rekisteröitynyt 17.03.2009
20.01.2012 klo 18.39
Kuulostaa hyvältä. Haastavuus on hyvä asia, ja kertoo hyvin sen, kuinka hyvä peli loppujenlopuksi on kyseessä. Esmes Dark Soulsia taidetaan pitää vaikeana, mutta epäonnistumisista saa lähes aina syyttää itseään. Sitten on jotain Call of Duteja veteraanilla, missä pahimmissa tapauksissa peli spawnaa scriptinmukaisesti vihollisia selän taakse, tai joudut etsimään valkoisen talon edessä tietyn reitin, jossa et kuole. "Juoksitko väärään poteroon? HUONOA TUURIA, KUOLE!"
sellaistahan se sota on. ei kaikki ole itsestä kiinni
No ei, mutta ei se tarkoita, että siitä tulisi hyvä pelimekaniikka. Etenkin kun CoDit aika pahasti tykkäävät raiskata sitä realismia kaikkialla muualla, joten miksi sitten hakata päätään seinään tämän asian kanssa?
Rekisteröitynyt 20.12.2010
20.01.2012 klo 19.22
Rekisteröitynyt 20.12.2010
20.01.2012 klo 19.24
1999 tyyliset grafiikat olisi kiva lisä joka vanhempaa pelaajaa lämmittäisi khyll :3
Rekisteröitynyt 11.11.2011
20.01.2012 klo 23.51
1999 tyyliset grafiikat olisi kiva lisä joka vanhempaa pelaajaa lämmittäisi khyll :3
ENB ja tuolta DOS-effect mukaan: http://enbdev.com/effect_en.htm
21.01.2012 klo 02.51
21.01.2012 klo 10.26
Eli grafiikoista tulee 2.5d ja äänet muuttu 16bittisiksi? no thanks
Taitaa aika suuri osa peliäänistä olla edelleen 16-bittistä, että se siitä.
21.01.2012 klo 23.03
Kasuaalisuuden kylvämässä maailmassa esinntyy tälläistäkin? Nice.
Ymmärsinkö oikein. Olet 13 ja ymmärrät jotakin kasuaalisuudesta?
Viimeiset 5 vuottahan pelit ovat olleet melkoisen kasuaaleja ja alle 8 vanhat harvoin pelaavat muuta
Rekisteröitynyt 15.11.2011
22.01.2012 klo 00.07
Kasuaalisuuden kylvämässä maailmassa esinntyy tälläistäkin? Nice.
Ymmärsinkö oikein. Olet 13 ja ymmärrät jotakin kasuaalisuudesta?
Viimeiset 5 vuottahan pelit ovat olleet melkoisen kasuaaleja ja alle 8 vanhat harvoin pelaavat muuta
Olen pelannut pienestä asti, silloin pelit olivat selvästi vaikeampia.
Että kyllä tiedän kasuaalisuudesta...
Rekisteröitynyt 20.12.2010
23.01.2012 klo 19.00
Kasuaalisuuden kylvämässä maailmassa esinntyy tälläistäkin? Nice.
Ymmärsinkö oikein. Olet 13 ja ymmärrät jotakin kasuaalisuudesta?
Viimeiset 5 vuottahan pelit ovat olleet melkoisen kasuaaleja ja alle 8 vanhat harvoin pelaavat muuta
Olen pelannut pienestä asti, silloin pelit olivat selvästi vaikeampia.
Että kyllä tiedän kasuaalisuudesta...
Se että olit nuori teki siitä Viva Pinatasta vaikean.
Kirjoita kommentti