Remedyllä tekeillä 'uraauurtava konsoliprojekti'
Alan Wake's American Nightmare julkaistaan ensi kuun puolessa välissä, mutta Remedyllä ei istuskella käsien päällä sitä odotellen, vaan muutakin on tekeillä. Firma etsii tekoälyohjelmoijaa tiimiinsä työskentelemään "uraauurtavan konsoliprojektin" parissa.
Vaikka Alan Waken peliurankin jatkamisesta on vielä puhuttu, vaikuttaisi siltä, että tässä on kyse jostain aivan muusta: "Tarvitsemme apuasi viemään tekoälymme ja hahmojen sekä vihollisten käyttäytymisen seuraavalle tasolle", kerrotaan työpaikkailmoituksessa.
Ulkomaalaisia hakijoita houkutellaan mm. suomalaisen saunan voimin.
Keskustelut (135 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.01.2011
16.01.2012 klo 15.43
16.01.2012 klo 15.45
16.01.2012 klo 16.00
16.01.2012 klo 16.10
Plus ulkomaalaisten rekryaminen Saunan avulla on todella typerää. Alastomuus on useimmissa maissa sen luokan tabu ettei paremmasta väliä. Puhumattakaan siitä, että heiluteltais niitä vehkeitä työkavereiden nähden.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
16.01.2012 klo 16.37
Ihan kuin olisin kuullut tämän aikaisemminkin...
Plus ulkomaalaisten rekryaminen Saunan avulla on todella typerää. Alastomuus on useimmissa maissa sen luokan tabu ettei paremmasta väliä. Puhumattakaan siitä, että heiluteltais niitä vehkeitä työkavereiden nähden.
Telakoitumisesta puhumattakaan.
16.01.2012 klo 16.39
Only in xbox, ja myynnit lasketaan tuhansissa.
ai niinqu alan waken? eiku...
16.01.2012 klo 17.01
16.01.2012 klo 17.01
16.01.2012 klo 17.44
Only in xbox, ja myynnit lasketaan tuhansissa.
ai niinqu alan waken? eiku...
Rekisteröitynyt 04.11.2007
16.01.2012 klo 17.59
16.01.2012 klo 18.10
16.01.2012 klo 18.13
Oikeastaan juurikin niin
eihän wakekaan ole myynyt kuin päälle sen miljoonan...
Rekisteröitynyt 10.04.2007
16.01.2012 klo 18.22
BTW. Missä vaiheessa Remedy tiputti entertainmentin nimensä perästä pois?
Ei missään vaiheessa. Tuolla työntekijänhakusivulla (heh) lukee jo "Remedy Entertainment is..."
Rekisteröitynyt 27.06.2007
16.01.2012 klo 18.50
Rekisteröitynyt 20.12.2010
16.01.2012 klo 19.09
16.01.2012 klo 19.29
16.01.2012 klo 19.52
Oikeastaan juurikin niin
eihän wakekaan ole myynyt kuin päälle sen miljoonan...
16.01.2012 klo 21.08
Oikeastaan juurikin niin
eihän wakekaan ole myynyt kuin päälle sen miljoonan...
http://xbox360.ign.com/articles/121/1213885p1.html
fail much?
16.01.2012 klo 21.23
http://xbox360.ign.com/articles/121/1213885p1.html
fail much?
Kyllähän peli myy kun sitä saa ilmaiseksi ::::DDDDDDDDDDD
16.01.2012 klo 21.34
"This includes the digital sales of the game"
Osaatko lukea?
16.01.2012 klo 22.29
Sitten näytetään taas videota uraauurtavasta sandbox-pelistä, joka käyttää uusimpien PC:iden kaikkia ominaisuuksia hyödyksi. 5 vuotta tästä esittelystä julkaistaan paska putkiräiskintä konsoleille, missä ei ole muuta samaa kuin nimi esittelyvideosta.
Tervetuloa vaan konsoleiden ja kasuaalijen pelien aikakaudelle.
17.01.2012 klo 00.35
"According to a report by IndustryGamers, sales of Alan Wake would be much higher than previously estimated, at around 1.4 millions, as of December 2011. This includes the digital sales of the game during the Xbox 360 2010 Holiday bundle, which included a token to download Alan Wake, as well as a retail copy of Forza Motorsport 3." http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Wake#Sales
Kyllähän peli myy kun sitä saa ilmaiseksi ::::DDDDDDDDDDD
Osaatko lukea?
"Xbox 360 2010 Holiday bundle, which included a token to download Alan Wake"
Osaatko itse?
17.01.2012 klo 09.12
Juu toivottavasti seuraava peli tulisi muillekkin alustoille ja julkaisijana olisi joku multiplattaritalo, lukuunottamatta Activisionia tai EA:ta.
Olisihan toi kivaa, kuten myös monen PS3-exclusive-kehittäjän pelit Boxille ja PC:lle, mutta... :P
17.01.2012 klo 09.58
Rekisteröitynyt 10.04.2007
17.01.2012 klo 12.02
"This includes the digital sales of the game"
Osaatko lukea?
Xbox Live Marketplacella ollut joku Holiday-bundle myynnissä, jossa oli ilmeisesti tarjolla erinäisiä pelejä tiettyyn hintaan. Saman bundlen mukana tuli kaupankylkiäisiksi latauskoodi Alan Wakeen. Aika kyseenalaista laskea pelin myynteihin mukaan tollaset "myynnit", kun porukka tuskin on sitä bundlea kauheena jonkun ilmasen Waken perässä ostelleet.
17.01.2012 klo 16.41
Osaatko itse?
Missä sen sai ilmaiseksi (eli suomennettuna idiooteille; ei tarvinnut maksaa valuuttaa sen saamiseksi)?
17.01.2012 klo 16.49
Ihan euroopassakin myytiin hintaan 250€
Vaikka kovasti yritin niin et ilmeisesti tajunnut. Kokeillaas uudestaan: Mistä sen sai maksamatta ollenkaan? Selvennyksenä 250€ ei ole sama asia kuin ilmaiseksi.
17.01.2012 klo 16.59
Ihan euroopassakin myytiin hintaan 250€
Vaikka kovasti yritin niin et ilmeisesti tajunnut. Kokeillaas uudestaan: Mistä sen sai maksamatta ollenkaan? Selvennyksenä 250€ ei ole sama asia kuin ilmaiseksi.
250 euroa oli siitä holiday bundlesta johon tuli kaupan päälle (lue: ilmaiseksi) latauskoodi. Alan Wake ei maksanut siinä mitään ja kehittäjätkään tuskin siitä mitään sai.
17.01.2012 klo 17.13
250 euroa oli siitä holiday bundlesta johon tuli kaupan päälle (lue: ilmaiseksi) latauskoodi.
Ihan sama vaikka tulisi kaupan alle, 250€ ei ole sama asia kuin ilmaiseksi. Siinä vaiheessa kun pelin saa omaksi maksamatta MS:lle (tai kenellekään muullekaan) pennin pyörylää voidaan miettiä pitäisikö luvut olla laskematta kokonaismyynteihin.
17.01.2012 klo 17.24
250 euroa oli siitä holiday bundlesta johon tuli kaupan päälle (lue: ilmaiseksi) latauskoodi.
Ihan sama vaikka tulisi kaupan alle, 250€ ei ole sama asia kuin ilmaiseksi. Siinä vaiheessa kun pelin saa omaksi maksamatta MS:lle (tai kenellekään muullekaan) pennin pyörylää voidaan miettiä pitäisikö luvut olla laskematta kokonaismyynteihin.
17.01.2012 klo 18.01
Kun ostat windowsin, niin maksatko siinä myös miinaharavasta?
Vertaat käyttöjärjestelmää pelikonsoliin? Oikeasti?
17.01.2012 klo 18.51
Kun ostat windowsin, niin maksatko siinä myös miinaharavasta?
Vertaat käyttöjärjestelmää pelikonsoliin? Oikeasti?
17.01.2012 klo 19.08
Molemmat tuotteita, joiden mukana tulee ilmainen peli.
Pakollinen osa järjestelmää vs vapaaehtoinen lataus. Hyvin verrattu, sherlock. Nyt voisit vielä kertoa mistä saa ilmaisen AW:n niin ryntään ostamaan.
17.01.2012 klo 19.15
Molemmat tuotteita, joiden mukana tulee ilmainen peli.
Pakollinen osa järjestelmää vs vapaaehtoinen lataus. Hyvin verrattu, sherlock. Nyt voisit vielä kertoa mistä saa ilmaisen AW:n niin ryntään ostamaan.
Piraattilahti tms. Sitten soitat Remedylle ja kysyt tilinumeroa johon saat antaa 400e "maksun"
Aika koomista että laillisen ilmaisen perässä juostaan vaikka sekin on shadypisnes. Vaikka tod. näk Remedy saa jonkun korvauksen menetetyistä myynneistä. Voin kuvitella että sadat jolleivat tuhannet innostuneet nimenomaan Alan Wakesta ja ostivat Bundlen siinä sivussa
17.01.2012 klo 19.21
Molemmat tuotteita, joiden mukana tulee ilmainen peli.
Pakollinen osa järjestelmää vs vapaaehtoinen lataus. Hyvin verrattu, sherlock. Nyt voisit vielä kertoa mistä saa ilmaisen AW:n niin ryntään ostamaan.
17.01.2012 klo 19.33
Molemmat tuotteita, joiden mukana tulee ilmainen peli.
Pakollinen osa järjestelmää vs vapaaehtoinen lataus. Hyvin verrattu, sherlock. Nyt voisit vielä kertoa mistä saa ilmaisen AW:n niin ryntään ostamaan.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 25.01.2008
17.01.2012 klo 20.28
Sitten näytetään taas videota uraauurtavasta sandbox-pelistä, joka käyttää uusimpien PC:iden kaikkia ominaisuuksia hyödyksi. 5 vuotta tästä esittelystä julkaistaan paska putkiräiskintä konsoleille, missä ei ole muuta samaa kuin nimi esittelyvideosta.
Tervetuloa vaan konsoleiden ja kasuaalijen pelien aikakaudelle.
Kun pelihistoriaa katsoo, niin juuri mitään muita aikakausia ei ole ollut olemassakaan :)
17.01.2012 klo 20.32
Ostat tuotteen
Bingo ja Papukaijamerkki. Rahat MS:lle ja Remedylle myyty peli, kiitos ja näkemiin. Jos et mitään muuta osaa kertoa niin eiköhän tämä ollut tässä. Miljoonat paukku onneksi tämänkin pelin kohdalla.
17.01.2012 klo 20.40
Joulun aikaan vuonna 2010 sain xbox-konsolin mukana ilmaisen Alan Waken, olisit ostanut..
Millä sä oikein saat siitä ilmaisen? Jos ostit sen bundlen (boksi+forza+aw) niin maksoit kyllä kaikesta mitä se pitää sisällään, mukaanlukien Alan Wakesta. Vai hämääkö sua se että siinä tuli vain se koodi eikä fyysistä peliä? Sama asiahan se on, tulee MS:lle vain halvemmaksi kun pistetään pakettiin vain yksi levyversio.
17.01.2012 klo 20.49
Rahat MS:lle ja Remedylle myyty peli, kiitos ja näkemiin. Jos et mitään muuta osaa kertoa niin eiköhän tämä ollut tässä. Miljoonat paukku onneksi tämänkin pelin kohdalla.
Millä sä oikein saat siitä ilmaisen? Jos ostit sen bundlen (boksi+forza+aw) niin maksoit kyllä kaikesta mitä se pitää sisällään, mukaanlukien Alan Wakesta. Vai hämääkö sua se että siinä tuli vain se koodi eikä fyysistä peliä? Sama asiahan se on, tulee MS:lle vain halvemmaksi kun pistetään pakettiin vain yksi levyversio.
17.01.2012 klo 20.53
17.01.2012 klo 21.01
Kun konsolin mukana tulee peli, jonka varmaan puolet konsolin ostajista edes lataa...
laittaa niitä kappaleita suoraan myytyjen pelien joukkoon...
Oikeat luvut menevät varmaan näin: 400 000 myytyä, 1 000 000 annettua...
Sattuuko? Huono peli, huonot myynnit ja boxikersoja itkettää
Tämä on jo naurettavaa mutta menköön vielä kerran: Ensinnäkin, miksi bundlen ostavat ihmiset eivät lataisi peliä josta juuri maksoivat? Lol, yritä edes. Toiseksi, missä sanotaan että ne on kaikki laskettu? Kolmanneksi, ei voisi vähempää kiinnostaa sun mutuilus. Neljänneksi, taitaa siellä päässä sattua kun loppuu argumentitkin kesken. Ja viimeiseksi, vähän paska seivausyritys enää tähän kohtaan, säälittävä fanipoika. Koetetaan uudestaan kun olet järkiintynyt sen kymmenen vuotta ja voit jo itse ostaa omat konsolisi ja pelisi...
17.01.2012 klo 21.11
Ensinnäkin, miksi bundlen ostavat ihmiset eivät lataisi peliä josta juuri maksoivat?
Toiseksi, missä sanotaan että ne on kaikki laskettu?
This includes the digital sales of the game
paska seivausyritys
säälittävä fanipoika
Koetetaan uudestaan kun olet järkiintynyt sen kymmenen vuotta
17.01.2012 klo 21.23
Kun peli ei myy niin sitä jaetaan ilmaiseksi sivutuotteena. Tulee mieleen indie-bundlet.
17.01.2012 klo 21.31
Koska harva vaivautuu koskaan kytkemään konsoliaan verkkoon.
Missäs näin sanotaan vai oliko taas oma arvaus?
Muun muassa omassa lainauksessasi
Mikä tässä sitten on niin epärehellistä? Maksat bundlesta -> maksat pelistä -> peli lasketaan myytyihin, ja siinä luvussa ei pari pelin ehkä mahdollisesti ehkä lataamatta jättänyttä paljoa paina. Idiooteille saa näemmä vääntää rautalangasta. Vaihtoehtoisesti voit edelleen kertoa mistä sen saa oikeasti ilmaiseksi. Ennen kuin teet sen niin AW:n myynnit lasketaan miljoonissa, deal with it.
Yritän "seivata" sinut tyhmyydeltäsi
Ai tollasilla kommenteilla? Ai että kuinka noloa...
17.01.2012 klo 22.08
Missäs näin sanotaan vai oliko taas oma arvaus?
(Laitoin linkin väliin välilyöntejä, koska valitettiin liian pitkästä sanasta.)Tuossa nähdään, että arviolta 73% xboxeista on joskus kytketty verkkoon Pohjois-Amerikassa. Tuskin kaikki näistä verkkoa käyttävistä henkilöistä edes lataa tätä ilmaispeliä. Hyvässä tapauksessa kaksi kolmesta koskaan latasi tätä peliä. Siinä ne "myyntiluvut" pienentyvät kuin miehuus avannossa.[/quote]
Mikä tässä sitten on niin epärehellistä? Maksat bundlesta -> maksat pelistä -> peli lasketaan myytyihin
Entä ne pelit, joille ei bundlea tehty? Eivät ole samassa arvossa kun myyntilukuja vertaillaan, joten eivät ole vertailukelpoisia.
Alan Waken myyntiluvut olisivat jääneet pohjalle, jos Microsoft olisi jakanut sitä tällä tapaa.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
17.01.2012 klo 23.31
Rekisteröitynyt 15.11.2011
18.01.2012 klo 06.14
Wii Sportsinkin myynteihin on laskettu konsllin mukana tuleva peli. Eikö se tuu jokaisessa Wii-konsolipaketissa? Kun me ostettiin Wii, ei me kyllä katottu, että "oho, tässä on Wii Sports, ostetaa siks tää". Me haluttiin vaan pelkkä Wii, se peli tyrkytettiin mukaan puoliväkisin. Silti myyntilukujen mukaan "ostin" Wii Sportsin ja täten edesautoin sen myyntilukujen kasvua. Mikään ihmekkään, että Wii Sports on maailman myydyin peli. Eikö toi oo vähän epäreilua? Wii Sports pääsee Ennätysten kirjaan jne.?
Niinpä... Ja kyllä, mielestäni Wii sports tulee jokaisen Wiin mukana. Saakelin Nintendo.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
18.01.2012 klo 10.27
18.01.2012 klo 10.46
Saakelin paha tyranni Nintendo, jakelee meille ilmasia pelejä piittaamatta myyntilukjen vääristymisestä. >:(
ilmaisia lounaita ei ole. kyllä nintendo nosti paketin hintaa vähintään kympillä tuon pelin takia
Rekisteröitynyt 15.11.2011
18.01.2012 klo 16.00
Saakelin paha tyranni Nintendo, jakelee meille ilmasia pelejä piittaamatta myyntilukjen vääristymisestä. >:(
ilmaisia lounaita ei ole. kyllä nintendo nosti paketin hintaa vähintään kympillä tuon pelin takia
Ei me nyt siitä hinnasta kiistellä, mutta moni ei haluaisi edes sitä Wii sportsia, ja silti kaikki Wii:n mukana tulleet Wii sportsit lasketaan myyntilukuihin. Se vituttaa.
18.01.2012 klo 16.57
Siinä ne "myyntiluvut" pienentyvät kuin miehuus avannossa.
Ja missäs sanotaan kuinka moni näistä "kytkemättömistä" bokseista on just ton bundlen ostaneita? Sinä taistelet tässä nyt järkevää päätelykykyä ja logiikkaa vastaan. Ei ole mitään järkeä maksaa pelistä jota ei koskaan aio edes kokeilla, joten (varsinkin kun otetaan huomioon että forza ja aw ovat mitä luultavimmin ton boksin ostaneiden ekat pelit) järjellisesti ajateltuna on erinomainen syy olettaa että ainakin valtaosa tuon bundlen ostaneista on sen verkkoon kytkenyt ja pelinsä ladannut. Ne, jotka eivät halunneet AW:ta, ostivat jonkun toisen bundlen tai boksin ja pelit erikseen. Vähän on heikoilla jäillä argumenttisi.
Maksat konsolista -> peli lasketaan myytyihin riippumatta siitä, että olet edes tietoinen koko pelistä, saati sitten pelaat sitä.
Mitä vit...? Sinulle on ilmeisesti normaalia ostella tavaroita vaikka et edes tiedä mitä ostelet :D:D:D Jälleen kerran, selvään järjenkäyttöön perustuen on erinomainen syy olettaa että ihmiset tietävät mistä maksavat (varsinkin kun se lukee laatikon kyljessä) Ja sillä, pelaako joku oikeasti sitä ei ole paskaakaan merkitystä mitä tulee myyntilukuihin.
Eivät ole samassa arvossa kun myyntilukuja vertaillaan, joten eivät ole vertailukelpoisia.
Ehkä sinun mielestäsi. Minua, Remedyä eikä MS:ää voisi vähempää kiinnostaa sinä ja sinun arvosi, vertailukelpoisuutesi ja epäreiluutesi.
Alan Waken myyntiluvut olisivat jääneet pohjalle, jos Microsoft olisi jakanut sitä tällä tapaa.
Ehkä. Vaan eivät jääneet.
19.01.2012 klo 00.53
Mitä vit...? Sinulle on ilmeisesti normaalia ostella tavaroita vaikka et edes tiedä mitä ostelet :D:D:D
Ehkä sinun mielestäsi. Minua, Remedyä eikä MS:ää voisi vähempää kiinnostaa sinä ja sinun arvosi, vertailukelpoisuutesi ja epäreiluutesi.
19.01.2012 klo 16.57
Luehan viestini uudelleen. Riippumatta on avainsana.
Oletusarvo nyt ikävä kyllä on edelleen että ihmiset tietävät mitä ostavat. Ja vaikka oletettaisiin että eivät tietäisi niin pelkkä bundlesta maksaminen riittää, siihen kun edelleen kuuluu se pelikin.
Silti kitiset päivä toisensa jälkeen täällä että kylläpäs kylläpäs se möi yli miljoonan, Mahtaa olla herkkä paikka sinulle kun Microsoftia kritisoidaan
"Kitisen" eli todistan sinulle ilmeisen epämieluisan faktan että AW:n myynnit lasketaan sittenkin miljoonissa tuhansien sijaan, ja "päivä toisensa jälkeen" eli tasan niin kauan kuin sinä jaksat yrittää itkeä jotain päinvastaista. Mahtaa olla herkkä paikka olla yksinkertaisesti väärässä, muuten olisit tajunnut lopettaa tämän aikoja sitten...
19.01.2012 klo 19.46
[Kitisen päivä toisensa jälkeen tasan niin kauan kuin sinä jaksat yrittää itkeä jotain päinvastaista.
19.01.2012 klo 19.53
Tosiasia on se, että Alan Waken myynnit olivat kuraa.
Ehkä, mutta se ei ollutkaan jutun pointti...
Pelin kuitenkin omistaa yli miljoona ihmistä, koska sitä jaettiin ilmaiseksi
Sinun itsesi linkkaama 250€ hieman sotii käsitettä "ilmainen" vastaan. Tietenkään en tiedä jos olet omassa pikku päässäsi keksinyt jotain aivan uusia määritelmiä sille, mutta normaalin määritelmän mukainen se ainakaan ole...
Kukaan ei halua eikä tarvitse sitä
Blaablaablaa täysin irrelevanttia paskanjauhamista. Oliko sitä asiaa vielä jossain vai loppuko ne argumentit oikeasti?
19.01.2012 klo 20.07
Sinun itsesi linkkaama 250€ hieman sotii käsitettä "ilmainen" vastaan.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
19.01.2012 klo 20.16
Ehkä, mutta se ei ollutkaan jutun pointti...
Sinun itsesi linkkaama 250€ hieman sotii käsitettä "ilmainen" vastaan. Tietenkään en tiedä jos olet omassa pikku päässäsi keksinyt jotain aivan uusia määritelmiä sille, mutta normaalin määritelmän mukainen se ainakaan ole...
Blaablaablaa täysin irrelevanttia paskanjauhamista. Oliko sitä asiaa vielä jossain vai loppuko ne argumentit oikeasti?
Jutun pointti on siinä, että sinun pointeissasi ei ole järkeä. Kukaan ei osta peliä, jotta saisi vain sen mukana tulevan ilmaispelin. En ostanut BF3:a, jotta saisin BF1943:n. Samaan tapaan ilmaisbundleina jaettuja pelejä ei pitäisi laskea myynteihin, koska ne eivät käytännössä ole ''myyntejä'', vaan ''ilmaislahjoja''.
19.01.2012 klo 20.48
Onko miinaharava kaikkien aikojen myydyimpiä pelejä?
Osa käyttöjärjestelmää, ei erillinen peli.
Samaan tapaan ilmaisbundleina jaettuja pelejä ei pitäisi laskea myynteihin, koska ne eivät käytännössä ole ''myyntejä'', vaan ''ilmaislahjoja''.
Mikä vitun ilmaisbundle? Se on BUNDLE, ei pelikonsoli + pari ilmaispeliä, niitä myydään vittu erikseen pelkästään sellaisen haluaville. Vittu kun järjenkäyttö on sallittu mutta kukaan ei näytä sitä käyttävän.
Wiki:
"Bundle or Bundling may refer to:
-In marketing:
*Product bundling, a marketing strategy that involves offering several products for sale as one combined product"
eli ei sitä että lisätään konsolin kylkeen pari "ilmaislahjaa." Huoh...
19.01.2012 klo 20.55
Osa käyttöjärjestelmää, ei erillinen peli.
Mikä vitun ilmaisbundle? Se on BUNDLE, ei pelikonsoli + pari ilmaispeliä, niitä myydään vittu erikseen pelkästään sellaisen haluaville. Vittu kun järjenkäyttö on sallittu mutta kukaan ei näytä sitä käyttävän.
The Xbox 360 250GB Holiday Bundle features two free games for a limited time this holiday." Lähde: Microsoft. http://www.amazon.com/Xbox-360-250GB-Holiday-Bundle/dp/B0
Vieläkö jotain?
Rekisteröitynyt 15.11.2011
19.01.2012 klo 21.25
Onko miinaharava kaikkien aikojen myydyimpiä pelejä?
Osa käyttöjärjestelmää, ei erillinen peli.
Samaan tapaan ilmaisbundleina jaettuja pelejä ei pitäisi laskea myynteihin, koska ne eivät käytännössä ole ''myyntejä'', vaan ''ilmaislahjoja''.
Mikä vitun ilmaisbundle? Se on BUNDLE, ei pelikonsoli + pari ilmaispeliä, niitä myydään vittu erikseen pelkästään sellaisen haluaville. Vittu kun järjenkäyttö on sallittu mutta kukaan ei näytä sitä käyttävän.
Wiki:
"Bundle or Bundling may refer to:
-In marketing:
*Product bundling, a marketing strategy that involves offering several products for sale as one combined product"
eli ei sitä että lisätään konsolin kylkeen pari "ilmaislahjaa." Huoh...
Heh, yritätkö todistaa itsesi vääräksi. Tuossa Wikistä lainaamassasi tekstissä ei lue, että bundleen liitettyjen lisäpelien pitäisi maksaa. Ja puhuin kyllä ihan yleisesti, en vain konsolibundleista. Järjenkäyttö on sallittua, mutta ei voi tietää esim. lisääkö Wii Sports -pelin sisällytys jokaiseen Wii-konsolin ostoon sitä paketin hintaa, koska Wiitä ilman Wii Sportsia ei ole.
19.01.2012 klo 21.58
Peli kuin peli.
Mutta eivät ole vertailukelpoisia.
Vieläkö jotain?
Kerrotko vielä missä lähteessä MS sanoo näin?
koska Wiitä ilman Wii Sportsia ei ole.
Mutta kun tämä ei ole Wii. Pelkkä boksi $297.00, kyseinen Bundle $337.98 amazonin mukaan.
http://www.industrygamers.com/news/xbox-360s-alan-wake-ac
"last holiday season Microsoft launched a bundle for Xbox 360 that INCLUDED a digital copy of Alan Wake and a physical copy of Forza 3."
Rekisteröitynyt 15.11.2011
19.01.2012 klo 22.16
Mutta eivät ole vertailukelpoisia.
Kerrotko vielä missä lähteessä MS sanoo näin?
Mutta kun tämä ei ole Wii. Pelkkä boksi $297.00, kyseinen Bundle $337.98 amazonin mukaan.
http://www.industrygamers.com/news/xbox-360s-alan-wake-ac
"last holiday season Microsoft launched a bundle for Xbox 360 that INCLUDED a digital copy of Alan Wake and a physical copy of Forza 3."
Miinaharava on Windowsiin sisällytetty peli... mutta käytännössä sekin tulee sellattin ilmaiseksi Windowsin oston yhteydessä, niin kyllä se... tavallaan on aika sama asia.
Ja tokaan postiin en ota kommenttia.
JuuJuu puhuinkin ihan näin yleisesti. Eihän Boxista ole pakollista ostaa kuin vain konsoli + ohjain -setti. Tuo Wii puheeni on lähinnä sitä kantaa, kun niitä Wii Sportseja, jotka tulevat Wii:n mukana, ei saisi mielestäni ottaa mukaan myytyjen pelien laskentoihin.
19.01.2012 klo 23.10
Kerrotko vielä missä lähteessä MS sanoo näin?
20.01.2012 klo 16.53
Tuo Wii puheeni on lähinnä sitä kantaa, kun niitä Wii Sportseja, jotka tulevat Wii:n mukana, ei saisi mielestäni ottaa mukaan myytyjen pelien laskentoihin.
No periaatteessa siinä mielessä että Wiitä ei saa ostettua uutena ilman sitä helvetin peliä.
Microsoftin laatima selostus sen vuoden Holiday Bundlesta.
Eiköhän se kuule ole ihan amazonin laatima tuoteselostus MS:ltä saaduilla specseillä, mutta minun puolestani voit jatkaa päiväuniasi vaikka maailman loppuun saakka. Ikävämpi homma on että Remedy Entertainment (se taho MS:n lisäksi jolle oikeasti on jotain merkitystä myyntiluvuilla), IndustryGamer ja kaikki IndustryGameria siteeranneet pelimediat unohtamatta yleismaailmallista määritelmää sanasta "bundle" ovat vähän niinkuin erimieltä asiasta (eri mieltä as in pitävät bundlen sisältämiä Wakeja myytyinä peleinä, sori vaan).
Lisäksi, aikaa säästääksemme voimme edelleen kyylätä yhtälöä "250€/HolidayBundlen hinta" =/= "ilmainen" joka ei ikävä kyllä ole vieläkään muuttunut mihinkään, ja niinkauan kuin se on muuttumaton, sinä olet ikävä kyllä väärässä ja tämä huiman tasokas keskustelu ei etene mihinkään.
20.01.2012 klo 18.31
Eiköhän se kuule ole ihan amazonin laatima tuoteselostus MS:ltä saaduilla specseillä
20.01.2012 klo 19.03
From the manufacturer
Ja sinä uskot sen kun siinä lukee niin? Missä se lähdelinkki on, jossa MS itse sanoo jotain? Ja se yhtälö ei ole vieläkään kadonnut mihinkään.
Tossa on myös "kovaa faktaa:" http://gamrreview.vgchartz.com/sales-data/13817/alan-wake Voit pistää sähköpostia sinne (Remedylle olet varmaan jo lähettänyt itkuvirsiäsi siitä kuinka epäreilua elämä on) jos ei miellytä jne.
Ja btw kai olit myös tietoinen bundle-vaahtoamisestasi huolimatta siitä että Wake on ollut ladattavissa Games on Demandista jo marraskuusta 2010, ja että näitäkään "ilmaislahjoja" ei ole laskettu myyntilukuihin?
20.01.2012 klo 19.52
Ja sinä uskot sen kun siinä lukee niin?
Mikä syy amazonilla olisi valehdella? Miksi et käytä järkeäsi?
Viimeiseksi, kelpaako sinulle lähteeksi xbox.com? Siinä tietoa vuoden 2011 bundlesta. http://www.xbox.com/en-US/Xbox360/Consoles/Bundles/250GBH
"get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games" "get two free games"
Surullista nähdä miten et voi hyväksyä sitä, että faktat ovat sinua vastaan. Oikeastaan aika huvittavaa :D
20.01.2012 klo 20.09
"get two free games"
No eipä siinäkään kauaa mennyt.
Sitten voimmekin palata takaisin siihen alkuperäiseen ongelmaan; ilmaiseen Alan Wakeen ja sitä kautta myyntilukuihin. Katsos ongelmasi on edelleen että ne kaikki siihen bundleen kuuluvat tuotteet ovat yhä sen yhden hintalapun alla. Toinen ongelmasi on Games on Demand. Kolmas ongelmasi on "To take a guess, I’d presume the reason the numbers haven’t been registered is due to the untrodden ground we stepped on last year with the Wake digital bundle– Digital packages now seem to be part of business as usual, as are the sales. We certainly wouldn’t mind seeing those sales added to the pot also though." -Oskari Häkkinen
Anna palaa. N. 1,5 miljoonaa myytyä Alan Wakea odottaa sinun päinvastaista tuomiotasi.
20.01.2012 klo 20.19
No eipä siinäkään kauaa mennyt.
Sitten voimmekin palata takaisin siihen alkuperäiseen ongelmaan
20.01.2012 klo 21.59
Palaa vain ongelmiesi pariin.
Eli luovutat? Ei löydy argumenttia? Mikäs siinä, kyllä sinäkin selvästi tiesit sisimmässäsi ettet vain voi yksinkertaisesti voittaa, mutta säälittävän egosi takia piti kuitenkin jatkaa kinuamista. Ilmaista ateriaa ei ole olemassakaan, eikä varsinkaan Alan Wakea. Ensi kerralla kannattaa olla hieman enemmän perillä asioista ennen kuin alkaa kirjoittamaan mitä sattuu, sitähän tekee itsensä vain naurunalaiseksi. ;)
20.01.2012 klo 22.55
Missä sen sai ilmaiseksi (eli suomennettuna idiooteille; ei tarvinnut maksaa valuuttaa sen saamiseksi)?
"get two free games"
Vaikka kovasti yritin niin et ilmeisesti tajunnut. Kokeillaas uudestaan: Mistä sen sai maksamatta ollenkaan?
"get two free games"
Mikä vitun ilmaisbundle? Se on BUNDLE, ei pelikonsoli + pari ilmaispeliä, niitä myydään vittu erikseen pelkästään sellaisen haluaville. Vittu kun järjenkäyttö on sallittu mutta kukaan ei näytä sitä käyttävän.
"get two free games"
Kerrotko vielä missä lähteessä MS sanoo näin?
Missä se lähdelinkki on, jossa MS itse sanoo jotain?
Ilmaista ateriaa ei ole olemassakaan, eikä varsinkaan Alan Wakea.
"get two free games"
Eli luovutat? Ei löydy argumenttia? Mikäs siinä, kyllä sinäkin selvästi tiesit sisimmässäsi ettet vain voi yksinkertaisesti voittaa
20.01.2012 klo 23.09
olen idiootti
http://www.xbox.com/en-US/Xbox360/Consoles/Bundles/250GBH
"Price: $299.99"
Et sinä onneksi ole epätoivoinen.
20.01.2012 klo 23.12
En osaa lopettaa. Lisäksi minulla on pieni penis.
20.01.2012 klo 23.21
en voi lopettaa, koska väärässä olemisen myöntäminen luultavasti tappaisi minut koska minulla on niin huono itsetunto
"Ihan euroopassakin myytiin hintaan 250€"
"myytiin hintaan 250€"
"hintaan 250€"
"250€"
20.01.2012 klo 23.33
"isä ei rakasta"
"äiti ei rakasta"
"internet rakastaa"
"rakas"
"get two free games"
"two free games"
"free games"
game=peli
console=konsoli
konsoli=250e
pelit=0e
"get two free games"
21.01.2012 klo 10.38
Ihan euroopassakin _MYYTIIN_ _HINTAAN_ 250€
Myytiin = Antaa jotakin maksua vastaan
Hinta = Hyödykkeelle asetettu rahallinen arvo
Microsoft's Big Offering For The Holiday Season _INCLUDES_ 250GB Hard Drive, Two Top-Notch Games
Include = Sisältää, Sisällyttää, Laskea mukaan
The Xbox 360 250GB Holiday Bundle comes _WITH_
_Price_: $299.99
With = Kanssa, Kera, Mukaan, Mukana, Myötä
Price = Hinta, Hinnoitella
Xbox 360 S Console _WITH_
The Xbox 360 250GB Holiday Bundle _FEATURES_
What’s _INCLUDED_
With = Kanssa, Kera, Mukaan, Mukana, Myötä
Feature = Olla mukana, Olla tärkeä osa
Include = Sisältää, Sisällyttää, Laskea mukaan
last holiday season Ms launched a bundle for X360 that _INCLUDED_
Include = Sisältää, Sisällyttää, Laskea mukaan
Digital sales matter because a downloadable code for the game was _INCLUDED_
Include = Sisältää, Sisällyttää, Laskea mukaan
This _INCLUDES_ the digital sales of the game during the Xbox 360 2010 Holiday bundle
Include = Sisältää, Sisällyttää, Laskea mukaan
Ja tähän päättyy tämänkertainen jaksomme "englantia ja vähän suomeakin idiootteille". Liittykää seuraamme myös ensi kerralla!
21.01.2012 klo 15.13
"Price: $299.99"
"with two free games"
"What You Get"?
"Xbox 360 Console"
"with two free games"
"What You Get"?
"What You Get"?
"Xbox 360 Console"
"$299.99"
"with two free games" (2)
" "
"What You Get"?
"What You Get"?
http://www.xbox.com/en-US/Xbox360/Consoles/Bundles/250GBH
Niin, ettei mene pää pyörälle niin autan vähän:
free=ilmainen
with=mukana
"What You Get"?
21.01.2012 klo 15.32
hups: Ei olleet muuten ilmaisia!
failhups: Olivatpas. (esittää lähteen, joka on Amazon)
hups:(hätäisesti) Ei ole luotettava, joku amazon! Keksivät itse!
failhups: Eivät keksineet. (esittää lähteen, joka on xbox.com)
hups:(nielee tappionsa, yrittää olla hauska) No eipä siinä kauaa mennyt.
failhups: Toiset ymmärtävät ajoissa.
(hups kasailee sekavia ajatuksiaan ja itkee äänekkäästi)
hups: No ei ne olekkaan ilmaisia, pyörrän puheeni! Tässä pari tilastoa! (heittää ruttuisen ja kyyneleiden kastaman paperikasan lattialle)
failhups: Eivät liity asiaan.
hups: Mutta, mutta kun! Kun tuota, voi nyt! (romahtaa raskaasti lattialle)
failhups: Kerää itsesi! Jos olisit perääntynyt ajoissa, niin asiat olisivat paremmin. Siinä vaiheessa, kun päätitkin olla uskomatta kaikkein luotettavinta lähdettä, niin pelisi oli pelattu. Epätoivo ajaa ihmisen epätoivoisiin tekoihin. Pelisi on pelattu.
hups: Hups ...
(Esiriippu sulkeutuu.)
21.01.2012 klo 16.33
Ihan euroopassakin myytiin hintaan 250€ http://nexus404.com/Blog/2010/10/16/xbox-360-holiday-bund
Ja tämä, ystävät hyvät, on tarinan opetus. Ilmaista ateriaa ei ole olemassakaan. Kukaan ei saa Alan Wakea ilmaiseksi. Mikään, mitä väliajan pelle on teille kertonut, ei ole muuttanut tuota asiaa. Jos hän olisi tajunnut sen jo 17.01.2012 klo 16.41, tai oikeastaan jo 16.01.2012 klo 21.08, hän olisi säästynyt monelta naamapalmulta ja naurunremakalta. Mutta minkäs teet, jotkut ihmiset ovat vain yksinkertaisen jälkeenjääneitä.
(Esiriippu sulkeutuu.)
Encore:
http://www.industrygamers.com/news/xbox-360s-alan-wake-ac
21.01.2012 klo 17.02
Ilmaista ateriaa ei ole olemassakaan.
"get two free games"
Kukaan ei saa Alan Wakea ilmaiseksi.
"get two free games"
Mikään, mitä väliajan pelle on teille kertonut, ei ole muuttanut tuota asiaa.
"get two free games"
21.01.2012 klo 17.07
Ihan euroopassakin myytiin hintaan 250€ http://nexus404.com/Blog/2010/10/16/xbox-360-holiday-bund
Ja tämä, ystävät hyvät, on tarinan opetus. Ilmaista ateriaa ei ole olemassakaan. Kukaan ei saa Alan Wakea ilmaiseksi.
Oli muuten herkullinen lounas tänään. Tarjottiin ihan maksutta.
21.01.2012 klo 19.05
Boxi maksaa 250€...
Ja sieltä se tuli taas! Vanhat boksin omistajat eivät saa sitä ilmaiseksi, uudet boksin ostajat eivät saa sitä ilmaiseksi. Kukaan ei saa sitä ilmaiseksi, vaikka kuinka mussuttaisi kaupanpäällisistä.
Hohhoijaa, jotenkin arvasin että jonne 10-wee tarttuu siihen "two free gamesiin" kuin hukkuva oljenkorteen vaikka se ei muuta alkuperäistä pointtia mihinkään. No, onhan se tämän ryöpytyksen jälkeen kiva olla oikeassa edes yhdessä asiassa vaikka ei se tämän keskustelun suuntaa mihinkään muuta, ikävä kyllä.
Tarjottiin ihan maksutta.
Tai niin Jonne luulee.
21.01.2012 klo 19.08
... eivät saa sitä ilmaiseksi ... eivät saa sitä ilmaiseksi ... Kukaan ei saa sitä ilmaiseksi ...
22.01.2012 klo 10.12
Boxi maksaa 250€
"Ilmainen"
Adjektiivit;
-sellainen, joka ei maksa mitään, maksuton
22.01.2012 klo 15.36
"Ilmainen"
Adjektiivit;
-sellainen, joka ei maksa mitään, maksuton
Boxi maksaa 250€
maksaa
antaa rahallinen korvaus jostakin tavarasta tai palvelusta
olla jonkin hintainen
saada rangaistus jostain
Alan Wake on ilmainen
Sanan ilmainen näköjään osaatkin jo
Hassua, miten kantasi muuttuu jatkuvasti. Ensin puhuttiin ilmaisesta pelistä, mutta nyt pitäisi konsolinkin olla ilmainen. Heikkoa jäätä :D
"get two free games"
22.01.2012 klo 16.03
Hassua, miten kantasi muuttuu jatkuvasti. Ensin puhuttiin ilmaisesta pelistä, mutta nyt pitäisi konsolinkin olla ilmainen.
Hassua, että ei. Jos jokin on hassua niin sinun määritelmäsi ilmaisesta vaikka järjenvastaisesti lyöt koko ajan jotain 250€ pyötään. Sitä peliä ei vieläkään saa ilmaiseksi, vaan se kuuluu yhä sen bundlen hintalapun alle. Tämä ei ole vieläkään muuttunut miksikään, eikä tule muuttumaankaan, tajusit tämän tosiasian tai et, lopetit kakaran leikkimisen tai et.
Heikkoa päätä.
22.01.2012 klo 16.28
Sitä peliä ei vieläkään saa ilmaiseksi
Heikkoa päätä.
"get two free games"
"get two free games"
"get two free games"
22.01.2012 klo 17.16
"Boxi maksaa 250€"
"get two free games"
Katsos, onnistuit näemmä yhdessä ja samassa viestissä paskomaan oman argumenttisi päälle. Hyvin tehty. Tosin ei varmaan pitäisi olla yllättynyt kaverista joka on failannut tässä keskustelussa alusta lähtien:
This includes the digital sales of the game during the Xbox 360 2010 Holiday bundle, which included a token to download Alan Wake
22.01.2012 klo 20.16
Katsos, onnistuit näemmä yhdessä ja samassa viestissä paskomaan oman argumenttisi päälle.
This includes the digital sales of the game during the Xbox 360 2010 Holiday bundle, which included a token to download Alan Wake
"get two free games"
22.01.2012 klo 21.16
Selittäisitkö?
Et siis ihan oikeasti tajua sitä itse?
"Boxi maksaa 250€"
"get two free games"
Maksat mutta saat ilmaiseksi? Ei käy järkeen. Se on joko tai.
Yksi vaihtoehto on jatkaa lause "get two free games" loppuun, saat papukaijamerkin jos pystyt siihen mainitsematta yhtään ostotapahtumaan liittyvää verbiä. Tuolla lailla se on vain typerästi irroitettu kontekstista eikä todista mitään.
[/quote]
Eli vuonna 2010 saatiin Alan Wake boksin mukana.
[/quote]
Taas! Oliko jo viides kerta tässä ketjussa jossa myönnät että AW:ta ei saakaan maksamatta mitään mistään :D Avainsana tässä "mukana."
22.01.2012 klo 21.55
Et siis ihan oikeasti tajua sitä itse?
"Boxi maksaa 250€"
"get two free games"
Maksat mutta saat ilmaiseksi? Ei käy järkeen. Se on joko tai.
Ei, vaan maksat JA saat ilmaiseksi. Käy järkeen. Se on sekä että.
Taas! Oliko jo viides kerta tässä ketjussa jossa myönnät että AW:ta ei saakaan maksamatta mitään mistään :D Avainsana tässä "mukana."
Mitään mistään? Avainsana on "mukana", totta. Ilmaiseksi mukana. Kaupan päälle. Ilmaiseksi. Kaupan päälle. Mukana. Ilmaiseksi.
"get two free games"
Kerro nyt, miksi muutit kantaasi? Aluksi hyväksyit sen, että Alan Wakea sai ilmaiseksi, mutta sitten se ei enää pitänyt paikkaansa.
Jännä, miten itket tästä niin kuin se olisi boksin tärkeä yksinoikeus. Puhe on kuitenkin Microsoftin pelastamasta keskinkertaisesta multiplättäristä, joka on lisäksi Remedyn huonoin peli. Se selvisi niistä oikeista myynneistä.
22.01.2012 klo 22.07
Tuollaisen löysin historiankirjoista hups. Lainaus suoraan sinulta. Se on jo todistettu, että maksullisen boksin mukana tulee ilmaiset pelit. Päivitetään se ajan tasalle:
Maksat boxista -> et maksa pelistä -> peli lasketaan myytyihin. Rehtiäkö? Ei.
23.01.2012 klo 16.59
Ei, vaan maksat JA saat ilmaiseksi. Käy järkeen.
Ehkä sinun päiväunimaassasi, mutta ei meidän normaalien ihmisten keskuudessa joille "ilmainen" tarkoittaa "ei tarvitse maksaa mitään." Se, että maksat edes siitä boksista ei tee siitä ilmaista peliä koska et pääse käsiksi siihen uhraamatta penniäkään Microsoftille. Jos se olisi oikeasti ilmainen valtaosalla boksin omistajista olisi jo se, ja sitten voitaisiin oikeasti ihmetellä mikä lasketaan myyntilukuihin ja mikä ei.
Aluksi hyväksyit sen, että Alan Wakea sai ilmaiseksi, mutta sitten se ei enää pitänyt paikkaansa.
Pointti ei ole muuttunut yhtään mihinkään vaikka mitä urputtaisit. Sinä sen sijaan olet jo ties kuinka monta kertaa todistanut että AW:ta ei saa maksamatta mitään mikä on todella pahasti ristiriidassa sun "two free games" lastentarhaleikkies kanssa.
Jännä, miten itket tästä niin kuin se olisi boksin tärkeä yksinoikeus.
Jännä, miten sinä aloitit valehtelemisen ja olet jatkanut itkemistä lähes sata viestiä ihan kuin tällä asialla olisi jotain oikeaa merkitystä sinulle. Remedy näyttää pitävän niitä myytyinä kappaleina ja luultavasti saa jotkut provikatkin MS:ltä myydyistä bundleista joten loppukädessä heitä (tai minua) ei voisi vähempää kiinnostaa mikä sinusta fanipoika on rehtiä ja mikä ei.
23.01.2012 klo 17.26
Ehkä sinun päiväunimaassasi, mutta ei meidän normaalien ihmisten keskuudessa joille "ilmainen" tarkoittaa "ei tarvitse maksaa mitään." Se, että maksat edes siitä boksista ei tee siitä ilmaista peliä koska et pääse käsiksi siihen uhraamatta penniäkään Microsoftille.
Eli mikään peli ei ole ilmainen, koska sen pelaamiseen tarvitaan sähköä ja sähköstä maksetaan? Tottakai sinun täytyy maksaa konsolista. Peli on kuitenkin ilmainen.
Jännä, miten sinä aloitit valehtelemisen
Jännä, miten hyppäsin mukaan kesken leikin.
... heitä (tai minua) ei voisi vähempää kiinnostaa mikä sinusta fanipoika on rehtiä ja mikä ei.
Oletko tosissasi? Miksi sitten vastaat tähän?
"get two free games"
23.01.2012 klo 17.56
Tottakai sinun täytyy maksaa konsolista.
Älä vitussa?
Jännä, miten hyppäsin mukaan kesken leikin.
Niin tietenkin...
Oletko tosissasi?
Olen, ja niin olet näemmä sinäkin.
23.01.2012 klo 18.12
Älä vitussa?
Mitä sitten odotit? Ilmaista konsolia? Puhe on tästä: "get two free games"
Niin tietenkin...
Enkä ole ainoa joka yritti saada sinuun järkeä.
Olen, ja niin olet näemmä sinäkin.[/quote]
Kyllä, minua kiinnostaa miksi et ymmärrä ja miksi jatkat. Sinä taasen sanot vähän väliä ei voisi vähempää kiinnostaa, jonka jälkeen höpötys jatkuu.
"get two free games" "get two free games" "get two free games"
23.01.2012 klo 18.24
Puhe on tästä: "get two free games..."
"...WHEN BYING a console."
Kyllä, minua kiinnostaa miksi et ymmärrä ja miksi jatkat.
"päivä toisensa jälkeen" eli tasan niin kauan kuin sinä jaksat yrittää itkeä jotain päinvastaista.
Remedy nyt sattuu olemaan ainoa taho MS:n lisäksi jolle tällä on jotain konkreettista merkitystä. Eli jos he pitävät niitä myytyinä kappaleina, tai haluaisivat että NPD laskisi kaikki digitaaliset AW:t myyntilukuihin, ei sun mielipiteesi asiasta paljoa paina.
Ja mitäs itse olet sanonut:
taidan lopettaa tähän.
No niinpä selvästi oletkin.
23.01.2012 klo 18.31
"...WHEN BYING a console."
No niinpä selvästi oletkin.
Taitaa
(+ infinitiivi) saattaa; ehkä, luultavasti
esim. En ole varma, mutta taitaa asia niin olla.
Hetkinen, bying?
23.01.2012 klo 18.52
Vieläkö odotat ilmaista konsolia?
En, enkä näemmä enää ilmaista Alan Wakeakaan kun et selvästikään pysty minulle sellaista tarjoamaan.
23.01.2012 klo 18.58
En
"get two free games"
23.01.2012 klo 19.04
"get two free games"
Mitäs minä puhuin siitä kontekstista? Käytä mielummin koko lausetta: "The Xbox 360 250GB Holiday Bundle COMES WITH two free games" Ja lopuksi: "$299.99" Ilmainen much?
Toi kyllä vaikuttaa ihan hauskalta omalla harvinaisen vammaisella tavalla, ja kun seura tekee kaltaisekseen niin taidan liityä leikkiin:
"bundle comes with"
"bundle comes with"
"bundle comes with"
23.01.2012 klo 19.11
Käytä mielummin koko lausetta
Sopii hyvin. "and now for a limited time get two free games and a three-month Xbox LIVE Gold membership."
Ilmainen much?
Vieläkö odotat ilmaista konsolia?
"bundle comes with"
"two free games"
"bundle comes with"
"two free games"
"bundle comes with"
"two free games"
"The Xbox 360 250GB Holiday Bundle comes with two free games"
23.01.2012 klo 19.20
Vieläkö odotat ilmaista konsolia?
En, koska sellaista ei olekaan, kuten ei ole peliäkään.
"bundle comes with" "$299.99"
"bundle comes with" "$299.99"
"bundle comes with" "$299.99"
23.01.2012 klo 19.22
... kuten ei ole peliäkään.
"get two free games"
"get two free games""get two free games"
"get two free games""get two free games""get two free games"
"get two free games""get two free games"
"get two free games"
"get two free games""get two free games"
"get two free games""get two free games""get two free games"
"get two free games""get two free games"
"get two free games"
23.01.2012 klo 19.24
"bundle comes with" "$299.99"
"get two free games"
23.01.2012 klo 19.26
Mistä tuollaisen bundlen saa?
Sori, myöhästyit. Sen sai $299.99 hintaan joskus viime jouluna. Nosti AW:n myyntilukuja kivasti.
"bundle comes with" "Price: $299.99"
23.01.2012 klo 19.29
Sori, myöhästyit. Sen sai $299.99 hintaan joskus viime jouluna. Nosti AW:n myyntilukuja kivasti.
"bundle comes with" "Price: $299.99"
"get two free games"
Sehän on harmi. Olisin voinut auttaa Remedyä saamaan lisää "myyntejä" kun eivät siihen itse pystyneet :D Ilmainen peli "myy" parhaiten, sen huomasi Microsoft
"get two free games"
23.01.2012 klo 19.32
Olisin voinut auttaa Remedyä saamaan lisää "myyntejä" kun eivät siihen itse pystyneet :D
No jaa, onhan n. 1,5 miljoonaa myytyä kappaletta ihan hyvin tollaiselta peliltä.
"bundle comes with"
"Price: $299.99"
23.01.2012 klo 19.41
No jaa, onhan n. 1,5 miljoonaa myytyä kappaletta ihan hyvin tollaiselta peliltä
"get two free games"
23.01.2012 klo 20.15
Joista myytyjä oli murto-osa
Joista myytyjä oli joka-ikinen, terveisin Remedy. Vituttaako?
"bundle comes with" "Price: $299.99"
23.01.2012 klo 20.31
Joista myytyjä oli joka-ikinen, terveisin Remedy. Vituttaako?
Terveisin Remedy tosiaan :D
"get two free games"
"Alan Wake's digital bundle was the first of it's kind. As a developer, we like testing new ground and when the digital opportunity was presented to us, we accepted. It's good to see more of it being done now as it reflects the success of the Wake bundle. To take a guess, I'd presume the reason the numbers haven't been registered is due to the untrodden ground we stepped on last year with the Wake digital bundle– Digital packages now seem to be part of business as usual, as are the sales. We certainly wouldn't mind seeing those sales added to the pot also though."
Sama suomeksi: Pelimme ei myynyt. Sitten jaoimme sitä ilmaiseksi! Tahtoisimme ne numerot myytyjen joukkoon.
"get two free games"
23.01.2012 klo 20.44
Sitten jaoimme sitä ilmaiseksi. Tahtoisimme ne numerot myytyjen joukkoon.
Suomentamistaidoissasi on argumentointitaitojen lisäksi huomattavasti opittavaa. Rassaako se oikeasti noin paljon kun MS:n boksi meni niin hyvin kaupaksi kun AW kuului bundleen?
"bundle comes with" "Price: $299.99"
23.01.2012 klo 21.10
Suomentamistaidoissasi on argumentointitaitojen lisäksi huomattavasti opittavaa.
Suomenna itse, kun näköjään minä olen sinulle näin tärkeä. Käytät aikaasi minuun päivittäin :)
Rassaako se oikeasti noin paljon kun MS:n boksi meni niin hyvin kaupaksi kun AW kuului bundleen?
Ja taas teet hallaa itsellesi :D Jos et huomaa niin kysy apua.
Sinua rassaa se, että luulet tässä olevan kyse fanipoikien kinastelusta. Minua rassaa se, että et ymmärrä tai sitten et vain osaa luovuttaa. Minulla on aikaa ja niin on näköjään sinullakin.
Niin, ja "get two free games"
23.01.2012 klo 21.19
Suomenna itse, kun näköjään minä olen sinulle näin tärkeä. Käytät aikaasi minuun päivittäin :)
Suomennettu, ja mikä tärkeintä, ymmärretty aikoja sitten. Ja AW on ilmeisesti tosi tärkeä sinulle kun siihen käytät aikaasi päivittäin. Vai pitäisikö sittenkin sanoa egosi?
Sinua rassaa se, että luulet tässä olevan kyse fanipoikien kinastelusta.
Tässä keskustelussahan on tasan yksi fanipoika ja se olet sinä. Olet ensinnäkin todistanut sen jo monta kertaa ja toiseksi kukaan noin selvästi väärässä oleva ei olisi jatkanut näin pitkälle olematta kilpailevan leirin fanipoika, Remedyn pelien myyntiluvut kun eivät normaaleja ihmisiä kiinnosta noin paljoa. Ja ennenkuin tarjoilet jotain samansuuntaista takaisinpäin niin minä tartuin vain ilmiselvään valheeseen.
Minua rassaa se, että et ymmärrä tai sitten et vain osaa luovuttaa. Minulla on aikaa ja niin on näköjään sinullakin.
Sinua rassaa se, että olen oikeassa enkä lopeta näiden viestien kirjoittamista. Sinä olet kaivanut hautasi jo niin syväksi ettet pääse enää pois. Minulla on aikaa kirjoitella tänne ja niin on näköjään sinullakin, ero on että vain toinen meistä on oikeassa.
Voin antaa vinkin kumpi se on:
"bundle comes with" "Price: $299.99"
23.01.2012 klo 22.14
Suomennettu, ja mikä tärkeintä, ymmärretty aikoja sitten
Tässä keskustelussahan on tasan yksi fanipoika ja se olet sinä.
Remedyn pelien myyntiluvut kun eivät normaaleja ihmisiä kiinnosta noin paljoa.
Sinua rassaa se, että olen oikeassa enkä lopeta näiden viestien kirjoittamista.
Sinä olet kaivanut hautasi jo niin syväksi ettet pääse enää pois. Minulla on aikaa kirjoitella tänne ja niin on näköjään sinullakin, ero on että vain toinen meistä on oikeassa.
Rekisteröitynyt 08.12.2007
24.01.2012 klo 00.12
Erityisen mieleenpainuvia ja valehtelematta uskomattoman huvittavia olivat muun muassa heitot "sitähän tekee itsensä vain naurunalaiseksi. ;)", "Et sinä onneksi ole epätoivoinen." ja "Tässä keskustelussahan on tasan yksi fanipoika ja se olet sinä.", kun muistellaan tätä kontekstia
yli viikko
kaksi mieshenkilöä
AW:n myyntiluvut
Lisättäköön vielä tämä hykertelyä aiheuttanut argumentti: "Remedyn pelien myyntiluvut kun eivät normaaleja ihmisiä kiinnosta noin paljoa. Ja ennenkuin tarjoilet jotain samansuuntaista takaisinpäin niin minä tartuin vain ilmiselvään valheeseen."
Ja väittelit siitä yli viikon. Myyntiluvuista. Viikko. Yhden anonyymin ihmisen kanssa.
24.01.2012 klo 16.32
Kun asialinjalla et pysty enää virheitäsi korjaamaan, niin sitten jatketaan inttämistä.
"Asialinjalle" kaverilta joka on perustanut koko juttunsa kontekstista irti revittyille neljälle sanalle jotka ovat sitäpaitsi lähinnä muodollisuus. "get two free games" on ehto, joka täytyy vain ja ainoastaan silloin kun maksat Microsoftille tuon $299.99. Jos tuo on sinun mielestäsi ilmaista niin anteeksi, mutta olet väärässä. Voit toki inttää asiasta vaikka toiset sata viestiä mutta olisit silti väärässä. Niinkauan kun et pysty tarjoamaan minulle AW:ta josta kukaan ei halua maksua missään muodossa, olet väärässä. Erinomaisen simppeliä, paitsi näemmä sinulle.
En vain löydä.
Et vain osaa. Tossa sulle xbox.comia:
"Price: $299.99"
24.01.2012 klo 19.15
24.01.2012 klo 22.53
"get two free games" on ehto, joka täytyy vain ja ainoastaan silloin kun maksat Microsoftille tuon $299.99.
25.01.2012 klo 16.33
Ostat boksin.
Ostat boksin with AW, eli MS:lle rahat. Ostat AW:n kaupasta? MS:lle rahat. Lataat AW:n Livestä? MS:lle rahat. Mikä muu näille kolmelle on yhteistä? Remedylle myyty peli.
25.01.2012 klo 16.39
Mikä muu näille kolmelle on yhteistä?
25.01.2012 klo 18.11
Se, että yhdessä vaihtoehdossa ostat boksin, toisissa pelin.
Bundleen kuuluu peli. Ja jos ihmiset eivät halua sitä peliä he ostavat pelkän boksin.
25.01.2012 klo 19.07
Bundleen kuuluu peli. Ja jos ihmiset eivät halua sitä peliä he ostavat pelkän boksin.
25.01.2012 klo 19.51
Ihmiset ostavat sen vaikka eivät haluaisikaan Alan Wakea.
Ja tämä käy järkeen, miten?
25.01.2012 klo 19.54
Ja tämä käy järkeen, miten?
25.01.2012 klo 20.02
Se on ilmainen ja se tulee mukana. "get two free games"
Eli ihmiset ostavat taas tuotteita joita eivät haluakaan. Mitäs me jo puhuttiin noista järjen- ja logiikanvastaisista olettamuksista?
25.01.2012 klo 20.07
Eli ihmiset ostavat taas tuotteita joita eivät haluakaan. Mitäs me jo puhuttiin noista järjen- ja logiikanvastaisista olettamuksista?
"get two free games"
No eipä siinäkään kauaa mennyt.
Niin joo.
"get two free games"
25.01.2012 klo 20.26
Ihmiset haluavat boksin jos ovat sitä ostamassa.
Sitten ihmiset ostavat boksin. Jos ihmiset haluavat AW:n, he ostavat sen. Joko bundlessa jossa se tulee mukana tai erikseen. Remedy saa näistä ostetut pelit. Oletusarvo on edelleen että ihmiset eivät osta jotain mitä eivät halua, minkä olemassaolosta eivät tiedä tai jolla eivät aio tehdä yhtään mitään. Toisin kuin miten sinä ilmeisesti shoppailet:
Kun konsolin mukana tulee peli, jonka varmaan puolet konsolin ostajista edes lataa
Koska harva vaivautuu koskaan kytkemään konsoliaan verkkoon.
Maksat konsolista -> peli lasketaan myytyihin riippumatta siitä, että olet edes tietoinen koko pelistä, saati sitten pelaat sitä.
25.01.2012 klo 22.30
Sitten ihmiset ostavat boksin. Jos ihmiset haluavat AW:n, he ostavat sen.
"Alan Wake debuted at #2 on the charts in the United Kingdom. NPD Group stated sales for the first two weeks reached 145,000 units. According to a report, Alan Wake is the second most pirated Xbox 360 game of 2010, with more than 1.1 million downloads.
According to a report by IndustryGamers, sales of Alan Wake would be much higher than previously estimated, at around 1.4 millions, as of December 2011. This includes the digital sales of the game during the Xbox 360 2010 Holiday bundle, which included a token to download Alan Wake, as well as a retail copy of Forza Motorsport 3." http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_wake#Sales
Tosiasia on tämä. Alan Wake möi todella huonosti. Sitä piratisoitiin 1.1miljoonaa kertaa. Sitä jaettiin boksin kyljessä ilmaiseksi varmaan miljoonan verran. Myyntilukuihin ei lasketa piraatti- eikä ilmaisjakoversioita vaikka toisin väittäisit.
"sales of Alan Wake would be much higher than previously estimated"
would be = olisi
Se on konditionaali. Se ilmaisee tekemisen epävarmuutta tai ehdollisuutta, sanoo wikipediakin.
Olisin voinut lainata tuon aiemmin, mutta minulla oli hauskaa.
"get two free games"
25.01.2012 klo 22.47
Ehkä yksinäisintä mitä on koskaan sattunut eteen, kaksi janaria väittelee yli viikon samasta asiasta, joka on niinkin uskomaton kuin AW:n myyntiluvut :D
Erityisen mieleenpainuvia ja valehtelematta uskomattoman huvittavia olivat muun muassa heitot "sitähän tekee itsensä vain naurunalaiseksi. ;)", "Et sinä onneksi ole epätoivoinen." ja "Tässä keskustelussahan on tasan yksi fanipoika ja se olet sinä.", kun muistellaan tätä kontekstia
yli viikko
kaksi mieshenkilöä
AW:n myyntiluvut
Lisättäköön vielä tämä hykertelyä aiheuttanut argumentti: "Remedyn pelien myyntiluvut kun eivät normaaleja ihmisiä kiinnosta noin paljoa. Ja ennenkuin tarjoilet jotain samansuuntaista takaisinpäin niin minä tartuin vain ilmiselvään valheeseen."
Ja väittelit siitä yli viikon. Myyntiluvuista. Viikko. Yhden anonyymin ihmisen kanssa.
Mikä vitun ilmaisbundle? Se on BUNDLE, ei pelikonsoli + pari ilmaispeliä, niitä myydään vittu erikseen pelkästään sellaisen haluaville. Vittu kun järjenkäyttö on sallittu mutta kukaan ei näytä sitä käyttävän.
"get two free games"
Olen tottunut siihen, että hupsilla on nukkumaanmenoaika kymmeneltä. Paitsi se yksi hurja viikonloppu kun hän hieman valvoi. Kuullaan huomenna lisää.
Jos kirjottaisit oikealla nimelläsi, niin en nöyryyttäisi sinua näin, hups. Saat säilyttää kasvosi, jos sillä on mitään merkitystä huoneesi ulkopuolella :)
26.01.2012 klo 17.01
Se on ilmainen boksin kyljessä.
A) Sun pitää silti ostaa se boksi.
B) Tulee halvemmaksi ostaa pelkkä boksi.
Myyntilukuihin ei lasketa.
Ikävää että Remedy ei oikein voi sille mitään miten NPD Group laskee myyntilukunsa. Remedy haluaisi että bundle- ja live-versiot laskettaisiin (kuten pitäisikin), sen takia se konditionaali. Ihan kuin lastentarhalaisia opettaisi...
Idioottien kanssa on aina kiva väitellä kun raukat käyttävät hirveästi aikaa ja vaivaa hirveiden itkuviestien laatimiseen vaikka ovat olleet alusta asti väärässä :D Parhaita on kyllä nämä "mutku se on epistä" tai "250€ = ilmainen" älynväläykset. Sitten kun karu totuus pikkuhiljaa paljastuu tartutaan johonkin muodollisuuteen ja hoetaan sitä siinä toivossa että vastustaja väsyisi ensin. Nykypäivän lapset, minkäs teet...
26.01.2012 klo 17.13
Se on ilmainen boksin kyljessä.
A) Sun pitää silti ostaa se boksi.
B) Tulee halvemmaksi ostaa pelkkä boksi.
A) Tietysti.
b) Ilmainen boksin kyljessä.
Eikö parempaa löydy kun täytyy alkaa sepustamaan?
"get two free games"
26.01.2012 klo 17.37
A) Tietysti.
b) Ilmainen boksin kyljessä.
A) Ja taas...
B) Ymmärsitkö mitä sanoin vai tavaanko uudestaan?
"vain jos ostat bundlen"
30.01.2012 klo 23.21
A) Tietysti.
b) Ilmainen boksin kyljessä.
A) Ja taas...
B) Ymmärsitkö mitä sanoin vai tavaanko uudestaan?
"vain jos ostat bundlen"
A) Taas, kyllä. Ei kuulu tapoihini muuttaa mielipidettäni kesken väittelyn. Toisin kuin sinulle.
B)Tavaa uudestaan. Jostainhan oppimisen täytyy alkaa.
"get two free games"
Kirjoita kommentti