Tuorein sisältö

Battlefront 3:sta huhuillaan taas

30.12.2011 klo 20.18 | Luettu: 14043 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Tämä kuu oli Star Wars -pelaajille nannaa Old Republicin myötä, mutta aina kaivataan lisää. Kolmannesta Battlefrontista ja sitä kehittävästä tiimistä on silloin tällöin kuulunut huhuja ja taas kuuluu: StickSkills kertoo, että Twitterissä leviää tieto, jonka mukaan Spark Unlimited -pelistudio työstää Star Wars: Battlefront 3:a.

Huhun vahvuus ei kuitenkaan ole kova: tiimi työstää työnhakuilmoituksensa mukaan "julkistamatonta korkean profiilin jatko-osaa" ja kyselyitä Battlefrontista ei ole kiistetty, vaan ne on ohjattu LucasArtsille. Firma ei ole myöskään tehnyt näin kovia nimikkeitä aikaisemmin.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Epic Mickey 2 ensi v... V2.fi:n Uuden Vuoden... >

Keskustelut (18 viestiä)

Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

30.12.2011 klo 20.58

On varmaan FPS
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

30.12.2011 klo 21.04

Talmunen kirjoitti:
On varmaan FPS


Battlefront 2 on 3rdPS. Miksi se siitä vaihtuisi?
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

30.12.2011 klo 21.28

Uppmas kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
On varmaan FPS


Battlefront 2 on 3rdPS. Miksi se siitä vaihtuisi?

Koska Codit
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

30.12.2011 klo 21.37

Talmunen kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Talmunen kirjoitti:
On varmaan FPS


Battlefront 2 on 3rdPS. Miksi se siitä vaihtuisi?

Koska Codit


Tuskin siltikään...
lainaa
SFMB

30.12.2011 klo 21.50

Tuskin Sithikään :)
lainaa
Ahuehuehuehuehue

30.12.2011 klo 22.07

Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

30.12.2011 klo 22.17

Ahuehuehuehuehue kirjoitti:
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.


Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.
lainaa
Chris

30.12.2011 klo 23.10

Onhan tästä ollut jo huhua ties miten pitkään aikaan. Hieman huolettaa tämä että Spark Unlimited työstää peliä... Heidän tuotoksiaan on mm:ssa Legendary joka on luultavasti yksi PS3 huonoimmista peleistä tällä hetkellä
lainaa
moderngaminglol

31.12.2011 klo 00.21

Battlefronteissa oli FPS moodi joten samantekevää

Luulenpa vähän että näin pitkän ajan jälkeen pelissä ei olisi mitään samaa. Otetaan vaan COD ja BF ja sitten tehdään niistä joku Star Wars hybridi.

Botit oli aikanaan se paras osa Battlefrontia. Onlinematchit meni aina siihen että jotkut erkit hyväksikäyttivät jotain halpoja taktiikoita. mutta jaettu ruutu bottien kanssa oli nannaa
lainaa
SWBF3Kiitos

31.12.2011 klo 03.54

moderngaminglol kirjoitti:
Battlefronteissa oli FPS moodi joten samantekevää

Luulenpa vähän että näin pitkän ajan jälkeen pelissä ei olisi mitään samaa. Otetaan vaan COD ja BF ja sitten tehdään niistä joku Star Wars hybridi.

Botit oli aikanaan se paras osa Battlefrontia. Onlinematchit meni aina siihen että jotkut erkit hyväksikäyttivät jotain halpoja taktiikoita. mutta jaettu ruutu bottien kanssa oli nannaa


Tämä.

Jaettu ruutu ja botit
lainaa
lasdkasd

31.12.2011 klo 10.35

Onhan CoD 4:lle se modi joka on vähän niiku battlefront
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

31.12.2011 klo 11.24

Uppmas kirjoitti:
Ahuehuehuehuehue kirjoitti:
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.


Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.


Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

31.12.2011 klo 11.33

Appe kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Ahuehuehuehuehue kirjoitti:
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.


Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.


Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.


Jos kontrollit kusee konsolilla kuten BF3:ssa niin se on itselle ei. Paitti tietenkin 3rd person shooterissa on erilaiset kontrollit.
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

31.12.2011 klo 12.14

Appe kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Ahuehuehuehuehue kirjoitti:
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.


Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.


Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.
Saa sillä UE:lla isojaki kenttiä(RO2) mutta aika kämänen pelimoottorihan tuo tuntuu devien mielestä olevan.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

31.12.2011 klo 14.05

Uppmas kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Ahuehuehuehuehue kirjoitti:
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.


Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.


Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.


Jos kontrollit kusee konsolilla kuten BF3:ssa niin se on itselle ei. Paitti tietenkin 3rd person shooterissa on erilaiset kontrollit.


Se ei nyt ole enginestä kiinni vaan devaajista. Enkä konsoliversioista osaa sanoa, mutta PC:llä kontrollit kyllä toimi.

[/quote="perato"] Saa sillä UE:lla isojaki kenttiä(RO2) mutta aika kämänen pelimoottorihan tuo tuntuu devien mielestä olevan.[/quote]

Kyse ei ollut siitä, että saako tehtyä vaan siitä kuinka kannattavaa on tehdä enginellä juttuja mihin sitä ei ole suunniteltu. Varsinkin kun UE3 on niin selkeästi suunniteltu Unreal Tournamentia ja Gears of Waria silmällä pitäen.
lainaa
turhaavalitusta

31.12.2011 klo 14.54

Uppmas kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Ahuehuehuehuehue kirjoitti:
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.


Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.


Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.


Jos kontrollit kusee konsolilla kuten BF3:ssa niin se on itselle ei. Paitti tietenkin 3rd person shooterissa on erilaiset kontrollit.

Ainakin itselläni kontrollit on samalla tasolla, kuin muissakin peleissä (eli eivät häiritse pelaamista) ja ainahan niitä voi säätää, jos ei tykkää jostakin.
lainaa
naima-aslak

31.12.2011 klo 15.51

MAG + Battlefront = Winning

Jos saisi nuo pelaajamäärät hilattua suuremmalle tasolle kuin 8vs8 tai 32vs32, niin olisi käsissä voittava peli.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

31.12.2011 klo 21.25

turhaavalitusta kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
Ahuehuehuehuehue kirjoitti:
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.


Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.


Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.


Jos kontrollit kusee konsolilla kuten BF3:ssa niin se on itselle ei. Paitti tietenkin 3rd person shooterissa on erilaiset kontrollit.

Ainakin itselläni kontrollit on samalla tasolla, kuin muissakin peleissä (eli eivät häiritse pelaamista) ja ainahan niitä voi säätää, jos ei tykkää jostakin.


Jaah. No se on mielipide. Itellä ainakin tähtäys hinaa 0.25 sekuntia tatin perässä. Eikä se sujuvuus ole huippulaatua. Kai jos siihen tottuu... mutta kun en oikein voi tottua.
lainaa

Kirjoita kommentti




Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova