Battlefront 3:sta huhuillaan taas
Tämä kuu oli Star Wars -pelaajille nannaa Old Republicin myötä, mutta aina kaivataan lisää. Kolmannesta Battlefrontista ja sitä kehittävästä tiimistä on silloin tällöin kuulunut huhuja ja taas kuuluu: StickSkills kertoo, että Twitterissä leviää tieto, jonka mukaan Spark Unlimited -pelistudio työstää Star Wars: Battlefront 3:a.
Huhun vahvuus ei kuitenkaan ole kova: tiimi työstää työnhakuilmoituksensa mukaan "julkistamatonta korkean profiilin jatko-osaa" ja kyselyitä Battlefrontista ei ole kiistetty, vaan ne on ohjattu LucasArtsille. Firma ei ole myöskään tehnyt näin kovia nimikkeitä aikaisemmin.
Keskustelut (18 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.12.2010
30.12.2011 klo 20.58
Rekisteröitynyt 15.11.2011
30.12.2011 klo 21.04
On varmaan FPS
Battlefront 2 on 3rdPS. Miksi se siitä vaihtuisi?
Rekisteröitynyt 20.12.2010
30.12.2011 klo 21.28
On varmaan FPS
Battlefront 2 on 3rdPS. Miksi se siitä vaihtuisi?
Koska Codit
Rekisteröitynyt 15.11.2011
30.12.2011 klo 21.37
On varmaan FPS
Battlefront 2 on 3rdPS. Miksi se siitä vaihtuisi?
Koska Codit
Tuskin siltikään...
30.12.2011 klo 21.50
30.12.2011 klo 22.07
Rekisteröitynyt 15.11.2011
30.12.2011 klo 22.17
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.
Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.
30.12.2011 klo 23.10
31.12.2011 klo 00.21
Luulenpa vähän että näin pitkän ajan jälkeen pelissä ei olisi mitään samaa. Otetaan vaan COD ja BF ja sitten tehdään niistä joku Star Wars hybridi.
Botit oli aikanaan se paras osa Battlefrontia. Onlinematchit meni aina siihen että jotkut erkit hyväksikäyttivät jotain halpoja taktiikoita. mutta jaettu ruutu bottien kanssa oli nannaa
31.12.2011 klo 03.54
Battlefronteissa oli FPS moodi joten samantekevää
Luulenpa vähän että näin pitkän ajan jälkeen pelissä ei olisi mitään samaa. Otetaan vaan COD ja BF ja sitten tehdään niistä joku Star Wars hybridi.
Botit oli aikanaan se paras osa Battlefrontia. Onlinematchit meni aina siihen että jotkut erkit hyväksikäyttivät jotain halpoja taktiikoita. mutta jaettu ruutu bottien kanssa oli nannaa
Tämä.
Jaettu ruutu ja botit
31.12.2011 klo 10.35
Rekisteröitynyt 15.09.2008
31.12.2011 klo 11.24
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.
Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.
Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
31.12.2011 klo 11.33
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.
Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.
Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.
Jos kontrollit kusee konsolilla kuten BF3:ssa niin se on itselle ei. Paitti tietenkin 3rd person shooterissa on erilaiset kontrollit.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
31.12.2011 klo 12.14
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.
Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.
Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
31.12.2011 klo 14.05
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.
Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.
Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.
Jos kontrollit kusee konsolilla kuten BF3:ssa niin se on itselle ei. Paitti tietenkin 3rd person shooterissa on erilaiset kontrollit.
Se ei nyt ole enginestä kiinni vaan devaajista. Enkä konsoliversioista osaa sanoa, mutta PC:llä kontrollit kyllä toimi.
[/quote="perato"] Saa sillä UE:lla isojaki kenttiä(RO2) mutta aika kämänen pelimoottorihan tuo tuntuu devien mielestä olevan.[/quote]
Kyse ei ollut siitä, että saako tehtyä vaan siitä kuinka kannattavaa on tehdä enginellä juttuja mihin sitä ei ole suunniteltu. Varsinkin kun UE3 on niin selkeästi suunniteltu Unreal Tournamentia ja Gears of Waria silmällä pitäen.
31.12.2011 klo 14.54
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.
Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.
Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.
Jos kontrollit kusee konsolilla kuten BF3:ssa niin se on itselle ei. Paitti tietenkin 3rd person shooterissa on erilaiset kontrollit.
Ainakin itselläni kontrollit on samalla tasolla, kuin muissakin peleissä (eli eivät häiritse pelaamista) ja ainahan niitä voi säätää, jos ei tykkää jostakin.
31.12.2011 klo 15.51
Jos saisi nuo pelaajamäärät hilattua suuremmalle tasolle kuin 8vs8 tai 32vs32, niin olisi käsissä voittava peli.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
31.12.2011 klo 21.25
Frostbitellä saisi varmaan kovia aikaan. BF2:sta tuli orkkisbillboksilla pelattua kaverien ja bottien kanssa kovastikin.
Eikai sitä jääpuremaa tarvii tähänkin tunkea. :( Tai no aivan sama, kunhan ei häiritse gameplayta.
Miksi pitäisi jättää käyttämättä törkeen hyvä pelimoottori? Ei markkinoilla Battlefrontin tyyliseen peliin parempaakaan engineä ole. UE:lla jos tekee, ni jää vaan kentät pieniksi ja oikea massiivisuus puuttuu kokonaan. Vai pitäisikö mennä suomalaisilta tutulla sisulla ja tehdä uus engine.
Jos kontrollit kusee konsolilla kuten BF3:ssa niin se on itselle ei. Paitti tietenkin 3rd person shooterissa on erilaiset kontrollit.
Ainakin itselläni kontrollit on samalla tasolla, kuin muissakin peleissä (eli eivät häiritse pelaamista) ja ainahan niitä voi säätää, jos ei tykkää jostakin.
Jaah. No se on mielipide. Itellä ainakin tähtäys hinaa 0.25 sekuntia tatin perässä. Eikä se sujuvuus ole huippulaatua. Kai jos siihen tottuu... mutta kun en oikein voi tottua.
Kirjoita kommentti