'Half-Life 3 -vihjeiden etsiminen on turhaa'
Vaikka DSOGaming väittääkin löytäneensä lisää vihjeitä siitä, että Black-Aperture-websivusto olisi Valven tekosia, on nille toiveille tullut nyt täys-stoppi.
Kotaku kertoo Half-Life -pelien käsikirjoittajan Chet Faliszekin todenneen, ettei mikään viimeaikainen huhu pidä paikkaansa.
"Teitä trollataan, ei ole mitään ARGia. Gabe ei ole sanonut mitään vihjeiden vuotamisesta, se on kaikki valetta."
Miehen mukaan möskään Wheatleyn VGA-kiitospuheesta on turha etsiä HL3-vihjeitä.
"Haluan vain selventää sekaannukset. Tässä fanit trollaavat faneja, eikä muusta ole kyse. On hienoa, että HL:stä ollaan innoissaan, mutta on väärin trollata ihmisiä näin."
Keskustelut (28 viestiä)
29.12.2011 klo 11.41
29.12.2011 klo 11.50
29.12.2011 klo 11.53
http://images4.fanpop.com/image/photos/24300000/Trollcept
29.12.2011 klo 12.06
29.12.2011 klo 12.38
Fanit trollaa faneja, Falizek trollaa faneja, Gabe trollaa Falizekia, jota Gordon Freeman sitten varmaan trollaa. Jumala trollaa sitten meitä kaikkia...
Rekisteröitynyt 17.03.2009
29.12.2011 klo 12.52
29.12.2011 klo 13.11
Ihmeellisen epätoivoista peleillyä tämmöinen, etenkin kun on niitä paljon parempiakin räiskintäpelejä olemassa kuin Halffikset :D
Onhan ne loistavia pelejä, mutta itse ainakin pidän HL3 suhteen merkittävämpänä asiana Valven seuraavaa engineä.
Sen päälle rakentuu kymmeniä isoja pelejä ja satoja modeja. HL3 on ainakin itselleni samaan aikaan hieno peli, mutta myös tech-demo joka antaa osviittaa tulevista peleistä. (Suoraan Valvelta ainakin L4D3, TF3, Portal 3)
29.12.2011 klo 13.20
Ihmeellisen epätoivoista peleillyä tämmöinen, etenkin kun on niitä paljon parempiakin räiskintäpelejä olemassa kuin Halffikset :D
Esim? :P Eipä taidakkaan olla.
29.12.2011 klo 13.23
Rekisteröitynyt 17.03.2009
29.12.2011 klo 13.39
Ihmeellisen epätoivoista peleillyä tämmöinen, etenkin kun on niitä paljon parempiakin räiskintäpelejä olemassa kuin Halffikset :D
Esim? :P Eipä taidakkaan olla.
Halo.
Kyllähän siitä Halffis kakkosen tunnelmasta nautti, mutta jos kaiken muuttaisi neutraaleiksi geometrisiksi muodoiksi, niin ei sitä jaksaisi pelata, toisin kuin Haloa!!! Kun se Halffiksen tekoäly ei vain ole niin kauhean mielenkiintoinen vastus.
Btw, jos tulee Source 2 halffis kolmoseen, niin aika puun takaa pamahtaa.
29.12.2011 klo 13.43
Rekisteröitynyt 04.01.2011
29.12.2011 klo 14.08
Ihmeellisen epätoivoista peleillyä tämmöinen, etenkin kun on niitä paljon parempiakin räiskintäpelejä olemassa kuin Halffikset :D
Halffista ei rakasteta sen takia että se olisi historian paras räiskintä vaan sen takia että muuttaa markkinoita niin kovasti. HL1 ja CS aloittivat sinkohippojen kuolemisen ja teki skriptatuista tapahtumista kovin suosittuja. HL2 taas aloitti tämän semirealismitrendin dystooppisessa tulevaisuudessa jota GoWit ja KZt ja monet muut räiskinnät ovat seuranneet myöhemmin. Ja se teki stiimistä suositun.
Or thats how i see it.
Rekisteröitynyt 23.04.2007
29.12.2011 klo 14.21
Rekisteröitynyt 17.03.2009
29.12.2011 klo 14.31
Halffista ei rakasteta sen takia että se olisi historian paras räiskintä vaan sen takia että muuttaa markkinoita niin kovasti. HL1 ja CS aloittivat sinkohippojen kuolemisen ja teki skriptatuista tapahtumista kovin suosittuja. HL2 taas aloitti tämän semirealismitrendin dystooppisessa tulevaisuudessa jota GoWit ja KZt ja monet muut räiskinnät ovat seuranneet myöhemmin. Ja se teki stiimistä suositun.
Or thats how i see it.
Halffis 1 oli kyllä aikanaan oikeasti ihan hyvä peli. Stephen Kingin Usvasta pöllitty idea tuntui Unrealien ja Quakien seassa erilaiselta ja uskottavammalta. Tunnelma oli kans kohdallaan.
Halffis 2 oli melko onneton pläjäys. Näitä dystopiaviritelmiä on nähty ihan riittävästi historian saralla, eikä tekoäly ollut erityisen kehittynyt kuusi vuotta vanhempaan esi-osaansa verrattuna.
Osa kuitenkin sai kunniaa, koska pinnallisesti anarkistinen meininki, edgyt kaasunaamarifasistit, itäblokkiteollisuus, ja Alyxin hyvinmuotoutunut pers..oonallisuus ovat pseudointellektuellien lihavien antisosiaalisten kellarinörttien mieleen.
Samat ihmiset sitten äänestivät Gladosinkin parhaaksi hahmoksi koskaan, koska lulzSCIENCE!!!randomcakexD-huumori on parasta materiaalia koskaan, ja murhanhimoiset robotit ovat yleensäkkin todella samaistuttavia hahmoja, koska ne niinq vihaa niitä koulupihalla kiusaavia meatbageja, ja kuitenki ne on superälykkäitä ja laskelmoivia, "vähän niinq mäkin".
Rekisteröitynyt 17.03.2009
29.12.2011 klo 14.34
Oonko ainut, joka oikeasti odottaa, miten ne aikoo Half-Lifen tarinan päättää.
Vaikea odottaa, kun ei ole mitään kauhean vahvaa juonta minkä päälle rakentaa odotuksia.
Ihan vakavasti nyt, Alyx ja Gordon menevät etelänavalle etsimään jotain random tuomionpäivänlaitetta ja...
Alyx varmaan saa jonkinlaisen kompensaation isänsä kuolemasta, ja Gordonilla on jonkinlainen konfortaatio G-manin kanssa, mutta siihen se sitten jääkin.
Halffista on kirjoitettu aika lost-meiningillä, mitään ei ole mietitty ennakkoon.
Shepardiakaan tuskin tullaan näkemään, koska sarjan pääkirjoittaja kuulemma vihaa Opposing Forcea : /
Rekisteröitynyt 28.04.2011
29.12.2011 klo 14.38
Oonko ainut, joka oikeasti odottaa, miten ne aikoo Half-Lifen tarinan päättää.
Et ole. Kyllähän tuo Half Life 2 jäi pahasti kesken :)
29.12.2011 klo 15.11
Halffista ei rakasteta sen takia että se olisi historian paras räiskintä vaan sen takia että muuttaa markkinoita niin kovasti. HL1 ja CS aloittivat sinkohippojen kuolemisen ja teki skriptatuista tapahtumista kovin suosittuja. HL2 taas aloitti tämän semirealismitrendin dystooppisessa tulevaisuudessa jota GoWit ja KZt ja monet muut räiskinnät ovat seuranneet myöhemmin. Ja se teki stiimistä suositun.
Or thats how i see it.
Halffis 1 oli kyllä aikanaan oikeasti ihan hyvä peli. Stephen Kingin Usvasta pöllitty idea tuntui Unrealien ja Quakien seassa erilaiselta ja uskottavammalta. Tunnelma oli kans kohdallaan.
Halffis 2 oli melko onneton pläjäys. Näitä dystopiaviritelmiä on nähty ihan riittävästi historian saralla, eikä tekoäly ollut erityisen kehittynyt kuusi vuotta vanhempaan esi-osaansa verrattuna.
Osa kuitenkin sai kunniaa, koska pinnallisesti anarkistinen meininki, edgyt kaasunaamarifasistit, itäblokkiteollisuus, ja Alyxin hyvinmuotoutunut pers..oonallisuus ovat pseudointellektuellien lihavien antisosiaalisten kellarinörttien mieleen.
Samat ihmiset sitten äänestivät Gladosinkin parhaaksi hahmoksi koskaan, koska lulzSCIENCE!!!randomcakexD-huumori on parasta materiaalia koskaan, ja murhanhimoiset robotit ovat yleensäkkin todella samaistuttavia hahmoja, koska ne niinq vihaa niitä koulupihalla kiusaavia meatbageja, ja kuitenki ne on superälykkäitä ja laskelmoivia, "vähän niinq mäkin".
Jos multa kysytään niin sinä vaikutat enemmän lihavalta antisosiaaliselta kellarinortiltä, ihan vaan noiden saarnojesi perusteella, kuin HL-fanit. Menehän sinne codin ääreen jos yksi historian parhaista pelisarjoista tuntuu noin huonolta.
...Tai sitten notkahdin trolliin.
29.12.2011 klo 15.12
Rekisteröitynyt 10.08.2011
29.12.2011 klo 15.26
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä Half-Lifen hehkutusta. Samanlaista tusinaräiskintää kuin n+1 muuta peliä. Ja kyllä, olen pelannut läpi kaikki edelliset Half-Lifet.
Sanot siis seuraavan suuren askeleen Doomin jälkeen tehnyttä peliä tusinaräiskinnäksi? Vertaappa ensimmäistä Half-Lifeä aikansa muihin räiskintöihin, varmasti oli parempi kuin muut aikansa genren edustajat.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
29.12.2011 klo 15.39
Jos multa kysytään niin sinä vaikutat enemmän lihavalta antisosiaaliselta kellarinortiltä, ihan vaan noiden saarnojesi perusteella, kuin HL-fanit. Menehän sinne codin ääreen jos yksi historian parhaista pelisarjoista tuntuu noin huonolta.
...Tai sitten notkahdin trolliin.
http://www.youtube.com/watch?v=pYrFHOVZgpY
Viisas mies tunnustaa että hyvässä totuudessa on aina hieman trollia ja hyvässä trollissa on enemmän totuutta.
29.12.2011 klo 15.43
turhaan sitä ny on ihmetellä.
pelien tunnelma on yksilöllistä, toisia nappaa, toisia ei.
turhia keskustelunaiheita, jos ei nappaa ni ei.
ja jos halosta pelattavuudeltaan tykkää enempi, hyvät sulle.
mutta ite en jaksa halojen vihuja energia suojineen ampua puolta päivää yhtä.
pidän siitä kuinka halfiksessa vihut saa tapettua parilla laakilla. tuntuu jotenki realistisemmalta/järkevämmältä ku ei tartte lipasta upottaa.
mut nää on näit tyhjänpäiväsii maku asioit joist o turha ihmetellä.
ei kaikki maailmassa pidä halfiksesta. vain muutama miljoona.
29.12.2011 klo 16.11
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä Half-Lifen hehkutusta. Samanlaista tusinaräiskintää kuin n+1 muuta peliä. Ja kyllä, olen pelannut läpi kaikki edelliset Half-Lifet.
Sanot siis seuraavan suuren askeleen Doomin jälkeen tehnyttä peliä tusinaräiskinnäksi? Vertaappa ensimmäistä Half-Lifeä aikansa muihin räiskintöihin, varmasti oli parempi kuin muut aikansa genren edustajat.
Seuraava suuri peli Doomin jälkeen? Kyllä siellä oli paljon kovia nimiä, jotka olivat suuria virstaspylväitä räiskintäpelien kehityksessä. Muistuuko mieleen esim. Duke Nukem 3D, Quake ym.?
Rekisteröitynyt 10.08.2011
29.12.2011 klo 17.02
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä Half-Lifen hehkutusta. Samanlaista tusinaräiskintää kuin n+1 muuta peliä. Ja kyllä, olen pelannut läpi kaikki edelliset Half-Lifet.
Sanot siis seuraavan suuren askeleen Doomin jälkeen tehnyttä peliä tusinaräiskinnäksi? Vertaappa ensimmäistä Half-Lifeä aikansa muihin räiskintöihin, varmasti oli parempi kuin muut aikansa genren edustajat.
Seuraava suuri peli Doomin jälkeen? Kyllä siellä oli paljon kovia nimiä, jotka olivat suuria virstaspylväitä räiskintäpelien kehityksessä. Muistuuko mieleen esim. Duke Nukem 3D, Quake ym.?
Jos lukisit sen kommentin...Suuri askel = Suuri peli?
Rekisteröitynyt 17.03.2009
29.12.2011 klo 17.28
Jos lukisit sen kommentin...Suuri askel = Suuri peli?
Tämä. Halffis1 saattoi ottaa suuren askeleen kilpailijoihinsa nähden ja olla merkittävä edelläkävijä, mutta pohjimmiltaan sekin on putkiräiskintä, jossa on melko humpuuki-settingi.
29.12.2011 klo 23.45
Jos lukisit sen kommentin...Suuri askel = Suuri peli?
Tämä. Halffis1 saattoi ottaa suuren askeleen kilpailijoihinsa nähden ja olla merkittävä edelläkävijä, mutta pohjimmiltaan sekin on putkiräiskintä, jossa on melko humpuuki-settingi.
Vertaat HL1:stä tämän päivän fps-peleihin. Etkä ajattele ollenkaan minkälaisen muutoksen tuo teki silloin kun tuli. Pelasitko edes ko. peliä silloin kuin se tuli?
Ps. Ja mitä voi odottaa henkilöltä, jolla on lohikäärme avatarina :D:D
Rekisteröitynyt 17.03.2009
30.12.2011 klo 15.16
Vertaat HL1:stä tämän päivän fps-peleihin. Etkä ajattele ollenkaan minkälaisen muutoksen tuo teki silloin kun tuli. Pelasitko edes ko. peliä silloin kuin se tuli?
Ps. Ja mitä voi odottaa henkilöltä, jolla on lohikäärme avatarina :D:D
Olet kyllä melko onneton tapaus, jos lohikäärmeet eivät ole mielestäsi siistejä.
Ja siitä Halffiksesta vielä sen verran, että voin melko rehellisesti sanoa, että Doomin taiteelliset meriitit ovat arvoltaan moninkertaisia verrattuna Halffikseen.
02.01.2012 klo 17.13
Olet kyllä melko onneton tapaus, jos lohikäärmeet eivät ole mielestäsi siistejä.
Ja siitä Halffiksesta vielä sen verran, että voin melko rehellisesti sanoa, että Doomin taiteelliset meriitit ovat arvoltaan moninkertaisia verrattuna Halffikseen.
Taisi hänen pointtina olla, että olet ehkä enemmänkin niitä fantasia rpg-tyyppejä, etkä täten näe mikä tekin Half-lifestä uniikin tapauksen vuonna 1998. Muut pelit silloin vielä kopioivat doomista tuttua (john romeron) kenttädesign-kaavaa.
Kyllä, ne oli ne scriptatut kohtaukset ja elokuvamainen tapa kertoa juonta. Mutta mukana oli tietenkin niitä puzzleja ja vähän etsittävääkin (salarit) joten se oli silloin toimiva, erillainen paketti.
Nykyäänhän pelit on pelkkää ohjattua elokuvaa alusta loppuun ala raiskattua half-lifeä, niin tietenkin on ikävä sitä vähemmän vakavaa doom-kaavaa, jotka toimivat coopissa/deathmatchissa myös täydellisesti ja skaalautuivat vihujen suhteen hyvin vaikeusasteen kanssa. Those were the days...
05.01.2012 klo 13.23