Old Republicissa jo miljoona pelaajaa
Star Wars: The Old Republicin myyntimääriä rajoitettiin julkaisussa (ja rajoitetaan edelleen), jotta palvelimille ei tulisi hirveää ruuhkaa. Siitä huolimatta EA:n lehdistötiedote kertoo, että pelissä on jo yli miljoona pelaajaa. Pelaajat ovat pelanneet peliä yhteensä jo 28 miljoonaa tuntia, keskimäärin viisi tuntia päivässä. Hahmoja peliin on luotu liki 4 miljoonaa, eniten Sith Warrioreja.
Tekijöiden mukaan SW:TOR on pelihistorian nopeimmin kasvava tilausmaksun sisältävä MMO.
Keskustelut (12 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.01.2011
24.12.2011 klo 14.30
Rekisteröitynyt 20.12.2010
24.12.2011 klo 15.05
24.12.2011 klo 15.44
Kuukauden päsätä on enään 100k
Onneksi meillä on nämä selvännäkijät. Voisitko vielä kertoa mitä ne 900k pelaajaa aikovat sitten yrittää yhden kuukauden, niin tiedän mennä mukaan? Jos pelissä on alle viikossa miljoona pelaajaa uskotko sen todella heti loppuvan? Joko olet taas joku fanboy tai mikälie LoLien pelaaja, kun ainoastaan sinun pelimakusi kelpaa kaikille. Jos tämä ei menesty, niin se nähdään sitten, mutta epäilen.
Murretaanpa tässä pari myyttiä pelistä samalla:
1. Grafiikka. Kuvittelette sen olevan aikaansa jäljessä ja huonoa. Eipä se paljoakaan huonompaa ole kuin tavallisen konsolipelin. Tällä grafiikan tasolla varmistetaan toimivuutta, nopeampi pelin kehitys ja katetaan suurempi pelaajakanta. Huonompi grafiikka ei vähennä näyttävyyttä.
2. WoW kopio. Valitan, mutta sitä mmo nykyään on. Ei ketään lähde tekemään noin suurta ja kallista ilman jotain toimivaa ideaa. Seuraavaa täysin erilaista mmo:ta ei varmasti tulla koskaan näkemään. MMO kehittyy hitaasti osa osalta. Olisi aivan järjetön riski lähteä kokeilemaan jotain täysin erinlaista. Tämä on toimivin mmo malli tällä hetkellä. Tekniikka ja maailman yhteysnopeudet eivät salli hirveästi esim erilaista taistelusysteemiä. Jos olette pelanneet ekaata kotoria löydätte paljon samoja ominaisuuksia. Niin ja se eka kotor on julkaistu ennen WoWia. Wowi on yhtäläillä kopio edeltävistä peleistä.
3. Hui jonoja! Jonot vain osoittavat suosiosta. Kyllä ne siitä tasaantuvat ja serverit kehittyvät. WoW pelaajat ovat valmiita odottamaan tunnin random dungeoneihin, mutta uuden pelin hetken odottelu on muka maailmanloppu. Kyllä, pelissä oli tuntien odottelua, koska kapasiteetti ei ollut vielä täysin käytössä ja ihmiset itse tekevät jononsa tunkemalla samasta ovesta.
4. Pelin menestys on kiinni siitä jaksetaanko sitä kehittää ja oikeaan suuntaan. Sitten pelaajat pelaavat sitä. Ei peli ole huono koska räkänokkainen teini ei pidä dialogeista tai valokepeistä. Jos peli ei menesty, niin sitä ei varmasti pelaa ketään pidempään, se tosiaan nähdään sitten. Yksinkertaista.
Oletko edes pelannut peliä? Ei kiinnosta kävitkö hiplaamassa betaa ja toteat miten nähty. Jos olet niin ilmeisesti ajot lopettaa 1kk jälkeen? Jos et, niin turha speculoida vielä. Kaikille peleillä riittää osansa jos ne ovat hyviä, joten odotetaan vielä ennen kuin jaat tuomiota. PC Gamer antoi pelille jo arvosanaksi 93%.
24.12.2011 klo 15.46
Rekisteröitynyt 15.11.2011
24.12.2011 klo 15.53
Oletko edes pelannut peliä? Ei kiinnosta kävitkö hiplaamassa betaa ja toteat miten nähty. Jos olet niin ilmeisesti ajot lopettaa 1kk jälkeen? Jos et, niin turha speculoida vielä. Kaikille peleillä riittää osansa jos ne ovat hyviä, joten odotetaan vielä ennen kuin jaat tuomiota. PC Gamer antoi pelille jo arvosanaksi 93%.
Älä ruoki trolleja.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
24.12.2011 klo 16.21
Imperiumin puoli tuli valittua lähinnä koska kaveri siellä, oli kuullut imperiaalien tarinoiden olevan "parempia"... En tiedä sitten, Agentti on kyl ihan kiva ollut pelata 22 ensimmäisen tason aikan ja juonikin on hyvä. PC Gamerin arvosanaan en kyllä yhdy lähinnä hieman kankean pelattavuuden ja muutaman pikkuvian takia, mutta loistomorppi tuo on.
24.12.2011 klo 18.31
Murretaanpa tässä pari myyttiä pelistä samalla:
1. Grafiikka. Kuvittelette sen olevan aikaansa jäljessä ja huonoa. Eipä se paljoakaan huonompaa ole kuin tavallisen konsolipelin. Tällä grafiikan tasolla varmistetaan toimivuutta, nopeampi pelin kehitys ja katetaan suurempi pelaajakanta. Huonompi grafiikka ei vähennä näyttävyyttä.
2. WoW kopio. Valitan, mutta sitä mmo nykyään on. Ei ketään lähde tekemään noin suurta ja kallista ilman jotain toimivaa ideaa. Seuraavaa täysin erilaista mmo:ta ei varmasti tulla koskaan näkemään. MMO kehittyy hitaasti osa osalta. Olisi aivan järjetön riski lähteä kokeilemaan jotain täysin erinlaista. Tämä on toimivin mmo malli tällä hetkellä. Tekniikka ja maailman yhteysnopeudet eivät salli hirveästi esim erilaista taistelusysteemiä. Jos olette pelanneet ekaata kotoria löydätte paljon samoja ominaisuuksia. Niin ja se eka kotor on julkaistu ennen WoWia. Wowi on yhtäläillä kopio edeltävistä peleistä.
3. Hui jonoja! Jonot vain osoittavat suosiosta. Kyllä ne siitä tasaantuvat ja serverit kehittyvät. WoW pelaajat ovat valmiita odottamaan tunnin random dungeoneihin, mutta uuden pelin hetken odottelu on muka maailmanloppu. Kyllä, pelissä oli tuntien odottelua, koska kapasiteetti ei ollut vielä täysin käytössä ja ihmiset itse tekevät jononsa tunkemalla samasta ovesta.
4. Pelin menestys on kiinni siitä jaksetaanko sitä kehittää ja oikeaan suuntaan. Sitten pelaajat pelaavat sitä. Ei peli ole huono koska räkänokkainen teini ei pidä dialogeista tai valokepeistä. Jos peli ei menesty, niin sitä ei varmasti pelaa ketään pidempään, se tosiaan nähdään sitten. Yksinkertaista.
Oletko edes pelannut peliä? Ei kiinnosta kävitkö hiplaamassa betaa ja toteat miten nähty. Jos olet niin ilmeisesti ajot lopettaa 1kk jälkeen? Jos et, niin turha speculoida vielä. Kaikille peleillä riittää osansa jos ne ovat hyviä, joten odotetaan vielä ennen kuin jaat tuomiota. PC Gamer antoi pelille jo arvosanaksi 93%.
Oletko edes itse pelannut kyseistä peliä? vaikuttaa että et ole 1. Grafiikat näyttää hienoilta ja maisemat kanssa että niitä on tehty huolella oli mikä paikka tahansa, ja peli on tehty just sillee että ei tarvi mitää tykki konetta et toimii, että voi vaikka läppäril matkalla pelata tai just tiukka budjetilla oleva pelaaja pystyis pelaamaan.
2. Wowiki kopioi alkuunsa joitaki asioita eräästä mmo pelistä.
3.Serverin jonottaminen ei ole edes kovinkaa pitkä aika, riippuen serveristä, sellanen perus instan odotus aika.
4. vaikka nimi nimi ois vaikka Halo universal mmo niin ei se paljoo muuta, nimi ei aina kerro vaikkea vaan se itse sisältö kun kokeilee, kun näitä korjaavii patcheja sun muita hofixejä tulee niin kyllä tästä tulee erittäin hyvä mmo peli.[/quote]
24.12.2011 klo 18.57
Rekisteröitynyt 14.07.2008
25.12.2011 klo 00.58
Kuukauden päsätä on enään 100k
2. WoW kopio. Valitan, mutta sitä mmo nykyään on. Ei ketään lähde tekemään noin suurta ja kallista ilman jotain toimivaa ideaa. Seuraavaa täysin erilaista mmo:ta ei varmasti tulla koskaan näkemään. MMO kehittyy hitaasti osa osalta. Olisi aivan järjetön riski lähteä kokeilemaan jotain täysin erinlaista. Tämä on toimivin mmo malli tällä hetkellä. Tekniikka ja maailman yhteysnopeudet eivät salli hirveästi esim erilaista taistelusysteemiä. Jos olette pelanneet ekaata kotoria löydätte paljon samoja ominaisuuksia. Niin ja se eka kotor on julkaistu ennen WoWia. Wowi on yhtäläillä kopio edeltävistä peleistä.
EVE Online. Vuodesta 2003 jatkuvasti ja vakaasti kasvanut pelaajakunta. MMO malli täysin erilainen kuin tämä WoW-tyyppi.
25.12.2011 klo 12.37
26.12.2011 klo 03.48
Itse asiassa yksi peli oli mikä ei ollut wow kopio ja se oli SWG mutta se on nyt iäksi kuollut siitä olisi voinut vielä saada hyvän edes f2p mutta ei se on nyt kuollut. :'(
Omaa mieli pidettä jaoin pelasin SWG endgamea ja nyt itken hyvin kauan sitä.
Itse pelannut SWTOR:ia mutta kyllä se SWG on ollut paras MMORPG mitä olen koskaan pelannut mikään ei voita sitä.
29.12.2011 klo 20.31
Kirjoita kommentti