Tuorein sisältö

Battlefield olisi voinut olla Nintendon yksinoikeus

25.11.2011 klo 19.00 | Luettu: 26845 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Pixel Perfect kertoo, että Nintendo World Reports Live -podcastissa paljastettiin mielenkiintoinen seikka Battlefield-pelisarjan alkumetreistä. Nintendolla Gamecube-aikaan työskennellyt henkilö kertoi, että DICE oli ensin lähestynyt Nintendoa pelinsä kanssa ja yksi ehdotus oli, että iso N olisi saanut Battlefield-pelit yksinoikeudella.

DICE kuitenkin pettyi Gamecuben verkko-ominaisuuksien puutteeseen ja päätti lopulta toisin. Asiat voisivat olla melkoisen erilailla.

V2.fi | Manu Pärssinen
< PS3-päivityksellä ka... Spec Ops: The Liness... >

Keskustelut (38 viestiä)

Machinus

Rekisteröitynyt 04.01.2011

25.11.2011 klo 19.16

Vaikka jälkiviisaus on cool ja hip niin kannattaa muistaa että ketään ei hirveesti odottanu mitään alkuperäseltä BF 1942selta. EAnkin puolelta pelin markkinointi laskettiin yhden MP demon varalle.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

25.11.2011 klo 19.32

Ihan hyvään päätökseen loppujen lopuksi tulivat. Eipä ois DICE siellä missä nyt. Eikä olis Mirror's Edgeä :/
lainaa
adssad

25.11.2011 klo 19.45

Appe kirjoitti:
Ihan hyvään päätökseen loppujen lopuksi tulivat. Eipä ois DICE siellä missä nyt. Eikä olis Mirror's Edgeä :/

Mirror's edge oli paskaa.
lainaa
ALTHiR

Rekisteröitynyt 26.10.2010

25.11.2011 klo 20.12

Yhdyn "adssad":n kommenttiin, mutta lisään myös, että kaikki DICEn pelit ovat paskaa :D
lainaa
readbooks

25.11.2011 klo 20.17

yhdyn kaikkiin ja sanon että kaikki pelit on paskaa
lainaa
dettti

25.11.2011 klo 20.22

yhdyn kaikkiin enkä sano yhtään mitään...
lainaa
102391023

25.11.2011 klo 20.26

adssad kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Ihan hyvään päätökseen loppujen lopuksi tulivat. Eipä ois DICE siellä missä nyt. Eikä olis Mirror's Edgeä :/

Mirror's edge oli paskaa.


Mirror's edge ei ole paskaa.
lainaa
asdfsda

25.11.2011 klo 20.26

En yhdy keneenkään ja kerron absoluuttisen totuuden.
lainaa
Jarkko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

25.11.2011 klo 20.42

Isolla miehellä pitääkin olla housuissa jne...
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.11.2011 klo 20.51

Olen Esa-Petteri 8wee Inarista, mitä on yhdyntä?
lainaa
fdssda

25.11.2011 klo 21.15

Yhdyn kaikkiin niin edestä kuin takaa
lainaa
Pertsa

25.11.2011 klo 21.36

adssad kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Ihan hyvään päätökseen loppujen lopuksi tulivat. Eipä ois DICE siellä missä nyt. Eikä olis Mirror's Edgeä :/

Mirror's edge oli paskaa.


EVO
lainaa
Wegetzu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 08.08.2008

25.11.2011 klo 21.59

Selkeä PC moninpeli.. en ymmärrä miksi nintendolle ottivat edes yhteyttä.
lainaa
Pioneeri

Rekisteröitynyt 09.08.2009

25.11.2011 klo 23.14

Battlefield 1942 on kova moninpeli mutta kyllä sen modi Forgotten hope on kuningas sitä tulee pelattua kerta toisensa jälkeen.
lainaa
jejejejeeejejejejjej

26.11.2011 klo 01.00

Mahtaa kidtendoa nyt harmittaa kun ei tullut satsattua edes nettiominaisuuksiin rupsukonsuleillaan.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

26.11.2011 klo 05.31

No ei se Wii olisi kuitenkaan miellyttänyt DICE:a tehoillaan. Että siihen olis tullut päätepysäkki. Joko Battlefieldeille tai yhteistyölle.
lainaa
Xd2

26.11.2011 klo 10.07

Selkeä PC moninpeli.. en ymmärrä miksi nintendolle ottivat edes yhteyttä.

Bf3 on kyllä konsoliporttipaske.
lainaa
ei-portti

26.11.2011 klo 10.51

Xd2 kirjoitti:
Selkeä PC moninpeli.. en ymmärrä miksi nintendolle ottivat edes yhteyttä.

Bf3 on kyllä konsoliporttipaske.


Kyllä tuota konsoliportti sanaa heitetään nyt monessa paikassa. Tuntuu, että mikä tahansa peli, joka julkaistaan PC:n lisäksi konsolille on "konsoliportti kuraa". BF3 kehitettiin pääsääntöisesti PC:lle. Eli oikeammin se portattiin konsoleille.

Joo, UI on melko paska ja monet eivät pidä karttojen koosta yms, mutta nämä on ongelmia designissa. Konsolit on totta kai vaikuttaneet osin rajoittavasti, mutta portti ei ole oikea sana.

Portata: Siirtää ohjelma alustalta toiselle.
lainaa
sadworld

26.11.2011 klo 11.03

Olihan CODkin kuoleman rajamailla siinä Big Red Onen yms paikkeilla. Tuskin kukaan huomaisi jos BF olisi tehnyt saman

Ja onhan noita "BF3 olisi pitänyt jättää tekemättä ja sarjan kuolla aikoja sitten" tyyppejä kourallinen
lainaa
naamanka

Rekisteröitynyt 28.02.2011

26.11.2011 klo 11.29

ei-portti kirjoitti:
Xd2 kirjoitti:
Selkeä PC moninpeli.. en ymmärrä miksi nintendolle ottivat edes yhteyttä.

Bf3 on kyllä konsoliporttipaske.


Kyllä tuota konsoliportti sanaa heitetään nyt monessa paikassa. Tuntuu, että mikä tahansa peli, joka julkaistaan PC:n lisäksi konsolille on "konsoliportti kuraa". BF3 kehitettiin pääsääntöisesti PC:lle. Eli oikeammin se portattiin konsoleille.

Joo, UI on melko paska ja monet eivät pidä karttojen koosta yms, mutta nämä on ongelmia designissa. Konsolit on totta kai vaikuttaneet osin rajoittavasti, mutta portti ei ole oikea sana.

Portata: Siirtää ohjelma alustalta toiselle.


osa bf3:n kartoista on kyllä puhdasta kuraa. onneksi joulukuussa ilmestyy noita bf2 karttoja ripakopallinen niin vois toi multiplayer ruveta taas tuntumaan battlefieldiltä eikä miltään tylsältä putkiräiskeeltä
lainaa
Dixi

26.11.2011 klo 12.13

sadworld kirjoitti:
Olihan CODkin kuoleman rajamailla siinä Big Red Onen yms paikkeilla. Tuskin kukaan huomaisi jos BF olisi tehnyt saman

Ai ei olisi huomannut vai? Entäs ne BF 1942 fanit ja samassa kuussa tuleen BF2 odottajat? Varmasti olisi BF -sarjan kuolema huomattu.
lainaa
Warezz

Rekisteröitynyt 30.11.2010

26.11.2011 klo 12.27

ei-portti kirjoitti:

Kyllä tuota konsoliportti sanaa heitetään nyt monessa paikassa. Tuntuu, että mikä tahansa peli, joka julkaistaan PC:n lisäksi konsolille on "konsoliportti kuraa". BF3 kehitettiin pääsääntöisesti PC:lle. Eli oikeammin se portattiin konsoleille.

Joo, UI on melko paska ja monet eivät pidä karttojen koosta yms, mutta nämä on ongelmia designissa. Konsolit on totta kai vaikuttaneet osin rajoittavasti, mutta portti ei ole oikea sana.

Portata: Siirtää ohjelma alustalta toiselle.

Kehittäjät ovat myöntäneet että tekivät pelin konsoleita silmällä pitäen ja sen kyllä huomaa, peli on aivan järkyttävän paska ja ei todellakaan voi sanoa että peli on BF2 seuraaja..

E: http://dome.fi/pelit/uutiset/battlefield-3-on-sittenkin-k
lainaa
ei-portti

26.11.2011 klo 12.53

Warezz kirjoitti:
ei-portti kirjoitti:

Kyllä tuota konsoliportti sanaa heitetään nyt monessa paikassa. Tuntuu, että mikä tahansa peli, joka julkaistaan PC:n lisäksi konsolille on "konsoliportti kuraa". BF3 kehitettiin pääsääntöisesti PC:lle. Eli oikeammin se portattiin konsoleille.

Joo, UI on melko paska ja monet eivät pidä karttojen koosta yms, mutta nämä on ongelmia designissa. Konsolit on totta kai vaikuttaneet osin rajoittavasti, mutta portti ei ole oikea sana.

Portata: Siirtää ohjelma alustalta toiselle.

Kehittäjät ovat myöntäneet että tekivät pelin konsoleita silmällä pitäen ja sen kyllä huomaa, peli on aivan järkyttävän paska ja ei todellakaan voi sanoa että peli on BF2 seuraaja..

E: http://dome.fi/pelit/uutiset/battlefield-3-on-sittenkin-k


Tuohan ei todista vielä yhtään mitään. Tai ehkä sen, että peliä portattiin molemmin puolin konsoleiden ja PCn välillä. Mutta porttaus sinänsä ei ole huono asia. Jokainen on elämänsä aikana käyttänyt portattua softaa. Oli se peli tai jokin muu softa. Ärsyttää kun porukka käyttää konsoliportti sanaa kuvaamaan pelin laatua. Huono portti on aina huono, mutta on niitä paljon hyviäkin. BF3 ei todellakaan ole huono portti. Teknisesti siinä ei ole mitään vikaa, jotka johtuisivat konsoleista.

Mutta tuo "järkyttävää paskaa" on oma mielipitääsi. Ei todellakaan objektiivinen katselmus. Ja koska mielipideasioista ei ole järkeä väitellä, jätän sen huomiotta.

Jos peli ei miellytä, sitä ei tarvitse pelata. Beta oli kaikille avoin ja eiköhän silloin jo porukka tiennyt ostaako se vai eikö.

Tiedän kyllä tunteen kun hyvä pelisarja paskotaan täysin. Entisenä Final Fantasy fanina se on tullut todettua vuosi toisensa jälkeen.
lainaa
IsoHerra

26.11.2011 klo 13.12

ei-portti kirjoitti:
Warezz kirjoitti:
ei-portti kirjoitti:

Kyllä tuota konsoliportti sanaa heitetään nyt monessa paikassa. Tuntuu, että mikä tahansa peli, joka julkaistaan PC:n lisäksi konsolille on "konsoliportti kuraa". BF3 kehitettiin pääsääntöisesti PC:lle. Eli oikeammin se portattiin konsoleille.

Joo, UI on melko paska ja monet eivät pidä karttojen koosta yms, mutta nämä on ongelmia designissa. Konsolit on totta kai vaikuttaneet osin rajoittavasti, mutta portti ei ole oikea sana.

Portata: Siirtää ohjelma alustalta toiselle.

Kehittäjät ovat myöntäneet että tekivät pelin konsoleita silmällä pitäen ja sen kyllä huomaa, peli on aivan järkyttävän paska ja ei todellakaan voi sanoa että peli on BF2 seuraaja..

E: http://dome.fi/pelit/uutiset/battlefield-3-on-sittenkin-k


Tuohan ei todista vielä yhtään mitään. Tai ehkä sen, että peliä portattiin molemmin puolin konsoleiden ja PCn välillä. Mutta porttaus sinänsä ei ole huono asia. Jokainen on elämänsä aikana käyttänyt portattua softaa. Oli se peli tai jokin muu softa. Ärsyttää kun porukka käyttää konsoliportti sanaa kuvaamaan pelin laatua. Huono portti on aina huono, mutta on niitä paljon hyviäkin. BF3 ei todellakaan ole huono portti. Teknisesti siinä ei ole mitään vikaa, jotka johtuisivat konsoleista.

Mutta tuo "järkyttävää paskaa" on oma mielipitääsi. Ei todellakaan objektiivinen katselmus. Ja koska mielipideasioista ei ole järkeä väitellä, jätän sen huomiotta.

Jos peli ei miellytä, sitä ei tarvitse pelata. Beta oli kaikille avoin ja eiköhän silloin jo porukka tiennyt ostaako se vai eikö.

Tiedän kyllä tunteen kun hyvä pelisarja paskotaan täysin. Entisenä Final Fantasy fanina se on tullut todettua vuosi toisensa jälkeen.


Tuo konsoliporttaus on vaan tämä "vanhan liiton" PC-pelaajien sanonta. Eivät vaan hyväksy ajatusta siitä että PC on tehnyt hidasta kuolemaa pelialustana jo vuosikymmenen. Kaikki pelit tehdään ensin konsoleille ja sitten käännetään PC:lle. Kaikkia ei jakseta kääntää, toiset käännetään myöhässä ja osa todella huonosti (lue: GTA IV)

PC-elitistit jaksavat aina kitistä että "taas konsolien ehdoilla mennään"
Mitä sitten? Konsolipelaajat niitä pelejä pääasiassa _OSTAVAT_. Tehkää sopimus sen asian kanssa ja lopettakaa se ininä.

Tässä vielä vähän havaintoa Battlefieldin myynneistä:
Ei varmaan tule lukemat kenellekään yllätyksenä.

Xbox: 3,332,395
PS3: 2,418,421
PC: 716,269
lainaa
ei-portti

26.11.2011 klo 13.39

IsoHerra kirjoitti:


Tuo konsoliporttaus on vaan tämä "vanhan liiton" PC-pelaajien sanonta. Eivät vaan hyväksy ajatusta siitä että PC on tehnyt hidasta kuolemaa pelialustana jo vuosikymmenen. Kaikki pelit tehdään ensin konsoleille ja sitten käännetään PC:lle. Kaikkia ei jakseta kääntää, toiset käännetään myöhässä ja osa todella huonosti (lue: GTA IV)

PC-elitistit jaksavat aina kitistä että "taas konsolien ehdoilla mennään"
Mitä sitten? Konsolipelaajat niitä pelejä pääasiassa _OSTAVAT_. Tehkää sopimus sen asian kanssa ja lopettakaa se ininä.

Tässä vielä vähän havaintoa Battlefieldin myynneistä:
Ei varmaan tule lukemat kenellekään yllätyksenä.

Xbox: 3,332,395
PS3: 2,418,421
PC: 716,269


En kyllä tuon kanssa ole samaa mieltä. PC pelaaminen ei todellakaan ole kuolemassa. Nuo lukemat eivät tarkoita mitään. Katsotaan Skyrimin lukemia niin PC on myynyt enemmän kuin muut yhteensä. Riippuu niin pelistä.

Kaikkia pelejä ei todellakaan tehdä konsoleille ja sen jälkeen käännetä. Ota asiasta selvää ennekuin heität tuollaista kommenttia. Ja ilmeisesti tuo OSTAVAT on viittaus piratismiin. Siinäkin olet väärässä (kuten ubisoft). Konsoli piratismi on varmaan 10 kertaa pahempi kuin julkaisijat luulevat.

En tiedä tarkkoja lukemia, mutta uskoisin, että PC pelien myynti on edelleen samaa tasoa kuin konsoleille ellei parempikin.

Ei pahalla, mutta tuo kommenttisi kuulostaa siltä että olet "konsoli-elitisti". Voihan olla että et vain tiedä asiasta hirveästi, mutta tuollainen kuva tuosta tulee.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

26.11.2011 klo 14.45

ei-portti kirjoitti:
IsoHerra kirjoitti:


Tuo konsoliporttaus on vaan tämä "vanhan liiton" PC-pelaajien sanonta. Eivät vaan hyväksy ajatusta siitä että PC on tehnyt hidasta kuolemaa pelialustana jo vuosikymmenen. Kaikki pelit tehdään ensin konsoleille ja sitten käännetään PC:lle. Kaikkia ei jakseta kääntää, toiset käännetään myöhässä ja osa todella huonosti (lue: GTA IV)

PC-elitistit jaksavat aina kitistä että "taas konsolien ehdoilla mennään"
Mitä sitten? Konsolipelaajat niitä pelejä pääasiassa _OSTAVAT_. Tehkää sopimus sen asian kanssa ja lopettakaa se ininä.

Tässä vielä vähän havaintoa Battlefieldin myynneistä:
Ei varmaan tule lukemat kenellekään yllätyksenä.

Xbox: 3,332,395
PS3: 2,418,421
PC: 716,269


En kyllä tuon kanssa ole samaa mieltä. PC pelaaminen ei todellakaan ole kuolemassa. Nuo lukemat eivät tarkoita mitään. Katsotaan Skyrimin lukemia niin PC on myynyt enemmän kuin muut yhteensä. Riippuu niin pelistä.

Kaikkia pelejä ei todellakaan tehdä konsoleille ja sen jälkeen käännetä. Ota asiasta selvää ennekuin heität tuollaista kommenttia. Ja ilmeisesti tuo OSTAVAT on viittaus piratismiin. Siinäkin olet väärässä (kuten ubisoft). Konsoli piratismi on varmaan 10 kertaa pahempi kuin julkaisijat luulevat.

En tiedä tarkkoja lukemia, mutta uskoisin, että PC pelien myynti on edelleen samaa tasoa kuin konsoleille ellei parempikin.

Ei pahalla, mutta tuo kommenttisi kuulostaa siltä että olet "konsoli-elitisti". Voihan olla että et vain tiedä asiasta hirveästi, mutta tuollainen kuva tuosta tulee.


Heitän oman mielipiteeni soppaan.

Eihän se PC-pelaaminen ole juu kuolemassa, mutta nuo luvut todistavat kyllä jotai. Nimittäin sen, että juuri näitä BF3, MW3 (lue: massateinipelit) ostetaan todella paljon konsoleille, ja syykin on selvä, massapelaajilla on konsolit.

Eikä tietenkään kaikkia pelejä käännetä konsoleille, eihän joitakin pelejä edes ole konsoleille, esim vanhat CS:ät, armat ja RO2. Mutta useimpien kohdalla näin kuitenkin tehdään, ovathan konsolitpelit myyvimpiä. Ja en kyllä usko, että hän tarkoitti piratismia, kunhan painottaa sanaa: ostavat.

Konsolipelien myynti on suurempi, syyn sanoin jo aiemmin.

Omastakin mielestä hän kuulostaa konsoli-elististiltä (ja tämäkin suoraan konsolipelaajan suusta :P).
lainaa
Joopajoo

26.11.2011 klo 14.48

IsoHerra kirjoitti:
Tässä vielä vähän havaintoa Battlefieldin myynneistä:
Ei varmaan tule lukemat kenellekään yllätyksenä.

Xbox: 3,332,395
PS3: 2,418,421
PC: 716,269


Mistä näitä idiootteja sikiää? Tuossa PC-luvussa on ainoastaan hyllymyynti. Suurin osa PC-pelaajista taitaa nykyään ostaa pelinsä digital-downloadina. Esim. Origin ei ole edes julkaissut minkäänlaisia myyntilukuja. Monissa peleissä PC on suurin alusta, kun tuijotetaan kokonaismyyntiä. Konsolit on kuolevia alustoja.
lainaa
Niilomaan

Rekisteröitynyt 03.11.2007

26.11.2011 klo 15.23

Joopajoo kirjoitti:
IsoHerra kirjoitti:
Tässä vielä vähän havaintoa Battlefieldin myynneistä:
Ei varmaan tule lukemat kenellekään yllätyksenä.

Xbox: 3,332,395
PS3: 2,418,421
PC: 716,269


Mistä näitä idiootteja sikiää? Tuossa PC-luvussa on ainoastaan hyllymyynti. Suurin osa PC-pelaajista taitaa nykyään ostaa pelinsä digital-downloadina. Esim. Origin ei ole edes julkaissut minkäänlaisia myyntilukuja. Monissa peleissä PC on suurin alusta, kun tuijotetaan kokonaismyyntiä. Konsolit on kuolevia alustoja.

Jos nyt olisit jättänyt toisten idiootiksi haukkisen pois...

Originin myyntilukuja ei tosiaan julkaistu, mutta sen sijaan EA julkaisi ensimmäisen viikon kokonaismyynnin, joka oli 5 miljoonaa peliä. Tämä yhdistettynä siihen, että ensimmäisen viikon konsolimyynnit ovat tiedossa (n. 2,2mil X360 ja n. 1,5mil PS3, eivätkä nämäkään sisällä mahdollisia digitaalikopioita), antavat nopealla laskulla PC-pelien myynniksi jotain 500k (ilmoitettu) ja 5M-(2,2M+1,5M)=1,3M välillä. Voimme siis nopeasti laskea, että vain n. neljännes pelaajista hankki pelinsä PC:lle. Ja tämä on siis se peli josta PC-pelaajakunta jaksoi hehkuttaa. En edes arvaa millaisia luvut ovat sen toisen FPS-megapelin joukossa.
lainaa
ei-portti

26.11.2011 klo 15.39

Uppmas kirjoitti:

Heitän oman mielipiteeni soppaan.

Eihän se PC-pelaaminen ole juu kuolemassa, mutta nuo luvut todistavat kyllä jotai. Nimittäin sen, että juuri näitä BF3, MW3 (lue: massateinipelit) ostetaan todella paljon konsoleille, ja syykin on selvä, massapelaajilla on konsolit.

Eikä tietenkään kaikkia pelejä käännetä konsoleille, eihän joitakin pelejä edes ole konsoleille, esim vanhat CS:ät, armat ja RO2. Mutta useimpien kohdalla näin kuitenkin tehdään, ovathan konsolitpelit myyvimpiä. Ja en kyllä usko, että hän tarkoitti piratismia, kunhan painottaa sanaa: ostavat.

Konsolipelien myynti on suurempi, syyn sanoin jo aiemmin.

Omastakin mielestä hän kuulostaa konsoli-elististiltä (ja tämäkin suoraan konsolipelaajan suusta :P).


Ihan hyvä mielipidä. Mutta otetaan esim, RTS ja strategiapelit. Niitä ei käännetä konsoleille. Sitten on vielä MMO:t jotka eivät tule näkemään konsolimarkkinoita ainakaan tämän konsolisukupolven aikana.

Voi olla että konsolit myy enemmän kuin PC. En todellakaan tiedä luvuista mitään. Suurin osa tutkimuksista kun ottaa huomioon vain kaupan hyllyiltä ostetut tuotteet ja niiden määrä on laskemassa koko ajan. Itse ostan melkein kaiken digitaalisena ja näitä lukuja ei yleensä näy missään.

Tuo massapelaaminen tuntuu kyllä tapahtuvan konsoleilla. Ihan vain hinnankin takia. PC pelaamiseen tarvitaan kovempaa rautaa kuin ikäkulussa konsoleissa on. Mutta näyttäähän se PC:llä paremmalta jos on kunnolla tehty.

Aika näyttää mihin suuntaan mennään. Uusi konsolisukupolvi kun tulee, niin voi olla, että vihdoin saadaan PC:lle kunnon pelejä kun rauta on samaa tasoa. Itse arvelen, että PC pelaaminen tulee taas nousemaan uuden konsolisukupolven myötä.
lainaa
herp_a_derp

26.11.2011 klo 16.49

ei-portti kirjoitti:
Katsotaan Skyrimin lukemia niin PC on myynyt enemmän kuin muut yhteensä.

Tottakai ne luvut meinaa jotain vaikka noi ylemmät ovatkin lähinnä päästä heitettyjä. BF3 on myynyt joka alustalla vähintään kolme miljoonaa. Mutta mistäs sä revit skyrimin ylivertaiset myynnit päätit repäistä? Ensimmäisen kahden päivän myynneissä 59% kopioista meni pelkästään boksille. Waretetuin peli se pc:llä on varmasti. Kyllä se raha on edelleen konsolipuolella ja olohuonekonsolit ovat tasan viimeinen asia joka on "kuolemassa" pelibisneksessä.
lainaa
Marstoni

26.11.2011 klo 17.26

ei-portti kirjoitti:
En tiedä tarkkoja lukemia, mutta uskoisin, että PC pelien myynti on edelleen samaa tasoa kuin konsoleille ellei parempikin.


Huhhuh :D Leijailet kyllä harvinaisen korkealla pilvilinnoissasi.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

26.11.2011 klo 19.07

Ihan sama, syytän BFfää siitä, että codi on sellainen kun on nykyään
lainaa
ast3

26.11.2011 klo 20.06

Execta kirjoitti:
mitä on yhdyntä?


Poistin viestistäsi kaiken valheellisen tiedon. Ei tarvitse kiittää.
lainaa
jepjep

26.11.2011 klo 20.30

Dixi kirjoitti:
sadworld kirjoitti:
Olihan CODkin kuoleman rajamailla siinä Big Red Onen yms paikkeilla. Tuskin kukaan huomaisi jos BF olisi tehnyt saman

Ai ei olisi huomannut vai? Entäs ne BF 1942 fanit ja samassa kuussa tuleen BF2 odottajat? Varmasti olisi BF -sarjan kuolema huomattu.


Mistä kuusta nyt puhutaan?

Olihan COD 1kin valtava hitti jonka tähti vaan himmeni
lainaa
Kakkuonhyvaa

Rekisteröitynyt 26.01.2011

27.11.2011 klo 08.48

Skyrim on paska.
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

27.11.2011 klo 14.20

102391023 kirjoitti:
adssad kirjoitti:
Appe kirjoitti:
...Eikä olis Mirror's Edgeä :/

Mirror's edge oli paskaa.

Mirror's edge ei ole paskaa.


imho Mirror's Edge on yksi parhaista ns. uusista peleistä. Missä kakkonen viipyy oikein? Saisi makean elämyksen aikaiseksi Frostbite 2:llä. :)
lainaa
MySignatureisTooLong

27.11.2011 klo 14.25

Dekonega kirjoitti:
102391023 kirjoitti:
adssad kirjoitti:
Appe kirjoitti:
...Eikä olis Mirror's Edgeä :/

Mirror's edge oli paskaa.

Mirror's edge ei ole paskaa.


imho Mirror's Edge on yksi parhaista ns. uusista peleistä. Missä kakkonen viipyy oikein? Saisi makean elämyksen aikaiseksi Frostbite 2:llä. :)


ai en ole koskaan kuullutkaan sinun sanovan noin

tänne pitäisi saada joku Bios laatikko että ihmiset voisivat sinne kirjoittaa ne asiat joita haluavat hokea joka ketjussa

katson myös sinua Mirr5 sinun Doom 3 on paskaa kommentteinesi
lainaa
UberJonez

Rekisteröitynyt 28.04.2011

29.11.2011 klo 09.00

Jos näin olisi niin Battlefield tunnettaisiin nolona animepurpur-pelinä jossa oltaisiin söpöstelty ihan liikaa ja olisi se putkimieskin tehnyt varmaan cameon.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova