Tuorein sisältö

Battlefieldissä heiluu bannivasara

14.11.2011 klo 19.11 | Luettu: 29435 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


EA on bannannut satoja Battlefield 3:ssa huijanneita tai boostanneita. Lisäksi näiden, tiedossa olevia huijauskeinoja käyttäneiden, pelaajien pelitilastot nollattiin. Jatkossa jatketaan samalla meiningillä ja EA lupaa, että käytössä on nollatoleranssi huijaamista kohtaan.

DICE työstää parhaillaan päivitystä, jolla kepulikonstien käyttömahdollisuudet pyritään poistamaan (ja häikäisevät taskulamput).


V2.fi | Manu Pärssinen
< 3DS lyö DS:n ensimmä... Ota paikkasi Halo Li... >

Keskustelut (43 viestiä)

Teukku

Rekisteröitynyt 04.04.2008

14.11.2011 klo 19.31

Vielä kun tehtäisiin sama Ubisoftin puolelta niille, jotka ovat boostanneet MW2:ssa statsinsa maximiin. Todella ärsyttävää kun miljoonalla on satamiljoonaa tappoa ja täys prestige. Eihän rankingista ole mitään ideaa jos kaikki huijaa.
lainaa
CallOfCheat

14.11.2011 klo 19.37

Teukku kirjoitti:
Eihän rankingista ole mitään ideaa jos kaikki huijaa.


World's Best Cheater ranking

koska siitähän peleissä on lopulta aina kyse. etsitään kaikki exploitit ja käytetään niitä to the max

P.S. Codijonne ei tiedä että Ubisoft ei tehnyt Codeja
lainaa
loolz

14.11.2011 klo 19.41

niin kauan ku peleihin tehdään leaderboardsit, tätä on odottevissa. Ja jos ei löydy pelistä huijaus keinoja, niin sit haxataan jotenki(esim boxilla JTAG modi) ps3 en tie mitä sillä on
lainaa
Bäfä

14.11.2011 klo 20.06

Hardcoressa on mukava tappaa ne boostaajat jotka korjaa sitä bottia jossain mapin perillä:D
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

14.11.2011 klo 20.19

Teukku kirjoitti:
Vielä kun tehtäisiin sama Ubisoftin puolelta niille, jotka ovat boostanneet MW2:ssa statsinsa maximiin. Todella ärsyttävää kun miljoonalla on satamiljoonaa tappoa ja täys prestige. Eihän rankingista ole mitään ideaa jos kaikki huijaa.
Miten Ubisoft liitty mitenkään mihinkään? ihan paska lafka toisin ku Activision
lainaa
Puppeli

14.11.2011 klo 20.40

Tämä on hyvä juttu muuten, mutta noita häikäiseviä taskulamppuja ei pitäisi poistaa. Onhan se hieman vittumainen juttu kun vihu tulee välkyttelemään näkökenttääsi, mutta samalla ehkä hieman realistista?
lainaa
MUrSuuu

Rekisteröitynyt 29.05.2011

14.11.2011 klo 20.47

Jes!

Kommentin minimipituus on 10 merkkiä!
lainaa
LaaLaa

14.11.2011 klo 20.51

Puppeli kirjoitti:
Tämä on hyvä juttu muuten, mutta noita häikäiseviä taskulamppuja ei pitäisi poistaa. Onhan se hieman vittumainen juttu kun vihu tulee välkyttelemään näkökenttääsi, mutta samalla ehkä hieman realistista?

No empä ole vielä nähnyt tollasta taskukokosta lamppua, joka päivälläkin loistaa tuhat kertaa aurinkoa kirkkaammin...
lainaa
kankkunen

14.11.2011 klo 21.00

LaaLaa kirjoitti:
Puppeli kirjoitti:
Tämä on hyvä juttu muuten, mutta noita häikäiseviä taskulamppuja ei pitäisi poistaa. Onhan se hieman vittumainen juttu kun vihu tulee välkyttelemään näkökenttääsi, mutta samalla ehkä hieman realistista?

No empä ole vielä nähnyt tollasta taskukokosta lamppua, joka päivälläkin loistaa tuhat kertaa aurinkoa kirkkaammin...

Iteltäni löytyy vaan 120 lumenin Ledlenser ja se, ihan oikeesti, on kirkas. Sokaistuu samantien kun siihen kattoo(kerran testasin).
Ja ties mitä 500 lumenin lamppuja nuo erikoissotilaat käyttää. Eihän ne mitään alehallin norm. polttimo-fleshlighteja käytä hyvä mies :D
lainaa
Uppmas

14.11.2011 klo 21.01

LaaLaa kirjoitti:
Puppeli kirjoitti:
Tämä on hyvä juttu muuten, mutta noita häikäiseviä taskulamppuja ei pitäisi poistaa. Onhan se hieman vittumainen juttu kun vihu tulee välkyttelemään näkökenttääsi, mutta samalla ehkä hieman realistista?

No empä ole vielä nähnyt tollasta taskukokosta lamppua, joka päivälläkin loistaa tuhat kertaa aurinkoa kirkkaammin...


Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.
lainaa
sorealistic

14.11.2011 klo 21.11

LaaLaa kirjoitti:
Puppeli kirjoitti:
Tämä on hyvä juttu muuten, mutta noita häikäiseviä taskulamppuja ei pitäisi poistaa. Onhan se hieman vittumainen juttu kun vihu tulee välkyttelemään näkökenttääsi, mutta samalla ehkä hieman realistista?

No empä ole vielä nähnyt tollasta taskukokosta lamppua, joka päivälläkin loistaa tuhat kertaa aurinkoa kirkkaammin...


Jep, pistoolissa kiinni pieni lamppu, joka sokaisee sinut jostain yli 20 metrin päästä kirkkaassa päivänvalossa. Mikä parasta, se ''valokilpi'' tuntuu vieläpä blokkaavan luoteja aika tehokkaasti.
lainaa
sorealistic

14.11.2011 klo 21.16

Saisivat muuten muokata myös sitä IRNV tähtäintä. Tällä hetkellä aivan OP. Tulee itsekin käytettyä aika paljon juuri sen ylivoimaisuuden takia, mutta en panisi pahakseni, jos sitä heikennettäisiin ja paljon.
lainaa
Siipiveikko

14.11.2011 klo 21.20

Joo kaveri tuossa kertoi että viikko pelin ilmestymisen jälkeen jollain serverillä käveli lvl 43 tyyppi vastaan.. Saisi aika HC-pelaamista olla jos viikossa on niihin pykäliin rehellisesti pelannut.

Toivon mukaan myös tosiaan se infrapunalamppu tunetaan toimimattomaksi kirkkaassa päivänvalossa.
lainaa
Uppmas

14.11.2011 klo 21.20

sorealistic kirjoitti:
Saisivat muuten muokata myös sitä IRNV tähtäintä. Tällä hetkellä aivan OP. Tulee itsekin käytettyä aika paljon juuri sen ylivoimaisuuden takia, mutta en panisi pahakseni, jos sitä heikennettäisiin ja paljon.


Ja minun kaverini vielä sanoi, että BF3 on aukoton peli. Suunnittelussa tulee aina virheitä, koska olemme ihmisiä. Oikeastaan säälin kaveriani, koska tunnun olevan ainoa luokka-asteeltani joka ottaa tämän pelien arvostelunkin hieman ''kypsemmin''.
lainaa
peruna

14.11.2011 klo 21.46

Uppmas kirjoitti:
LaaLaa kirjoitti:
Puppeli kirjoitti:
Tämä on hyvä juttu muuten, mutta noita häikäiseviä taskulamppuja ei pitäisi poistaa. Onhan se hieman vittumainen juttu kun vihu tulee välkyttelemään näkökenttääsi, mutta samalla ehkä hieman realistista?

No empä ole vielä nähnyt tollasta taskukokosta lamppua, joka päivälläkin loistaa tuhat kertaa aurinkoa kirkkaammin...


Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava
lainaa
Uppmas

14.11.2011 klo 21.52

peruna kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
LaaLaa kirjoitti:
Puppeli kirjoitti:
Tämä on hyvä juttu muuten, mutta noita häikäiseviä taskulamppuja ei pitäisi poistaa. Onhan se hieman vittumainen juttu kun vihu tulee välkyttelemään näkökenttääsi, mutta samalla ehkä hieman realistista?

No empä ole vielä nähnyt tollasta taskukokosta lamppua, joka päivälläkin loistaa tuhat kertaa aurinkoa kirkkaammin...


Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava


Niinpä niin, minä voin tyrkätä oman led-taskulamppuni vaikka silmään kiinni, mutta siinä on BF3-efektit kaukana. Häikäsee kyllä pirusti, mutta mitään valkosta ympyrää ei näkökenttään tule. Ja noiden sotalammpujen kun olís tarkotus toimia n.20 m päästä.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

14.11.2011 klo 22.04

CallOfCheat kirjoitti:
...

P.S. Codijonne ei tiedä että Ubisoft ei tehnyt Codeja


Bäfä-jonne ei tiedä, että EA ei tehnyt BF:iä.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

14.11.2011 klo 22.49

peruna kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:

Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava

Hyvä arkipäivän esimerkki on auton valot. Ajovalot on jotain 800-1000 lumenia ja jos menet päivänvalossa vähän matkan päähän valosta, niin ei se paljoa häikäse. BF3:ssa on muutenkin valaistus vedetty täysin överiksi. Noita screenejä kun katsoo, niin ne ei näytä realistiselta ihmisen silmin katsottuna vaan enemmänkin surkealla kameralla kuvatulta, joka on ylivalottanut kaikki kuvat ja ryssinyt värit.
lainaa
Uppmas

14.11.2011 klo 22.54

tagman kirjoitti:
peruna kirjoitti:

Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava

Hyvä arkipäivän esimerkki on auton valot. Ajovalot on jotain 800-1000 lumenia ja jos menet päivänvalossa vähän matkan päähän valosta, niin ei se paljoa häikäse. BF3:ssa on muutenkin valaistus vedetty täysin överiksi. Noita screenejä kun katsoo, niin ne ei näytä realistiselta ihmisen silmin katsottuna vaan enemmänkin surkealla kameralla kuvatulta, joka on ylivalottanut kaikki kuvat ja ryssinyt värit.[/quote]

Ööh? Sinä siis samassa lauseessa markkinoit sitä, että kyllä ne lamput on tehokkaitga, ja sitten ne ei yhtäkkiä olekkaan tehokkaita. What the Heck? Tuossa BF3:n valaistusasiassa voisin tosin tulla hieman vastaan, ei se ylihäikäisevä aurinkokaan mikään realistiikan huippujuttu ole. Eikä se valomössökään hirveästi silmiä loppujen lopuksi hivele, yhdessä kohtaa alkoi sattua jopa silmiä. Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...
lainaa
Uppmas

14.11.2011 klo 22.57

^ ^
Ärsyttäviä nuo lainausvirheet. -_-
lainaa
BF3pelaaja

14.11.2011 klo 23.18

Kyllähän tuota BF3:n valaistusta on liioiteltu rankasti, ja joillakin kartoilla ärsyttää kun aurinko tuntuu paistavan silmiin joka paikasta. Taskulamput ovat pelin ehdottomasti ärsyttävin lisävaruste, mutta niitä ei olla poistamassa kokonaan, vaan niiden tehoa lasketaan siten, että päivänvalossa pystyy näkemään myös sen sotilaan lampun takana. Mielestäni hyvä näin, koska lampuissa on se hyvä puoli, että niitä käyttävät idiootit eivät yleensä tajua sammuttaa lamppujaan silloin kun kannattaisi, vaan paljastavat piilopaikkansa kymmenien metrien päästä.
lainaa
lukutaito

14.11.2011 klo 23.23

Uppmas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
peruna kirjoitti:

Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava

Hyvä arkipäivän esimerkki on auton valot. Ajovalot on jotain 800-1000 lumenia ja jos menet päivänvalossa vähän matkan päähän valosta, niin ei se paljoa häikäse. BF3:ssa on muutenkin valaistus vedetty täysin överiksi. Noita screenejä kun katsoo, niin ne ei näytä realistiselta ihmisen silmin katsottuna vaan enemmänkin surkealla kameralla kuvatulta, joka on ylivalottanut kaikki kuvat ja ryssinyt värit.


Ööh? Sinä siis samassa lauseessa markkinoit sitä, että kyllä ne lamput on tehokkaitga, ja sitten ne ei yhtäkkiä olekkaan tehokkaita. What the Heck? Tuossa BF3:n valaistusasiassa voisin tosin tulla hieman vastaan, ei se ylihäikäisevä aurinkokaan mikään realistiikan huippujuttu ole. Eikä se valomössökään hirveästi silmiä loppujen lopuksi hivele, yhdessä kohtaa alkoi sattua jopa silmiä. Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...[/quote]

Ehkä pointti olikin, että nuo lumenit eivät välttämättä kerro kaikkea, ja tuo pelin lamppu on liian kirkas? Joka tapauksessa sitä pitäisi mielestän heikentää, oli realistinen tai ei.

''Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...''
Hahahaaa, näin sanoo codfanboy Uppmas :D Turhaa sodanlietsontaa taas. Ei se BF3 läheskään täydellinen ole, paljon löytyy vielä pätsittävää, mutta hyvä peli se on kuitenkin.
lainaa
LaaLaa

14.11.2011 klo 23.25

Siinä toi oikea 700lumenin vehje, huomaa onneton sokaisu teho:
http://www.youtube.com/watch?v=O1rDdfDlNxc
JA sitten BF3n lamppu nyt ja tulevan korjauksen jälkeen:
http://cf.shacknews.com/images/20111111/battlefield3_flas

Eli toi Bäfän lamppu aiheuttaa pienen miniauringon ja tekee vielä repeämän aikaavaruuteen.
lainaa
jarkko

14.11.2011 klo 23.26

Uppmas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
peruna kirjoitti:

Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava

Hyvä arkipäivän esimerkki on auton valot. Ajovalot on jotain 800-1000 lumenia ja jos menet päivänvalossa vähän matkan päähän valosta, niin ei se paljoa häikäse. BF3:ssa on muutenkin valaistus vedetty täysin överiksi. Noita screenejä kun katsoo, niin ne ei näytä realistiselta ihmisen silmin katsottuna vaan enemmänkin surkealla kameralla kuvatulta, joka on ylivalottanut kaikki kuvat ja ryssinyt värit.


Ööh? Sinä siis samassa lauseessa markkinoit sitä, että kyllä ne lamput on tehokkaitga, ja sitten ne ei yhtäkkiä olekkaan tehokkaita. What the Heck? Tuossa BF3:n valaistusasiassa voisin tosin tulla hieman vastaan, ei se ylihäikäisevä aurinkokaan mikään realistiikan huippujuttu ole. Eikä se valomössökään hirveästi silmiä loppujen lopuksi hivele, yhdessä kohtaa alkoi sattua jopa silmiä. Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...[/quote]

arkipäivän esimerkistä sen verta et auton valot osoittaa tiehen, ei eteenpäin
lainaa
spölssi

14.11.2011 klo 23.31

loolz kirjoitti:
niin kauan ku peleihin tehdään leaderboardsit, tätä on odottevissa. Ja jos ei löydy pelistä huijaus keinoja, niin sit haxataan jotenki(esim boxilla JTAG modi) ps3 en tie mitä sillä on

Siinähän on oikein tieätäjä niih,noloa
lainaa
Uppmas

14.11.2011 klo 23.32

lukutaito kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
peruna kirjoitti:

Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava

Hyvä arkipäivän esimerkki on auton valot. Ajovalot on jotain 800-1000 lumenia ja jos menet päivänvalossa vähän matkan päähän valosta, niin ei se paljoa häikäse. BF3:ssa on muutenkin valaistus vedetty täysin överiksi. Noita screenejä kun katsoo, niin ne ei näytä realistiselta ihmisen silmin katsottuna vaan enemmänkin surkealla kameralla kuvatulta, joka on ylivalottanut kaikki kuvat ja ryssinyt värit.


Ööh? Sinä siis samassa lauseessa markkinoit sitä, että kyllä ne lamput on tehokkaitga, ja sitten ne ei yhtäkkiä olekkaan tehokkaita. What the Heck? Tuossa BF3:n valaistusasiassa voisin tosin tulla hieman vastaan, ei se ylihäikäisevä aurinkokaan mikään realistiikan huippujuttu ole. Eikä se valomössökään hirveästi silmiä loppujen lopuksi hivele, yhdessä kohtaa alkoi sattua jopa silmiä. Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...


Ehkä pointti olikin, että nuo lumenit eivät välttämättä kerro kaikkea, ja tuo pelin lamppu on liian kirkas? Joka tapauksessa sitä pitäisi mielestän heikentää, oli realistinen tai ei.

''Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...''
Hahahaaa, näin sanoo codfanboy Uppmas :D Turhaa sodanlietsontaa taas. Ei se BF3 läheskään täydellinen ole, paljon löytyy vielä pätsittävää, mutta hyvä peli se on kuitenkin.[/quote]

En minä sillä tarkoittanut. Tuntuu vaan, että vaikka esittäis ihan asiallista kritiikkiä BF3:sta, niin joku fanboy tulee ja sanoo: Problem? Jos he vittuilevat niin sitten minäkin vittuilen. Ainakin laitan kaikki kommenttini samalla nimimerkillä, vaikka en rekisteröityt olekkaan.
lainaa
BF3pelaaja

14.11.2011 klo 23.45

Älkää nyt aloittako täälläkin. BF3 on erinomainen peli, mutta siinä on myös paljon parannettavaa. Lamppu korjataan pian, joten turha siitä on enää jauhaa.
Ja Uppmas saa pitää MW3:sta. Hänellä on oikeus mielipiteeseensä, eikä tämä väittely tule sitä muuttamaan. MW3:a ja BF3:a saa kritisoida jos aihetta on, eikä fanipoikien tarvitse aina vetää siitä hernettä nokkaan.

Heimo on puhunut.
lainaa
Uppmas

14.11.2011 klo 23.50

BF3pelaaja kirjoitti:
Älkää nyt aloittako täälläkin. BF3 on erinomainen peli, mutta siinä on myös paljon parannettavaa. Lamppu korjataan pian, joten turha siitä on enää jauhaa.
Ja Uppmas saa pitää MW3:sta. Hänellä on oikeus mielipiteeseensä, eikä tämä väittely tule sitä muuttamaan. MW3:a ja BF3:a saa kritisoida jos aihetta on, eikä fanipoikien tarvitse aina vetää siitä hernettä nokkaan.

Heimo on puhunut.


Minäkin pistän nenäni tähän väliin. Siinä oli miehen puhe, kiitos.
lainaa
lukutaito

14.11.2011 klo 23.50

Uppmas kirjoitti:
lukutaito kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
peruna kirjoitti:

Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava

Hyvä arkipäivän esimerkki on auton valot. Ajovalot on jotain 800-1000 lumenia ja jos menet päivänvalossa vähän matkan päähän valosta, niin ei se paljoa häikäse. BF3:ssa on muutenkin valaistus vedetty täysin överiksi. Noita screenejä kun katsoo, niin ne ei näytä realistiselta ihmisen silmin katsottuna vaan enemmänkin surkealla kameralla kuvatulta, joka on ylivalottanut kaikki kuvat ja ryssinyt värit.


Ööh? Sinä siis samassa lauseessa markkinoit sitä, että kyllä ne lamput on tehokkaitga, ja sitten ne ei yhtäkkiä olekkaan tehokkaita. What the Heck? Tuossa BF3:n valaistusasiassa voisin tosin tulla hieman vastaan, ei se ylihäikäisevä aurinkokaan mikään realistiikan huippujuttu ole. Eikä se valomössökään hirveästi silmiä loppujen lopuksi hivele, yhdessä kohtaa alkoi sattua jopa silmiä. Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...


Ehkä pointti olikin, että nuo lumenit eivät välttämättä kerro kaikkea, ja tuo pelin lamppu on liian kirkas? Joka tapauksessa sitä pitäisi mielestän heikentää, oli realistinen tai ei.

''Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...''
Hahahaaa, näin sanoo codfanboy Uppmas :D Turhaa sodanlietsontaa taas. Ei se BF3 läheskään täydellinen ole, paljon löytyy vielä pätsittävää, mutta hyvä peli se on kuitenkin.


En minä sillä tarkoittanut. Tuntuu vaan, että vaikka esittäis ihan asiallista kritiikkiä BF3:sta, niin joku fanboy tulee ja sanoo: Problem? Jos he vittuilevat niin sitten minäkin vittuilen. Ainakin laitan kaikki kommenttini samalla nimimerkillä, vaikka en rekisteröityt olekkaan.[/quote]

No asiallista kritiikkiä saa ja pitääkin esittää, mutta kuka täällä on vittuillut? Fanipojat nyt ovat vain typeriä, eivätkä hyväksy faktoja. Olen vain muissa uutisissa huomannut sinussa samaa vikaa codin suhteen.
lainaa
uppmas

14.11.2011 klo 23.55

lukutaito kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
lukutaito kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
tagman kirjoitti:
peruna kirjoitti:

Aivan, ei sellasella lampulla kymmenen metrin päästä oikeassa elämässä totaalisesti häikäise, valoisassa. Eikä oikeastaan pimeässäkään. Kyllä se realistista on, mutta häikäisee liikaa BF3:ssa.

Ette kyllä tiedä yhtään että millasia ne kunnon lamput on.
http://extremeflashlights.com/index.php?category_id=3&tpl
Siinä sulle 700 lumenin LED ja tuohon vilkaseminenkin varmaan sokeuttaa sut väliaikasesti... kuten tarkoituskin. Ja aseisiin kiinni laitettava

Hyvä arkipäivän esimerkki on auton valot. Ajovalot on jotain 800-1000 lumenia ja jos menet päivänvalossa vähän matkan päähän valosta, niin ei se paljoa häikäse. BF3:ssa on muutenkin valaistus vedetty täysin överiksi. Noita screenejä kun katsoo, niin ne ei näytä realistiselta ihmisen silmin katsottuna vaan enemmänkin surkealla kameralla kuvatulta, joka on ylivalottanut kaikki kuvat ja ryssinyt värit.


Ööh? Sinä siis samassa lauseessa markkinoit sitä, että kyllä ne lamput on tehokkaitga, ja sitten ne ei yhtäkkiä olekkaan tehokkaita. What the Heck? Tuossa BF3:n valaistusasiassa voisin tosin tulla hieman vastaan, ei se ylihäikäisevä aurinkokaan mikään realistiikan huippujuttu ole. Eikä se valomössökään hirveästi silmiä loppujen lopuksi hivele, yhdessä kohtaa alkoi sattua jopa silmiä. Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...


Ehkä pointti olikin, että nuo lumenit eivät välttämättä kerro kaikkea, ja tuo pelin lamppu on liian kirkas? Joka tapauksessa sitä pitäisi mielestän heikentää, oli realistinen tai ei.

''Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...''
Hahahaaa, näin sanoo codfanboy Uppmas :D Turhaa sodanlietsontaa taas. Ei se BF3 läheskään täydellinen ole, paljon löytyy vielä pätsittävää, mutta hyvä peli se on kuitenkin.


En minä sillä tarkoittanut. Tuntuu vaan, että vaikka esittäis ihan asiallista kritiikkiä BF3:sta, niin joku fanboy tulee ja sanoo: Problem? Jos he vittuilevat niin sitten minäkin vittuilen. Ainakin laitan kaikki kommenttini samalla nimimerkillä, vaikka en rekisteröityt olekkaan.


No asiallista kritiikkiä saa ja pitääkin esittää, mutta kuka täällä on vittuillut? Fanipojat nyt ovat vain typeriä, eivätkä hyväksy faktoja. Olen vain muissa uutisissa huomannut sinussa samaa vikaa codin suhteen. [/quote]

Ei täällä kukaan ole vittuillut, onneksi. Puhun juutuubista, ja parista muusta keskustelupalstasta. Sanoin vain, että jos eivät ihmiset anna minun sanoa omaa rehellistä mielipidettäni vapaasti (jota ei edelleenkään ole täällä tapahtunut) niin vittuilen sitten niillekkin. Hyväksyn faktat, mutta minulla on näkemyksiä asioista eri tavoilla, ja joitain näistä voi olla vaikea käsittää. Kyllä, vahvasti näkee minust, että pelaan CoDia, tiedostan sen itsekin. Mutta kyllä kuuntelen järkipuhetta, koska en ainakaan mielestäni ole fanboy.
lainaa
Harri

15.11.2011 klo 02.33

Siipiveikko kirjoitti:
Joo kaveri tuossa kertoi että viikko pelin ilmestymisen jälkeen jollain serverillä käveli lvl 43 tyyppi vastaan.. Saisi aika HC-pelaamista olla jos viikossa on niihin pykäliin rehellisesti pelannut.

Toivon mukaan myös tosiaan se infrapunalamppu tunetaan toimimattomaksi kirkkaassa päivänvalossa.

Niin mitäs tuossa nyt oli? Betassa näky parin päivän jälkeen jo +50 lvl tyyppejä ja muutenkin saa helposti vaikka lvl 20 parissa tunnissa.
lainaa
Uppmas

15.11.2011 klo 02.48

Harri kirjoitti:
Siipiveikko kirjoitti:
Joo kaveri tuossa kertoi että viikko pelin ilmestymisen jälkeen jollain serverillä käveli lvl 43 tyyppi vastaan.. Saisi aika HC-pelaamista olla jos viikossa on niihin pykäliin rehellisesti pelannut.

Toivon mukaan myös tosiaan se infrapunalamppu tunetaan toimimattomaksi kirkkaassa päivänvalossa.

Niin mitäs tuossa nyt oli? Betassa näky parin päivän jälkeen jo +50 lvl tyyppejä ja muutenkin saa helposti vaikka lvl 20 parissa tunnissa.


Hieno tarina velipoika. Itellä lvl 15 ja 16 tuntia näyttää pelikello. Mistäs tollasia aikoja repäsit?
lainaa
napotus

15.11.2011 klo 02.49

just äsken lopettelin pelaamisen ja ei nuo 10000 SPM jätkät oo minnekkää hävinny leaderboardsin kärkisijoilta ainakaan ps3:n puolelta -____-
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

15.11.2011 klo 07.56

Uppmas kirjoitti:

Ööh? Sinä siis samassa lauseessa markkinoit sitä, että kyllä ne lamput on tehokkaitga, ja sitten ne ei yhtäkkiä olekkaan tehokkaita. What the Heck? Tuossa BF3:n valaistusasiassa voisin tosin tulla hieman vastaan, ei se ylihäikäisevä aurinkokaan mikään realistiikan huippujuttu ole. Eikä se valomössökään hirveästi silmiä loppujen lopuksi hivele, yhdessä kohtaa alkoi sattua jopa silmiä. Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...

Hain takaa sitä, ettei kirkkailla auton lampuillakaan saa samanlaista häikäisyefektiä aikaiseksi kuin mitä BF3:ssa on. Valo tarttisi kohdistaa optisesti hyvin pienelle alueelle, jotta sillä pystyisi päivänvalossa ketään häikäsemään metrien päästä ja en tiedä onko lamppu enää sen jälkeen kovinkaan taktinen/kompaktin kokoinen.
lainaa
asdasd

15.11.2011 klo 09.03

Turhaa whineette lampuista, sillä DICE aikoo seuraavassa päivityksessä laskea lamppujen kantamaa, ainakin päivänvalossa. :)
lainaa
JormaTakahuoneesta

15.11.2011 klo 11.26

Harri kirjoitti:
Siipiveikko kirjoitti:
Joo kaveri tuossa kertoi että viikko pelin ilmestymisen jälkeen jollain serverillä käveli lvl 43 tyyppi vastaan.. Saisi aika HC-pelaamista olla jos viikossa on niihin pykäliin rehellisesti pelannut.

Toivon mukaan myös tosiaan se infrapunalamppu tunetaan toimimattomaksi kirkkaassa päivänvalossa.

Niin mitäs tuossa nyt oli? Betassa näky parin päivän jälkeen jo +50 lvl tyyppejä ja muutenkin saa helposti vaikka lvl 20 parissa tunnissa.

Kai nyt tajuat että betassa levuttaminen oli nopeutettu ja muutenkin erilainen kuin oikeassa pelissä.
lainaa
ListenBungie

15.11.2011 klo 14.05

Näitä taskulamppuja ja taskulamppukenttiä haluttiin Haloon mutta ei Bungie sanoi että se on liian resursseja vaativaa eikä kukaan halua pelata pimeässä

Sen sijaan annettiin joku flash grenade lol
lainaa
Uppmas

15.11.2011 klo 14.44

tagman kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:

Ööh? Sinä siis samassa lauseessa markkinoit sitä, että kyllä ne lamput on tehokkaitga, ja sitten ne ei yhtäkkiä olekkaan tehokkaita. What the Heck? Tuossa BF3:n valaistusasiassa voisin tosin tulla hieman vastaan, ei se ylihäikäisevä aurinkokaan mikään realistiikan huippujuttu ole. Eikä se valomössökään hirveästi silmiä loppujen lopuksi hivele, yhdessä kohtaa alkoi sattua jopa silmiä. Noh... muna tanassa peliään puolustavia fanipoikia odotellessa...

Hain takaa sitä, ettei kirkkailla auton lampuillakaan saa samanlaista häikäisyefektiä aikaiseksi kuin mitä BF3:ssa on. Valo tarttisi kohdistaa optisesti hyvin pienelle alueelle, jotta sillä pystyisi päivänvalossa ketään häikäsemään metrien päästä ja en tiedä onko lamppu enää sen jälkeen kovinkaan taktinen/kompaktin kokoinen.


No nyt tuli järkeä lauseeseen. I'm with you.
lainaa
stalker

15.11.2011 klo 19.17


Ainakin autojen xenonit on ihan pirun kirkkaat
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

15.11.2011 klo 19.23

stalker kirjoitti:

Ainakin autojen xenonit on ihan pirun kirkkaat


Keskipäivällä 20 metrin päästä? I don't think so.
lainaa
321

15.11.2011 klo 19.42

Hah huvittava lukee näitä turhanpäiväisiä kinasteluja
lainaa
afpk

15.11.2011 klo 22.11

LaaLaa kirjoitti:
Puppeli kirjoitti:
Tämä on hyvä juttu muuten, mutta noita häikäiseviä taskulamppuja ei pitäisi poistaa. Onhan se hieman vittumainen juttu kun vihu tulee välkyttelemään näkökenttääsi, mutta samalla ehkä hieman realistista?

No empä ole vielä nähnyt tollasta taskukokosta lamppua, joka päivälläkin loistaa tuhat kertaa aurinkoa kirkkaammin...


HIEMAN REALISTISTA. : D Hahah, ihan olemattomia. Paska MP muutenkin Bäfä 3:ssa.
lainaa
dimpa

11.12.2011 klo 20.58

Lampun aiheuttama häikäisy ei realistista.. No entäs se että tyyppiin rintaan 2 osumaa rynnäkkökiväärillä ja se juoksee vielä pois? tai se kun sotilas tipahtaa ja se "sykäytetään" takas sotimaan täydellä teholla. Realismia eiks jeh..

Pelit on aina pelejä ja mielestäni on täysin turhaa valittaa jostain lamppujen häikäsystä tai muusta sellaisesta.
lainaa

Kirjoita kommentti




Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova