Tuorein sisältö

Mass Effect -elokuvaa esitellään Comic-Conissa

07.07.2011 klo 12.06 | Luettu: 28154 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Comic-Con on sydämeltään sarjakuva- ja fanitapahtuma, mutta yhä enemmän siellä esitellään myös uusia pelejä tai niihin liittyviä asioita. Kotaku kertoo, että tapahtumassa pidetään palaveri, jossa puhutaan Mass Effect -elokuvasta. Projekti on siis yhä hengissä ja siitä keskustelevat käsikirjoittaja Mark Protosevich sekä BioWaren Casey Hudson. Todennäköisesti elokuva seurailee ensimmäisen pelin juonta.

Kotakun kommenteista löytyi tällainen helmi:

"I have the perfect cast list:
Commander Shepard: Bruce Willis
Wrex: Bruce Willis
Garrus: Bruce Willis
Kaidan: Bruce Willis
Ashley: Bruce Willis with a wig
Joker: Bruce Willis
Tali: Bruce Willis with a mask
Illusive Man: Bruce Willis
Miranda: Morgan Freeman
the rest of the cast can be other actors, but should most likely be Bruce Willis."


V2.fi on samaa mieltä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Resistance 3:n monin... Tältä näyttää uuden ... >

Keskustelut (33 viestiä)

PKM

07.07.2011 klo 12.14

Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.
lainaa
IIIwwIII

07.07.2011 klo 12.53

PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.

Kyllähän siinä pelissä oli sellainen päärunko. Ei elokuvaan voi kaikkea mahduttaa. Bruce Willis FTW!
lainaa
joel141290

Rekisteröitynyt 18.04.2010

07.07.2011 klo 12.53

PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Niinpä en minäkään ymmärrä.....
lainaa
Machinus

Rekisteröitynyt 04.01.2011

07.07.2011 klo 14.12

Me1 soveltuu leffaksi joo hyvin koska tärkeitä miljöitä on varsin vähän.

ME2 sopisi taas TV sarjaksi koska enemmän lyhempiä tehtäviä.
lainaa
anti-feministi

07.07.2011 klo 14.16

PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Jos se onkin transu?
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

07.07.2011 klo 14.34

Harmi tosiaan et tosta Separista "tehtiin" mies sit kaikissa mainoksissa yms. Jotenki sääli erityisesti sen osalta, et naisääninäyttelijä oli kymmenen kertaa parempi. Ja nais-space-marine-upseeri ei oo mikää maailman yleisin pelattava hahmo.

En oo viiden(3x 1, 2x 2) läpipeluukerran aikana juuri tuota miespuolista kokeillu, jonku tunnin pelasin alusta ja sit vaihoin takas naiseksi.
lainaa
mälsää

07.07.2011 klo 15.25

ihan samaa mieltä ettei mitään järkeä. jos minä en ole Shepard niin mitä se mua kiinnostaa. toisekseen tuo ekan osan juonihan on jo nähty eli ihan turhaa siinäkin mielessä

tekisivät ennen tai jälkeen pelien tai niihin ohuesti linkittyvän leffan niin vois kiinnostaakin.

mutta jos Bruce Willis tekis tuon kaiken niin pakkohan tuo leffa olis katsoa.
lainaa
Tahvo

Rekisteröitynyt 18.01.2010

07.07.2011 klo 16.02

""I have the perfect cast list:
Commander Shepard: Bruce Willis
Wrex: Bruce Willis
Garrus: Bruce Willis
Kaidan: Bruce Willis
Ashley: Bruce Willis with a wig
Joker: Bruce Willis
Tali: Bruce Willis with a mask
Illusive Man: Bruce Willis
Miranda: Morgan Freeman
the rest of the cast can be other actors, but should most likely be Bruce Willis.""

What the ?
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

07.07.2011 klo 16.41

Kelpaa mulle, mikäli tuotantoarvot on kohdallaan ja muutenki onnistuu.
lainaa
alistaja

07.07.2011 klo 17.31

PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Oletko hullu? Nainen ei yksinkertaisesti voi olla toimintaelokuvan/pelin sankari. Itse asiassa koko pelisarjassa ei olisi pitänyt olla mahdollisuutta pelata naishahmolla alkuunkaan. Naisista ei vaan ole miesten rooleihin.

Ja ei, en ole pelannut Mass Effectejä naisella, enkä takuulla tule pelaamaankaan.
lainaa
alistaja

07.07.2011 klo 17.36

perato kirjoitti:
Harmi tosiaan et tosta Separista "tehtiin" mies sit kaikissa mainoksissa yms. Jotenki sääli erityisesti sen osalta, et naisääninäyttelijä oli kymmenen kertaa parempi. Ja nais-space-marine-upseeri ei oo mikää maailman yleisin pelattava hahmo.

En oo viiden(3x 1, 2x 2) läpipeluukerran aikana juuri tuota miespuolista kokeillu, jonku tunnin pelasin alusta ja sit vaihoin takas naiseksi.


Olen eri mieltä. Mielestäni mieshahmo oli tuhat kertaa parempi kuin naishahmo, mutta maku asia se kai on. Pysyn kuitenkin kannassani, että kaikissa toimintarooleissa pitää olla mies pääosassa, vaikka se naishahmo olisikin (muka) parempi.
lainaa
ihansamatapelkaa

07.07.2011 klo 18.46

oma makuni on että se on ihan sama. molemmat ihan yhtä pelattavia ja molemmilla on muutama nolo hetki
lainaa
naisistapitävä

07.07.2011 klo 19.45

Nais Shepard, tietenkin. Kuka nyt jaksais ähkivää miestä kattoo koko pelin ajan. Ihmettelen miksi peliin oli edes laitettu "oikea" Shepard valmiiksi hahmoksi, ideahan oli roolipeli (1 osassa). Elokuvaan kylläkin voisi sopia Willis, kun on muutenkin kurja idea.
lainaa
Star-man

07.07.2011 klo 20.13

Eikös elokuvan pitänyt sijoittua 27 vuotta ennen me1:tä, First Contact Wariin. Tällöin voitaisiin laajentaa universuminen lorea, eikä tarvitsisi pilata pelejen valinnanvapautta tekemällä "canon" tarinaa.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

07.07.2011 klo 22.57

alistaja kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Oletko hullu? Nainen ei yksinkertaisesti voi olla toimintaelokuvan/pelin sankari. Itse asiassa koko pelisarjassa ei olisi pitänyt olla mahdollisuutta pelata naishahmolla alkuunkaan. Naisista ei vaan ole miesten rooleihin.

Ja ei, en ole pelannut Mass Effectejä naisella, enkä takuulla tule pelaamaankaan.


Ite oon pelannu ykkösen kolmesti ja kakkosen neljä kertaa läpi. Aina naisella. Ei kävis mielessäkään pelata miehellä.

Tekis mieli kysyä mikä se "miehen rooli" on, mutta enpä taida ihan kokonaan astua trollin ansaan.
lainaa
Star-Man

Rekisteröitynyt 14.07.2008

07.07.2011 klo 23.14

alistaja kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Oletko hullu? Nainen ei yksinkertaisesti voi olla toimintaelokuvan/pelin sankari. Itse asiassa koko pelisarjassa ei olisi pitänyt olla mahdollisuutta pelata naishahmolla alkuunkaan. Naisista ei vaan ole miesten rooleihin.

Ja ei, en ole pelannut Mass Effectejä naisella, enkä takuulla tule pelaamaankaan.


Mitä jos viitsisit tukea väitettäsi edes yhdellä perusteella. Mielipide on asia erikseen, mutta että pelisarjassa ei olisi pitänyt voida pelata naisella ollenkaan? Kerro edes yksi peruste miksi nainen ei sopisi kyseiseen rooliin yhtä hyvin kuin mies?
lainaa
tasaarvoneutraalius

07.07.2011 klo 23.24

no kohta jokikisessä pelissä saa pelata sekä äijällä että ämmällä

sitten tulee homoromanssimahdollisuus. ja sen jälkeen kaikki muut karppaamiset, lapsettomuudet sun muut villitysvalinnanvapaudet
lainaa
Eriystävä

07.07.2011 klo 23.30

Star-Man kirjoitti:
alistaja kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Oletko hullu? Nainen ei yksinkertaisesti voi olla toimintaelokuvan/pelin sankari. Itse asiassa koko pelisarjassa ei olisi pitänyt olla mahdollisuutta pelata naishahmolla alkuunkaan. Naisista ei vaan ole miesten rooleihin.

Ja ei, en ole pelannut Mass Effectejä naisella, enkä takuulla tule pelaamaankaan.


Mitä jos viitsisit tukea väitettäsi edes yhdellä perusteella. Mielipide on asia erikseen, mutta että pelisarjassa ei olisi pitänyt voida pelata naisella ollenkaan? Kerro edes yksi peruste miksi nainen ei sopisi kyseiseen rooliin yhtä hyvin kuin mies?


Nainen on heikompi astia.
lainaa
Star-Man

Rekisteröitynyt 14.07.2008

07.07.2011 klo 23.45

Eriystävä kirjoitti:
Star-Man kirjoitti:
alistaja kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Oletko hullu? Nainen ei yksinkertaisesti voi olla toimintaelokuvan/pelin sankari. Itse asiassa koko pelisarjassa ei olisi pitänyt olla mahdollisuutta pelata naishahmolla alkuunkaan. Naisista ei vaan ole miesten rooleihin.

Ja ei, en ole pelannut Mass Effectejä naisella, enkä takuulla tule pelaamaankaan.


Mitä jos viitsisit tukea väitettäsi edes yhdellä perusteella. Mielipide on asia erikseen, mutta että pelisarjassa ei olisi pitänyt voida pelata naisella ollenkaan? Kerro edes yksi peruste miksi nainen ei sopisi kyseiseen rooliin yhtä hyvin kuin mies?


Nainen on heikompi astia.


Ai niinkö, treenattu sotilasuran tehnyt nainen on heikko astia?
Kerroppa, kuinka monta miestä tunnet jotka kykenevät siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä? Et yhtään. Shepard on fiktionaalinen henkilö joka ei ole täysin realistinen. Eli, sukupuolella ei ole mitään tekemistä kyvykkyyden kanssa.
lainaa
fiktiotakaikki

08.07.2011 klo 00.06

Star-Man kirjoitti:
Eriystävä kirjoitti:
Star-Man kirjoitti:
alistaja kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Oletko hullu? Nainen ei yksinkertaisesti voi olla toimintaelokuvan/pelin sankari. Itse asiassa koko pelisarjassa ei olisi pitänyt olla mahdollisuutta pelata naishahmolla alkuunkaan. Naisista ei vaan ole miesten rooleihin.

Ja ei, en ole pelannut Mass Effectejä naisella, enkä takuulla tule pelaamaankaan.


Mitä jos viitsisit tukea väitettäsi edes yhdellä perusteella. Mielipide on asia erikseen, mutta että pelisarjassa ei olisi pitänyt voida pelata naisella ollenkaan? Kerro edes yksi peruste miksi nainen ei sopisi kyseiseen rooliin yhtä hyvin kuin mies?


Nainen on heikompi astia.


Ai niinkö, treenattu sotilasuran tehnyt nainen on heikko astia?
Kerroppa, kuinka monta miestä tunnet jotka kykenevät siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä? Et yhtään. Shepard on fiktionaalinen henkilö joka ei ole täysin realistinen. Eli, sukupuolella ei ole mitään tekemistä kyvykkyyden kanssa.


nonniin menit sitten rölliin

mutta vastatakseni kysymykseesi miksi Dead Space, Halo ja 99.9% peleistä ei sopisi nainen päähahmoksi? ja vielä vaikka transukin? ja alieni ja...

oma toive olisi että jokikisessä pelissä voisi pelata Mariona. sehän on pelihahmojen kunkku ja on ihan turha käyttää muita
lainaa
Naiset_huoh

08.07.2011 klo 01.43

Star-Man kirjoitti:
Eriystävä kirjoitti:
Star-Man kirjoitti:
alistaja kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Shepard ei voi olla nainen? edes peruukilla? muutenkin mitä järkeä on tehdä elokuva pelistä, joka pohjautuu pelaajan päätöksiin.


Oletko hullu? Nainen ei yksinkertaisesti voi olla toimintaelokuvan/pelin sankari. Itse asiassa koko pelisarjassa ei olisi pitänyt olla mahdollisuutta pelata naishahmolla alkuunkaan. Naisista ei vaan ole miesten rooleihin.

Ja ei, en ole pelannut Mass Effectejä naisella, enkä takuulla tule pelaamaankaan.


Mitä jos viitsisit tukea väitettäsi edes yhdellä perusteella. Mielipide on asia erikseen, mutta että pelisarjassa ei olisi pitänyt voida pelata naisella ollenkaan? Kerro edes yksi peruste miksi nainen ei sopisi kyseiseen rooliin yhtä hyvin kuin mies?


Nainen on heikompi astia.


Ai niinkö, treenattu sotilasuran tehnyt nainen on heikko astia?
Kerroppa, kuinka monta miestä tunnet jotka kykenevät siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä? Et yhtään. Shepard on fiktionaalinen henkilö joka ei ole täysin realistinen. Eli, sukupuolella ei ole mitään tekemistä kyvykkyyden kanssa.


Tunnetko itse monta naista joka kykenee siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä?
lainaa
TheÄijä

08.07.2011 klo 10.22

Star-Man kirjoitti:
Kerro edes yksi peruste miksi nainen ei sopisi kyseiseen rooliin yhtä hyvin kuin mies?

No minä kerron: koska nais-shepard olisi henkisesti kuitenkin identtinen mies-shepardin kanssa. Ihan missä tahansa girl-power-actionleffassa naishahmot ovat lähes poikkeuksetta miehiä naisten ulkomuodossa. Actiontähti on aina macho, tai hän ei olisi actiontähti.
lainaa
PKM

08.07.2011 klo 11.51

Naiset_huoh kirjoitti:
Tunnetko itse monta naista joka kykenee siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä?

Samus Aran.
lainaa
Iceman

08.07.2011 klo 12.56

Star-Man kirjoitti:

Mitä jos viitsisit tukea väitettäsi edes yhdellä perusteella. Mielipide on asia erikseen, mutta että pelisarjassa ei olisi pitänyt voida pelata naisella ollenkaan? Kerro edes yksi peruste miksi nainen ei sopisi kyseiseen rooliin yhtä hyvin kuin mies?


Poikatytöt ovat yksi niitä elokuvien/pelien ärsyttävimpiä stereotyyppejä, hieman liioiteltusti sanottuna. Lara Croft, pyh /spit /spit.

Kyllä se niin on että mies Shephard on canon.
lainaa
PRM1

08.07.2011 klo 20.56

PKM kirjoitti:
Naiset_huoh kirjoitti:
Tunnetko itse monta naista joka kykenee siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä?

Samus Aran.


Touché.
lainaa
hete

09.07.2011 klo 12.04

boo hoo, peli ala on seksistinen, elokuvassa päähenkilöä esittää ehkä yksi parhaimmista ja tunnetuimmista toiminta elokuvien tähdistä...
deal_with_it.jpg
lainaa
PRM1

09.07.2011 klo 12.14

hete kirjoitti:
boo hoo, peli ala on seksistinen, elokuvassa päähenkilöä esittää ehkä yksi parhaimmista ja tunnetuimmista toiminta elokuvien tähdistä...
deal_with_it.jpg


Kai sentään tajusit että tuo Bruce Willis-juttu oli läppä?
lainaa
vielämiestenviihde

09.07.2011 klo 14.23

enpä ymmärrä. itse en ole vaatimassa Tomb Raideriin tai Metroidiin mieshahmoa niin miksi naiset (ja jotkut tasa-arvohipit) ovat vaatimassa naisia joka peliin
lainaa
Präät

09.07.2011 klo 18.59

PRM1 kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Naiset_huoh kirjoitti:
Tunnetko itse monta naista joka kykenee siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä?

Samus Aran.


Touché.


Jaa, enpäs tiennytkään että Samus Aran on oikeasti olemassa.
lainaa
PRM1

09.07.2011 klo 22.41

Präät kirjoitti:
PRM1 kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Naiset_huoh kirjoitti:
Tunnetko itse monta naista joka kykenee siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä?

Samus Aran.


Touché.


Jaa, enpäs tiennytkään että Samus Aran on oikeasti olemassa.


No onko Shepard olemassa?
lainaa
huoh

10.07.2011 klo 00.37

PRM1 kirjoitti:
Präät kirjoitti:
PRM1 kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Naiset_huoh kirjoitti:
Tunnetko itse monta naista joka kykenee siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä?

Samus Aran.


Touché.


Jaa, enpäs tiennytkään että Samus Aran on oikeasti olemassa.


No onko Shepard olemassa?


Ei, mutta joku tuolla aiemmin heitti että montako miestä tunnet ketä pystyy samaan kuin Shepard. Sitten joku toinen kysyi montako naista kyseisen heiton heittäjä tuntee, johon joku kolmas heitti Samusin. Jota ei siis ole oikeasti olemassa.
lainaa
PRM1

10.07.2011 klo 12.55

huoh kirjoitti:
PRM1 kirjoitti:
Präät kirjoitti:
PRM1 kirjoitti:
PKM kirjoitti:
Naiset_huoh kirjoitti:
Tunnetko itse monta naista joka kykenee siihen mitä Shepard tekee Mass Effectissä?

Samus Aran.


Touché.


Jaa, enpäs tiennytkään että Samus Aran on oikeasti olemassa.


No onko Shepard olemassa?


Ei, mutta joku tuolla aiemmin heitti että montako miestä tunnet ketä pystyy samaan kuin Shepard. Sitten joku toinen kysyi montako naista kyseisen heiton heittäjä tuntee, johon joku kolmas heitti Samusin. Jota ei siis ole oikeasti olemassa.


Aika typerää kysyä, tunteeko ketään oikeasti olevaa ihmistä joka kykenee samaan kuin fiktiivinen henkilö. Tunnetko sinä esimerkiksi ketään, joka kykenee samaan kuin Teräsmies?
lainaa
PRM1

10.07.2011 klo 15.26

Ja muuten, IMO on jo lähtökohtaisesti hölmö idea tehdä elokuva pelistä jolla ei ole olemassa mitään virallista juonikaanonia. Muistaakseni Biowareltakin sanottiin ennen ME:n että he eivät halua kertoa mitään valmista tarinaa Shepardista, vaan pelaaja saa tehdä oman tarinansa. Noh, aiemmin sanottu on kyllä helppo unohtaa jos leffastudiolta tarjotaan tarpeeksi rahaa.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova