Blizzardin Titan MMO on kasuaalimpi tapaus?
Gamasutra kertoo, että Sterne Agee -analyysifirman raportin mukaan Activision Blizzardin talous riippuu tulevaisuudessa yhä vähemmän Call of Dutysta ja WoWista. Sen tehneen Arvind Bhatian mukaan uusi, lelujakin mukaan sotkeva Spyro-peli saattaa olla iso hitti lasten keskuudessa ja 'firman uudessa kasuaali-MMO:ssa' on potentiaalia. Tällä hän viittaa 'WoWin seuraajaan' Titaniin, mutta tiedossa ei ole, mihin miekkonen perustaa käyttämänsä sanamuodon.
Spekulaatio Titanin kohderyhmästä ja sisällöstä onkin jo lähtenyt rullaamaan erinäisillä internetin foorumeilla.
Keskustelut (13 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.09.2007
30.06.2011 klo 15.39
Rekisteröitynyt 04.11.2007
30.06.2011 klo 16.08
30.06.2011 klo 16.29
Ei yllätä kuitenkaan, koska tuleva trendi mmo:iden keskuudessa on, että groupit pienenevät ja muutenkin pelaajalle annetaan isompi moniosaisempi rooli kuin yksi osa jostain isommasta. Odotin tätä jo ToR:ilta mutta kuitenkin laittoivat raidit peliin. Nähtäväksi taas jää.
Rekisteröitynyt 05.06.2010
30.06.2011 klo 19.53
30.06.2011 klo 20.15
tämä muistuttaa jo jotain Akklaimia tai JNS vai mikä oli joilta tuli paskoja pelejä vähän väliä
Rekisteröitynyt 13.09.2007
30.06.2011 klo 23.29
01.07.2011 klo 01.40
missä vaiheessa Activision tuli tähän? ei muista kun sillon joskus tekivät pelejä silloin tällöin ja yleensä hyvää laatua. eka COD, spiderman, ekat Tony Hawkit jne
tämä muistuttaa jo jotain Akklaimia tai JNS vai mikä oli joilta tuli paskoja pelejä vähän väliä
No ei ne ainakaan niitä pelejä tehnyt, vaan ihan julkaisijoina vain olivat.
Rekisteröitynyt 14.07.2008
01.07.2011 klo 02.02
Rekisteröitynyt 15.09.2008
01.07.2011 klo 07.14
Miten wowista voi mennä enään casuaalimpaan?
Toivottavasti ei mennäkään. Tai peruspeli vois olla WoWin tasoa, mutta siitä pitäis päästä tarvittaessa ja pelaajan halutessa myös "hardcoremmaks". Laajoissa peleissä ei vaan toimi se, että yritetään miellyttää kaikkia koko sisällöllä. Pitäis vaan olla tarpeeks sopivaa sisältöä kaikille.
En edes käsitä miten se nykyään on yhtäkkiä niin iso ongelma, että ihmisille, jotka eivät pelaa peliä tarpeeks ei näkis kaikkea sisältöä. Toki ennen WotLKia se oli vähän liian rajua (n. 1-2% pelaajista tappo viimeisiä bosseja), mutta nyt se on mennyt jo vähän liiallisuuksiin toiseen suuntaan.
Mitä, Blizzardin kaikki pelit eivät olekkaan kasuaaleja?
No en nyt sanois, että ekat Diablot oli kasuaaleja. Eikä kyllä RTS-pelejäkään yleensä luokitella kasuaaleiks vaikka ei ne monimutkasia yleensä ookaan.
--------
Mut joka tapauksessa, Blizzcon 2011 odotellessa. Jospa vihdoin vähän joku raottais esirippua asian tiimoilta...
01.07.2011 klo 09.12
missä vaiheessa Activision tuli tähän? ei muista kun sillon joskus tekivät pelejä silloin tällöin ja yleensä hyvää laatua. eka COD, spiderman, ekat Tony Hawkit jne
tämä muistuttaa jo jotain Akklaimia tai JNS vai mikä oli joilta tuli paskoja pelejä vähän väliä
No ei ne ainakaan niitä pelejä tehnyt, vaan ihan julkaisijoina vain olivat.
kyllä peleistä tulee aika paljon julkaisijoidensa näköisiä. näkyy vaikka Biowaren peleissä ja Activisionin alla tehdyissä
01.07.2011 klo 09.25
Hello Kitty Online 2
Miksi minullakin tuli heti ensimmäisenä mieleen Hello Kitty: The Online Adventure Island! tai jotain vastaavaa?
01.07.2011 klo 13.25
Hello Kitty Online 2
Miksi minullakin tuli heti ensimmäisenä mieleen Hello Kitty: The Online Adventure Island! tai jotain vastaavaa?
koska et tiedä mitään casuaalimpaa?
03.07.2011 klo 23.28
Kun kerran mennään kasuaalisempaan suuntaan niin PvE:ssa nähdään kuinka bossit soolotaan yksin alas kun kaikki raidilaiset on tupakalla / kusella. PvP:ssa on sitten botti (ei se muuten onnistu). Kaikki classit tulee olemaan hakkaa yhtä nappia niin olet kova...
Kirjoita kommentti