Ocarina of Timen bugeista tuli ominaisuuksia
Kotaku kertoo, että The Legend of Zelda: Ocarina of Timen 3DS-versiosta löytyy bugeja - tarkoituksella. Ensin tiimin tarkoituksena oli korjata kaikki Nintendo 64 -versiossa esiintyneet ongelmat, mutta sitten peliä aikoinaan pelanneet kertoivat niiden olevan osa Ocarinan viehätystä.
"Ei olisi hauskaa jos kaverisi eivät voisi sanoa: 'Tiesitkö tästä?'. Joten jätimme ne mukaan, jos ne eivät aiheuttaneet ongelmia tai hyödyttäneet pelaajaa."
Niinpä bugit sisällytettiin peliin kuin ne olisivat ominaisuuksia, eivät ongelmia.
"Jätimme mukaan niin monta kuin pystyimme, jotta ihmiset voivat virnistellä niistä."
Keskustelut (10 viestiä)
27.06.2011 klo 11.35
Rekisteröitynyt 15.09.2008
27.06.2011 klo 11.41
Vai oliko syynä laiskuus ja helpon rahan saaminen?
Tuskimpa. 10 vuotta tiedossa ollettein bugien korjaaminen tuskin olisi vienyt kovinkaan paljon aikaa. Ei kaikki oo aina pahoja ja pelaajia vastaan.
Rekisteröitynyt 07.08.2007
27.06.2011 klo 12.04
Vai oliko syynä laiskuus ja helpon rahan saaminen?
Tuskimpa. 10 vuotta tiedossa ollettein bugien korjaaminen tuskin olisi vienyt kovinkaan paljon aikaa. Ei kaikki oo aina pahoja ja pelaajia vastaan.
Bugien tietäminen ja tunnistaminen on vain murto-osa ongelman korjuusta. Itse bugin korjaaminen ja uudelleen testaaminen ovat ne merkittävimmät osat. Tuskimpa Nintendo on N64 peleihinsä paljoa patcheja kirjoitellut.
27.06.2011 klo 12.23
27.06.2011 klo 13.07
27.06.2011 klo 14.38
27.06.2011 klo 14.59
Rekisteröitynyt 20.12.2010
27.06.2011 klo 16.17
Rekisteröitynyt 04.11.2007
27.06.2011 klo 16.19
27.06.2011 klo 22.18
Kirjoita kommentti