Tuorein sisältö

Microsoftilta langaton ratti Forza 4:n tienoilla

07.06.2011 klo 17.00 | Luettu: 26767 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen



Ylläoleva 'liikeohjausratti' eli Wireless Speed Wheel ilmestyy Microsoftilta Forza 4:n aikoihin ja sen luvataan tukevan useimpia autopelejä. Langattomassa ratissa on tärinätoiminto sekä likimain kaikki Xbox 360 -ohjaimen painikkeet. U:n muotoisen ratin yläkärjissä on valot Sonyn Movepalluran tyyliin, ilmeisesti Kinect-tunnistuksen helpottamiseksi. Hinta USA:ssa on 60 dollaria.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Sly Cooper: Thieves ... V2.fi Livebloggaa Ni... >

Keskustelut (36 viestiä)

Hmm

07.06.2011 klo 17.08

No ei ole ainakaan hinnalla pilattu. Tyydyn silti padiin.
lainaa
HARZA

07.06.2011 klo 17.08

Olen niin järkyttynyt niiden tyhmyydestä, että ei ole enää mitään sanottavaa.
lainaa
Nintendon_tie

07.06.2011 klo 17.20

Hauska vaihtoehto padiajajalle jolla on jo Kinect.

"Olen niin järkyttynyt niiden tyhmyydestä"
No, you are stupid. Honestly.
lainaa
älähartsaainavalita

07.06.2011 klo 17.25

HARZA kirjoitti:
Olen niin järkyttynyt niiden tyhmyydestä, että ei ole enää mitään sanottavaa.


Olen järkyttynyt sinun tyhmyydestäsi. Luulisi heikkolahjaisenkin ymmärtävän, että myös tällaiselle ohjaimelle löytyy varmasti maksavaa ostajakuntaa kasuaalipelaajien joukosta.
lainaa
Erkki

07.06.2011 klo 17.31

oikealle rattiohjaimelle, jollainen boksilta uupuu (ainakin markkinoilta) olisi enemmän ostajakuntaa kuin moisille leluille.

nimim. kyllästynyt muovisiin madcatz romuratteihin.
lainaa
StanK

07.06.2011 klo 17.44

"nimim. kyllästynyt muovisiin madcatz romuratteihin."

Monella hardcore Forza-fanilla on Fanatecin ylivertainen ratti hommattuna.
Eräästä kyselystä kävi ilmi, että huomattava valtaosa myös PS3 pelaajista pelaa GT5:ttään padilla.
http://www.youtube.com/watch?v=PlnEvIFYNdw
lainaa
kyllästynytMSiin

07.06.2011 klo 17.50

V2.fi kirjoitti:
U:n muotoisen ratin yläkärjissä on valot Sonyn Movepalluran tyyliin, ilmeisesti Kinect-tunnistuksen helpottamiseksi.

Toimiiko tämä sitten vain Kinectillä?

Hemmetti sentään, kun Microsoft ei voi tuoda edes vanhaa rattipoljin settiään markkinoille, puhumattakaan uudesta. Omistan toki kyseisen setin, mutta ne jotka haluavat nyt ratin boxille joutuvat tyytymään paskaan tai parhaaseen, mutta ylihinnoiteltuun. Itse odotin saavani uuden kohtuuhintaisen ratin + polkimet Forza 4 julkaisun kunniaksi, mutta kun ei niin ei.

Offtopic: Omistan toki pleikkarinkin, mutta luulen että seuraavasta sukupolvesta talooni tulee vain pleikkari, sillä olen kyllästynyt Microsoftiin täysin. Live ja padi ovat ainoat plussat, muu on pleikkarissa parempaa, kuten pelit.
lainaa
Eiongelma

07.06.2011 klo 17.56

"Offtopic: Omistan toki pleikkarinkin, mutta luulen että seuraavasta sukupolvesta talooni tulee vain pleikkari, sillä olen kyllästynyt Microsoftiin täysin. Live ja padi ovat ainoat plussat, muu on pleikkarissa parempaa, kuten pelit."

XO:n saa myytyä, ja seuraava PS vuonna 2016, 2-3v Nintendon ja MS:n jälkeen?
lainaa
Willhouse84

07.06.2011 klo 18.09

Ai gt5 padilla ? Äläkää hyvät ihimiset puhuko gagaa. Molemmat ratit (G27 & Fanatec 911) omistavana voin siitä "ylivertaisesta" sanoa että kyllä on miestä kustu silimään :D G27 pesee milloin vain ! Puhun nyt "oikeista" autopeli miehistä !
lainaa
MSOsaaParemmin

07.06.2011 klo 18.11

kyllästynytMSiin kirjoitti:

Offtopic: Omistan toki pleikkarinkin, mutta luulen että seuraavasta sukupolvesta talooni tulee vain pleikkari, sillä olen kyllästynyt Microsoftiin täysin. Live ja padi ovat ainoat plussat, muu on pleikkarissa parempaa, kuten pelit.


Seuraavan sukupolven pleikkarin varaan en tässä vaiheessa kovin paljoa laskisi, sillä Sonylla ei varmasti ole varaa toiseen floppikonsoliin jota on myytävä 35 miljoonaa kappaletta persnetolla ja miljarditappioilla. Sonyn on saatava hinta ja tuotantokustannukset alas heti alusta pitäen ja se tarkoittaa ominaisuuksista karsimista, komponenttikustannuksista tinkimistä, sekä maksullista PSN-palvelua.
lainaa
Tahvo

Rekisteröitynyt 18.01.2010

07.06.2011 klo 18.22

Niin ne onnistui korjaamaan kinectis sen jarrutus ongelman 80€ ratilla
lainaa
logifail

07.06.2011 klo 18.25

Willhouse84 kirjoitti:
Ai gt5 padilla ? Äläkää hyvät ihimiset puhuko gagaa. Molemmat ratit (G27 & Fanatec 911) omistavana voin siitä "ylivertaisesta" sanoa että kyllä on miestä kustu silimään :D G27 pesee milloin vain ! Puhun nyt "oikeista" autopeli miehistä !


Fanatecin laatutuotteet kyykyttävät Logitechin surkeista muovikomponenteista valmistetut kökköratit mennen tullen.
lainaa
Oliyllätys

07.06.2011 klo 18.37

"Fanatecin laatutuotteet kyykyttävät Logitechin surkeista muovikomponenteista valmistetut kökköratit mennen tullen."

Vähintäänkin mennen tulleen, eli komppaan. Fanatecin jälkeen G27 on kuin jollain kivireellä ajaisi. G27 ei huono ollenkaan, mutta ei silti edes samassa sarjassa tuon saksalaisen huippuratin kanssa.
lainaa
pällimehu

07.06.2011 klo 18.42

Oliyllätys kirjoitti:
"Fanatecin laatutuotteet kyykyttävät Logitechin surkeista muovikomponenteista valmistetut kökköratit mennen tullen."

Vähintäänkin mennen tulleen, eli komppaan. Fanatecin jälkeen G27 on kuin jollain kivireellä ajaisi. G27 ei huono ollenkaan, mutta ei silti edes samassa sarjassa tuon saksalaisen huippuratin kanssa.


Niin se tuntuukin kiviseltä, jos force feedbackit kaakossa, niinkuin pitäisikin. Ei kilpa-autot oikeasti mene kuin ilmalaivat ilman minkäänlaista vastusta. Itelle G25 pleikkarilla ja PC:llä. Boxilla ei vielä mitään koska sillä ei ole tullut vastaan vielä mitään hienoa, sitten kun tulee, Ostan varmasti.

-Ja ennenkun pädetään vastaan niin tuo ylempi on vain minun mielipiteeni. Harrastan myös autolla oikeaa kilpa-ajoa ja siihen verrattuna pelithän ovat vain harrastus, joten miksi on ihan pakko tapella erilaisista rattiohjaimista...
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

07.06.2011 klo 18.53

logifail kirjoitti:
Willhouse84 kirjoitti:
Ai gt5 padilla ? Äläkää hyvät ihimiset puhuko gagaa. Molemmat ratit (G27 & Fanatec 911) omistavana voin siitä "ylivertaisesta" sanoa että kyllä on miestä kustu silimään :D G27 pesee milloin vain ! Puhun nyt "oikeista" autopeli miehistä !


Fanatecin laatutuotteet kyykyttävät Logitechin surkeista muovikomponenteista valmistetut kökköratit mennen tullen.


Kyykyttävät myös hinnassa.
lainaa
Oliyllätys

07.06.2011 klo 19.01

"Itelle G25 pleikkarilla ja PC:llä. Boxilla ei vielä mitään koska sillä ei ole tullut vastaan vielä mitään hienoa, sitten kun tulee, Ostan varmasti."

Sanotaan pätemättä. Täällä vanha alkup. Momo, G25, G27 ja Fanatec Porche GT2(PC.PS3 ja XO käytössä). Pahiten mättää Logitechin pedaalipolitiikka joihin ei ole paluuta clubsport-pedaalien jälkeen. Ohjain on puolet huippupelissä.

Jos Fanatecia ei ole ei tiedä mistä puhuu jolloin G27 on täysin mainio.
lainaa
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

07.06.2011 klo 19.03

Voi jumalauta, kun on taas niin perkeleen ruma tekele saatu aikaan.
lainaa
Willhouse84

07.06.2011 klo 19.07

Mitä nää selevittää ? Siis eikö urpot osaa lukea ? "molemmat ratit omistan" Joten minulla kyllä on näppituntuma molempiin. Fanatec on ylimainostettua "juurikin muovista kuraa" G27 rattikin sentään nahkaa ja harjattua terästä ! Voima efekteissä g27 vie ja fanatec vikisee :) Ei kannate kaikkia kaverin serkkujen mainospuheita niellä :D Ei se silti "huono" ole missään nimessä, g27 vaan pesee sen.
lainaa
Dreak

07.06.2011 klo 19.08

Hehehe. Näyttää ihan kaaridildolta. :D
lainaa
Make

07.06.2011 klo 19.15

MSOsaaParemmin kirjoitti:
kyllästynytMSiin kirjoitti:

Offtopic: Omistan toki pleikkarinkin, mutta luulen että seuraavasta sukupolvesta talooni tulee vain pleikkari, sillä olen kyllästynyt Microsoftiin täysin. Live ja padi ovat ainoat plussat, muu on pleikkarissa parempaa, kuten pelit.


Seuraavan sukupolven pleikkarin varaan en tässä vaiheessa kovin paljoa laskisi, sillä Sonylla ei varmasti ole varaa toiseen floppikonsoliin jota on myytävä 35 miljoonaa kappaletta persnetolla ja miljarditappioilla. Sonyn on saatava hinta ja tuotantokustannukset alas heti alusta pitäen ja se tarkoittaa ominaisuuksista karsimista, komponenttikustannuksista tinkimistä, sekä maksullista PSN-palvelua.


Hyvin se MS osasi. Toi laatikkonsa markkinoille keskeneräisenä ja huonosti suunniteltuna (kovaääninen, olematon jäädytys ja RRoD). Komponenttien hintaa poljettiin niin paljon, että koko konsolin laatu kärsi (DVD-asemien ja emolevyjen viat).
lainaa
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

07.06.2011 klo 19.24

MSOsaaParemmin kirjoitti:
kyllästynytMSiin kirjoitti:

Offtopic: Omistan toki pleikkarinkin, mutta luulen että seuraavasta sukupolvesta talooni tulee vain pleikkari, sillä olen kyllästynyt Microsoftiin täysin. Live ja padi ovat ainoat plussat, muu on pleikkarissa parempaa, kuten pelit.


Seuraavan sukupolven pleikkarin varaan en tässä vaiheessa kovin paljoa laskisi, sillä Sonylla ei varmasti ole varaa toiseen floppikonsoliin jota on myytävä 35 miljoonaa kappaletta persnetolla ja miljarditappioilla. Sonyn on saatava hinta ja tuotantokustannukset alas heti alusta pitäen ja se tarkoittaa ominaisuuksista karsimista, komponenttikustannuksista tinkimistä, sekä maksullista PSN-palvelua.

You keep believing that, Rofl.
Jos et laske sonyn varaan, niin laske toki Microsoftin varaan joka on vakuuttunut että casual on pelaamisen tulevaisuus.
Casual-pelaamisen huippu meni jo, casual ja hardcore-peleistä tulee pitkälti jokaisen ihmisen arkipäivää.
lainaa
Teinithiljaa

07.06.2011 klo 19.25

"Voima efekteissä g27 vie ja fanatec vikisee :)"

G27:ssa kaksi FF moottoria, Fanatec käyttää kolmea joista jokainen tehokkaampi. Fanatec tarkempi ja pehmeämpi.

Tätä MS:n padirattia olisi hauska kokeilla.
lainaa
Sandelsssj

07.06.2011 klo 19.26

Kappas, MS on kehittänyt Move ohjaimen.

Jos tuon kanssa ei tule olkapäät kipeäksi, niin ei sitten millään.
lainaa
Jorma

07.06.2011 klo 19.38

"Jos et laske sonyn varaan, niin laske toki Microsoftin varaan joka on vakuuttunut että casual on pelaamisen tulevaisuus.
Casual-pelaamisen huippu meni jo, casual ja hardcore-peleistä tulee pitkälti jokaisen ihmisen arkipäivää."

Mites MS PC-puolella? Ja eikö boksia olla haukuttu juuri suppeasta räiskintään keskittyvästä tarjonnasta? PS3:lla jyrää LBP, boxilla Gears, Halo ja Call of Dutyt. Mun mielestä 90% nimipeleistä on myös multiplattareita. Kommenttia.
lainaa
hauskuutta

07.06.2011 klo 19.42

Mun 7v poika pelaa nyt jo pädillä sillai et näyttää kun se pyörittelis rattia. Pakkohan tää on ostaa pojalle... ja itselle.
lainaa
EiLiikuta

07.06.2011 klo 20.21

Appe kirjoitti:
logifail kirjoitti:
Willhouse84 kirjoitti:
Ai gt5 padilla ? Äläkää hyvät ihimiset puhuko gagaa. Molemmat ratit (G27 & Fanatec 911) omistavana voin siitä "ylivertaisesta" sanoa että kyllä on miestä kustu silimään :D G27 pesee milloin vain ! Puhun nyt "oikeista" autopeli miehistä !


Fanatecin laatutuotteet kyykyttävät Logitechin surkeista muovikomponenteista valmistetut kökköratit mennen tullen.


Kyykyttävät myös hinnassa.


Eipä paljoa haittaa, kun tuota rahaa sattuu kuitenkin olemaan sen verran ettei tarvitse ihan joka kerta miettiä voinko ostaa jonkun viihdelaitteen vaiko en.
lainaa
Lemoni

07.06.2011 klo 20.21

No ihan kiva että ihmiset innostuu mutta itteäni ketuttaa kun en aikoinaan ostanut sitä wireless racing wheeliä sillä nykyään niitä ei saa enää kuin huuto.netistä helvetilliseen ylihintaan. Nyt ei kunnollista rattia löydy mistään ilman että pitää myydä yks tai kaks munuaista..
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

07.06.2011 klo 20.22

Sandelsssj kirjoitti:
Kappas, MS on kehittänyt Move ohjaimen.

Paremminkin sixaxis ohjaimen kuin Moven. Sillä pystyi ohjamaan samalla tavalla tiettyjä autopelejä kuin tälläkin.
lainaa
VoiPikkuVinettäjiä

07.06.2011 klo 20.38

Demonoid kirjoitti:
MSOsaaParemmin kirjoitti:
kyllästynytMSiin kirjoitti:

Offtopic: Omistan toki pleikkarinkin, mutta luulen että seuraavasta sukupolvesta talooni tulee vain pleikkari, sillä olen kyllästynyt Microsoftiin täysin. Live ja padi ovat ainoat plussat, muu on pleikkarissa parempaa, kuten pelit.


Seuraavan sukupolven pleikkarin varaan en tässä vaiheessa kovin paljoa laskisi, sillä Sonylla ei varmasti ole varaa toiseen floppikonsoliin jota on myytävä 35 miljoonaa kappaletta persnetolla ja miljarditappioilla. Sonyn on saatava hinta ja tuotantokustannukset alas heti alusta pitäen ja se tarkoittaa ominaisuuksista karsimista, komponenttikustannuksista tinkimistä, sekä maksullista PSN-palvelua.

You keep believing that, Rofl.
Jos et laske sonyn varaan, niin laske toki Microsoftin varaan joka on vakuuttunut että casual on pelaamisen tulevaisuus.
Casual-pelaamisen huippu meni jo, casual ja hardcore-peleistä tulee pitkälti jokaisen ihmisen arkipäivää.


Onhan se kertakaikkiaan kamalaa, että konsolivalmistaja tarjoaa jokaiselle jotakin. Sinun mielestäsi olisi varmaan ollut viisaampaa sivuuttaa kasuaali/partypelaajat ja lapset kokonaan ja keskittyä vain verta ja suolenpätkiä tarjoileviin multioplattari-putkiräiskintöihin, joita kaltaisesi "hardcoret" tahkoavat aivot sammutettuina läpi 6-7 tunnissa, niinkö?

En minäkään ole huiskuttelusta ja keikuttelusta kiinnostunut. Siksipä pelaankin pädillä. Ongelma ratkaistu!
lainaa
zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

07.06.2011 klo 20.54

Lähtökohtaisesti vierastana ajatusta, että autoni ratti olisi irtonaisena kädessäni.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

07.06.2011 klo 21.00

EiLiikuta kirjoitti:
Appe kirjoitti:
logifail kirjoitti:
Willhouse84 kirjoitti:
Ai gt5 padilla ? Äläkää hyvät ihimiset puhuko gagaa. Molemmat ratit (G27 & Fanatec 911) omistavana voin siitä "ylivertaisesta" sanoa että kyllä on miestä kustu silimään :D G27 pesee milloin vain ! Puhun nyt "oikeista" autopeli miehistä !


Fanatecin laatutuotteet kyykyttävät Logitechin surkeista muovikomponenteista valmistetut kökköratit mennen tullen.


Kyykyttävät myös hinnassa.


Eipä paljoa haittaa, kun tuota rahaa sattuu kuitenkin olemaan sen verran ettei tarvitse ihan joka kerta miettiä voinko ostaa jonkun viihdelaitteen vaiko en.


Hyvä. Mutta väittisin, että suurimmalla osalla ei lompakku taivu siihen 400+ euron ohjaimeen. Jo pelkästään senki takia, että voi tuntua tyhmältä maksaa enemmän ohjaimesta ku konsolista.
lainaa
Cool

07.06.2011 klo 21.19

"Paremminkin sixaxis ohjaimen kuin Moven. Sillä pystyi ohjamaan samalla tavalla tiettyjä autopelejä kuin tälläkin."

Pystyi ja pystyi. Ei sillä kukaan pysty ohjaamaan mitään.Periaatehan tässä on sama kuin Movessa.
lainaa
NiinpäsNiin

07.06.2011 klo 21.57

Appe kirjoitti:
EiLiikuta kirjoitti:
Appe kirjoitti:
logifail kirjoitti:
Willhouse84 kirjoitti:
Ai gt5 padilla ? Äläkää hyvät ihimiset puhuko gagaa. Molemmat ratit (G27 & Fanatec 911) omistavana voin siitä "ylivertaisesta" sanoa että kyllä on miestä kustu silimään :D G27 pesee milloin vain ! Puhun nyt "oikeista" autopeli miehistä !


Fanatecin laatutuotteet kyykyttävät Logitechin surkeista muovikomponenteista valmistetut kökköratit mennen tullen.



Kyykyttävät myös hinnassa.


Eipä paljoa haittaa, kun tuota rahaa sattuu kuitenkin olemaan sen verran ettei tarvitse ihan joka kerta miettiä voinko ostaa jonkun viihdelaitteen vaiko en.


Hyvä. Mutta väittisin, että suurimmalla osalla ei lompakku taivu siihen 400+ euron ohjaimeen. Jo pelkästään senki takia, että voi tuntua tyhmältä maksaa enemmän ohjaimesta ku konsolista.


Jos hyvän ja kalliin ohjaimen tuntuu tyhmältä, silloin jätät ostamatta ja tyydyt huonompiin ja halvempiin ohjaimiin. Ongelma ratkaistu.
lainaa
TrickHat_FIN

Rekisteröitynyt 25.11.2010

08.06.2011 klo 00.02

NiinpäsNiin kirjoitti:
Appe kirjoitti:
EiLiikuta kirjoitti:
Appe kirjoitti:
logifail kirjoitti:
Willhouse84 kirjoitti:
Ai gt5 padilla ? Äläkää hyvät ihimiset puhuko gagaa. Molemmat ratit (G27 & Fanatec 911) omistavana voin siitä "ylivertaisesta" sanoa että kyllä on miestä kustu silimään :D G27 pesee milloin vain ! Puhun nyt "oikeista" autopeli miehistä !


Fanatecin laatutuotteet kyykyttävät Logitechin surkeista muovikomponenteista valmistetut kökköratit mennen tullen.



Kyykyttävät myös hinnassa.


Eipä paljoa haittaa, kun tuota rahaa sattuu kuitenkin olemaan sen verran ettei tarvitse ihan joka kerta miettiä voinko ostaa jonkun viihdelaitteen vaiko en.


Hyvä. Mutta väittisin, että suurimmalla osalla ei lompakku taivu siihen 400+ euron ohjaimeen. Jo pelkästään senki takia, että voi tuntua tyhmältä maksaa enemmän ohjaimesta ku konsolista.


Jos hyvän ja kalliin ohjaimen tuntuu tyhmältä, silloin jätät ostamatta ja tyydyt huonompiin ja halvempiin ohjaimiin. Ongelma ratkaistu.
lainaa
TrickHat_FIN

Rekisteröitynyt 25.11.2010

08.06.2011 klo 00.09

Niinpäs Niin: Komppaan täs sen verran että ongelman ratkaisusi on aikalailla oikea. Ja lisäys: Fanatec ja G27 tuntuvat kalliilta jos et pelaa tosissaan (eli luulet olevasi köyhä)...
lainaa
Persumestari

08.06.2011 klo 09.46

pällimehu kirjoitti:
-Ja ennenkun pädetään vastaan niin tuo ylempi on vain minun mielipiteeni. Harrastan myös autolla oikeaa kilpa-ajoa ja siihen verrattuna pelithän ovat vain harrastus, joten miksi on ihan pakko tapella erilaisista rattiohjaimista...


Se että sinulla joku riisikuppi varustettuna Teinin alustalla ja kaahaat paikallisten kanssa "kilpaa", tee sinusta kilpa-autoilijaa.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova