Virtuaalimammonassa liikkuu miljardeja
Gamasutra kertoo, että virtuaalisten esineiden ja virtuaalivaluutan kaupassa liikkuu jo kolmen miljardin dollarin verran mammonaa. Siitä 75% pyörii kullanfarmausbisneksessä ja isoimpien moista toiminta ammattimaisesti pyörittävien firmojen liikevaihdot liikkuvat miljoonan ja kymmenen miljoonan dollarin välimaastossa. Melkoista bisnestä!
Keskustelut (5 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.12.2010
11.04.2011 klo 17.59
11.04.2011 klo 20.10
11.04.2011 klo 22.08
ja vai taas "no kun ei muutkaan" logiikkaa
13.04.2011 klo 01.07
Piratismiin tämä ei liity mitenkään vaan on tervettä ja rehellistä työnteko kiinalaisilta.
13.04.2011 klo 12.45
Tämähän toiminto on vain hyvästä, siitä lienee kaikki täällä yksimielisiä? Kiinalainen saa elentonsa ja suomalaiset, jotka käyvät töissä ja joilla ei ole aikaa tylsään kultagrindiin voi ostaa kultansa rahalla ja käyttää vapaa-aikansa mielekkäämmin. Selvä win-win tilanne. AIka ahdasmielistä ajatella kultakauppaa jotenkin pahana asiana kun siinä on vain voittajia. Pelintekijätkin voittaa, sillä myös kultafarmaajat ostavat pelit ja maksavat kuukausi maksut.
Piratismiin tämä ei liity mitenkään vaan on tervettä ja rehellistä työnteko kiinalaisilta.
googlaa sana "ekonomia" niin ehkä ymmärrät hieman paremmin miksi lähes kaikki vihaavat kultakauppaa
puhumattakaan kuinka monen käyttäjän tilit on hakkeroitu kiinalaisten toimesta ja loppujen lopuksi tuskin kenenkään pelikokemusta nostattaa jatkuvat "BUY CHEAP GOLD 1 DOLLAR ME LOVE YOU LONG TIME!!!!!1111" spämmit pelissä
Kirjoita kommentti