Tylsää, kun trailerissa ei ollutkaan mitään uutta sisältöä jo kuukauden vanhaan vuotaneeseen materiaaliin verrattuna, oikeastaan osa siitä oli vielä leikattu pois.
Antoi odottaa muuta, kun twitterissä vielä hehkuttivat "Large scale firefight!", vaikka tuo mitään isoa ole Battlefield -mittakaavassa, ainakaan toivottavasti.
Noh, jos seuraava traileri reilun parin viikon päästä on oikeasti 12min pituinen, niin siinä tuskin voi välttyä paljastamasta edes jotain uutta.
jep
30.03.2011 klo 17.20
vilauttaisivat nyt vähän multiplay sisältöä. eikai näitä singlejä kukaan oikeasti edes pelaa? :D
tsajaja
30.03.2011 klo 17.23
Tekis pelistä realistisen ja muuttais vähän vaikka noita holografeja. Sillä oikeasti ammuttaessa näkökentässä näkyy vaan punanen rinkula ja muu ase on ääriviivatonta suttua
lasdlasd
30.03.2011 klo 17.36
LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
vastarannankiiski
30.03.2011 klo 17.41
Olenko ainoa, joka näistä peleistä jaksaa tuon tarinan pelata? CoD tarina ja MoH tarina ja tästäkin tulee tarina pelattua. Moninpelit taas ei innosta ollenkaan.
Ubertron
30.03.2011 klo 17.43
juhanabanana kirjoitti: no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
hgaer
30.03.2011 klo 17.50
Ubertron kirjoitti:
juhanabanana kirjoitti: no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ei todellakaan päihitä MINKÄÄN 3D-softan rendaajaa. Oletko idiootti???
Ubertron
30.03.2011 klo 17.53
hgaer kirjoitti:
Ubertron kirjoitti:
juhanabanana kirjoitti: no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ei todellakaan päihitä MINKÄÄN 3D-softan rendaajaa. Oletko idiootti???
Kyllä muuten päihittää, tsekkaa speksit!
Sinä se taidat olla idiootti, kun et pysty pitämään keskustelua asiallisena. 90% täällä on just tommossia nekruja...
porkkanamies
30.03.2011 klo 17.54
Ubertron kirjoitti:
hgaer kirjoitti:
Ubertron kirjoitti:
juhanabanana kirjoitti: no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ei todellakaan päihitä MINKÄÄN 3D-softan rendaajaa. Oletko idiootti???
Kyllä muuten päihittää, tsekkaa speksit!
Sinä se taidat olla idiootti, kun et pysty pitämään keskustelua asiallisena. 90% täällä on just tommossia nekruja...
porkkana
hgaer
30.03.2011 klo 17.55
porkkanamies kirjoitti:
Ubertron kirjoitti:
hgaer kirjoitti:
Ubertron kirjoitti:
juhanabanana kirjoitti: no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ei todellakaan päihitä MINKÄÄN 3D-softan rendaajaa. Oletko idiootti???
Kyllä muuten päihittää, tsekkaa speksit!
Sinä se taidat olla idiootti, kun et pysty pitämään keskustelua asiallisena. 90% täällä on just tommossia nekruja...
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ja silti Crysis 1 näyttää paremmalta kuin tämä. CryEngine päihittää Frostbiten helposti.
Appe
Rekisteröitynyt
15.09.2008
30.03.2011 klo 18.08
Ubertron kirjoitti:
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Nopeudessa ehkä, mutta ei tarkkuudessa.
RepoMies
30.03.2011 klo 18.24
M4 lataus oli kyllä naurettava, vaikka olenkin Bf fani :)
Evoxia
30.03.2011 klo 18.29
In before nerdra... Oh crap, too late :(
Loner
30.03.2011 klo 19.07
Ubertron kirjoitti:
juhanabanana kirjoitti: no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Kyllä on tahmeeta teidän elämä. Tää on parempi, eiku tääpäs. Mun iskä on parempi ku sun äiskä jne. Jokainen pelaa sillä laitteella millä mielii, eipä ole muuta kuin pikseleitä ruudulla. Mut peli kyllä näyttää todella mahtavalta, täytynee hankkia PS3:lle!
hohhoijaa
30.03.2011 klo 19.20
tsajaja kirjoitti: Tekis pelistä realistisen ja muuttais vähän vaikka noita holografeja. Sillä oikeasti ammuttaessa näkökentässä näkyy vaan punanen rinkula ja muu ase on ääriviivatonta suttua
Kaverit ottaa suoria osumia jatkuvasti, ja ainoa realistisempi asia joka tulee mieleen, on tähtäimissä..
Ei oikein vakuuta tämä. Vanhemmat Battlefieldit oli herkkua, mutta tämä näyttää kyllä joltain aivan muulta. Tarinamoodi tai paremmin sanottuna holywood -lavastekierros modi olisi voitu jättää pois ja keskittyä täysin siihen mistä Battlefield pelin tunnetaan, eli kunnon verkkomättöön.
AkiNikkinen
30.03.2011 klo 20.03
Warezz kirjoitti:
Ubertron kirjoitti:
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ja silti Crysis 1 näyttää paremmalta kuin tämä. CryEngine päihittää Frostbiten helposti.
HUUTONAURUA!!!
Ota nyt ne fanilasit päästä! Crysis oli ehkä jotain uskomatonta vuonna 2007, mutta eletään vuotta 2011 ja paremmankin näköisiä pelejä on tullut. Crysis 2 pesee edeltäjänsä grafiikoissa helposti, mutta tämäkin on joillekin liian vaikea hyväksyä.
Ei missään pelissä ole niin hyviä grafiikoita, kuin tässä ja siihen kun vielä lisätään parhaat fysiikat, mitä peleissä on nähty, niin ei voi paljoa Cryengine pullistella.
pentti
30.03.2011 klo 20.05
hahaha Warezz, Loner ja AkiNikkinen, menitte suunnittelemaani rölliin
pc-elitisti
30.03.2011 klo 20.08
lasdlasd kirjoitti: LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
kyllä pkm:llä osuu mieheen kolmen laukauksen sarjoilla reilu 150m ongelmitta joka kuula, vaikka käsittelee vehjettä ekaa kertaa, kk-miehet todnäk reilusti vielä parempia. Syvällä kokemuksen rintaäänellä!
pc-elitisti
30.03.2011 klo 20.14
AkiNikkinen kirjoitti:
HUUTONAURUA!!!
Ota nyt ne fanilasit päästä! Crysis oli ehkä jotain uskomatonta vuonna 2007, mutta eletään vuotta 2011 ja paremmankin näköisiä pelejä on tullut. Crysis 2 pesee edeltäjänsä grafiikoissa helposti, mutta tämäkin on joillekin liian vaikea hyväksyä.
Ei missään pelissä ole niin hyviä grafiikoita, kuin tässä ja siihen kun vielä lisätään parhaat fysiikat, mitä peleissä on nähty, niin ei voi paljoa Cryengine pullistella.
et ole paljoa crysis ykköstä tainnut täysillä pelata, kun mielestäsi kakkonenen kerta pesee _helposti_ kevyempi se on, muttei siinä parempia graffoja ole..
Evoxia
30.03.2011 klo 20.52
tagman kirjoitti: Ei oikein vakuuta tämä. Vanhemmat Battlefieldit oli herkkua, mutta tämä näyttää kyllä joltain aivan muulta. Tarinamoodi tai paremmin sanottuna holywood -lavastekierros modi olisi voitu jättää pois ja keskittyä täysin siihen mistä Battlefield pelin tunnetaan, eli kunnon verkkomättöön.
Eiköhän se moninpeli ole vieläkin pääosassa. Tämä yksinpeli kampanja on vain bonusta. Ihme kun porukka jaksaa/pystyy valittamaan siitä että pelistä löytyy sisältöä :D
Tytöntyller
30.03.2011 klo 21.04
pc-elitisti kirjoitti:
lasdlasd kirjoitti: LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
kyllä pkm:llä osuu mieheen kolmen laukauksen sarjoilla reilu 150m ongelmitta joka kuula, vaikka käsittelee vehjettä ekaa kertaa, kk-miehet todnäk reilusti vielä parempia. Syvällä kokemuksen rintaäänellä!
Sen verran pakko tarkentaa, että kyseessä lienee makuultaan suoritettava ammunta. Intissä "pääsin" KVK:n paskalla yhden leirin painamaan, ennen kuin pääsi erikoiskoulutus jaksolle, ja sai "oman" 7.62 TKIV Dragunov kultansa.
Tytöntyllerö
30.03.2011 klo 21.10
Tytöntyller kirjoitti:
pc-elitisti kirjoitti:
lasdlasd kirjoitti: LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
kyllä pkm:llä osuu mieheen kolmen laukauksen sarjoilla reilu 150m ongelmitta joka kuula, vaikka käsittelee vehjettä ekaa kertaa, kk-miehet todnäk reilusti vielä parempia. Syvällä kokemuksen rintaäänellä!
Sen verran pakko tarkentaa, että kyseessä lienee makuultaan suoritettava ammunta. Intissä "pääsin" KVK:n paskalla yhden leirin painamaan, ennen kuin pääsi erikoiskoulutus jaksolle, ja sai "oman" 7.62 TKIV Dragunov kultansa.
Osa jäi pois?!?!
Eli olin sanomassa, ettei tuolla KVKlla tee hevonvittuakaan jos ei ole tukea mistä ampua tai makuultaan. Seisoviltaan ja varsinkin liikkeessä aivan toivotonta ampua sarjaa tai edes yhtä enempää maaliin. Aseen paino ja rekyyli tekevät sen, ettei se yksin kertaisesti voi olla tarkka liikkeessä ilman tukea.
Joku huuteli edellä sen realismin perään, niin mielestäni juuri aseiden eroista voisi lähteä liikkeelle juuri ottaen huomioon niiden kantavuuden, tarkkuuden, raskauden ja rekyylin. On nimittän naurettavaa, että UZIlla pystyy ampumaan sarjaa yli 50m päähän tarkasti. En ole aseella ampunut, mutta pistooleilla kylläkin ja voin kertoa, että 30m jälkeen sarjatulta ampuva "käsiase" on heittoase. =)
Asdf
30.03.2011 klo 21.27
Ubertron kirjoitti: öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ensimmäinen lauseesi saattaa olla osittain totta, mutta kaikki muu on täyttä roskaa. Jos et tiedä asiasta mitään, niin älä ainakaan huutele vääriä faktoja.
1) Kukaan vakavasti otettava ammattilainen ei käytä maxin sisäänrakennettua renderiä muuhun, kuin korkeintaan pikaiseen esikatseluun. Renderöintiin valitaan sopiva kolmannen osapuolen renderi, kuten vray.
2) Reaalikaisessa renderöinnissä ei päästä piiiiitkään aikaan lähellekkään sitä tasoa, mitä nykyään tehdään esirenderöinnillä. Jos tarvitaan jopa satojen tuhansien eurojen renderöinti farmeja laskemaan muutamaa framea tunnissa, niin aika optimointia saa olla, että Kimmon kotikone laskee framen alle kahdessa sadasosasekunnissa (60 FPS). Käytännössä voidaan tehdä vaikka niin tarkka valojen ja varjojen mallinnus, että parhailtakin renderöintifarmeilta menisi vuosia saada yksi frame kasaan (tietenkään näin ei tehdä, vaan detailit pudotetaan sille tasolle, että saadaan joskus valmista jälkeä).
Katso vaikka esimerkkejä täältä: http://www.evermotion.org/ . Noihin nyt ei välttämättä renderöintifarmejakaan tarvita, mutta ei mikään kone reaaliajassa tuollaista laatua pysty renderöimään.
SeppoTaalasmaa
30.03.2011 klo 21.29
Wegetzu kirjoitti: Eipä jaksa innostaa nämä single player videot.. ei näissä peleissä edes kuuluisi moista olla.
Yksinpelihän on ollut räiskintäpelien suola jo pitkään :3
AkiNikkinen
30.03.2011 klo 21.36
lasdlasd kirjoitti: LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
Holot eivät ole mitään pitkän matkan tähtäimiä.
Asdf
30.03.2011 klo 21.41
Niin ja edelliseen lisätäkseni, reaaliaikaisen renderöinnin ja esirenderöinnin vertailu on täysin naurettavaa. Molemmat ovat ihan oma taiteenlajinsa.
Ensimmäisessä keskitytään kikkailuun ja katsojan hämäämiseen ja esirenderöintitekniikkojen simuloimiseen, että ei tarvita mieletöntä määrää laskentatehoja, mutta saadaan silti suhteessa hyvän näköistä jälkeä.
Jälkimmäisessä keskitytään kylmästi realismiin. Lasketaan mahdollisimman realistisella kaavalla esimerkiksi valot, varjot ja heijastukset ja sampleja otetaan sen mukaan, miten paljon tehoa on käytössä ja miten nopeasti renderöinti pitää tapahtua.
Arvostan suuresti sitä, mihin Frostbite 2 pystyy. Kokonaisen enginen suunnittelu ja koodaus mikään pikkujuttu, eikä kovin monen ihmisen matemaattiset lahjat, ongelmanratkaisukyky ja luovuus siihen riitä. Se, että saadaan joku radiosity noinkin uskottavasti toteutettua reaaliajassa on suuri saavutus.
Siinä piileekin yksi reaaliaikaisen renderöinnin hienouksista. Ei voida vaan kylmästi laskea raskaalla kaavalla, vaan pitää keksiä luovia ratkaisuja illuusion saamiseksi.
Jep
31.03.2011 klo 14.28
Single player kampanjan ja upeiden grafiikoiden takiahan tämä peli ostetaan, multiplayeriä kokeillaan sitten kun jaksaa ja kun yksinpeli on läpi. Pelatkaa sitä BF2:stanne vaan, kun ette tähän kuitenkaan tule olemaan tyytyväinen kun haluatte tämän olevan TÄYSIN SAMA PELI.
Hengeyokai
Rekisteröitynyt
29.07.2008
31.03.2011 klo 14.33
Virallisilla foorumeilla Dice antoi ymmärtää, että se tarkoituksella pimittää MP:n ominaisuuksia etteivät kilpailijat copypastee niitä samoihin aikoihin ilmestyvään Medal of Honor of Dutyyn.
huoh
31.03.2011 klo 17.33
Ihmeellistä kuinka suomalaiset voi olla näin typerää kansaa... Peli haukutaan jo nyt maanalle, vaikka videoita on tullut vain muutama yksinpelistä ja nekin jo todistavat pelin olevan parempi kuin kilpailijansa. Jotain järkeäkin vois käyttää tai sitten kaikki on vain turhautuneita ja masentuneita ja jatkuva valitus toimii lääkkeenä.
huohimpi
31.03.2011 klo 18.07
huoh kirjoitti: Peli haukutaan jo nyt maanalle, vaikka videoita on tullut vain muutama yksinpelistä ja nekin jo todistavat pelin olevan parempi kuin kilpailijansa.
Todistavat miten? Että se on "uuuu shineee?" Muuten tuo näyttää NIIN valtavirran putkiräiskinnältä kuin olla ja voi, toivottavasti moninpeli pelastaa.
pc-elitisti
31.03.2011 klo 18.36
Tytöntyllerö kirjoitti:
Eli olin sanomassa, ettei tuolla KVKlla tee hevonvittuakaan jos ei ole tukea mistä ampua tai makuultaan. Seisoviltaan ja varsinkin liikkeessä aivan toivotonta ampua sarjaa tai edes yhtä enempää maaliin. Aseen paino ja rekyyli tekevät sen, ettei se yksin kertaisesti voi olla tarkka liikkeessä ilman tukea.
Joku huuteli edellä sen realismin perään, niin mielestäni juuri aseiden eroista voisi lähteä liikkeelle juuri ottaen huomioon niiden kantavuuden, tarkkuuden, raskauden ja rekyylin. On nimittän naurettavaa, että UZIlla pystyy ampumaan sarjaa yli 50m päähän tarkasti. En ole aseella ampunut, mutta pistooleilla kylläkin ja voin kertoa, että 30m jälkeen sarjatulta ampuva "käsiase" on heittoase. =)
niinno, kyseessä oli pkm, jumalan ruoska, eikä mikään helvetin kvkk =D ja joo, pystypotero, seisaaltaan, mutta tuelta
huoh
31.03.2011 klo 18.48
huohimpi kirjoitti:
huoh kirjoitti: Peli haukutaan jo nyt maanalle, vaikka videoita on tullut vain muutama yksinpelistä ja nekin jo todistavat pelin olevan parempi kuin kilpailijansa.
Todistavat miten? Että se on "uuuu shineee?" Muuten tuo näyttää NIIN valtavirran putkiräiskinnältä kuin olla ja voi, toivottavasti moninpeli pelastaa.
Kokeile muita FPS pelejä niin tiedät. Niiden taso kun on nykyään huono. Vaikkei tässä ole toistaiseksi paljastunut mitään suurta, niin kaikkia pikkujuttuja voi pongata esim. käsien liike ryömiessä ja nyt niillä voi myös tapella muutenkin kuin lyömällä ilmaa. Eikä videoissa ole edes esitelty vielä oikein kunnolla rakennusten hajoamista. Mikäli kaiuttimia pidät päällä niin olet varmaankin huomannut hyvät äänet ja muutenkin ihmisten liikkeet ovat aidomman tuntuisia kuin muissa FPS peleissä.
Sitten termi putkiräiskintä, moniko nykyräiskintä ei ole? Tässä sitäpaitsi ainakin ylläolevan videon perusteellakin näkyi avoimuutta ja sitä pitäisi muutenkin pelissä olla DICE:n mukaan. Ja mikäli et ole kuullut niin DICE on sanonut, että moninpeli on BF3:sen tärkein osa-alue ja 12 tunnin yksinpeli on vain plussana. (huom. pitkäkesto fps pelissä?
Ja nyt olemme nähneet vain 3 traileria, emmekä valmista peliä...
stnanjonnet
01.04.2011 klo 13.42
Ja sitäpaitsi nuo videot ovat PRE-ALPHA:sta. ihme itkemistä.
Keskustelut (39 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 08.08.2008
30.03.2011 klo 17.07
Imo turhaa "käsirysyn" esittelyä sillä tuskinpa pääset ihmispelaajaa nyrkillä hakkaamaan hengiltä.
30.03.2011 klo 17.09
30.03.2011 klo 17.10
30.03.2011 klo 17.12
( http://www.youtube.com/watch?v=kmkr1oap62k , n. 1:20 jälkeinen osuus)
Antoi odottaa muuta, kun twitterissä vielä hehkuttivat "Large scale firefight!", vaikka tuo mitään isoa ole Battlefield -mittakaavassa, ainakaan toivottavasti.
Noh, jos seuraava traileri reilun parin viikon päästä on oikeasti 12min pituinen, niin siinä tuskin voi välttyä paljastamasta edes jotain uutta.
30.03.2011 klo 17.20
30.03.2011 klo 17.23
30.03.2011 klo 17.36
30.03.2011 klo 17.41
30.03.2011 klo 17.43
no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
30.03.2011 klo 17.50
no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ei todellakaan päihitä MINKÄÄN 3D-softan rendaajaa. Oletko idiootti???
30.03.2011 klo 17.53
no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ei todellakaan päihitä MINKÄÄN 3D-softan rendaajaa. Oletko idiootti???
Kyllä muuten päihittää, tsekkaa speksit!
Sinä se taidat olla idiootti, kun et pysty pitämään keskustelua asiallisena. 90% täällä on just tommossia nekruja...
30.03.2011 klo 17.54
no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ei todellakaan päihitä MINKÄÄN 3D-softan rendaajaa. Oletko idiootti???
Kyllä muuten päihittää, tsekkaa speksit!
Sinä se taidat olla idiootti, kun et pysty pitämään keskustelua asiallisena. 90% täällä on just tommossia nekruja...
porkkana
30.03.2011 klo 17.55
no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ei todellakaan päihitä MINKÄÄN 3D-softan rendaajaa. Oletko idiootti???
Kyllä muuten päihittää, tsekkaa speksit!
Sinä se taidat olla idiootti, kun et pysty pitämään keskustelua asiallisena. 90% täällä on just tommossia nekruja...
porkkana
Mitä?
Rekisteröitynyt 30.11.2010
30.03.2011 klo 18.01
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ja silti Crysis 1 näyttää paremmalta kuin tämä. CryEngine päihittää Frostbiten helposti.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
30.03.2011 klo 18.08
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Nopeudessa ehkä, mutta ei tarkkuudessa.
30.03.2011 klo 18.24
30.03.2011 klo 18.29
30.03.2011 klo 19.07
no ei noi nyt niin kummoset grafiikat oo
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Kyllä on tahmeeta teidän elämä. Tää on parempi, eiku tääpäs. Mun iskä on parempi ku sun äiskä jne. Jokainen pelaa sillä laitteella millä mielii, eipä ole muuta kuin pikseleitä ruudulla. Mut peli kyllä näyttää todella mahtavalta, täytynee hankkia PS3:lle!
30.03.2011 klo 19.20
Tekis pelistä realistisen ja muuttais vähän vaikka noita holografeja. Sillä oikeasti ammuttaessa näkökentässä näkyy vaan punanen rinkula ja muu ase on ääriviivatonta suttua
Kaverit ottaa suoria osumia jatkuvasti, ja ainoa realistisempi asia joka tulee mieleen, on tähtäimissä..
Rekisteröitynyt 04.11.2007
30.03.2011 klo 19.54
30.03.2011 klo 20.03
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ja silti Crysis 1 näyttää paremmalta kuin tämä. CryEngine päihittää Frostbiten helposti.
HUUTONAURUA!!!
Ota nyt ne fanilasit päästä! Crysis oli ehkä jotain uskomatonta vuonna 2007, mutta eletään vuotta 2011 ja paremmankin näköisiä pelejä on tullut. Crysis 2 pesee edeltäjänsä grafiikoissa helposti, mutta tämäkin on joillekin liian vaikea hyväksyä.
Ei missään pelissä ole niin hyviä grafiikoita, kuin tässä ja siihen kun vielä lisätään parhaat fysiikat, mitä peleissä on nähty, niin ei voi paljoa Cryengine pullistella.
30.03.2011 klo 20.05
30.03.2011 klo 20.08
LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
kyllä pkm:llä osuu mieheen kolmen laukauksen sarjoilla reilu 150m ongelmitta joka kuula, vaikka käsittelee vehjettä ekaa kertaa, kk-miehet todnäk reilusti vielä parempia. Syvällä kokemuksen rintaäänellä!
30.03.2011 klo 20.14
HUUTONAURUA!!!
Ota nyt ne fanilasit päästä! Crysis oli ehkä jotain uskomatonta vuonna 2007, mutta eletään vuotta 2011 ja paremmankin näköisiä pelejä on tullut. Crysis 2 pesee edeltäjänsä grafiikoissa helposti, mutta tämäkin on joillekin liian vaikea hyväksyä.
Ei missään pelissä ole niin hyviä grafiikoita, kuin tässä ja siihen kun vielä lisätään parhaat fysiikat, mitä peleissä on nähty, niin ei voi paljoa Cryengine pullistella.
et ole paljoa crysis ykköstä tainnut täysillä pelata, kun mielestäsi kakkonenen kerta pesee _helposti_ kevyempi se on, muttei siinä parempia graffoja ole..
30.03.2011 klo 20.52
Ei oikein vakuuta tämä. Vanhemmat Battlefieldit oli herkkua, mutta tämä näyttää kyllä joltain aivan muulta. Tarinamoodi tai paremmin sanottuna holywood -lavastekierros modi olisi voitu jättää pois ja keskittyä täysin siihen mistä Battlefield pelin tunnetaan, eli kunnon verkkomättöön.
Eiköhän se moninpeli ole vieläkin pääosassa. Tämä yksinpeli kampanja on vain bonusta. Ihme kun porukka jaksaa/pystyy valittamaan siitä että pelistä löytyy sisältöä :D
30.03.2011 klo 21.04
LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
kyllä pkm:llä osuu mieheen kolmen laukauksen sarjoilla reilu 150m ongelmitta joka kuula, vaikka käsittelee vehjettä ekaa kertaa, kk-miehet todnäk reilusti vielä parempia. Syvällä kokemuksen rintaäänellä!
Sen verran pakko tarkentaa, että kyseessä lienee makuultaan suoritettava ammunta. Intissä "pääsin" KVK:n paskalla yhden leirin painamaan, ennen kuin pääsi erikoiskoulutus jaksolle, ja sai "oman" 7.62 TKIV Dragunov kultansa.
30.03.2011 klo 21.10
LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
kyllä pkm:llä osuu mieheen kolmen laukauksen sarjoilla reilu 150m ongelmitta joka kuula, vaikka käsittelee vehjettä ekaa kertaa, kk-miehet todnäk reilusti vielä parempia. Syvällä kokemuksen rintaäänellä!
Sen verran pakko tarkentaa, että kyseessä lienee makuultaan suoritettava ammunta. Intissä "pääsin" KVK:n paskalla yhden leirin painamaan, ennen kuin pääsi erikoiskoulutus jaksolle, ja sai "oman" 7.62 TKIV Dragunov kultansa.
Osa jäi pois?!?!
Eli olin sanomassa, ettei tuolla KVKlla tee hevonvittuakaan jos ei ole tukea mistä ampua tai makuultaan. Seisoviltaan ja varsinkin liikkeessä aivan toivotonta ampua sarjaa tai edes yhtä enempää maaliin. Aseen paino ja rekyyli tekevät sen, ettei se yksin kertaisesti voi olla tarkka liikkeessä ilman tukea.
Joku huuteli edellä sen realismin perään, niin mielestäni juuri aseiden eroista voisi lähteä liikkeelle juuri ottaen huomioon niiden kantavuuden, tarkkuuden, raskauden ja rekyylin. On nimittän naurettavaa, että UZIlla pystyy ampumaan sarjaa yli 50m päähän tarkasti. En ole aseella ampunut, mutta pistooleilla kylläkin ja voin kertoa, että 30m jälkeen sarjatulta ampuva "käsiase" on heittoase. =)
30.03.2011 klo 21.27
öö... Frostbite 2 on graafisesti edistyneinen pelimoottori tähän päivään saakka. Muun muassa säteenseurantamekaniikka päihittää ammattilaisten käyttämän 3D-mallinnussofta 3DS Max:in renderin mennen tullen. Joten ole sinä PS3-jonne hiljaa.
Ensimmäinen lauseesi saattaa olla osittain totta, mutta kaikki muu on täyttä roskaa. Jos et tiedä asiasta mitään, niin älä ainakaan huutele vääriä faktoja.
1) Kukaan vakavasti otettava ammattilainen ei käytä maxin sisäänrakennettua renderiä muuhun, kuin korkeintaan pikaiseen esikatseluun. Renderöintiin valitaan sopiva kolmannen osapuolen renderi, kuten vray.
2) Reaalikaisessa renderöinnissä ei päästä piiiiitkään aikaan lähellekkään sitä tasoa, mitä nykyään tehdään esirenderöinnillä. Jos tarvitaan jopa satojen tuhansien eurojen renderöinti farmeja laskemaan muutamaa framea tunnissa, niin aika optimointia saa olla, että Kimmon kotikone laskee framen alle kahdessa sadasosasekunnissa (60 FPS). Käytännössä voidaan tehdä vaikka niin tarkka valojen ja varjojen mallinnus, että parhailtakin renderöintifarmeilta menisi vuosia saada yksi frame kasaan (tietenkään näin ei tehdä, vaan detailit pudotetaan sille tasolle, että saadaan joskus valmista jälkeä).
Katso vaikka esimerkkejä täältä: http://www.evermotion.org/ . Noihin nyt ei välttämättä renderöintifarmejakaan tarvita, mutta ei mikään kone reaaliajassa tuollaista laatua pysty renderöimään.
30.03.2011 klo 21.29
Eipä jaksa innostaa nämä single player videot.. ei näissä peleissä edes kuuluisi moista olla.
Imo turhaa "käsirysyn" esittelyä sillä tuskinpa pääset ihmispelaajaa nyrkillä hakkaamaan hengiltä.
Yksinpelihän on ollut räiskintäpelien suola jo pitkään :3
30.03.2011 klo 21.36
LMG:n tarkkuus oli kyllä jotain kauheaa. Onko se oikeastikin niin, että semmoisilla ei voi ampua edes 10m päähän tarkasti?
Holot eivät ole mitään pitkän matkan tähtäimiä.
30.03.2011 klo 21.41
Ensimmäisessä keskitytään kikkailuun ja katsojan hämäämiseen ja esirenderöintitekniikkojen simuloimiseen, että ei tarvita mieletöntä määrää laskentatehoja, mutta saadaan silti suhteessa hyvän näköistä jälkeä.
Jälkimmäisessä keskitytään kylmästi realismiin. Lasketaan mahdollisimman realistisella kaavalla esimerkiksi valot, varjot ja heijastukset ja sampleja otetaan sen mukaan, miten paljon tehoa on käytössä ja miten nopeasti renderöinti pitää tapahtua.
Arvostan suuresti sitä, mihin Frostbite 2 pystyy. Kokonaisen enginen suunnittelu ja koodaus mikään pikkujuttu, eikä kovin monen ihmisen matemaattiset lahjat, ongelmanratkaisukyky ja luovuus siihen riitä. Se, että saadaan joku radiosity noinkin uskottavasti toteutettua reaaliajassa on suuri saavutus.
Siinä piileekin yksi reaaliaikaisen renderöinnin hienouksista. Ei voida vaan kylmästi laskea raskaalla kaavalla, vaan pitää keksiä luovia ratkaisuja illuusion saamiseksi.
31.03.2011 klo 14.28
Rekisteröitynyt 29.07.2008
31.03.2011 klo 14.33
31.03.2011 klo 17.33
31.03.2011 klo 18.07
Peli haukutaan jo nyt maanalle, vaikka videoita on tullut vain muutama yksinpelistä ja nekin jo todistavat pelin olevan parempi kuin kilpailijansa.
Todistavat miten? Että se on "uuuu shineee?" Muuten tuo näyttää NIIN valtavirran putkiräiskinnältä kuin olla ja voi, toivottavasti moninpeli pelastaa.
31.03.2011 klo 18.36
Eli olin sanomassa, ettei tuolla KVKlla tee hevonvittuakaan jos ei ole tukea mistä ampua tai makuultaan. Seisoviltaan ja varsinkin liikkeessä aivan toivotonta ampua sarjaa tai edes yhtä enempää maaliin. Aseen paino ja rekyyli tekevät sen, ettei se yksin kertaisesti voi olla tarkka liikkeessä ilman tukea.
Joku huuteli edellä sen realismin perään, niin mielestäni juuri aseiden eroista voisi lähteä liikkeelle juuri ottaen huomioon niiden kantavuuden, tarkkuuden, raskauden ja rekyylin. On nimittän naurettavaa, että UZIlla pystyy ampumaan sarjaa yli 50m päähän tarkasti. En ole aseella ampunut, mutta pistooleilla kylläkin ja voin kertoa, että 30m jälkeen sarjatulta ampuva "käsiase" on heittoase. =)
niinno, kyseessä oli pkm, jumalan ruoska, eikä mikään helvetin kvkk =D ja joo, pystypotero, seisaaltaan, mutta tuelta
31.03.2011 klo 18.48
Peli haukutaan jo nyt maanalle, vaikka videoita on tullut vain muutama yksinpelistä ja nekin jo todistavat pelin olevan parempi kuin kilpailijansa.
Todistavat miten? Että se on "uuuu shineee?" Muuten tuo näyttää NIIN valtavirran putkiräiskinnältä kuin olla ja voi, toivottavasti moninpeli pelastaa.
Kokeile muita FPS pelejä niin tiedät. Niiden taso kun on nykyään huono. Vaikkei tässä ole toistaiseksi paljastunut mitään suurta, niin kaikkia pikkujuttuja voi pongata esim. käsien liike ryömiessä ja nyt niillä voi myös tapella muutenkin kuin lyömällä ilmaa. Eikä videoissa ole edes esitelty vielä oikein kunnolla rakennusten hajoamista. Mikäli kaiuttimia pidät päällä niin olet varmaankin huomannut hyvät äänet ja muutenkin ihmisten liikkeet ovat aidomman tuntuisia kuin muissa FPS peleissä.
Sitten termi putkiräiskintä, moniko nykyräiskintä ei ole? Tässä sitäpaitsi ainakin ylläolevan videon perusteellakin näkyi avoimuutta ja sitä pitäisi muutenkin pelissä olla DICE:n mukaan. Ja mikäli et ole kuullut niin DICE on sanonut, että moninpeli on BF3:sen tärkein osa-alue ja 12 tunnin yksinpeli on vain plussana. (huom. pitkäkesto fps pelissä?
Ja nyt olemme nähneet vain 3 traileria, emmekä valmista peliä...
01.04.2011 klo 13.42
Rekisteröitynyt 13.10.2009
14.06.2011 klo 08.58
Ja sitäpaitsi nuo videot ovat PRE-ALPHA:sta. ihme itkemistä.
v*tun siistiä vaikka vasta PRE-ALPHA, tulee mieleen kun BC2 Beta oli jo 100x kertaa parempi kun muutaman vuoden ajan päivitetty MW2
Kirjoita kommentti