Dragon Age II vahvisti Mass Effect 2 -lisärin
Vielä virallisesti vahvistamaton lisäosa Mass Effect 2:een on vahvistunut Dragon Age II -pelin paketista löytyvän paperin myötä. Arrival -niminen DLC liikkui aiemmin huhuissa PS3:n Trophyjen kautta. Niiden perusteella Arrival sitoisi Mass Effectin tarinaa kakkos- ja kolmospelien välillä - kaikkeen liittyy tohtori Amanda Kenson.
Keskustelut (25 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
06.03.2011 klo 15.51
Kenelläkään tietoa tuosta Dragon Age kakkosesta, onko peli oikeasti pelattava, vai taas sotku Marvelin ja Twilightin tasoisia juoni- ja ihmissuhde -kuvioita?
06.03.2011 klo 16.09
Rekisteröitynyt 04.01.2011
06.03.2011 klo 16.18
Ettei olisi ihan oikeahko lisäri tällä kertaa...
Kenelläkään tietoa tuosta Dragon Age kakkosesta, onko peli oikeasti pelattava, vai taas sotku Marvelin ja Twilightin tasoisia juoni- ja ihmissuhde -kuvioita?
94 pistettä PC gamerilta.
Rekisteröitynyt 03.01.2008
06.03.2011 klo 16.19
Ettei olisi ihan oikeahko lisäri tällä kertaa...
Kenelläkään tietoa tuosta Dragon Age kakkosesta, onko peli oikeasti pelattava, vai taas sotku Marvelin ja Twilightin tasoisia juoni- ja ihmissuhde -kuvioita?
Kokeilitko Dragon Age 2:n demoa? Juonesta on aika paha sanoa, mutta sen verran mitä demossa näytetään on meno melko samankaltaista typeryyttä kuin ykkösessäkin.
Taistelu on jotain Hack'n Slashin ja Dragon Age ykkösen taistelumekaniikan välimaastossa eli aika omituinen kokemus. Konsoleilla taistelu on napinhakkaamista, PC:llä ei tarvitse rämpyttää mutta meno on melko kiivasta kuitenkin. En osaa sanoa onko uusi taistelutapa parempi vai huonompi. Pidemmän päälle kuitenkin hiukan puuduttavaa pelkäänpä.
Peli on muutenkin aikamoinen College Cock Tease. Naisilla on elämää suuremmat rinnat ja vaatetus niin niukka että arvailujen varaan ei paljoa jätetä. Jopa Flemeth oli saanut melkoiset seksikäsittelyn. Oli hiukan muuttunut se "vanha haahka" mitä Flemeth ykkösessä oli.
Omalla kohdallani tämä kullin kiusoittelu syö fiilistä melkoisesti, mutta kyllä kai se taas saa hormonit teinixeilla hyrräämään. Tämä on tätä "aikuiseen makuun" olevaa peliä. Saa sitä suusuxiakin harrastaa... onhan se jo syy ostaa peli, eikö?
Rekisteröitynyt 17.12.2009
06.03.2011 klo 16.25
Ettei olisi ihan oikeahko lisäri tällä kertaa...
Kenelläkään tietoa tuosta Dragon Age kakkosesta, onko peli oikeasti pelattava, vai taas sotku Marvelin ja Twilightin tasoisia juoni- ja ihmissuhde -kuvioita?
94 pistettä PC gamerilta.
Arvostelu oli pihalla jotain kuukautta ennen muita ja julkaisupäivää. Maksettu roska.
Rekisteröitynyt 04.01.2011
06.03.2011 klo 16.27
Rekisteröitynyt 04.01.2011
06.03.2011 klo 16.42
Ettei olisi ihan oikeahko lisäri tällä kertaa...
Kenelläkään tietoa tuosta Dragon Age kakkosesta, onko peli oikeasti pelattava, vai taas sotku Marvelin ja Twilightin tasoisia juoni- ja ihmissuhde -kuvioita?
94 pistettä PC gamerilta.
Arvostelu oli pihalla jotain kuukautta ennen muita ja julkaisupäivää. Maksettu roska.
Koska mä en saa jostain syystä päästettyä irti näistä kommenteista, sanon että tuo arvostelu oli ulkona 26 helmikuuta. Se on aikaisemmin kuin muilla (Huomenna saa julkaista arvosteluja), joten se on varmaan ollut jonkinlainen ekslusiivisyys. On silti minusta vähän turha ruveta itkemään että peli on paska tämän takia, pelin pisteitä voi 1-10 vähentää miten nyt itse haluaa tämän johdosta.
Rekisteröitynyt 03.01.2008
06.03.2011 klo 16.43
Tuosta seksivauelementistä vielä; Demossa oli hauska huomata kun Varricin hiukan liioitellussa versiossa Bethanylla oli pirunmoiset silikonit ja sitten "oikeassa" versiossa tarinasta Bethanyltä oli nämä pallot puhkaistu.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
06.03.2011 klo 17.07
Ja tuli hihiteltyä hieman pettyneen oloisena, kun demo päättyi perseenheilutukseen ja lausahdukseen "come see me in my room if you want... company"
Ja tuota Mass Effectin kehitystä seuratessa olen oppinut olemaan huolissani BioWaren kirjoituksen tasosta. Jos Mass 2 ei pistänyt hälytyskelloja soimaan, niin varoitan tutustumaan Mass Effect: Evolution -nimiseen sarjakuvaan.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
06.03.2011 klo 17.08
Ettei olisi ihan oikeahko lisäri tällä kertaa...
Kenelläkään tietoa tuosta Dragon Age kakkosesta, onko peli oikeasti pelattava, vai taas sotku Marvelin ja Twilightin tasoisia juoni- ja ihmissuhde -kuvioita?
Jos edes lähelläkään ykköstä ni tulen pelaamaan sitä suhteellisen paljon. Steam näyttää 140 tuntia DA:O:lle.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
06.03.2011 klo 17.11
Taistelu on jotain Hack'n Slashin ja Dragon Age ykkösen taistelumekaniikan välimaastossa eli aika omituinen kokemus. Konsoleilla taistelu on napinhakkaamista, PC:llä ei tarvitse rämpyttää mutta meno on melko kiivasta kuitenkin.
PC:llähän se on käytännössä samaa ku ykkösessä, mutta vaan ihan vähän nopeatempoisempaa (skillien cooldownit on lyhemmät jne.) ja tyylikkäämpää. PC:llähän hack'n slashista ei oo tietoakaan, onneksi.
06.03.2011 klo 18.34
Ettei olisi ihan oikeahko lisäri tällä kertaa...
Kenelläkään tietoa tuosta Dragon Age kakkosesta, onko peli oikeasti pelattava, vai taas sotku Marvelin ja Twilightin tasoisia juoni- ja ihmissuhde -kuvioita?
Jotenkin en usko Arrivalin olevan mitään Awakeningin luokkaa, näkeehän sen jo saavutuksista. Veikkaan jotain Overlodin/LotSBin tyylistä sinänsä hyvää mutta lyhyttä rypistystä.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
06.03.2011 klo 18.49
Jos edes lähelläkään ykköstä ni tulen pelaamaan sitä suhteellisen paljon. Steam näyttää 140 tuntia DA:O:lle.
Kuullut vain että peli olisi n. 20 tunnin luokkaa.
Ei se vielä sitä tappaisi, mutta maailma varmasti tuntuisi pienemmältä ja rajatulta.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
06.03.2011 klo 20.11
Jos edes lähelläkään ykköstä ni tulen pelaamaan sitä suhteellisen paljon. Steam näyttää 140 tuntia DA:O:lle.
Kuullut vain että peli olisi n. 20 tunnin luokkaa.
Ei se vielä sitä tappaisi, mutta maailma varmasti tuntuisi pienemmältä ja rajatulta.
Viralliset tiedot kertoo:
Dragon Age: Origins
1,000,000 Words
1,000 Cinematics
1,000 Characters
56,000 Spoken Lines
60 Hours of Gameplay
Dragon Age II
400,000 Words
2,500 Cinematics
500 Characters
38,000 Spoken Lines
40 Hours of Gameplay
http://tinyurl.com/6bfaths
Eli välipätkiin on panostettu enemmän, mutta kaikessa muussa menty takapakkia.
06.03.2011 klo 22.45
Viralliset tiedot kertoo:
Dragon Age: Origins
1,000,000 Words
1,000 Cinematics
1,000 Characters
56,000 Spoken Lines
60 Hours of Gameplay
Dragon Age II
400,000 Words
2,500 Cinematics
500 Characters
38,000 Spoken Lines
40 Hours of Gameplay
http://tinyurl.com/6bfaths
Eli välipätkiin on panostettu enemmän, mutta kaikessa muussa menty takapakkia.
Rekisteröitynyt 13.09.2007
07.03.2011 klo 03.22
Rekisteröitynyt 17.03.2009
07.03.2011 klo 08.45
Olin aika äimistyny ku testasin tota Dragon Age 2:n demoa boxilla.. Puuceella DA 1:n läpi pari kertaa, niin olin aika o.O ku tota rupesin pelaamaan. "Mikä vitun God Of War tästä on tullu??!!" oli ekat fiilikset...
Oliko se tosiaan sillen, että boksilla pitää rämpyttää sitä hyökkäysnappia? PC:llä ainakin riitti yksi klikkaus /vihollinen.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
07.03.2011 klo 14.03
Jos edes lähelläkään ykköstä ni tulen pelaamaan sitä suhteellisen paljon. Steam näyttää 140 tuntia DA:O:lle.
Kuullut vain että peli olisi n. 20 tunnin luokkaa.
Ei se vielä sitä tappaisi, mutta maailma varmasti tuntuisi pienemmältä ja rajatulta.
Viralliset tiedot kertoo:
Dragon Age: Origins
1,000,000 Words
1,000 Cinematics
1,000 Characters
56,000 Spoken Lines
60 Hours of Gameplay
Dragon Age II
400,000 Words
2,500 Cinematics
500 Characters
38,000 Spoken Lines
40 Hours of Gameplay
http://tinyurl.com/6bfaths
Eli välipätkiin on panostettu enemmän, mutta kaikessa muussa menty takapakkia.
Otitko huomioon, että ykkösessä päähenkilömahdollisuuksia on 3 eri rotua, jokaisella rodulla 1-3 eri taustaa, mitkä vaikuttaa puheisiin erittäin paljon.
Olin aika äimistyny ku testasin tota Dragon Age 2:n demoa boxilla.. Puuceella DA 1:n läpi pari kertaa, niin olin aika o.O ku tota rupesin pelaamaan. "Mikä vitun God Of War tästä on tullu??!!" oli ekat fiilikset...
Ei vissiin pelata tällasia pelejä konsoleilla.
07.03.2011 klo 15.09
Kuullut vain että peli olisi n. 20 tunnin luokkaa.
Ei se vielä sitä tappaisi, mutta maailma varmasti tuntuisi pienemmältä ja rajatulta.
Minusta tuntui DA:O:n maailmakin jo pieneltä ja varsinkin rajatulta. Suurimman pettymyksen DA:O:ssa tuotti nimen omaan se, että kartalla näkyviä paikkoja oli todella rajatusti, luokkaa parikymmentä tai alle, varsinkin kun jätetään yhden kentän paikat (taistelukentät jne) pois.
Immersio oli tyystin poissa, kun random encounterit olivat kaikkea muuta kun random encountereita, ja kaiketi niiden tolkuttomien pitkien latausaikojen piti välittää maailmasta sellainen kuva että se olisi iso.
Minä näin kuitenkin siinä vaan kökön näköisen kartan, jonka hotspottien latailuun meni minuuttitolkulla.
07.03.2011 klo 15.13
Otitko huomioon, että ykkösessä päähenkilömahdollisuuksia on 3 eri rotua, jokaisella rodulla 1-3 eri taustaa, mitkä vaikuttaa puheisiin erittäin paljon.
Ne taustatarinat oli loppujen lopuksi aika pieniä. Joka tapauksessa se, että kakkosessa ei saa edes rotua valita, ei ainakaan minun makuuni kuulosta lainkaan hyvältä asialta.
Olin aika äimistyny ku testasin tota Dragon Age 2:n demoa boxilla.. "Mikä vitun God Of War tästä on tullu??!!" oli ekat fiilikset...
Siihen Bioware varmaan on pyrkinytkin. Roolipeliltä tämä ei enää tunnu.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
07.03.2011 klo 16.38
Veikkaatteko oikeiksi?
edit: nope.
07.03.2011 klo 20.38
Massa 2 säikäytti, DAO2 pelottaa ja Massa 3 kauhistuttaa
Streamlineaus, streamlineaus, streamlineaus oho me tehdäänkin Gears of Wareja ja God of Wareja. ei sillä että niissä mitään vikaa olisi mutta kierrätettyyn pullamössöön kyllästyy
Rekisteröitynyt 15.09.2008
08.03.2011 klo 08.32
Ne taustatarinat oli loppujen lopuksi aika pieniä. Joka tapauksessa se, että kakkosessa ei saa edes rotua valita, ei ainakaan minun makuuni kuulosta lainkaan hyvältä asialta.
Itelle kelpaa sen takia, että pystyy panostamaan yhteen hahmoon enemmän. DA:O:ssa en kertaakaan pelannu käpsällä ja haltia/ihminen ei nyt paljon eroa ollu.
08.03.2011 klo 09.40
Itelle kelpaa sen takia, että pystyy panostamaan yhteen hahmoon enemmän.
No kyllä kelpaa monelle muullekin, eipä ole paljon valituksia kuulunut siitäkään että Shepard ei voinut olla turiaani mutta kyllä roolipelien idea vähän niin kuin on tehdä oman mielen mukainen hahmo, eikä valita rajatusta joukosta.
En kyllä ymmärrä oikein tuota päättelyä. Sen mukaanhan hahmoonsa pystyisi panostamaan parhaiten silloin kun valinnan mahdollisuutta on mahdollisimman vähän.
Ei ropeissa välttämättä tarvitse rakentaa mitään taustatarinaa tai eri juonenkäänteitä esim. rodun mukaan. Kyllä minä ainakin täytän hahmon päässäni luonteenpiirteillä vaikka pelissä ei mitään spesifistä koodia sen suhteen olisikaan.
Rekisteröitynyt 18.04.2010
09.03.2011 klo 23.23
Itelle kelpaa sen takia, että pystyy panostamaan yhteen hahmoon enemmän.
No kyllä kelpaa monelle muullekin, eipä ole paljon valituksia kuulunut siitäkään että Shepard ei voinut olla turiaani mutta kyllä roolipelien idea vähän niin kuin on tehdä oman mielen mukainen hahmo, eikä valita rajatusta joukosta.
En kyllä ymmärrä oikein tuota päättelyä. Sen mukaanhan hahmoonsa pystyisi panostamaan parhaiten silloin kun valinnan mahdollisuutta on mahdollisimman vähän.
Ei ropeissa välttämättä tarvitse rakentaa mitään taustatarinaa tai eri juonenkäänteitä esim. rodun mukaan. Kyllä minä ainakin täytän hahmon päässäni luonteenpiirteillä vaikka pelissä ei mitään spesifistä koodia sen suhteen olisikaan.
Jep
Kirjoita kommentti