Infamous 2:een kenttienrakennustyökalu
Infamous 2 astelee LittleBigPlanetin polkuja ja tarjoaa pelaajille työkalut, joilla jokainen voi luoda lisää kenttiä. Kotaku kertoo, että pelaajien on mahdollista tehdä tasoloikkataso, etsi-ja-tuhoa -seikkailuita, taistelutehtäviä, saattotehtäviä, ampumaratoja ja jopa puzzleja, sekä monia muita uusia kenttiä Infamous 2:een.
Muiden pelaajien tekemät kentät näkyvät Infamous 2:n avoimessa maailmassa vihreinä loistavina renkuloina, mutta pelaaja voi myös määritellä, että vain tietyn tyyppiset lisätehtävät tulevat näkyviin. Peli julkaistaan PS3:lle kesäkuussa.
Muiden pelaajien tekemät kentät näkyvät Infamous 2:n avoimessa maailmassa vihreinä loistavina renkuloina, mutta pelaaja voi myös määritellä, että vain tietyn tyyppiset lisätehtävät tulevat näkyviin. Peli julkaistaan PS3:lle kesäkuussa.
Keskustelut (13 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.08.2009
02.03.2011 klo 20.21
Rekisteröitynyt 11.04.2007
02.03.2011 klo 20.22
Turhahkolta tuntuu...
Rekisteröitynyt 27.09.2010
02.03.2011 klo 20.50
02.03.2011 klo 21.00
02.03.2011 klo 21.16
Osoittakaa yksikin OIKEASTI laadukas hiekkalaatikkopeli, GTA IV, Infamous tai Prototype ei ainakaan olleet laatua nähneetkään.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.03.2011 klo 22.04
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.03.2011 klo 22.05
Rekisteröitynyt 27.09.2010
02.03.2011 klo 22.21
Eka tuosta oli aika meh -fiilikset, mutta jos editorilla saa monipuolista jälkeä aikaan ja parhaat teokset erotetaan joukosta, niin kyllähän tuo voi tuoda ihan mukavasti lisäarvoa pelille.
Ainakin itse haluaisin, että vain esim. 10 parhaiten arvosteltua pelaajien tekemää tehtävää olisi näkyvillä. Jospa joku saisi ihan oikeasti jotain innovatiivista aikaan.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.03.2011 klo 23.46
No ohhoh, tulipa yllätyksenä. :0 Kuullostaa melko hienolta. Itse peliä en sinänsä odota kovinkaan paljon. Ykkönen jätti paljon toivomisen varaa.
Minusta ykkönen oli erittäin viihdyttävä peli, joka tuli pelattua läpi ensin sankarina ja sitten pahiksena. Heikkoutena oli mekaaniset animoinnit, oudonnäköiset sivuhahmojen modellit, karman vähäinen vaikutus tarinankulkuun ja copy&paste -korttelit. Nuo kolme ekaa on ainakin jatko-osassa fiksattu. Vielä kun pelialue olisi hivenen monipuolisempi.
Rekisteröitynyt 20.12.2010
03.03.2011 klo 01.32
03.03.2011 klo 04.59
Aijai, saattotehtävät ovatkin yleensä tehtävien kermaa.
Turhahkolta tuntuu...
No ollaampas sitä nyt negatiivisia, onhan se helvetin hienoa että sitä pelin elinikää nostetaan tälläisellä tavalla.
03.03.2011 klo 07.15
03.03.2011 klo 14.05
Kirjoita kommentti