3DS:n Resident Evil muuttaa perinteistä ohjaustapaa
Jotkut pitävät siitä, toiset inhoavat sitä. Minä kuulun jälkimmäiseen ryhmään, kun puhutaan siitä, miten Resident Evil -peleissä on perinteisesti hoidettu liikkuminen ja ampuminen - edes nelososa ei sitä täysin korjannut. MTV Multiplayerin mukaan Resident Evil: Revelations Nintendo 3DS:lle sen kuitenkin tekee: ampua ja liikkua voi samaan aikaan. Täysin toimintaräiskinnäksi ei kuitenkaan ruveta, sillä tähdätä liikkuessa ei pysty.
Keskustelut (9 viestiä)
11.01.2011 klo 15.06
Rekisteröitynyt 30.10.2008
11.01.2011 klo 15.07
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
11.01.2011 klo 15.12
Ei tosiaan ole haitannut ohjaus koskaan, ehkä vitosessa vihdoin alkoi ottaa kunnolla pattiin, mutta kun Resident Evil näyttäisi jatkuvasti olevan menossa entistä enemmän räiskintäpeliksi, on tämä aika luonnollinen muutos ohjattavuuteen.
Rekisteröitynyt 13.08.2007
11.01.2011 klo 15.53
Nelosessa freeze-shooting toimi, ei niinkään 5:ssa.
Tuon ei-tähtäintä liikkuessa sijasta olisi hidas astelu tähädätessä parempi vaihtoehto.
11.01.2011 klo 19.09
11.01.2011 klo 21.52
Rekisteröitynyt 07.12.2009
12.01.2011 klo 18.19
Rekisteröitynyt 07.01.2008
13.01.2011 klo 09.40
Rekisteröitynyt 08.01.2010
13.01.2011 klo 21.30
Kirjoita kommentti