Vieläkään ei oo kukaan aloittanu pelimoottorisotaa? Taistelkaa urheasti Suomen peliteollisuuden puolesta!
kuukkeli
25.11.2010 klo 15.46
tera online tulee kohta...
Appe
Rekisteröitynyt
15.09.2008
25.11.2010 klo 15.47
asdasd kirjoitti: Vieläkään ei oo kukaan aloittanu pelimoottorisotaa? Taistelkaa urheasti Suomen peliteollisuuden puolesta!
Ei ehkä kannata. En pysty käsittämään sitä, että laskeeko suomalaiset pelifirmat oikeesti pääsevänsä voitolle siinä, että aina pitää koodata oma pelimoottori. Enkä meinaa suostua uskomaan sitäkään, että "markkinoilla ei ollut yhtäkään pelimoottoria joka olisi sopinut meidän peliin". Toisin sanoen ollaan vähän liian "kunnianhimoisia" ja ylpeitä.
asdasd kirjoitti: Vieläkään ei oo kukaan aloittanu pelimoottorisotaa? Taistelkaa urheasti Suomen peliteollisuuden puolesta!
Ei ehkä kannata. En pysty käsittämään sitä, että laskeeko suomalaiset pelifirmat oikeesti pääsevänsä voitolle siinä, että aina pitää koodata oma pelimoottori. Enkä meinaa suostua uskomaan sitäkään, että "markkinoilla ei ollut yhtäkään pelimoottoria joka olisi sopinut meidän peliin". Toisin sanoen ollaan vähän liian "kunnianhimoisia" ja ylpeitä.
Täysin samaa mieltä. Ylipäätänsä pojoismaisista kehittelijöistä ehkä vain DICEn kannaa ryhtyä moiseen.
jaajo
25.11.2010 klo 16.52
Appe kirjoitti:
Petelius86 kirjoitti: No jaa. vähä ihmetytti, kun vettä kuulosti tulevan kuin esterin perseestä ja sitten maahan osuvia pisaroita oli vain muutamia.
Mut mitäs tekemistä sillä on pelimoottorin suorituskyvyn kanssa? Eikö siitä enemmänki kannattais syyttää äänisuunnittelijaa. Nus nus.
Hyvässä pelimoottorissa se pisara luo itse äänen, eikä mitää taustamixattua amazonia.
Petelius86 kirjoitti: No jaa. vähä ihmetytti, kun vettä kuulosti tulevan kuin esterin perseestä ja sitten maahan osuvia pisaroita oli vain muutamia.
Mut mitäs tekemistä sillä on pelimoottorin suorituskyvyn kanssa? Eikö siitä enemmänki kannattais syyttää äänisuunnittelijaa. Nus nus.
kunhan vain katselin että pystyykö tämä luomaan realistisen ympäristön äänet mukaan luettuna ja jne. sillä pelikokemushan muodostuu kaikista näistä pikku tekijöistä
Keskustelut (12 viestiä)
25.11.2010 klo 12.07
Rekisteröitynyt 07.10.2009
25.11.2010 klo 12.21
Rekisteröitynyt 15.09.2008
25.11.2010 klo 12.53
No jaa. vähä ihmetytti, kun vettä kuulosti tulevan kuin esterin perseestä ja sitten maahan osuvia pisaroita oli vain muutamia.
Mut mitäs tekemistä sillä on pelimoottorin suorituskyvyn kanssa? Eikö siitä enemmänki kannattais syyttää äänisuunnittelijaa. Nus nus.
Rekisteröitynyt 05.06.2010
25.11.2010 klo 13.35
Mut joo olihan toi ihan nätti
Rekisteröitynyt 24.02.2010
25.11.2010 klo 13.57
Rekisteröitynyt 27.09.2010
25.11.2010 klo 15.34
25.11.2010 klo 15.46
Rekisteröitynyt 15.09.2008
25.11.2010 klo 15.47
Vieläkään ei oo kukaan aloittanu pelimoottorisotaa? Taistelkaa urheasti Suomen peliteollisuuden puolesta!
Ei ehkä kannata. En pysty käsittämään sitä, että laskeeko suomalaiset pelifirmat oikeesti pääsevänsä voitolle siinä, että aina pitää koodata oma pelimoottori. Enkä meinaa suostua uskomaan sitäkään, että "markkinoilla ei ollut yhtäkään pelimoottoria joka olisi sopinut meidän peliin". Toisin sanoen ollaan vähän liian "kunnianhimoisia" ja ylpeitä.
Rekisteröitynyt 27.09.2010
25.11.2010 klo 16.03
Vieläkään ei oo kukaan aloittanu pelimoottorisotaa? Taistelkaa urheasti Suomen peliteollisuuden puolesta!
Ei ehkä kannata. En pysty käsittämään sitä, että laskeeko suomalaiset pelifirmat oikeesti pääsevänsä voitolle siinä, että aina pitää koodata oma pelimoottori. Enkä meinaa suostua uskomaan sitäkään, että "markkinoilla ei ollut yhtäkään pelimoottoria joka olisi sopinut meidän peliin". Toisin sanoen ollaan vähän liian "kunnianhimoisia" ja ylpeitä.
Täysin samaa mieltä. Ylipäätänsä pojoismaisista kehittelijöistä ehkä vain DICEn kannaa ryhtyä moiseen.
25.11.2010 klo 16.52
No jaa. vähä ihmetytti, kun vettä kuulosti tulevan kuin esterin perseestä ja sitten maahan osuvia pisaroita oli vain muutamia.
Mut mitäs tekemistä sillä on pelimoottorin suorituskyvyn kanssa? Eikö siitä enemmänki kannattais syyttää äänisuunnittelijaa. Nus nus.
Hyvässä pelimoottorissa se pisara luo itse äänen, eikä mitää taustamixattua amazonia.
Rekisteröitynyt 07.10.2009
25.11.2010 klo 17.12
No jaa. vähä ihmetytti, kun vettä kuulosti tulevan kuin esterin perseestä ja sitten maahan osuvia pisaroita oli vain muutamia.
Mut mitäs tekemistä sillä on pelimoottorin suorituskyvyn kanssa? Eikö siitä enemmänki kannattais syyttää äänisuunnittelijaa. Nus nus.
kunhan vain katselin että pystyykö tämä luomaan realistisen ympäristön äänet mukaan luettuna ja jne. sillä pelikokemushan muodostuu kaikista näistä pikku tekijöistä
25.11.2010 klo 17.40
Kirjoita kommentti