Ykkönen oli itseään toistavasta taistelumekaniikasta huolimatta todella viihdyttävä pläjäys, joka tuli pariinkin kertaan tahkottua läpi loistavan tarinansa takia. Toivottavasti sama linja tarinan suhteen jatkuu, ja combattia olisi hiouttu hiukan monipuolisemmaksi. 1 day purchase in any case.
Kungfutse kirjoitti: Ykkönen oli itseään toistavasta taistelumekaniikasta huolimatta todella viihdyttävä pläjäys, joka tuli pariinkin kertaan tahkottua läpi loistavan tarinansa takia. Toivottavasti sama linja tarinan suhteen jatkuu, ja combattia olisi hiouttu hiukan monipuolisemmaksi. 1 day purchase in any case.
Rasittavan epätasainen kenttäsuunnittelu voisi lopettaa tasapainoilun huonon, tosihuonon ja mainion välillä.
Kontrollit voisivat olla sopivaisemmat ja herran jestas, helvettiin nämä God of Warista apinoidut näppäinrumbat. Vihaan niitä niin syvästi, sillä ne rikkovat erittäin pahasti immersiota, joka on minulle se tärkein peleissä : (
Pituutta lisää, tarina oli tapauksen kirkkaasti onnistunein osuus.
Pääasiassa rage, rage, menetetty potentiaali, rage rage -rant pelin ominaisuuksista.
Kungfutse kirjoitti: Ykkönen oli itseään toistavasta taistelumekaniikasta huolimatta todella viihdyttävä pläjäys, joka tuli pariinkin kertaan tahkottua läpi loistavan tarinansa takia. Toivottavasti sama linja tarinan suhteen jatkuu, ja combattia olisi hiouttu hiukan monipuolisemmaksi. 1 day purchase in any case.
Itsekin tykkäsin. Ärsyttävän buginen vain paikoin ja kontrollit ja kamera eivät aina olleet ihan ajan tasalla. Jospa tähän kakkosesta olisi ne ykkösen ärsyttävät puolet saatu pois niin aika loisto peli olisi kyseessä.
Tarina ekassa pelissä oli ihan mielenkiintoinen, mutta pakko antaa kuitenkin miinusta siitä, että Lucasin Star Wars leffojen väliin sijoittuvat tarinat eivät voi oikein päättyä kuin yhdellä tavalla. Kaikki se mikä kehitetään pelin tarinaa varten on jotenkin lakattava jossain vaiheessa olemasta ennen kuin elokuvien tapahtumat pyörähtävät käyntiin. Se on ärsyttävää kun tietää etteivät ne ole pysyvää.
Duster kirjoitti: Kaikki se mikä kehitetään pelin tarinaa varten on jotenkin lakattava jossain vaiheessa olemasta ennen kuin elokuvien tapahtumat pyörähtävät käyntiin. Se on ärsyttävää kun tietää etteivät ne ole pysyvää.
Mikään ei ole pysyvää. Minusta se on ihan hauskaa nähdä mitä siinä välissä tapahtui. Kyllähän sen tietää että kaikki nuo hahmot, jotka ei oo leffoissa mukana kuolee jossain vaiheessa, tai muuten vaan katoaa. Onhan se ihan normaalia, että leffojen välissä tapahtuu asioita, jotka ei ole päässyt mukaan elokuviin.
Duster kirjoitti: Kaikki se mikä kehitetään pelin tarinaa varten on jotenkin lakattava jossain vaiheessa olemasta ennen kuin elokuvien tapahtumat pyörähtävät käyntiin. Se on ärsyttävää kun tietää etteivät ne ole pysyvää.
Mikään ei ole pysyvää. Minusta se on ihan hauskaa nähdä mitä siinä välissä tapahtui. Kyllähän sen tietää että kaikki nuo hahmot, jotka ei oo leffoissa mukana kuolee jossain vaiheessa, tai muuten vaan katoaa. Onhan se ihan normaalia, että leffojen välissä tapahtuu asioita, jotka ei ole päässyt mukaan elokuviin.
Toki on kiva nähdä mitä välissä on tapahtunut, mutta kun ne eivät ole olleet ihan pikkujuttuja. On hiukan erikoista ettei niitä asioita mainita sanallakaan myöhemmin. Toki se on täysin ymmärrettävää kun Star Wars elokuvat on luotu paljon ennen Force Unleashed peliä, mutta Star Wars maailman kannalta niistä olisi pitänyt olla jotain vaikutuksia myöhemmin, jonkinlaista tunnustusta tapahtumille. Tieto siitä ettei pelien tapahtumilla voi olla mitään vaikutusta tulevalle on hiukan ärsyttävää.
Vähän niin kuin Star Trekille tehtiin ns. esiosasarja nimeltään Enterprise. Sarjassa oli mielettömiä tapahtumia joista ei sanallakaan mainita kronologisesti myöhemmissä Star Trek sarjoissa. Joka edelleen on täysin ymmärrettävää tuotannollisista syistä, mutta saa aikaan hiukan hölmön tunteen kun mielettömiä tapahtumia ei kukaan muista ikään kuin niitä ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Hienot tapahtumat vajoavat unohdukseen kun niitä ei muistella mitenkään ja liian helposti astutaan jo luodun materiaalin varpaille kuten Star Trek Enterprisessä tehtiin.
2gamesin1
07.10.2010 klo 23.44
juu tarina on ainoa vähänkään kiinnostava osuus ja odotankin vielä uutta hinnan alennusta ennen kuin ostan tuon. 10 euroakin on siinä rajoilla
Keskustelut (9 viestiä)
07.10.2010 klo 13.15
Moderaattori
Rekisteröitynyt 04.04.2007
07.10.2010 klo 14.05
Rekisteröitynyt 18.03.2008
07.10.2010 klo 14.16
Rekisteröitynyt 22.04.2007
07.10.2010 klo 14.42
Ykkönen oli itseään toistavasta taistelumekaniikasta huolimatta todella viihdyttävä pläjäys, joka tuli pariinkin kertaan tahkottua läpi loistavan tarinansa takia. Toivottavasti sama linja tarinan suhteen jatkuu, ja combattia olisi hiouttu hiukan monipuolisemmaksi. 1 day purchase in any case.
Rasittavan epätasainen kenttäsuunnittelu voisi lopettaa tasapainoilun huonon, tosihuonon ja mainion välillä.
Kontrollit voisivat olla sopivaisemmat ja herran jestas, helvettiin nämä God of Warista apinoidut näppäinrumbat. Vihaan niitä niin syvästi, sillä ne rikkovat erittäin pahasti immersiota, joka on minulle se tärkein peleissä : (
Pituutta lisää, tarina oli tapauksen kirkkaasti onnistunein osuus.
Pääasiassa rage, rage, menetetty potentiaali, rage rage -rant pelin ominaisuuksista.
07.10.2010 klo 16.28
Rekisteröitynyt 03.01.2008
07.10.2010 klo 19.15
Ykkönen oli itseään toistavasta taistelumekaniikasta huolimatta todella viihdyttävä pläjäys, joka tuli pariinkin kertaan tahkottua läpi loistavan tarinansa takia. Toivottavasti sama linja tarinan suhteen jatkuu, ja combattia olisi hiouttu hiukan monipuolisemmaksi. 1 day purchase in any case.
Tarina ekassa pelissä oli ihan mielenkiintoinen, mutta pakko antaa kuitenkin miinusta siitä, että Lucasin Star Wars leffojen väliin sijoittuvat tarinat eivät voi oikein päättyä kuin yhdellä tavalla. Kaikki se mikä kehitetään pelin tarinaa varten on jotenkin lakattava jossain vaiheessa olemasta ennen kuin elokuvien tapahtumat pyörähtävät käyntiin. Se on ärsyttävää kun tietää etteivät ne ole pysyvää.
Rekisteröitynyt 18.03.2008
07.10.2010 klo 21.42
Kaikki se mikä kehitetään pelin tarinaa varten on jotenkin lakattava jossain vaiheessa olemasta ennen kuin elokuvien tapahtumat pyörähtävät käyntiin. Se on ärsyttävää kun tietää etteivät ne ole pysyvää.
Mikään ei ole pysyvää. Minusta se on ihan hauskaa nähdä mitä siinä välissä tapahtui. Kyllähän sen tietää että kaikki nuo hahmot, jotka ei oo leffoissa mukana kuolee jossain vaiheessa, tai muuten vaan katoaa. Onhan se ihan normaalia, että leffojen välissä tapahtuu asioita, jotka ei ole päässyt mukaan elokuviin.
Rekisteröitynyt 03.01.2008
07.10.2010 klo 23.25
Kaikki se mikä kehitetään pelin tarinaa varten on jotenkin lakattava jossain vaiheessa olemasta ennen kuin elokuvien tapahtumat pyörähtävät käyntiin. Se on ärsyttävää kun tietää etteivät ne ole pysyvää.
Mikään ei ole pysyvää. Minusta se on ihan hauskaa nähdä mitä siinä välissä tapahtui. Kyllähän sen tietää että kaikki nuo hahmot, jotka ei oo leffoissa mukana kuolee jossain vaiheessa, tai muuten vaan katoaa. Onhan se ihan normaalia, että leffojen välissä tapahtuu asioita, jotka ei ole päässyt mukaan elokuviin.
Vähän niin kuin Star Trekille tehtiin ns. esiosasarja nimeltään Enterprise. Sarjassa oli mielettömiä tapahtumia joista ei sanallakaan mainita kronologisesti myöhemmissä Star Trek sarjoissa. Joka edelleen on täysin ymmärrettävää tuotannollisista syistä, mutta saa aikaan hiukan hölmön tunteen kun mielettömiä tapahtumia ei kukaan muista ikään kuin niitä ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Hienot tapahtumat vajoavat unohdukseen kun niitä ei muistella mitenkään ja liian helposti astutaan jo luodun materiaalin varpaille kuten Star Trek Enterprisessä tehtiin.
07.10.2010 klo 23.44
Kirjoita kommentti