Nintendo 3DS osaa tehdä Miit automaattisesti
Mikäli olet niin laiska tai taiteellisesti kyvytön, ettet jaksa tehdä itsellesi virtuaalista kaksoisolentoa Nintendo 3DS:lle, ei huolta - kone osaa tehdä sen ottamalla sinusta kuvan.
Hiusten ja silmien väri täytyy kuitenkin valita ennakkoon ja pikkulinnut kertovat, ettei touhu ainakaan toistaiseksi toimi kovin luotettavasti.
Hiusten ja silmien väri täytyy kuitenkin valita ennakkoon ja pikkulinnut kertovat, ettei touhu ainakaan toistaiseksi toimi kovin luotettavasti.
Keskustelut (8 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
02.10.2010 klo 16.16
Useampi skippaa hahmon virittelyn ohi suoraan pelaamaan.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.10.2010 klo 16.19
02.10.2010 klo 17.19
Olisi ollut paljon hauskempi kun omien kasvojen kuva tallentuisi suoraan Miin kasvoille, eikä kone vain loisi kasvon valmiista osasista jotka on vähän sinnepäin.
Teknisesti tuo vaatisi heti paljon paljon enemmän tallennustilaa.
3DS:llähän voi pelata kavereiden kanssa, jolloin naama pitäisi ensin lähettää langattomasti kaverin masiinaan. Nythän siis tieto on jo tallenettuna kaikkien 3DS:n tietoon, ainoastaan lähetetään parametreinä silmien koordinaatit yms. tiedot. joka vaatii murto-osan siirrettävästä tiedon määrästä.
Samalla estetään kaikenmaailman pippelikuvien lähettämiset.
Rekisteröitynyt 29.07.2010
02.10.2010 klo 17.37
Olisi ollut paljon hauskempi kun omien kasvojen kuva tallentuisi suoraan Miin kasvoille, eikä kone vain loisi kasvon valmiista osasista jotka on vähän sinnepäin.
Ongelma on se että kun naama printataan jollekkin kasvo pohjalle niin se näyttää oksennukselta. Toisaalta 3ds on 3d jolloin se voisi luoda myös kaikki syvyydet ja muut niin että näyttäs paremmalta. Mutta silloinkin pitäisi kameraa hankalasti pyöritellä pään ympäri jotta saataisiin muutakin kuin kasvot. Vai sopisiko oikeat kasvot ja tietokoneella tehty takaosa?
02.10.2010 klo 19.40
Olisi ollut paljon hauskempi kun omien kasvojen kuva tallentuisi suoraan Miin kasvoille, eikä kone vain loisi kasvon valmiista osasista jotka on vähän sinnepäin.
Ongelma on se että kun naama printataan jollekkin kasvo pohjalle niin se näyttää oksennukselta. Toisaalta 3ds on 3d jolloin se voisi luoda myös kaikki syvyydet ja muut niin että näyttäs paremmalta. Mutta silloinkin pitäisi kameraa hankalasti pyöritellä pään ympäri jotta saataisiin muutakin kuin kasvot. Vai sopisiko oikeat kasvot ja tietokoneella tehty takaosa?
Kyllä.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.10.2010 klo 20.46
Olisi ollut paljon hauskempi kun omien kasvojen kuva tallentuisi suoraan Miin kasvoille, eikä kone vain loisi kasvon valmiista osasista jotka on vähän sinnepäin.
Ongelma on se että kun naama printataan jollekkin kasvo pohjalle niin se näyttää oksennukselta. Toisaalta 3ds on 3d jolloin se voisi luoda myös kaikki syvyydet ja muut niin että näyttäs paremmalta. Mutta silloinkin pitäisi kameraa hankalasti pyöritellä pään ympäri jotta saataisiin muutakin kuin kasvot. Vai sopisiko oikeat kasvot ja tietokoneella tehty takaosa?
PS3:lla "real face" -avatareja on muutamissa Move -peleissä ja niissä ne ainakin toimii loistavasti. Otetaan esimerkiksi vaikka TV Superstars -peli, jossa pelaajan naama "sulautetaan" melko hyvin kolmiulotteisen avatarin päähän. Tässä esimerkki: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2010/09/tvsu
Ei ole vähään aikaan tullut revettyä yhtä pahasti kun TV Superstarsin demoa testatessa juurikin noiden "real face" avatarin ansiosta, vaikka peli olikin muilta osin aika tylsä.
04.10.2010 klo 08.25
Ei ole vähään aikaan tullut revettyä yhtä pahasti kun TV Superstarsin demoa testatessa juurikin noiden "real face" avatarin ansiosta, vaikka peli olikin muilta osin aika tylsä.
Kyllähän tuokin varmasti onnistuisi 3DS:lläkin, Mutta Mii hahmot nyt sattuvat olemaan sarjakuvamaisia, joten turhaan lähteä spagettivartaloon tekemään oikeiden kasvojen rekonstruktiota. Se näyttäisi nimittäin helkkarin paljon typerämmältä, kuten tuosta lähettämästäsi kuvasta kävi ilmi.
Rekisteröitynyt 12.12.2010
21.12.2010 klo 14.24
Kirjoita kommentti