Batman: Arkham City on sekä avoin että lineaarinen
GamesRadar selvittää hieman tulevan Batman: Arkham City -pelin rakennetta. Tutkittava alue on tällä kertaa paljon edellistä laajempi, joten monet odottavat hiekkalaatikkomaista vapaata liikuskelua Yön Ritarina. Juonta kuitenkin myös seurataan tiiviisti.
Rocksteady Studios ei halua luokitella Arkham Citya hiekkalaatikoksi, muttei putkijuoksuksikaan. Sen runkona toimii vahva tarina, mutta mukana on myös hahmopohjaisia sivujuonia, joissa pelaajaa palkitaan katujen tutkimisesta. Molempia pelityyppejä siis löytyy.
Keskustelut (8 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
29.09.2010 klo 13.17
Metroid-tyypin tunneliverkosto on oikein mainio ratkaisu, jos se vain tuntuu verkostolta, eikä kasalta kerran käytäviä luuppeja.
29.09.2010 klo 13.21
Rekisteröitynyt 08.08.2007
29.09.2010 klo 13.24
Samanlainen rakenne kuin ekassa kelpaa, se kun toimi siinä aivan helvetin hyvin. On kieltämättä aika pirun kovat odotukset Arkham Cityä kohtaan, ehkä jopa liian kovat, kun eka oli niin hyvä peli. Toivottavasti lunastaa ne.
Ekan pelin rakenne oli erittäin hyvä ja jos on samanlainen, mutta enemmän paikkoja tutkittavana niin silloinhan se vasta on nannaa!
29.09.2010 klo 15.17
29.09.2010 klo 15.48
lyhyesti, Mafia 2
taikka ensimmäinen 2:sta en oo kokeillu mutta ymmärtääkseni rakenne on samanlainen molemmissa. ja hyvinhän tuo on tuntunut toimivan, kun ympäristö tuntuu elävämmältä
Rekisteröitynyt 17.09.2007
29.09.2010 klo 16.56
Rekisteröitynyt 10.04.2007
29.09.2010 klo 17.43
30.09.2010 klo 15.27
Kirjoita kommentti