Dragon Age 2 saapuu maaliskuussa
Dragon Age 2 on saanut virallisen Suomen julkaisupäivän ja se on 10. maaliskuuta 2011. Pelistä on julkaistu myös ensimmäinen traileri.
"Dragon Age -pelisarja starttasi loisteliaasti. Dragon Age 2 –peli pohjautuu alkuperäiseen upeaan RPG-peliin ja sitä on viety uuteen suuntaan nopeampitempoisella ja entistä tehokkaammalla taistelujärjestelmällä, joka mahdollistaa kenraalitason ajattelun ja spartalaistyylisen taistelun samaan aikaan", johtaja Mark Darrah BioWarelta kertoo. "Annamme pelisarjalle todellisen adrenaliinipiikin. Odotamme innolla pelin tuomista fanien käsiin, jotta he pääsevät tuntemaan eron."
"Dragon Age -pelisarja starttasi loisteliaasti. Dragon Age 2 –peli pohjautuu alkuperäiseen upeaan RPG-peliin ja sitä on viety uuteen suuntaan nopeampitempoisella ja entistä tehokkaammalla taistelujärjestelmällä, joka mahdollistaa kenraalitason ajattelun ja spartalaistyylisen taistelun samaan aikaan", johtaja Mark Darrah BioWarelta kertoo. "Annamme pelisarjalle todellisen adrenaliinipiikin. Odotamme innolla pelin tuomista fanien käsiin, jotta he pääsevät tuntemaan eron."
Keskustelut (10 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
18.08.2010 klo 16.04
Rekisteröitynyt 04.10.2008
18.08.2010 klo 16.27
Rekisteröitynyt 17.03.2009
18.08.2010 klo 16.33
Ja muuten, valmis romanssi subplot?
Rekisteröitynyt 03.01.2008
18.08.2010 klo 17.10
Taistelut oli kyl dragon agen heikoin lenkki, toivotaa parasta.
En silti väitä etteikö taisteluista voisi saada mielenkiintoisempiakin, mutta tuollainen MMO-ajattelu jossa on Healeri, DPS, ja Tankki miellytti itseäni sen verran riittävästi, että jaksoin pelin tylsän juonen vetäistä läpi.
Uutta Art Styleäkin mainostettiin aiemmissa uutisissa. Toivottavasti DA2:n on kaikin puolin edeltäjäänsä parempi. Ei ole Bioware vielä pettänyt joten hyvät sanssit tälläkin on olla > edeltäjänsä
18.08.2010 klo 18.09
18.08.2010 klo 18.52
Itse ihmettelin Dragon Age: Originsin keskusteluja... Miksi ei otettu ääninäyttelijöitä pelaajan hahmolle niin kuin ME:ssä tehtiin.
Ääninäyttelijöitä ei otettu sen takia, koska puheiden ym. äänittäminen on kallista ja aikaavievää hommaa, joku devi tais aikoinaan sanoa että peliä olisi jouduttu karsimaa rankalla kädellä (meinaten ilmeisesti itse dialogia) jos kaikki olisi ääninäytelty.
Omasta mielestäni, vaikka ei ääninäyttelyä mitään vastaa olekkaan, oli parempi että omalla hahmolla ei ollut ääntä, milloin pystyin kuvittelemaan hahmolleni ihan minkälaisen äänen tahansa hahmoon sopivaksi = minun hahmo, kun taas valmiiksi puhutussa pelattava hahmo tuntuu enemmän siltä että seuraisin jonkun hahmon tarinaa (ymmärtiköhän kukaan tosta, mitä hain takaa? :))
Joka tapauksessa, DA2:ssa on ääninäyttely ja muutenkin tehty leffamaisempaan (johon kyllä olisi kans pieni sananen sanottvana vaikka ei kiinnostusta pilaakkaan) suuntaan kerronta tyyliin ME:t. Mielenkiinnolla seuraan kehitystä...
18.08.2010 klo 18.59
19.08.2010 klo 08.23
DA:ssa sentään oli jotain valinnanvaraa oman hahmosi suhteen, tässä mennään enemmän näemmä Mass Effectin suuntaan, jossa vaihtoehtosi ovat että haluatko olla mies vai nainen, hyvä vai paha. Kuka hemmetti sitä RPG:tä kaipaa, jos on actionia tarjolla? Meh.
Rekisteröitynyt 27.09.2009
19.08.2010 klo 12.15
20.08.2010 klo 18.22
- taktinen
- vaihtoehtoja täynnä
- old school
Ei tietenkään niin paljon, kuin itse old school ropet, mutta henkinen jatkumo oli yllä.
Toisaalta en ihmettele, että konsolisteille ei kelpaa, kun ilmeisesti tuottaa liikaa vaikeuksia vieläkin nämä hieman älykkäämmät taistelumuodot, ku on kerran totuttu vaan hakkaamaan sitä pleikkarin X-näppäintä ja heiluttamaan liikkentunnistinta, blääh.
Ja tämä tapakäytös johtaa siihen, että seuraavassa DA:ssa on luultavasti todella konsolityhmennetyt taistelut, jossa ei tarvitse pahemmin muuta nappia ladata.
Itse olisin toivonut lisää taktisutta ja haasteellisuutta, mutta kun kerran konsolimunkkikansa tahtoo vaan hakata näppäintä, niin mikäs siinä.
Kirjoita kommentti