Reggiestä vuoden myyntitykki
Markkinointialan lehtijulkaisu BrandWeek nimesi Nintendon Amerikan osaston johtajan, Reggie Fils-Aimen vuoden kovimmaksi myyntitykiksi. Palkinto annettiin Reggielle pelaamisen pyhän sanan levittämisestä Wiin avustuksella muiden muassa äideille ja vanhuksille, jotka eivät ole koskaan olleet pelialan terävintä kohderyhmää. Reggien kehuttiin nostaneen lievästä kasvottomuudesta kärsineen Nintendon kaikkien tunnistamaksi brändiksi. Lehti kehui Nintendon epätavallista markkinointistrategiaa, joka tuntuu purreen yleisöön paremmin kuin kukaan olisi osannut odottaa.
Fils-Aime on ennen Nintendoa luonut uraa muiden muassa Pizza Hutin, VH1:n ja Guinnessin markkinointiosastoilla.
Lähde: Gamesindustry
Keskustelut (3 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
10.10.2007 klo 11.02
Otsikkokuvakin lähentelee mordenia, silti eeppistä taidetta.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
10.10.2007 klo 12.39
Rekisteröitynyt 20.08.2007
10.10.2007 klo 12.55
Otsikkokuvakin lähentelee mordenia, silti eeppistä taidetta.
Mitä sieniä olet oikein vetänyt?
... Aivan sama, haluan kuitenkin kierroksen samanlaisia
Kirjoita kommentti