Tuorein sisältö

Ranskassa Bluria mainostetaan pitkillä säärillä ja kissatappeluilla

24.05.2010 klo 23.00 | Luettu: 11136 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Blur-autopeliä on mainostettu jo monella tavalla mutta ranskalaiset haluavat tehdä kaiken tietenkin omalla tyylillään. Näistä Blur-mainoksista löytyy pitkiä sääriä, lyhyitä hameita ja tyttöjen välistä kahinointia.




V2.fi | Manu Pärssinen
< 3D Mark 11 julkistet... Red Dead Redemptioni... >

Keskustelut (9 viestiä)

Jaffe

Rekisteröitynyt 29.10.2009

25.05.2010 klo 01.15

Ei kyl toimi muhun toi akanlänkyröillä myyminen.
lainaa
Chemus

Rekisteröitynyt 26.01.2008

25.05.2010 klo 13.50

On se kovaa kisaa, kun unohtaa kaasuakin painaa. Ohjaaminenkin näköjään yritetään hoitaa vaan ohjainta kallistelemalla :D Millaisethan olis ilmeet, jos laitettais oikeasti se peli pyörimään tuonne;

"Pelatkaas tytöt nyt. Ja pliis, yrittäkää näyttää hyvältä samalla!"
lainaa
Felsic

25.05.2010 klo 14.22

Tulee vähän mieleen se surullisenkuuluisa Gamecrush-palvelu. Kukin tavallaan, mutta itselleni eroottisuus ei ole se pääasia miksi edes kiinnostuisin jostain pelistä. Jos pornoa tahtoo, sitä saa netistä ihan ilmaiseksikin. Ja mieluummin ottaisin peliseurakseni jonkun, jonka kanssa on hauskaa ja joka tietääkin mitä tekee, eikä vain yritä poseerata ohjaimen kanssa.
lainaa
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

25.05.2010 klo 15.04

Melko säälittävää menoa... tyypillistä elokuvapelaamista. Elokuvissa porukka pelaa juuri tuolla tavalla... hakataan nappeja ja heilutaan mukana :)

Miksi pelaamisen tarvitsisi olla jotenkin coolien ja hyvännäköisten harrastus? Vetoaako tälläinen mainonta johonkin ihmiseen? Pelaajiin en usko tämän vetoavan ja ne jotka eivät pelaa tuskin ostaisivat peliä vaikka mainos olisi pelkkää HC-pornoa.
lainaa
Penaqua

Rekisteröitynyt 22.11.2009

25.05.2010 klo 17.07

Kieli poskella, oikein.
lainaa
Weteraani

26.05.2010 klo 10.26

Duster kirjoitti:
Miksi pelaamisen tarvitsisi olla jotenkin coolien ja hyvännäköisten harrastus? Vetoaako tälläinen mainonta johonkin ihmiseen? Pelaajiin en usko tämän vetoavan

What? Eikös kautta aikain ole mainostettu kaikkea hyvännäköisillä ihmisillä ja cooliudella? Autoja, alkoholia, kosmetiikkaa, you name it. Kaljakaan ei ehkä menisi kaupaksi, jos sitä mainostettaisiin rappioalkoholisteilla.

Mitä taas pelaajiin tulee, niin ihan hatusta heittäisin sellaiset lukemat että 40% pelaajista on vaikeuksia ylipäätään tutustua seksikkäisiin naisiin intiimisti ujouden tms takia ja sen takia seksikkäät naiset edes mainoskampanjassa ei ainakaan tee haittaa, 40% kyllä tutustuu mutta asenne naisiin on "tits or gtfo" ja se jäljelle jäävä 20% ostaa pelin riippumatta sitä millä tava sitä markkinoidaan. Joten markkinoimalla peliä seksillä ei oikeastaan menetä mitään.

Itse asiassa, markkinoipa melkein mitä vaan seksillä, ei menetä mitään. Miehiä voittopuolisesti kiinnostaa seksikkyys ja naiset haluavat olla seksikkäitä. Näiden ryhmien ulkopuolelle jää marginaalisesti ihmisiä. Nihilistinen käsitys ehkä, mutta mikään muu ei mielestäni selitä nykytilannetta.
lainaa
Weteraani

26.05.2010 klo 10.30

Lisää tukea edellisen kommentin käsitykselleni:

Luetuimmat uutiset tällä hetkellä:
* 'Suihinottotytön' erilaiset Starcraft 2 -strategiat
* Seksihelle iski: V2.fi listasi pornopelit
* New York Times teilasi Alan Waken
* World of Warcraft toimi apulaisrehtorin ja teinipojan salaisena seksisoppena
* Slipknot-basisti löydettiin kuolleena
* Seksiä peliin: No More Heroes -alusasut
* Tutkimus: miehet saavat enemmän iloa peleistä kuin seksistä!
* Näin yksityiskohtaisia ovat Gran Turismo 5:n grafiikat
* Tällaista peliä Bioshockista suunniteltiin, vaan kuinka kävikään?
* Huikea mainos retrovuosien syövereistä

Puolet suosituimmista uutisista liittyy seksiin. Not bad, not bad at all...
lainaa
Weteraani

26.05.2010 klo 10.33

Felsic kirjoitti:
Tulee vähän mieleen se surullisenkuuluisa Gamecrush-palvelu. Kukin tavallaan, mutta itselleni eroottisuus ei ole se pääasia miksi edes kiinnostuisin jostain pelistä. Jos pornoa tahtoo, sitä saa netistä ihan ilmaiseksikin.


Jotenkin käy sääli, jos käsityksesi on että erootisuus = pornoa. Pornohan on varsin epäeroottista, koska siitä puuttuu se jännitys ja flirtti mikä liittyy erotiikkaan. Pornon miessankareiden ei tarvitse edes yrittää saadakseen naista. Viikonlopun baarikierroksella ollaan puolestaan saalistamassa, ja Gamecrushissakin saa sentään leikkiä tekevänsä tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen.
lainaa
Felsic

27.05.2010 klo 01.47

Weteraani kirjoitti:
Felsic kirjoitti:
Tulee vähän mieleen se surullisenkuuluisa Gamecrush-palvelu. Kukin tavallaan, mutta itselleni eroottisuus ei ole se pääasia miksi edes kiinnostuisin jostain pelistä. Jos pornoa tahtoo, sitä saa netistä ihan ilmaiseksikin.


Jotenkin käy sääli, jos käsityksesi on että erootisuus = pornoa. Pornohan on varsin epäeroottista, koska siitä puuttuu se jännitys ja flirtti mikä liittyy erotiikkaan.


Ehkä kirjoitin vähän epäselvästi, mutta se ei ollut tarkoitukseni tai käsitykseni. Olisi varmaan pitänyt lisätä jotain tyyliin "Ja jos". Mutta pornoakin on monenlaista, se hardcore-osio joka sisältää yhdynnän ja "täydelliset" pornotähdet käsittää vain osan siitä. Pehmoporno on lähempänä varsinaista eroottista materiaalia, paitsi ehkä taidearvoltaan.

Ja olet ihan oikeassa että se on tehokas markkinointikikka, nykyajan markkinointi perustuu mielikuvien luontiin, mutta seksillä tai seksikkyydellä myynti ei vaikuta ainakaan omaan päätökseeni. Ehkä olen vain vanhanaikainen, mutta parasta mainosta peleille ovat ihmisten antama positiivinen palaute ja positiiviset kokemukset joita saadaan kun on panostettu itse peliin ja tehty siitä viihdyttävä ja muistettava kokemus. Nykyisellä tuotantomallilla haluttaisiin saada kaikki mahdollisimman nopeasti myyntiin ja mainostamiseen käytetään joskus isompia summia mitä kehitykseen.

Weteraani kirjoitti:
Mitä taas pelaajiin tulee, niin ihan hatusta heittäisin sellaiset lukemat että 40% pelaajista on vaikeuksia ylipäätään tutustua seksikkäisiin naisiin intiimisti ujouden tms takia ja sen takia seksikkäät naiset edes mainoskampanjassa ei ainakaan tee haittaa


Millä tavalla peleissä ja pelimainoksissa usein esiintyvät hormonifantasiat auttavat lähestymään toista sukupuolta? Vaikutus on melko lailla päinvastainen, jos lähtee tutustamaan pääosin pinnallisten vaikuttimien takia median ihanteiden kasvattamana. Naisetkin pelaavat enenevässä määrin konsoli- ja tietokonepelejä, mutta harrastuksen ja pelialan ollessa silti miesvaltainen se myös tuottaa enemmän miehiseen makuun sopivia tuotteita ja markkinointia, joka tuskin lisää heidän innostustaan ja itsetuntoaan naispuolisina pelaajina kun pojat kuolaa (tai oletetaan kuolaavan) valokuvamallien perään.
lainaa

Kirjoita kommentti




Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova