PS3-fanipojat ilonpilaajina Lontoossa
Destructoid kertoo konsolisotien siirtyneen internetpalstoilta tosielämään Final Fantasy XIII:n Lontoon julkaisutilaisuudessa. Kun tilaisuuden juontaja mainitsi Microsoftin konsolin, sai hän vastaansa buuausmyrskyn. Alla video paikan päältä.
Keskustelut (93 viestiä)
Rekisteröitynyt 13.08.2007
13.03.2010 klo 15.10
13.03.2010 klo 15.12
13.03.2010 klo 15.21
13.03.2010 klo 15.25
13.03.2010 klo 15.33
Rekisteröitynyt 20.10.2009
13.03.2010 klo 15.45
13.03.2010 klo 15.45
Rekisteröitynyt 20.10.2009
13.03.2010 klo 15.49
Teknisellä tarkoittean tietysti fyysistä teknisyyttä eli hardwarea sun muuta roinaa itse kotelon sisällä.
Se sitten mikä tulee softaan, käyttöliittymään, peleihin, valmistajaan ja kaikkeen muuhun roinaan on makuasia ja siitä ei ole minkäänlaista faktaa kumpi olisin parempi.
Itse omista ps3, mutta xboxin kiinnostaisin mm. halon ja itse koneen erillaisten ominaisuuksien vuoksi.
Rekisteröitynyt 22.11.2009
13.03.2010 klo 15.54
oon alkanut itekin siirtyä xbox 360 kun alkaa oikeesti ärsyttämään noi ylimieliset ps3 fanit.
Vaihtaa konetta fanikannan perusteella?
Bad troll is bad.
Rekisteröitynyt 11.10.2007
13.03.2010 klo 15.57
Rekisteröitynyt 24.05.2007
13.03.2010 klo 15.57
Rekisteröitynyt 28.07.2009
13.03.2010 klo 16.05
Huomautettakoon vielä, että Xbox 360 on lähinnä vain amerikkalaisten juttu minkä näkee tilastoista.
Rekisteröitynyt 17.02.2010
13.03.2010 klo 16.06
Milloin ihmiset ymmärtävät, että Playstation 3 on teknisesti hieman parempi kuin Xbox 360.
Teknisellä tarkoittean tietysti fyysistä teknisyyttä eli hardwarea sun muuta roinaa itse kotelon sisällä.
Huomattavin ero on kuitenkin blurayn ja DVD:n välillä. Muuten varsin samantasoisia koneita ovat käsittääkseni.
13.03.2010 klo 16.12
Miten niin PS3 fanipojat? Tuossa tilaisuudessa oli vain ja vain ainoastaan englantilaisia Final Fantasy hc-faneja jotka kaikki tiesivät etukäteen Xbox 360 käännöksen heikosta laadusta. Ei ihme, että buuasivat.
Voi vittu paskaa sää suollat taas...
Ensinnäkin, kyllä ne ovat PS3-fanipoikia. Piste.
Toisekseen, FFXIII:n boksiversio johtaa MC:ssä pleikkaversiota tällähetkellä pisteella joten voit työntää sen "heikon laadun" hanuriis. Tai ehkä britit ovat idiootteja? Ja sitten jotkut tagmannet itkee kuinka xbotit on pahoja. Ei ollut edes eka kerta kun fanipoikasotiin näemmä keskittynyt Destructoid uutisoi pleikkafanaatikkojen säälittävästä käytöksestä. KZ2 anyone?
13.03.2010 klo 16.14
Huomattavin ero on kuitenkin blurayn ja DVD:n välillä. Muuten varsin samantasoisia koneita ovat käsittääkseni.
Totta, tuota vain on joidenkin mustan tornin taistelijoiden kovin kovin vaikea käsittää...
Britit on selvästi SDF:ssä :D
Rekisteröitynyt 20.08.2007
13.03.2010 klo 16.17
Rekisteröitynyt 17.02.2010
13.03.2010 klo 16.21
13.03.2010 klo 16.21
Miten niin PS3 fanipojat? Tuossa tilaisuudessa oli vain ja vain ainoastaan englantilaisia Final Fantasy hc-faneja jotka kaikki tiesivät etukäteen Xbox 360 käännöksen heikosta laadusta. Ei ihme, että buuasivat.
Voi vittu paskaa sää suollat taas...
Ensinnäkin, kyllä ne ovat PS3-fanipoikia. Piste.
Toisekseen, FFXIII:n boksiversio johtaa MC:ssä pleikkaversiota tällähetkellä pisteella joten voit työntää sen "heikon laadun" hanuriis. Tai ehkä britit ovat idiootteja? Ja sitten jotkut tagmannet itkee kuinka xbotit on pahoja. Ei ollut edes eka kerta kun fanipoikasotiin näemmä keskittynyt Destructoid uutisoi pleikkafanaatikkojen säälittävästä käytöksestä. KZ2 anyone?
Johtaa pisteellä? Älä vaan sano että olet metacriticistä tuon lukenut meinaan jos olet niin ei jumalauta tee ny jotain ittelles, saatanan metacritic huora.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
13.03.2010 klo 16.29
Toisekseen, FFXIII:n boksiversio johtaa MC:ssä pleikkaversiota tällähetkellä pisteella joten voit työntää sen "heikon laadun" hanuriis.
Huomaathan, että lukemalla Metacritistä arvosteluita ymmärtäisit, että amerikkalaiset arvostelijat eivät antaneet Xbox 360:n version graafisista vioista sille yhtään miinusta. Jos kyseessä olisi, että PS3:n käännös olisi graafisesti huonompi niin miinusta olisi ihan varmasti tullut. Lisäksi Xbox 360:n versiota on vähemmän arvosteltu (25 kpl) kuin Playstation 3 versiota (50 kpl).
WallofFail, miten selität tämän: http://www.lensoftruth.com/?p=18555
Final Fantasy 13 Head2Head:
Technical Score:
Graphics: The PlayStation 3 is the “clear” winner in this category with a higher native resolution, smoother hair, consistent shadows and vastly superior video quality when compared to the Xbox 360.
Performance: While both games performed close and neither had frame tearing, the PlayStation 3 did it all at a higher resolution.
Loading: Even without a mandatory install, the PlayStation 3 consistently loaded faster than the Xbox 360. However, it was within our margin of error. Apparently Square didn’t get the memo that Blu-Ray is supposed to be slower.
Outcome: If you have a choice on which system to play Final Fantasy XIII on, you will want to purchase it for the PlayStation 3. While the in-game visuals are close, the differences in the prerendered cinematics are night and day.
Staff of Choice:
Playstation 3 vs Xbox 360: 3 - 0
Xbox 360 versio on selkeästi heikompi käännös laadultaan ja siltä pitäisi nipistää pisteitä sen vuoksi pois kuten nipistettiin PS3:lta esim. Bayonetan ja monien muiden pelien kanssa. ;)
Surkea peikko on surkea peikko...
13.03.2010 klo 16.31
Fasisti munagoggeli. Kaikilla on omat mielipiteensä, ja makuasioista ei sovi kiistellä.
sopiipas. yksi mun kaveri vaihtoi jonkun nintendon gamecuben ps2:n kun painostin. ja on tyytyväisempi.
13.03.2010 klo 16.45
13.03.2010 klo 16.47
-Tekken tuli aina ennen plegelle, mut nyt se on boxillakin
-Resident evil (1,2,3,code veronica ja 4 plegelle) mut nyt vitonenkin tuli boxille
-GTA:t tuli aina käännöksenä boxille jälkijunassa, mut IV tuli yhtäaikaa kummallekkin
-Niin ja tietenkin tämä Final Fantasy 13
-Sen sijaan boxi on onnistunu pitämään Fablet, Halot ja Gears of Warit itsellään
-EIi mene kauaa ennen kuin Metal Gearit, Gran Turismo ja God of War tulevat myös boxille, saattepa nähä!
PS: Ei se ole tehoista, vaan peleistä kiinni se parempi kone...
13.03.2010 klo 16.57
XBOX 360 on onnistunut vetämään monta pleikkarille uskollisia pelisarjoja itselleen:
-Tekken tuli aina ennen plegelle, mut nyt se on boxillakin
-Resident evil (1,2,3,code veronica ja 4 plegelle) mut nyt vitonenkin tuli boxille
-GTA:t tuli aina käännöksenä boxille jälkijunassa, mut IV tuli yhtäaikaa kummallekkin
-Niin ja tietenkin tämä Final Fantasy 13
-Sen sijaan boxi on onnistunu pitämään Fablet, Halot ja Gears of Warit itsellään
-EIi mene kauaa ennen kuin Metal Gearit, Gran Turismo ja God of War tulevat myös boxille, saattepa nähä!
PS: Ei se ole tehoista, vaan peleistä kiinni se parempi kone...
toi on kyl sinänsä aika totta kun silleen miettii. on ajan kysymys millon metal gear solid sarja tulee boksille. heavy rainkin ja tollaset varmaan julkastaan jälkijunassa sit boxille.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
13.03.2010 klo 16.59
Miten niin PS3 fanipojat? Tuossa tilaisuudessa oli vain ja vain ainoastaan englantilaisia Final Fantasy hc-faneja jotka kaikki tiesivät etukäteen Xbox 360 käännöksen heikosta laadusta. Ei ihme, että buuasivat.
Voi vittu paskaa sää suollat taas...
Ensinnäkin, kyllä ne ovat PS3-fanipoikia. Piste.
Toisekseen, FFXIII:n boksiversio johtaa MC:ssä pleikkaversiota tällähetkellä pisteella joten voit työntää sen "heikon laadun" hanuriis. Tai ehkä britit ovat idiootteja? Ja sitten jotkut tagmannet itkee kuinka xbotit on pahoja. Ei ollut edes eka kerta kun fanipoikasotiin näemmä keskittynyt Destructoid uutisoi pleikkafanaatikkojen säälittävästä käytöksestä. KZ2 anyone?
Sinä taas olet hyvä esimerkki siitä, että osataan sitä muissakin leireissä;)
t: tagmanne
Rekisteröitynyt 28.07.2009
13.03.2010 klo 17.02
PS: Ei se ole tehoista, vaan peleistä kiinni se parempi kone...
http://www.youtube.com/watch?v=ounTVG6paBM
13.03.2010 klo 17.04
MGS tulee boksiin mutta älä unohda tales of vesperiaa xDDD
Resisdent evil oli paska
GTA IV tuli samaa aikaa....so? molemmat sai.
Ja Sony omistaa God of war III, Gran tursimon tekijät joten ei ole mahdollista.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
13.03.2010 klo 17.16
Tuli vain mieleen, että eikö MGS2 julkaistu myös Xboxille?
13.03.2010 klo 17.21
Rekisteröitynyt 04.11.2007
13.03.2010 klo 17.47
MGS on tulossa boxille, mutta Solid Snake ei. Saatte tyytyä Raideniin :)
Ei se ole MGS5. Kojima sanoi, että nyt PSP:lle tuleva MGS -peli olisi voinut olla MGS5, mutta virallisesti peliä tuskin on edes tekeillä vielä. Se tuleva multiplattari MGS ei ole virallista jatkoa pääsarjalle.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
13.03.2010 klo 18.32
MGS on tulossa boxille, mutta Solid Snake ei. Saatte tyytyä Raideniin :)
Ei se ole MGS5. Kojima sanoi, että nyt PSP:lle tuleva MGS -peli olisi voinut olla MGS5, mutta virallisesti peliä tuskin on edes tekeillä vielä. Se tuleva multiplattari MGS ei ole virallista jatkoa pääsarjalle.
Kojiman twitter-syötettä kannattaa lukea. Olen siitä saanut vähän sellaisen käsityksen, että Risinginin tekijä tiimi on kohtalaisen nuorta porukkaa pelialalla ja he ovat myös ilmeisesti saaneet luvan tehdä täysin vapaasti melkein mitä huvittaa. Lisäksi peli on ilmeisesti enemmän toimintaa kuin hiippailua uuden tyyppisen pelimekaniikan myötä. :/
Minun mielipiteeni asiaan on, että ihan sama mitä tekevät Risingin kanssa, mutta kunhan siitä ei tule mitään Ninja Gaidenia ja sitä kehitetään realistisempaan (esim. Splinter Cell 1) suuntaan niin kaikki käy.
13.03.2010 klo 18.35
13.03.2010 klo 18.51
Miksihän täällä on otsikossa "ps3 fanipojat"?
- Koska toimitus on xbottisellainen.
13.03.2010 klo 18.54
Miten niin PS3 fanipojat? Tuossa tilaisuudessa oli vain ja vain ainoastaan englantilaisia Final Fantasy hc-faneja jotka kaikki tiesivät etukäteen Xbox 360 käännöksen heikosta laadusta ja Xbox 360-alustan ongelmista. Ei ihme, että buuasivat.
Huomautettakoon vielä, että Xbox 360 on lähinnä vain amerikkalaisten juttu minkä näkee tilastoista.
Bullshit. Kyllähän nuo nyt tiettävästi buuavat ainoastaan sille, että FF XIII nähdään ylipäätänsä myös Xboxilla ja täten PS3:n mahdollinen konsoliherruus on kokenut jälleen kerran karvaan tappion. Heitä tuskin kiinnostaa se, kuinka hyvä teknisesti peli on kummallakaan laitteella.
Omasta mielestäni tosin käytös on todella huonoa. Buuaisivat sitten "tosi faneina" sille tosiasialle, että kyseinen FF XIII ei ole edes todellinen jatko-osa vaan kuten pelintekijätkin ovat sen omalla tavallaan ilmaiseet: Tekniikkademo ja testialusta uudelle HD-käyttöliittymälle.
http://www.sankakucomplex.com/2010/03/13/square-enix-next
Eli kyl seuraavassa osassa jälleen kerran kaikki tarvittava löytyy, kun on aluksi rahastettu betaversiolla rahat seuraavan budjettiin. Tämä jos mikään olisi BUUauksen arvoista!
13.03.2010 klo 19.28
13.03.2010 klo 19.32
Heitä tuskin kiinnostaa se, kuinka hyvä teknisesti peli on kummallakaan laitteella.
Muutenhan he pelaisivat multiplatterien erot huomioonottaen vain boxilla ja buuaisivat pleikkarin vastaaville, jotka useinmiten ovat kehnompia boksin vastaaviin nähden. :)
13.03.2010 klo 19.58
13.03.2010 klo 20.08
Huomaathan, että lukemalla Metacritistä arvosteluita ymmärtäisit, että amerikkalaiset arvostelijat eivät antaneet Xbox 360:n version graafisista vioista sille yhtään miinusta. Jos kyseessä olisi, että PS3:n käännös olisi graafisesti huonompi niin miinusta olisi ihan varmasti tullut. Xbox 360 versio on selkeästi heikompi käännös laadultaan ja siltä pitäisi nipistää pisteitä sen vuoksi pois kuten nipistettiin PS3:lta esim. Bayonetan ja monien muiden pelien kanssa. ;)
AIJOO!! Mähän uhohdin että briteissä ei arvostella pelejä ja kaikki jenkkiarvostelijat vetää armotta boksin puolesta! Foliohatut taas kehiin?
Bayonettan PS3-versio oli oikeasti käsittämättömän huono verrattuna boksiversioon aina helvetisti hitaammasta fps:stä (sama reso kuitenkin) pätkiviin välianimaatiohin ja yleiseen rumuuteen. Tässä ei ole kyse läheskään saman kaliiberin ongelmista ja nämäkin "viat" johtuvat lähinnä boksin monen dvd:n rajoitteesta.
Eikä muuta miksikään sitä että nuo buuaavat kaverit tuossa videossa ovat pleikkamiehiä. Katso niin huomaat. Turha mussuttaa mistään paskoista versioista kun se on noille ihan sama.
Ja mua haukut surkeaksi trolliksi :D Vähän päässyt argumentointitaidot ruostumaan viimeaikoina vai vituttaaks sua jokin?
Sinä taas olet hyvä esimerkki siitä, että osataan sitä muissakin leireissä;)
Osataan osataan, toisissa leireissä vain enemmän kuin toisissa kuten uutinen osoittaa ;)
13.03.2010 klo 20.12
Tän Dekonegan voi kaikki jättää ihan omaan arvoonsa. Pahin armatrolli sitten xbotithaisee-nimimerkin :P
Kirjoittelee muuten nykyään xbotit_sukkaa tai jollain vastaavalla, yhtä loistavan kekseliäällä nickillä. Ikävää että tagman:kin on menettänyt täysin kykynsä objektiivisuuteen pleikkarin hommaamisen jälkeen. Nykyään lähinnä puklaa jotain käsittämätöntä sony-sanomaa. :(
Rekisteröitynyt 23.02.2010
13.03.2010 klo 20.24
13.03.2010 klo 20.24
13.03.2010 klo 20.49
Lähestulkoon jokainen multiplatteri muutamaa lukuunottamatta on mennyt täysin boksilla paremmin niin teknisesti kuin myös myynnillisesti. Eli mikäli buuaksen syy on boksi version heikkous ps3:n vastaavaan nähden, niin hoh hoh hoo.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
13.03.2010 klo 20.51
Tän Dekonegan voi kaikki jättää ihan omaan arvoonsa. Pahin armatrolli sitten xbotithaisee-nimimerkin :P
Kirjoittelee muuten nykyään xbotit_sukkaa tai jollain vastaavalla, yhtä loistavan kekseliäällä nickillä. Ikävää että tagman:kin on menettänyt täysin kykynsä objektiivisuuteen pleikkarin hommaamisen jälkeen. Nykyään lähinnä puklaa jotain käsittämätöntä sony-sanomaa. :(
Taidat sekoittaa meikäläisen johonkin toiseen. Nykyään olen huomattavasti objektiivisempi kuin ennen vanhaan. Viestini oli paljon puolueellisempia PS2 aikoina ja PS3:n alkuaikoina.
Rekisteröitynyt 20.10.2008
13.03.2010 klo 20.56
Rekisteröitynyt 20.10.2009
13.03.2010 klo 21.37
XBOX 360 on onnistunut vetämään monta pleikkarille uskollisia pelisarjoja itselleen:
-Tekken tuli aina ennen plegelle, mut nyt se on boxillakin
-Resident evil (1,2,3,code veronica ja 4 plegelle) mut nyt vitonenkin tuli boxille
-GTA:t tuli aina käännöksenä boxille jälkijunassa, mut IV tuli yhtäaikaa kummallekkin
-Niin ja tietenkin tämä Final Fantasy 13
-Sen sijaan boxi on onnistunu pitämään Fablet, Halot ja Gears of Warit itsellään
-EIi mene kauaa ennen kuin Metal Gearit, Gran Turismo ja God of War tulevat myös boxille, saattepa nähä!
PS: Ei se ole tehoista, vaan peleistä kiinni se parempi kone...
toi on kyl sinänsä aika totta kun silleen miettii. on ajan kysymys millon metal gear solid sarja tulee boksille. heavy rainkin ja tollaset varmaan julkastaan jälkijunassa sit boxille.
Näin ei oikeastaan ole.
Kyseiset pelit ovat vain hieman kevyempiä ja esim. grafiikoiltaan "huononpia" xboxilla kuin playstationilla - tämä tahtoo sanoa sitä että kyseessä on mielipide kysymys pelin laadun ja konsoleiden tehojen välillä.
Rekisteröitynyt 27.09.2009
13.03.2010 klo 21.42
Rekisteröitynyt 10.04.2007
13.03.2010 klo 21.57
Taidat sekoittaa meikäläisen johonkin toiseen. Nykyään olen huomattavasti objektiivisempi kuin ennen vanhaan. Viestini oli paljon puolueellisempia PS2 aikoina ja PS3:n alkuaikoina.
Ymmärtänet varmaan nyt mitä yritin kertoa sinulle silloin? :)
Ja koko konsolisodasta & faniudesta sun muusta. Ottaisivat vähän rennommin.
---
~Deneidez dot com
Rekisteröitynyt 15.09.2009
13.03.2010 klo 22.57
13.03.2010 klo 23.06
Rekisteröitynyt 20.10.2009
13.03.2010 klo 23.07
Kummasti esim. Motot.netissä ei tarvi jatkuvasti jauhaa että mikä mopo on paras, kaikissa kun on hyvät ja huonot puolensa. Täällä taas saadaan turhan usein aivan turhaa konsolisotaa pystyyn. - terveisin PS2 omistaja joka tykkää pelata myös kaverin xbox360
[Troll]No ei ihme, kyseiset konsolithan ovat tasavertoisia tehoissa sun muissa :DDDD[/Troll]
Rekisteröitynyt 20.10.2009
13.03.2010 klo 23.09
fanipojat ovat kaikista idioottimaisin ihmisen alalaji. samaa mieltä?
Itse en luokittele ketään "fanipojaksi" koska se kuullostaa typerältä, niinkuin xbotti ja muut helpot vedot.
Tosin itseäni V*ituttaa sen "oman" konsolinsa hirveä hypetys ja se, että ei voida antaa periksi missään asiassa.
14.03.2010 klo 00.34
Vitun nörtit päät kiinni niistä peleistä ja hommatkaa vaikka jokin harrastus saatanan no lifet
Mitäs ite sit pyörit lukemassa FF uutisia? Taedat itsekkin olla nörtti mutta olet niin heikko, todennäköisesti jo koulussa kiusattu asiasta, ettet pysty sitä itsellesi myöntämään että olet nörtti.
Rekisteröitynyt 20.10.2009
14.03.2010 klo 08.57
Vitun nörtit päät kiinni niistä peleistä ja hommatkaa vaikka jokin harrastus saatanan no lifet
Mitäs ite sit pyörit lukemassa FF uutisia? Taedat itsekkin olla nörtti mutta olet niin heikko, todennäköisesti jo koulussa kiusattu asiasta, ettet pysty sitä itsellesi myöntämään että olet nörtti.
Don`t Feed The Trolls.
14.03.2010 klo 12.26
Huomaathan, että lukemalla Metacritistä arvosteluita ymmärtäisit, että amerikkalaiset arvostelijat eivät antaneet Xbox 360:n version graafisista vioista sille yhtään miinusta. Jos kyseessä olisi, että PS3:n käännös olisi graafisesti huonompi niin miinusta olisi ihan varmasti tullut.
Tuo on kyllä niin totta.
Lisäksi Metacritic ei listaa pelkästään PS3:lla pelin arvostelleiden arvosteluja Xbox puolelle. Suurin osa arvostelijoista ovat pelanneet ja arvostelleet sen paremman version PS3:lla, eivätkä takuulla ala pelaamaan peliä toista kertaa läpi sillä huonommalla versiolla vain antaakseen sillekin numeronsa. Esimerkkinä Edgen 5/10 arvostelu näkyy vain PS3 version puolella laskien keskiarvoa.
Bayonettan PS3-versio oli oikeasti käsittämättömän huono verrattuna boksiversioon aina helvetisti hitaammasta fps:stä (sama reso kuitenkin) pätkiviin välianimaatiohin ja yleiseen rumuuteen. Tässä ei ole kyse läheskään saman kaliiberin ongelmista ja nämäkin "viat" johtuvat lähinnä boksin monen dvd:n rajoitteesta.
Lähinnä viat johtuvat monen DVD:n rajoitteesta? Hah! Xbox version 576p in-game resoluutio ei ole sidoksissa siihen, mutta Xboxin tehot ovat. Cutscnenet ovat asia erikseen ja ne ovatkin Blurayn ansiosta PS3 versiossa 1080p vs Xboxin (jälleen) 576p. PS3 versiossa on myös paremmat tekstuurit, parempi framerate, pakkaamaton ääni jne. Eli aika suuren kaliiberin moka toi Xbox versio.
14.03.2010 klo 13.03
Lähestulkoon jokainen multiplatteri muutamaa lukuunottamatta on mennyt täysin boksilla paremmin niin teknisesti kuin myös myynnillisesti.
Joopa joo. PS3:lla paremmin myyneitä multiplattereita löytyy aika paljonkin 360:n suuremmasta userbasesta huolimatta. Muun muassa Resident Evil, Batman, Dead Space, Tomb Raider, Final Fantasy, Burnout Paradise, Street Fighter, Tekken, Devil May Cry, Need for Speed, FIFA, PES ym.
14.03.2010 klo 14.35
14.03.2010 klo 15.07
Lähestulkoon jokainen multiplatteri muutamaa lukuunottamatta on mennyt täysin boksilla paremmin niin teknisesti kuin myös myynnillisesti.
Joopa joo. PS3:lla paremmin myyneitä multiplattereita löytyy aika paljonkin 360:n suuremmasta userbasesta huolimatta. Muun muassa Resident Evil, Batman, Dead Space, Tomb Raider, Final Fantasy, Burnout Paradise, Street Fighter, Tekken, Devil May Cry, Need for Speed, FIFA, PES ym.
Noissa toki kannattaa huomoida japanin myynti osassa, koska peleistä ei löydy boksiversiota japanissa, kuten FF. Eli täysin realistiseen vertailuun noista ei kykene kuin muutama peli.
14.03.2010 klo 16.18
-Saints Row ja Condemned tuli aiemmin vain Xboxille, mut nyt ne on plegelläkin
-Ninja Gaiden piti olla xboxin tavaramerkki. Nyt molemmat osat saa plegellekin
-Lost Planet ja Dead Rising xboxille, mut nyt tokat osat tulossa plegelle
-GTA lisäosat ostettiin 50 millillä vain xboxille, mut tän kuun lopussa ne tulee plegellekin
-Niin ja tietenkin Fallout lisärit, joiden piti olla vain xboxi yksäreitä
-Braid, Castle Crashers, Sam and Max, Monkey Island piti olla xboxi yksäreitä. Kohta ne saa myös plegelle
-Tales of Vesperia, Eternal Sonata, SO: Last Hope piti olla xboxi yksäreitä. Kohta ne saa myös plegelle
-Sen sijaan plege on onnistunu pitämään Gran Turismot, God of Warit ja Unchartedit itsellään
-Eli mene kauaa ennen kuin Mass Effect, Gears of War ja Halot tulevat myös plegelle, saattepa nähä!
PS: Tehoista ja peleistä se on kiinni parempi kone... PS3:lla ylilyöntiasema molemmissa!
14.03.2010 klo 16.32
Lähestulkoon jokainen multiplatteri muutamaa lukuunottamatta on mennyt täysin boksilla paremmin niin teknisesti kuin myös myynnillisesti.
Joopa joo. PS3:lla paremmin myyneitä multiplattereita löytyy aika paljonkin 360:n suuremmasta userbasesta huolimatta. Muun muassa Resident Evil, Batman, Dead Space, Tomb Raider, Final Fantasy, Burnout Paradise, Street Fighter, Tekken, Devil May Cry, Need for Speed, FIFA, PES ym.
Noissa toki kannattaa huomoida japanin myynti osassa, koska peleistä ei löydy boksiversiota japanissa, kuten FF. Eli täysin realistiseen vertailuun noista ei kykene kuin muutama peli.
Final Fantasy on noista ainoa PS3 yksinoikeus Japanissa. Dead Spacea ei julkaistu siellä kummallekaan konsolille. Miksi Japanin pelimyynnit pitäisi mielestäsi siis jättää huomioimatta maailmanlaajuisissa myyntiluvuissa? Pelinkehittäjät saavat rahan pelistänsä siellä siinä missä muualtakin.
14.03.2010 klo 16.38
ja ne ovatkin Blurayn ansiosta PS3 versiossa....
Aivan, mitä minä juuri sanoin? Varsinkin kun aikuisten oikeasti (jota sinä et siis ehkä ymmärrä) laitteiden tehot ovat lähes tasoissa, joten tämä tehokkuusmussutus voidaan helposti ohittaa...
14.03.2010 klo 16.44
Final Fantasy on noista ainoa PS3 yksinoikeus Japanissa. Dead Spacea ei julkaistu siellä kummallekaan konsolille. Miksi Japanin pelimyynnit pitäisi mielestäsi siis jättää huomioimatta maailmanlaajuisissa myyntiluvuissa? Pelinkehittäjät saavat rahan pelistänsä siellä siinä missä muualtakin.
Joo mutta kannattaa myös huomioida että suurinosa noista peleistä on tullut boksille sonyn alustalta joten pelien fanikunta on siis mitä suurimmissa määrin nykyään PS3-omistajia. Näin mm Residenttien, DMC:n, FF:n, Tekkenin ja PESsin tapauksissa.
14.03.2010 klo 16.53
ja ne ovatkin Blurayn ansiosta PS3 versiossa....
Aivan, mitä minä juuri sanoin? Varsinkin kun aikuisten oikeasti (jota sinä et siis ehkä ymmärrä) laitteiden tehot ovat lähes tasoissa, joten tämä tehokkuusmussutus voidaan helposti ohittaa...
Blurayn ansiosta 1080p videot, konsolin ansiosta 720p in-game graffat. Xbox, DVD:n ansiosta 576p videot, konsolin ansiosta myös 576p in-game graffat ja suttutekstuurit.
14.03.2010 klo 18.34
Rekisteröitynyt 02.11.2008
14.03.2010 klo 19.06
14.03.2010 klo 22.12
ja ne ovatkin Blurayn ansiosta PS3 versiossa....
Aivan, mitä minä juuri sanoin? Varsinkin kun aikuisten oikeasti (jota sinä et siis ehkä ymmärrä) laitteiden tehot ovat lähes tasoissa, joten tämä tehokkuusmussutus voidaan helposti ohittaa...
Blurayn ansiosta 1080p videot, konsolin ansiosta 720p in-game graffat. Xbox, DVD:n ansiosta 576p videot, konsolin ansiosta myös 576p in-game graffat ja suttutekstuurit.
14.03.2010 klo 23.30
Mistä helvetistä sä revit 576p reson?
Confirmed : FF13 X360 FMVs run at 576p too
http://www.n4g.com/News-485472.aspx
14.03.2010 klo 23.41
Ehkä se on viimeinkin tullut se paljon mainostettu Sonyn aika, vain 1-2 vuotta ennen uuden sukupolven tulemista. Onnistunut taktiikka Sonylta.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
15.03.2010 klo 01.11
Taidat sekoittaa meikäläisen johonkin toiseen. Nykyään olen huomattavasti objektiivisempi kuin ennen vanhaan. Viestini oli paljon puolueellisempia PS2 aikoina ja PS3:n alkuaikoina.
Ymmärtänet varmaan nyt mitä yritin kertoa sinulle silloin? :)
Ja koko konsolisodasta & faniudesta sun muusta. Ottaisivat vähän rennommin.
Ja hommaahan ei yhtään helpoita se, että Microsoftin työntekijät yllyttävät jengiä välillä. Viimeisin esimerkki tulee Aaron Greenbergiltä...
http://www.n4g.com/gaming/News-491224.aspx
PS. Kirjoitan vain yhdellä nimimerkillä ja käytän nimimerkkiä jotta minut voidaan yhdistää siihen mitä kirjoitan ja jos kirjoitan paskaa voin ottaa vastuun siitä. Toisin kuin eräät jotka kirjoittavat mitä haluavat eivätkä ota vastuuta mistään sanomisistaan. Heidän mielipiteellä ei ole mitään arvoa tai edes merkitystä.
Rekisteröitynyt 13.10.2009
15.03.2010 klo 07.08
tulispa tulevaisuudessa vain yks konsoli... iha sama minkälaista laatua ois mut loppus tämmöne valittamine ihmisten mielipiteistä
Niimpä
PS3 + Xbox 360
jotkut hyvät pelit Xboxilta
Vain PS3'selle ja Xboxille julkaistut pelit.
PS3 Storen ja nettipelaamisen ilmaisuus
PS3 Internet Selain
ja muut hyvät puolet ku yhdistäis ni sais aikamoisen konsolin ! :D
15.03.2010 klo 08.26
15.03.2010 klo 09.32
AIJOO!! Mähän uhohdin että briteissä ei arvostella pelejä ja kaikki jenkkiarvostelijat vetää armotta boksin puolesta! Foliohatut taas kehiin?
Se on ihan yhtä hyvä olettamus kuin sekin, että japanilaisarvostelijat vetää armotta japanilaisvalmisteisten pelien puolesta. Softaa, hardista, väliäkö sillä kunhan liputetaan omien puolesta.
Rekisteröitynyt 13.03.2009
15.03.2010 klo 10.11
Miten niin PS3 fanipojat? Tuossa tilaisuudessa oli vain ja vain ainoastaan englantilaisia Final Fantasy hc-faneja jotka kaikki tiesivät etukäteen Xbox 360 käännöksen heikosta laadusta ja Xbox 360-alustan ongelmista. Ei ihme, että buuasivat.
Huomautettakoon vielä, että Xbox 360 on lähinnä vain amerikkalaisten juttu minkä näkee tilastoista.
On muuten mautonta käytöstä videossa Pleikkaristeilla tsaijai..
15.03.2010 klo 10.47
tulispa tulevaisuudessa vain yks konsoli... iha sama minkälaista laatua ois mut loppus tämmöne valittamine ihmisten mielipiteistä
Niimpä
PS3 + Xbox 360
jotkut hyvät pelit Xboxilta
Vain PS3'selle ja Xboxille julkaistut pelit.
PS3 Storen ja nettipelaamisen ilmaisuus
PS3 Internet Selain
ja muut hyvät puolet ku yhdistäis ni sais aikamoisen konsolin ! :D
Ei olis kovin tasa-arvoinen laite koska PS3:lta tulisi enemmän toimintoja siihen. Tarkoittaaks tämä ny sitten sitä, että PS3 on parempi? :D
15.03.2010 klo 12.11
Kyllä nyt pleikkaripojat leijuu ilmassa, kun löyty ensimmäinen peli koko viimesen 4-5 vuoden aikana, joka on "nätimpi" pleikkarilla kuin boksilla.
Älähän nyt ala poika liioittelemaan. Pelejä jotka ovat PS3:lla nätimpiä (kuin boksin vastaavat) on nähty vuosien varrella vaikka kuin paljon esim. Unchartedit, Killzone 2, GT5P, Heavy Rain, GoW 3, WipeoutHD, MGS4, MLB, NGS2, Ratchet... eli suurin osa PS3 yksinoikeuksista.
15.03.2010 klo 12.57
Xbox 360 versio on selkeästi heikompi käännös laadultaan ja siltä pitäisi nipistää pisteitä sen vuoksi pois kuten nipistettiin PS3:lta esim. Bayonetan ja monien muiden pelien kanssa. ;)
Surkea peikko on surkea peikko...
Pelailen itse X0 versiota enkä ainakaan mitään valittamista grafiikan tai muiden alueiden ostalta löydä. Tunnettu faktahan se on että X0 on rautana hieman heikompaa kuin PS3, mutta eikös sen takia ole ihan normaalia että grafiikka on myös vähän huonompaa?
Jos ps3 on tehokkaampi, niin miksi sillä pelit on rumempia sitten? tottakai silloin siitä saa valittaa kun on syytä odottaa parempaa, ps3->x0 taas on luonnollista että jotain menettä.
Eri asia sitten antaako sen haitata.
Ei ainakaan minun monokkelia saa tippumaan jos X0 versiossa resoluutio on hieman heikompi ja ääni vaikka vähän huonompi, _mitä vitun väliä_ kunhan hauskaa on pelatessa.
15.03.2010 klo 14.18
Kyllä nyt pleikkaripojat leijuu ilmassa, kun löyty ensimmäinen peli koko viimesen 4-5 vuoden aikana, joka on "nätimpi" pleikkarilla kuin boksilla.
Älähän nyt ala poika liioittelemaan. Pelejä jotka ovat PS3:lla nätimpiä (kuin boksin vastaavat) on nähty vuosien varrella vaikka kuin paljon esim. Unchartedit, Killzone 2, GT5P, Heavy Rain, GoW 3, WipeoutHD, MGS4, MLB, NGS2, Ratchet... eli suurin osa PS3 yksinoikeuksista.
Noi nyt ei ole edes vertailukelpoisia kahden koneen välillä. Yhtä hyvin voisin kaivaa boksin yksinoikeudet riviin ja sanoa, että nämä ovat paljon nätimpiä kuin yksikään ps3:n peleistä. Kuka sitten määrittelisi, onko asia oikeastaan edes näin? Noiden multiplattereiden kautta todellinen vertailukelpoisuus tulee esille parhaiten. Myönnetään, että suurin osa aikasemmista multiplattereista kärsi ps3:lla ohjelmoinnin ja kääntämisen vaikeuksista, mutta nyt ne "pitäisi" olla jo takana päin. Silti, viime vuoden lopulla tullut Bayonetta on räikeä todiste siitä, kuinka kaukana voi vielä olla multiplatterien laatu ps3:lla.
15.03.2010 klo 14.47
Myönnetään, että suurin osa aikasemmista multiplattereista kärsi ps3:lla ohjelmoinnin ja kääntämisen vaikeuksista
Totta.
Silti, viime vuoden lopulla tullut Bayonetta on räikeä todiste siitä, kuinka kaukana voi vielä olla multiplatterien laatu ps3:lla.
Josta pääsemmekin kohtaan yksi. Vai väitätkö että Platinum Gamesilla ja pelin portanneella tiimillä on vuosien ja vuosien PS3 koodaamisen kokemus takanaan sekä samanlaiset resurssit siihen työhön kuin suuremmilla firmoilla ja Sonyn omilla studioilla? Enemmän tai vähemmän eri pelistudioiden ensimmäiset PS3 peliprojektit ovat olleet kokeiluluontoisia räpellyksiä. Seuraavissa peleissä studiot ovatkin sitten parantaneet huomattavasti.
15.03.2010 klo 16.17
15.03.2010 klo 16.30
Yhtä hyvin voisin kaivaa boksin yksinoikeudet riviin ja sanoa, että nämä ovat paljon nätimpiä kuin yksikään ps3:n peleistä. Kuka sitten määrittelisi, onko asia oikeastaan edes näin?
Vaan kun et voi. Se olisi vain sinun mielipiteesi eikä silti totta. Sen määritelmän (PS3 yksärit > XO pelit) ovat tehneet pelialan ammattilaiset ja tekniikkaan perehtyneet ihmiset kuten DigitalFoundry, Lens of Truth jne. sekä eri pelimedioiden arvostelijat.
15.03.2010 klo 16.36
Ja hommaahan ei yhtään helpoita se, että Microsoftin työntekijät yllyttävät jengiä välillä. Viimeisin esimerkki tulee Aaron Greenbergiltä...
http://www.n4g.com/gaming/News-491224.aspx
Jep, mutta hassumpaahan on se että vaikka MS:n johtoporras on täynnä kusipäisiä jenkkipossuja niin heidän fanipoikansa eivät "kykene" läheskään samanlaisiin perseilyihin kuin Sonyn fanittajat vaikka Hirait sun muut ovat ihan hissunkissun mitä tulee konsolisotiin.
Joo voin mäkin ottaa vastuun sun muuta läpälässynläätä tämän viestin mahdollisesti aiheuttamasta paskamyrskystä vaikka ihan yhtä anonyymi minä olen kuin sinäkin.
15.03.2010 klo 16.40
Vaan kun et voi. Se olisi vain sinun mielipiteesi eikä silti totta.
Etkä sinäkään voi väittää etteikö boksilla voitaisi nähdä yhtä hyvännäköisiä pelejä kuin mitä pleikkarin yksärit ovat koska se olisi sinun mielipiteesi eikä perustuisi mihinkään faktatietoon.
15.03.2010 klo 17.30
Yhtä hyvin voisin kaivaa boksin yksinoikeudet riviin ja sanoa, että nämä ovat paljon nätimpiä kuin yksikään ps3:n peleistä. Kuka sitten määrittelisi, onko asia oikeastaan edes näin?
Vaan kun et voi. Se olisi vain sinun mielipiteesi eikä silti totta. Sen määritelmän (PS3 yksärit > XO pelit) ovat tehneet pelialan ammattilaiset ja tekniikkaan perehtyneet ihmiset kuten DigitalFoundry, Lens of Truth jne. sekä eri pelimedioiden arvostelijat.
Eikös jotkut pelialan ammattilaiset ole todenneet PS3:n olevan "A complete waste of time", vai oliko se " a total disaster"...? Eli voimme automaattisesti olettaa, että näkemys on konkreettinen totuus. Pitäydytään siis siinä. :)
Hienoa, että lainasit kyseisiltä sivuilta ainoastaan niitä "totuuksia", jotka istuivat fanituoliisi sopivasti. Ja tämän on sinun mielipiteesi, eikä suinkaan totuus.
15.03.2010 klo 22.57
Eikös jotkut pelialan ammattilaiset ole todenneet PS3:n olevan "A complete waste of time", vai oliko se " a total disaster"...? Eli voimme automaattisesti olettaa, että näkemys on konkreettinen totuus.
Hah! Saahan sitä todeta mitä vain jos ei ole omakohtaista kokemusta asiasta paskan vertaa, kuten Newelillä ei satu olemaan. Hänen mielipiteensä on täysin arvoton, koska ei ole päivääkään laitteelle pelejä tehnyt. Ei tuollaista mielipidettä voi verrata samana päivänäkään tietopohjaisiin artikkeleihin.
Hienoa, että lainasin kyseisiltä sivuilta ainoastaan niitä "totuuksia", jotka istuivat fanituoliini sopivasti.
Näin näytit kyllä tekevän lainaamalla noita Valven huuhaa juttuja ;)
15.03.2010 klo 23.17
16.03.2010 klo 11.50
Ja miksi edes vaivaudutte yrittämään mollaamaan Sonya? Sony on todistanut jo vuosia olevansa valovuosia edellä kaikkia kilpailijoitaan kohtaan. Fakta on, että PS3 on tehokkaampi konsoli kuin boksi. Naurattaa vaan, kun te boxitrollit koitatte syöttää jotain mukamas, että boksillaki kyettäisiin samoihin tehoihin kuin PS3:lla. Mutta kun ei kyetä! Kaikki boksipelaajien näkemykset ovat nollia minulle, koska ne eivät pärjää lähellekään minun näkemyksiäni
Olisit voinut käyttää edes omaa nickkiäsi trollatessasi :D
16.03.2010 klo 16.20
Mutta kun ei kyetä!
Ja jos heittäisit edes hivenen faktaa tätä bullshittiä tukemaan niin voisin harkita viestiesi ottamista todesta. Mutta kun et kykene :D
Tosin olet paska trolli, eli oli tuokin liikaa pyydetty.
16.03.2010 klo 16.50
17.03.2010 klo 02.34
Mutta kun ei kyetä!
Ja jos heittäisit edes hivenen faktaa tätä bullshittiä tukemaan niin voisin harkita viestiesi ottamista todesta. Mutta kun et kykene :D
Tosin olet paska trolli, eli oli tuokin liikaa pyydetty.
Ensinnäkin, PS3:ssa on tehokkaampi prosessori, joka mahdollistaa paremmat grafiikat ja paremman tehokkuuden peleihin. Toiseksi, PS3:ssa on BD, joka peittoaa DVD:n. Eli pelkästään nämä faktat jo kertovat, ettei XO kykene kilpailemaan edes samalla viivalla PS3:n kanssa. Sorry Msoftfanboys, you've lost! :)
Se nyt on vaan fakta, että parhaimmat grafiikat, parhaimmat pelit ja paras kaikkeus löytyy Sonyn mustan tornin alta. Minun ei edes tarvitse laittaa linkkejä todisteeksi, koska tekstini puhuu rautaista asiaa itsestään. Koittakaa xbotit kehitellä parempia juonia minua vastaan.
17.03.2010 klo 17.25
Ensinnäkin, PS3:ssa on tehokkaampi prosessori, joka mahdollistaa paremmat grafiikat ja paremman tehokkuuden peleihin.
Voi luoja :D
Et taida edes tietää mitä pleikkarissa on sisällä muuta kuin BR. Kaiken muut olet kuullut SDF:stä. PS3 prossu on aavistuksen tehokkaampi kuin boksin (mikä ei todellakaan todista alustojen välisiä graafisia eroja) mutta boksi vetää pataan näytönohjaimessa ja muistissa. BR:kin käytännössä auttaa ainoastaan levynvaihtorumban ehkäisemisessä. Enkä vieläkään ole kuullut yhtäkään syytä miksi boksilla ei pystyttäisi pleikkarin kaltaiseen grafiikkahuoraukseen...
Joten voisitko lopettaa tuon säälittävän pätemisyrityksen kun et asioista oikeasti tiedä mitään? :D Sori sony-poika, olet hävinnyt tämän erän. ;)
18.03.2010 klo 11.39
Mutta kun ei kyetä!
Ja jos heittäisit edes hivenen faktaa tätä bullshittiä tukemaan niin voisin harkita viestiesi ottamista todesta. Mutta kun et kykene :D
Tosin olet paska trolli, eli oli tuokin liikaa pyydetty.
Ensinnäkin, PS3:ssa on tehokkaampi prosessori, joka mahdollistaa paremmat grafiikat ja paremman tehokkuuden peleihin. Toiseksi, PS3:ssa on BD, joka peittoaa DVD:n. Eli pelkästään nämä faktat jo kertovat, ettei XO kykene kilpailemaan edes samalla viivalla PS3:n kanssa. Sorry Msoftfanboys, you've lost! :)
Se nyt on vaan fakta, että parhaimmat grafiikat, parhaimmat pelit ja paras kaikkeus löytyy Sonyn mustan tornin alta. Minun ei edes tarvitse laittaa linkkejä todisteeksi, koska tekstini puhuu rautaista asiaa itsestään. Koittakaa xbotit kehitellä parempia juonia minua vastaan.
Pääasia on että olet itse tyytyväinen hankintaasi. Kirjoituksesi on yksi muiden joukossa, eikä todista mitään suuntaan tai toiseen. Kumpikin konsoli löytyy, enkä kuse hunajaa kummankaan puolesta. Molemmat hyviä tavallaan.
18.03.2010 klo 17.24
18.03.2010 klo 20.11
Voi luoja kuinka helposti tartutte rölliin :D Oikeasti täältä löytyy vain Xbox 360 eikä mitään Plösöjä (eikä tule löytymään). Osoittaa vain kuinka helposti te sokeat fanipojat olette jymäytettävissä. Sori pahimmat fanipojut, hävisitte tämänkin erän!
Kun kaikki muu epäonnistuu, esitä olevasi trolli...
:D
18.03.2010 klo 21.54
Se nyt on vaan fakta, että parhaimmat grafiikat, parhaimmat pelit ja paras kaikkeus löytyy Sonyn mustan tornin alta. Minun ei edes tarvitse laittaa linkkejä todisteeksi, koska tekstini puhuu rautaista asiaa itsestään. Koittakaa xbotit kehitellä parempia juonia minua vastaan.
Ei ollut minun tekstiäni.
18.03.2010 klo 23.09
Kun kaikki muu epäonnistuu, esitä olevasi trolli...
Ei ole sinuakaan älyllä pilattu, jos et tajunnut että useampi tyyppi trollailee tässä ketjussa samalla nickillä. Kirjoitustyylistä kuitenkin erottaa eri tyypit.
Kirjoita kommentti