Halo Reachiin ei tule Natal-ohjausta
Kotaku kertoo, että lähinnä yhteen Halo: Reach -ruutukuvaan ja tarkemmin siinä olevan tähtäinristikon sijaintiin perustuva spekulointi saa nyt luvan loppua. Bungie on vahvistanut, että pelissä ei ole Natal-liiketunnistusohjausta. Sitä kehitetään ainoastaan X360:n perinteiselle ohjaimelle ja kyseisessä ruutukuvassa oli kyseessä bugi (Bug #15163 Bungien listalla).
Kuvan photoshoppaus (c) Bungie.
Keskustelut (18 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
31.01.2010 klo 12.06
En tiedä, onko Natal-ohjauksen puute hyvä vai huono asia. Ei se ohjaus ainakaan minua olisi haitannut, jos se ei olisi ollut pakollinen, ainoastaan vaihtoehto.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
31.01.2010 klo 12.14
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link
Edirol:
Niin ja tämä vielä...
Vaan eipä vielä selvinnyt, mitä on blurrattu alakulmasta.
Myth: Bungie pixelated some super top secret stuff in one of the screenshots.
Truth: Here’s how it really went down:
Sketch: Dammit, I really like this screenshot and it’s the only passable first person asset we have right now, but it’s got all this extra UI text in it that’s not in campaign.
Urk: Just pixelate it. Everybody will think we’re hiding super top secret stuff.
Sketch: lol
Rekisteröitynyt 24.06.2008
31.01.2010 klo 13.19
31.01.2010 klo 13.27
Tuo radar näyttää joltain paintilla tehdyltä kyhäelmältä.
joo mutr se on vasta esiversio, bungien mukaan hud ei enää edes ole keltainen.
Rekisteröitynyt 25.11.2009
31.01.2010 klo 13.39
Rekisteröitynyt 28.07.2009
31.01.2010 klo 13.51
Tuo radar näyttää joltain paintilla tehdyltä kyhäelmältä.
Bungien mukaan HUD on muokattavissa jolloin se voi olla käyttäjän niin halutessaan myös keltainen. :)
31.01.2010 klo 13.55
31.01.2010 klo 13.57
Olishan se ollut kiva jos olis vaihtoehtoisena ohjaustapana ollut natal, taikka natal/padi-combo.
31.01.2010 klo 14.00
31.01.2010 klo 14.01
Tuo radar näyttää joltain paintilla tehdyltä kyhäelmältä.
Bungien mukaan HUD on muokattavissa jolloin se voi olla käyttäjän niin halutessaan myös keltainen. :)
ei välttämättä. nehän sano että ne harkitsee sitä, mutta sitä ei välttämättä tule koska hudin näkyvyys voi huonontua
31.01.2010 klo 14.02
31.01.2010 klo 14.10
Muutama bugi?
31.01.2010 klo 14.28
Rekisteröitynyt 28.07.2009
31.01.2010 klo 14.57
Tuo radar näyttää joltain paintilla tehdyltä kyhäelmältä.
Bungien mukaan HUD on muokattavissa jolloin se voi olla käyttäjän niin halutessaan myös keltainen. :)
ei välttämättä. nehän sano että ne harkitsee sitä, mutta sitä ei välttämättä tule koska hudin näkyvyys voi huonontua
Mitään muuta tuohon minulla ei ole kuin:
Editor’s Note: We did drop in on David Candland, Bungie’s Lead UI designer earlier in the week to ask if HUD customization is something he’s ever considered implementing and the answer is yes. The problem with the multi-colored approach, it turns out, is that it can often blend into the color palette on display in a given environment, rendering it effectively unreadable. Since those color palettes can change dramatically from space to space (and even from room to room), it’s more problematic than just hooking up the technology and hoping for the best.
Jos kerran eri väriset HUD elementit ovat pois pelistä käytännön syistä ja ympäristöt vaihtelevat niin paljon, että täysin jotain tietyn väristä ei voida käyttää niin mitä jää jäljelle vaihtoehdoiksi?
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
31.01.2010 klo 17.36
Uutisoitteko myös niistä muista sadoista peleistä mihin ei tule Natal ohjausta?
Uutisoimme netissä kiertävän huhun kumoutumista viralliselta taholta.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
31.01.2010 klo 18.32
31.01.2010 klo 20.07
Tämä on varmaan helpotus monille tosipelaajille.
Miksi olisi? Missään ei ole edes huhuttu että Reach olisi "natal only" peli. Itseäni ei vaihtoehtoinen natal-ohjaus haittaisi pätkääkään.
01.02.2010 klo 09.51
Bungiehan aiemmin ilmoitti olevansa kiinnostunut Natalin potentiaalista Halo: Reachissa, eikä tämä välttämättä tarkoita ohjausta.
Kirjoita kommentti