Tomb Raiderin uudelleensyntymisestä kuva ja huhuja
Monet pelisivustot alkoivat kuhista viime yönä seuraavasta Tomb Raiderista, jonka huhutaan pistävän pelisarjaa uusiksi. Ensimmäisenä asialla oli Fourplayercoop, jonka paljastuksiin Crystal Dynamicsin asianajajat puuttuivat nopeasti. Mm. Kotaku sai kuitenkin yhden konseptikuvan taltioitua (yllä).
Huhun mukaan Laran uusi seikkailu sijoittuu avoimeen maailmaan, uusii pelin taistelusysteemin kokonaan ja kertoo Laran seikkailijan uran alkuhetkistä. Pelissä Lara joutuu myrskyn pakottamana autiolta vaikuttavalle saarelle, josta pitäisi selvitä hengissä.
Keskustelut (14 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
12.07.2009 klo 12.25
12.07.2009 klo 12.35
12.07.2009 klo 12.46
Saisivat myös muuttaa tuon Laran vähän tavallisemman näköiseksi, koska tuollainen "kansikuvatyttö" -look ei minusta sovi Laralle. Tämä on haaksirikon jälkeenkin kuin suoraan stailaajalta tullut.
Eikös se vähän niin kuin kuulu asiaan? Mutta kyllä sitä ihan turhaan on haukuttu esim. viimesintä Raideria. Hyvä peli sekin on vaikka ei juurikaan ole mitään mullistavia uudistuksia kokenut. Itse olen tykännyt kun kuitenkin aina tietää mitä saa kun ostaa, toisin kuin Residenteissä jotka on mennyt typeräksi putkiräiskinnäksi.
Rekisteröitynyt 08.08.2007
12.07.2009 klo 12.50
http://gamersyde.com/news_next_tomb_raider_will_be_open_w
Rekisteröitynyt 05.07.2009
12.07.2009 klo 13.07
Rekisteröitynyt 04.11.2007
12.07.2009 klo 14.58
Rekisteröitynyt 07.10.2007
12.07.2009 klo 15.12
Toivottavasti se osataan realisoida.
Rekisteröitynyt 09.06.2008
12.07.2009 klo 15.20
Aristokraatti Lara Croftin alkuperäisessä pelissä taustatarina oli, että hänen lentokoneensa meni mäsäksi Himalayan-vuoristossa josta hän joutui selviytymään pois koneen ainoana eloonjääneenä.
Tässä on jostain syytä jotain ihme läppää jostain Japanilaisesta autiosaaresta... What?
Rekisteröitynyt 04.11.2007
12.07.2009 klo 15.27
Tuossa on jo heti yksi syy miksi en ostanut Tomb Raidereista pitkään aikaan enkä tule ostamaan tätäkään Tomb Raideria. Core Desiginin laatimaa hyvin tapahtumarikasta juonta ei noudateta lainkaan. Sitä paitsi Lara Croft on jo kuollut...
Aristokraatti Lara Croftin alkuperäisessä pelissä taustatarina oli, että hänen lentokoneensa meni mäsäksi Himalayan-vuoristossa josta hän joutui selviytymään pois koneen ainoana eloonjääneenä.
Tässä on jostain syytä jotain ihme läppää jostain Japanilaisesta autiosaaresta... What?
Minä olen myös pettynyt Crystal Dynamicsen jälkeen. He eivät ole päässeet tunnelmassa lähellekkään Core Designia. Myös Coren kenttäsuunnittelu oli parempaa.
12.07.2009 klo 16.46
Tuossa on jo heti yksi syy miksi en ostanut Tomb Raidereista pitkään aikaan enkä tule ostamaan tätäkään Tomb Raideria. Core Desiginin laatimaa hyvin tapahtumarikasta juonta ei noudateta lainkaan. Sitä paitsi Lara Croft on jo kuollut...
Aristokraatti Lara Croftin alkuperäisessä pelissä taustatarina oli, että hänen lentokoneensa meni mäsäksi Himalayan-vuoristossa josta hän joutui selviytymään pois koneen ainoana eloonjääneenä.
Tässä on jostain syytä jotain ihme läppää jostain Japanilaisesta autiosaaresta... What?
Minä olen myös pettynyt Crystal Dynamicsen jälkeen. He eivät ole päässeet tunnelmassa lähellekkään Core Designia. Myös Coren kenttäsuunnittelu oli parempaa.
Mutta jokainen Crystal Dynamicsin tekemä Tomb Raider peli on parempi kuin Angel of Darkness, joten parempaan suuntaan tässä on vaan menty.
Rekisteröitynyt 11.10.2007
12.07.2009 klo 16.51
Rekisteröitynyt 04.11.2007
12.07.2009 klo 17.17
Mutta jokainen Crystal Dynamicsin tekemä Tomb Raider peli on parempi kuin Angel of Darkness, joten parempaan suuntaan tässä on vaan menty.
Eipä. Angel of darkness oli minusta ehkäpä parhaimpia Tomb Raidereita koskaan, jos sivuutetaan bugit ja sen keskeneräisyys. Tunnelma oli loistava ja se sisälsi monia hyviä ja potentiaalisia uudistuksia. Crystal Dynamicsen tuotokset tuntui tuon jälkeen aika yksinkertaistetuilta ja sieluttomilta teoksilta.
Rekisteröitynyt 09.06.2008
12.07.2009 klo 17.48
Mutta jokainen Crystal Dynamicsin tekemä Tomb Raider peli on parempi kuin Angel of Darkness, joten parempaan suuntaan tässä on vaan menty.
Eipä. Angel of darkness oli minusta ehkäpä parhaimpia Tomb Raidereita koskaan, jos sivuutetaan bugit ja sen keskeneräisyys. Tunnelma oli loistava ja se sisälsi monia hyviä ja potentiaalisia uudistuksia. Crystal Dynamicsen tuotokset tuntui tuon jälkeen aika yksinkertaistetuilta ja sieluttomilta teoksilta.
Puhumattakaan nyt siitä, että Eidos muistaakseni pahassa rahapulassa pakotti Coren julkaisemaan Angel of Darknessin keskeneräisenä. Saman tempunhan ne tekivät myös Daikatanallekkin ja monelle muullekkin potentiaaliltaan erittäin hyvälle pelille.
Rekisteröitynyt 01.07.2009
13.07.2009 klo 09.00
Kirjoita kommentti