PS3- ja PC-pelaajat yhteistyöhön Syberia 3:ssa
PlayStation 3 sallii ensimmäisenä nykyisen sukupolven pelikoneena moninpelin konsolinomistajien ja PC-pelaajien välillä. Ensimmäinen reaaliaikaista datajakoa käyttävä peli on Syberia 3, joka jatkaa Kate Walkerin seikkailuja hyisissä maisemissa. Vuonna 2002 alkunsa saaneen pelisarjan tuorein osa ilmestyy konsoleista ainoastaan PS3:lle, kertoo PS3center.net.
Seikkailupelisarjan kolmososa on toteutettu täysin 3D-grafiikalla ja se tullaan julkaisemaan ensi vuoden kesäkuussa. Peliä kehittävä Microïds paljastaa, ettei seikkailua voi päästä Katen seurassa loppuun asti mikäli yhteistyötä eri julkaisualustojen välillä ei harrasteta aktiivisesti. Pelimekaniikka suosiikin pelaajaporukoita, jotka osaavat hyödyntää erilaisia taitojaan yhteisen päämäärän saavuttamiseksi. Sitä ei vielä tiedetä, onko Syberia 3:a mahdollista pelata lainkaan yksinpelinä.
Keskustelut (23 viestiä)
02.04.2009 klo 16.03
Rekisteröitynyt 26.06.2007
02.04.2009 klo 16.28
Rekisteröitynyt 03.01.2008
02.04.2009 klo 17.25
02.04.2009 klo 17.27
Rekisteröitynyt 25.07.2007
02.04.2009 klo 17.29
Eikö Shadowrun tehnyt saman jo paljon aiemmin?
itse mietin samaa
pääsee kiusaamaan tateilla pelaavia konsolipelaajia.
02.04.2009 klo 17.37
Rekisteröitynyt 24.07.2008
02.04.2009 klo 19.36
Nyt vaan johonkin räiskintäpeliin sama ominaisuus, ni pääsee kiusaamaan tateilla pelaavia konsolipelaajia.
Konsolipojathan tarttee autoaimin, ei ne muuten osaa ;)
Rekisteröitynyt 17.08.2008
02.04.2009 klo 21.01
02.04.2009 klo 21.11
Rekisteröitynyt 09.06.2008
03.04.2009 klo 01.15
Mikä helvetin autoaim ? Aim assist on ihan eri juttu kuin autoaim helvetin idiootit :D Opetelkaa vaikka sitä englantia :)
Molemmat ovat tosiasiassa yksi ja sama. Eihän metroseksuaalit miehetkään ole homoja. :)
03.04.2009 klo 05.22
Nyt vaan johonkin räiskintäpeliin sama ominaisuus, ni pääsee kiusaamaan tateilla pelaavia konsolipelaajia.
Sit iteketää et noi cheattaaa ku ne tappaa mut kokoajan :D. Kyllä se tateillakin hyvin onnistuu jos on hyvät kontrollit pelissä. Olis kyl joo kiva jos saisi kokeilla pc-pelaajia vastaan plegulla.
Uutisessa on kyllä todella mainio idea, Ihme kun ennemmin ei ole onnistunut tämä pc ja ps3:en yhteys ja miks ei xbox 360:nen.
03.04.2009 klo 05.26
Nyt vaan johonkin räiskintäpeliin sama ominaisuus, ni pääsee kiusaamaan tateilla pelaavia konsolipelaajia.
Konsolipojathan tarttee autoaimin, ei ne muuten osaa ;)
Itseäni häiritsee tuo automaatti tähtäys konsoli räiskinnöissä :/. Harvassa se on häiritsevä, mutta harmi kun sitä ei saa pois päältä lähestulkoon missään.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
03.04.2009 klo 07.57
Rekisteröitynyt 13.03.2009
03.04.2009 klo 08.11
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
03.04.2009 klo 08.18
Jep, eipä ollut eka, Shadowrun teki tuon PC:n ja X0:n välillä jo kauan sitten. Mitä toimitus oikein sählää?
Shadowrun on itselleni nimenäkin vieras ja uutinen perustuu PS3center.netin antamiin tietoihin. Voi siis hyvinkin pitää paikkansa, että X0:lla tämä on tehty jo aiemmin lähteen huomioon ottaen. Emme vain muista toimituksessa aivan kaikkien pelien ominaisuuksia edes lähihistoriasta - tai etenkään siitä ;)
Rekisteröitynyt 13.03.2009
03.04.2009 klo 09.39
Ei shadowrunia kukaan tosissaan pelannut :)
03.04.2009 klo 09.39
Peli ei ollut mikään mestariteos, muttei ihan surkeakaan. 7+
Rekisteröitynyt 10.04.2007
03.04.2009 klo 12.31
Ei shadowrunia kukaan tosissaan pelannut :)
Mistä?
Rekisteröitynyt 03.09.2007
03.04.2009 klo 13.08
Rekisteröitynyt 24.07.2008
03.04.2009 klo 15.30
Itseäni häiritsee tuo automaatti tähtäys konsoli räiskinnöissä :/. Harvassa se on häiritsevä, mutta harmi kun sitä ei saa pois päältä lähestulkoon missään.
Heh, mulle se on pakollinen konsolin kanssa, tateilla en osaa enkä opi tarpeeksi nopeasti tähtäilemään :D
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
03.04.2009 klo 19.44
Hyvin mahdollista että se tulisi moninpeliä jossain muodossa, kuten vinkkien kysymistä muilta pelaajilta, sillä jotkin pelin puzzlet oli 'vaikeita' oivaltaa. Sillee suuremmin tuosta tuoskin moninpeliä tulee, koska läpipeluu vaatisi aina jonkin kaverin tai kaveriporukan avuksi. Pitkä peli, niin pelaajia pitäisi olla linjoilla kauan pelin julkaisun jälkeenkin. Kopiosuojauksena tuo 'moninpeli' olisi loistava keino lopettaa seikkailupelien kuolemisen kopiointiin. Piraattien kun pitäisi pystyttää omia servereitä tai koodata peliin jotain botteja. Jää vain sama fiilis kuin http://en.wikipedia.org/wiki/Uru:_Ages_Beyond_Myst pelistäkin, eli muita pelaajia ei vain linjoilla näy.
Syberia II oli eteenkin luisen tuntuinen peli. Perus runko löytyi viemään pelin kunnialla läpi, mutta kaikki muu sen ympärillä oli niin staattisen tylsää ilman sen kummosempia herkkuja ja wau fiiliksiä. Onnea kolmoselle!
04.04.2009 klo 23.45
09.04.2009 klo 18.40
Kirjoita kommentti