Tuorein sisältö

Ninja Theory: PS3:n 3D on rajoittunutta

05.04.2010 klo 11.39 | Luettu: 30745 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


C&VG uutisoi Heavenly Swordin tehneen Ninja Theoryn perustajan Tameem Antoniadesin mietteistä PS3:n 3D-efektiä koskien. Hänen mukaansa nykykonsoleilla ei saa vielä uskomatonta 3D-kuvaa, koska teknologia vaatii 60fps päivitystarkkuuden HD-resoluutiolla. 3D-grafiikkaa käyttävät pelit eivät voi siis olla kummoisia.

"Uskon että tekniikka on tällä hetkellä rajoittunutta, joten mitään Avatar-elokuvan näköistä ei päästä pelaamaan. Jokainen konsoligeneraatio on 5-10 kertaa tehokkaampi kuin edellinen, joten uskon että siihen päästään seuraavassa sukupolvessa", tuumi Antoniades.

Sony on ilmoittanut, että Killzone 2 tukee 3D-efektiä, joten nähtäväksi jää, kuka on oikeassa.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Juokse, Jeesus, juok... Kehittäjät kertovat ... >

Keskustelut (39 viestiä)

Torttu

05.04.2010 klo 12.16

Jepa kirjoitti:
hä hä häää! vitun paska ps3!
xbox pystyy 3D:hen aivan helposti!


Eli tehottomampi laite pystyy 3D:hen paremmin, vaikka se nimenomaan vaatii niitä tehoja.. Juu u.
Ei oikeen nappaa toi 3D peleissä joten eipä harmita tämäkään uutinen
lainaa
joopjoop

Rekisteröitynyt 13.06.2009

05.04.2010 klo 12.28

PC on KING!!!!! 60fps ilman ongelmaa kun koneesta vaan löytyy tehoja ;)
lainaa
konsolifaneille

05.04.2010 klo 12.35

Konsolien teknikka ON rajoittunutta PC:hen verrattuna. Sehän on kylmä fakta. 512Mt keskusmuistia on aivan naurettavaa kun PC:n normi minimi on siinä 2-4Gt tänä päivänä. Eikä konsolin sisuskaluja voi itse mitenkään päivittää :/
lainaa
Zenrich

Rekisteröitynyt 23.07.2007

05.04.2010 klo 12.42

Durr totta kai koneessa enemmän tehoja, mutta päivittäessä tehokkaisiin osiin saat konsolisukupolven vaihtuessa maksaa konsolihinnan pelkästään näytönohjaimesta & prosessorista ^_ _^

Puhumattakaan siitä kuin pelikehittäjät kusee pc-pelaajia silmään niin että koneelta vaaditaan älyttömiä kun ei jakseta/ehditä julkaisun lähestyessä optimoida..
lainaa
RRR

05.04.2010 klo 12.46

"Konsolien teknikka ON rajoittunutta PC:hen verrattuna. Sehän on kylmä fakta. 512Mt keskusmuistia on aivan naurettavaa kun PC:n normi minimi on siinä 2-4Gt tänä päivänä."

Konsoleissa ei ole käyttistä joka vie 30% tehoista ja niitä tehojakin revitään irti ihan eri tavalla kuin PC:llä. Mutta joo, kyllähän sen idioottikin ymmärtää että joku 200-300 eur pc ei kovin kova pelitykki ole, kun vastaavan hintainen konsoli on jo ihan kelpo pelilaite. Lähtökohtaisesti en näe tarvetta vertailla pelikonsolia PC:hen kuitenkaan.
lainaa
JeePCJee

05.04.2010 klo 13.14

Hurr durr. Kyllähän PC:stä saa tämän konsolisukupolven näköistä pelaamista, jos käyttää vähintään 1000 euroa. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
lainaa
smirre

05.04.2010 klo 13.26

Kannattaa ottaa todesta miehen puheet, joka ei ole edes yhtään 3D peliä markkinoille tuonut. Kummasti vaan Gran Turismo 5, Wipeout HD, LittleBigPlanet ja kumppanit ovat saamassa 3D päivityksen myöhemmin tänä vuonna.
lainaa
joopjoop

Rekisteröitynyt 13.06.2009

05.04.2010 klo 13.29

JeePCJee kirjoitti:
Hurr durr. Kyllähän PC:stä saa tämän konsolisukupolven näköistä pelaamista, jos käyttää vähintään 1000 euroa. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
Oletko jälkeenjäänyt? Pakettikoneensta saa maksaa noin mutta mitä jos rakentaisit itse? Itsellä 860 € kannettava ja crysis pyörii 1280x678 anti-allising 4 ja kaikku muu täysillä ;) Samalla hinnalla pöytäkoneen ku rakentaa nii taitaapi pyöriä kaikki tapissa isommilla resoilla.
lainaa
pleseplees

05.04.2010 klo 13.41

oottepas te pihalla... esim wipeout hd puskee 60fps 1080p tarkkuudella

samoin noita piilotettuja 3D moodeja löytyy jo viime vuonna julkaistuista peleistä, esim skate 2, jos haluatte testata

lainaa
Jussipussi

05.04.2010 klo 13.54

Hyvään 3D-kuvaan olisi hyvä olla 120fps:ssää. Näin molemmille silmille tulee 60 ruutua sekunnissa. PC:llä tämä onnistuu, mutta konsoleilla tekee jo tiukkaa. Ei kukaan jaksa katsoa 30 fps:ssä kokoajan silmillä. Ihan jo tekee kipua kun edes ajattelee.
lainaa
25fps

05.04.2010 klo 13.58

Joo, mullakin on usein pää kipeänä leffan jälkeen. Eiku...
lainaa
Jep

05.04.2010 klo 14.00

pleseplees kirjoitti:
oottepas te pihalla... esim wipeout hd puskee 60fps 1080p tarkkuudella

samoin noita piilotettuja 3D moodeja löytyy jo viime vuonna julkaistuista peleistä, esim skate 2, jos haluatte testata



Nyt kun vauhtiin pääsit, niin annapa nopeasti toinen esimerkki 60fps 1080p pelistä PS3:lla? Aivan.

Ja miten edes jaksat verrata jotain Skate 2:n läppämoodia oikeaan 3D:hen... Tai eihän tämä Sonyn 3D mitään oikeaa tule olemaan kun ei tehot riitä, aivan. Ehkä sittenkin ihan hyvä verrata kahta vitsiä keskenään.
lainaa
Jussipussi

05.04.2010 klo 14.06

Leffat on ihan eri asia kuin videopelit. Leffassa kyllä 24p- kuvaa katsoo blu-raynä. Mutta videopelissä 30 ruutua sekunnissa on liian vähän. Kuka haluu konsoleilla 60 ruutua pilata tiputtamalla sen 50% alemmaksi. PC:llä taas 120 ruutua sekunnissa on tosi nopeaa. 3D:näkin nopeaa jos vain tehot riittävät. Jos taas kytket PC:n tuleviin 3D televisioon ja virkistystaajudeksi vaikka 200, niin 3D:stä saat jo kaiken ilon irti.
lainaa
Dasf

Rekisteröitynyt 07.12.2009

05.04.2010 klo 14.07

"Mitä ne köyhät täällä vinkuu? Ostelkaa te vain konsoleitanne, me joilla on rahaa voimme kyllä yhden tonnin uhrata siihen että saamme parhaimman näköiset pelit."

Sillä yhdellä tonnilla saisi jo kohtalaisen käyttöauton.

Mikä pakkomielle PC miehille/naisille on pakko hehkuttaa PCn tehoja meille konsolipelaajille? Kyllähän me tiedetään, että PC:eellä saa parempaa graffaa fpssää ja kaikkea. Ei sitä tarvitse tulla pätemään joka uutiseen meille. Me pelataan iloisesti hieman huonommalla graffalla, hieman hitaammalla fps:ällä kun te, mutta emme todennäköisesti ole yhtään sen vajaavaisempia kuin tekään. Pelaaminen on vain harrastus, joillekkin osa elämää. Ja jos pelaaminen on vain harrastus, siihen ei ole varaa tuhlata kuukauden tiliä, jotta pääsisi pelaamaan
lainaa
Macha

05.04.2010 klo 14.19

Dasf kirjoitti:
"Mitä ne köyhät täällä vinkuu? Ostelkaa te vain konsoleitanne, me joilla on rahaa voimme kyllä yhden tonnin uhrata siihen että saamme parhaimman näköiset pelit."

Sillä yhdellä tonnilla saisi jo kohtalaisen käyttöauton.

Mikä pakkomielle PC miehille/naisille on pakko hehkuttaa PCn tehoja meille konsolipelaajille? Kyllähän me tiedetään, että PC:eellä saa parempaa graffaa fpssää ja kaikkea. Ei sitä tarvitse tulla pätemään joka uutiseen meille. Me pelataan iloisesti hieman huonommalla graffalla, hieman hitaammalla fps:ällä kun te, mutta emme todennäköisesti ole yhtään sen vajaavaisempia kuin tekään. Pelaaminen on vain harrastus, joillekkin osa elämää. Ja jos pelaaminen on vain harrastus, siihen ei ole varaa tuhlata kuukauden tiliä, jotta pääsisi pelaamaan


Eli, kun PC-pelaajat tulee pätemään grafiikoista ynnä muusta niin se on "ihan sama, ei kiinnosta". Kun taas PS3/X360 -akselilla joku peli näyttää paremmalta niin sitten aletaan tappelemaan siitä, että mikä näyttää hyvältä ja paremmalta.

Ja voi jeesus kun on ihmiset ostamassa kalliita koneita, jos voi pelata vain ja ainoastaan 1000e tietokoneella niin voi tööt nyt sentään ihan oikeasti.
lainaa
Totuus

05.04.2010 klo 14.23

pleseplees kirjoitti:
oottepas te pihalla... esim wipeout hd puskee 60fps 1080p tarkkuudella

samoin noita piilotettuja 3D moodeja löytyy jo viime vuonna julkaistuista peleistä, esim skate 2, jos haluatte testata



Vaan eipäs puskekkaan. Tyyliin valikot on 1080p, mutta itse pelissä resoluutio laskee sitä mukaa kun plegestä loppuu mehut.

Ja sitten tähän pc-asiaan. Tosiaan jollain marketti koneella pyörii pelit jo ihan hyvin ja tosiaan konsolitason saavuttaminen (720p ja medium asetukset) ei paljoa nykykoneelta vaadi.

Tietysti jos olisi silloin marraskuussa 2005 koneen kasannut niin tonnihan siihen olisi silloin mennyt, mutta olisi silloin kyllä peleissäkin säästänyt sen 20€ per peli, olettaen että ostaa suomesta täysihintaisena.
lainaa
25fps

05.04.2010 klo 14.31

Jussipussi kirjoitti:
Leffat on ihan eri asia kuin videopelit. Leffassa kyllä 24p- kuvaa katsoo blu-raynä. Mutta videopelissä 30 ruutua sekunnissa on liian vähän. Kuka haluu konsoleilla 60 ruutua pilata tiputtamalla sen 50% alemmaksi. PC:llä taas 120 ruutua sekunnissa on tosi nopeaa. 3D:näkin nopeaa jos vain tehot riittävät. Jos taas kytket PC:n tuleviin 3D televisioon ja virkistystaajudeksi vaikka 200, niin 3D:stä saat jo kaiken ilon irti.


Enempi tietty parempi, mutta nykyaikana ero ei ole enää niin huomattava. CRT-monitorilla 30 fps olisi repinyt aivot riekaileksi, kun kuvaa ei vaihdettu kerralla niinkuin esimerkiksi LCD-näytöissä, vaan rivi riviltä. Nykyään voidaan myös iskeä motion blurit lennossa, eli käyttää samaa kikkaa kuin elokuvat nopeiden kohtausten pehmittämiseen.

Halo 3 taitaa olla 30fps ja kai sitä muutamat masokistit pelailevat.
lainaa
make2

05.04.2010 klo 14.33

Onko nyt kyseessä kokonaan 3D pelejä vai pelkkiä efektejä? siis jos tarkoitus on tehdä 3D efektejä, niin se tuskin on mahdoton homma. Jos afatellaan täysin 3D peliä niin siitä ei voi tulla hyvää ellei fps ole 120 ja tämähän tarkoittaa isojen pelien kohdalla sitä että resoluutio tippuu. No hyvät pelit on aina hyviä oli se hd grafiikkaa tai ei. Henkilökohtaisesti en odota tätä 3D hömpötystä peleihin innolla, elokuvissa kyllä tykkään katsella.
lainaa
vähän-väliä

05.04.2010 klo 14.38

täähän käy mielenkiintoiseksi. pleikkaa haukutaan aina kalliiksi ja nyt näyttää siltä että tonni onkin pikkuraha kun se laitetaan tietokoneeseen. siis oikeesti?
lainaa
3dmon

05.04.2010 klo 14.50

http://thegameraccess.com/news/ps3/killzone-2-not-going-3
lainaa
aefaf

05.04.2010 klo 14.50

ei tää 3d mikään uus juttu ole.. muistatteko esim ps2:den Sly pelit, niissä oli 3d tuki.
lainaa
Hyllystälöytyy

05.04.2010 klo 15.26

aefaf kirjoitti:
ei tää 3d mikään uus juttu ole.. muistatteko esim ps2:den Sly pelit, niissä oli 3d tuki.


No jopas haitkin kaukaa historiasta esimerkin. Kolme sanaa sulle: Sega Master System. Siinäpä oli jo 3D-lasit jotka toimivat aivan samalla tekniikalla kuin nämä nykyiset.
lainaa
Neoncat

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.04.2010 klo 16.07

25fps kirjoitti:
Jussipussi kirjoitti:
Leffat on ihan eri asia kuin videopelit. Leffassa kyllä 24p- kuvaa katsoo blu-raynä. Mutta videopelissä 30 ruutua sekunnissa on liian vähän. Kuka haluu konsoleilla 60 ruutua pilata tiputtamalla sen 50% alemmaksi. PC:llä taas 120 ruutua sekunnissa on tosi nopeaa. 3D:näkin nopeaa jos vain tehot riittävät. Jos taas kytket PC:n tuleviin 3D televisioon ja virkistystaajudeksi vaikka 200, niin 3D:stä saat jo kaiken ilon irti.


Enempi tietty parempi, mutta nykyaikana ero ei ole enää niin huomattava. CRT-monitorilla 30 fps olisi repinyt aivot riekaileksi, kun kuvaa ei vaihdettu kerralla niinkuin esimerkiksi LCD-näytöissä, vaan rivi riviltä. Nykyään voidaan myös iskeä motion blurit lennossa, eli käyttää samaa kikkaa kuin elokuvat nopeiden kohtausten pehmittämiseen.

Halo 3 taitaa olla 30fps ja kai sitä muutamat masokistit pelailevat.

Leikkikää noilla, jos haluatte nähdä oikeasti sen miten virkistystaajuus vaikuttaa. ,
http://cs.joensuu.fi/~ppakar/deneidez/index.php?page=4&la

Virkistystaajuuden aleneminen ja input lag ovat kyllä vähän ikävä ilmiö.
---
Deneidez dot com
lainaa
pööpöileväapina

05.04.2010 klo 18.37

juu.. mä halun nähä ku joku laittaa nyky töllöihin super pc:illä 200zh kuvaa :D. Oon kyl sitä mieltä, että 30fps per silmä on ihan riittävä. (tasaisella) 30fps pyörivä pelikin on mielyttävää katsottavaa niin miksi tuo nyt sitten muka pätkisi jos 60 puolitetaan silmille :)? Odotellaan ja seuraillaan. Kuulema 3d toimi esim. motorstorm2:ssa jo erittäinkin hyvin jollain messulla... kumma juttu.
lainaa
i30

05.04.2010 klo 18.39

Hyllystälöytyy kirjoitti:
[quote nick="aefaf"]Sega Master System. Siinäpä oli jo 3D-lasit jotka toimivat aivan samalla tekniikalla kuin nämä nykyiset.

Ja paskanmarjat! Ihan eri tekniikoista kyse.
lainaa
Kimble82

05.04.2010 klo 18.47

Kertokaas te tekniikan ihmelapset, että miten tämä 3D tehdään piiritasolla monitorille?
lainaa
Sampo_Kemppainen

05.04.2010 klo 19.48

No nyt tämä meni konsolisodaksi, joten sama tulla mukaan. Pleikkarin 3d tulee olemaan rajoittunutta, sillä sen tehot eivät riitä. Xboxilla 3d hoidetaankin luultavasti käyttäen paljon toimivampaa pääntunnistusta, joka on mahdollista natalilla. Ja tämän ansiosta ei tarvitse peljätä tehojen hyytymistä. Toisaalta samanlaista voisi kyllä kokeilla pleikkarillakin, jos teippaisi sen dildon päähänsä.

Toivotavasti palaa monelta kääpä.
lainaa
cocilla

05.04.2010 klo 20.16

Taas sai nauraa oikein kunnolla näitä kommentteja. Konsolisodaksi nämä uutiset aina menevät, sama se mitä ne uutisoivat. Ja uutinen tosiaan oli ettei ps3 tehot riitä kunnolliseen 3D-kuvaan. Xboxista ei sanottu mitään ja kaikki ps3 fanittajat tulee haukkumaan sen pystyyn. Ei ne koneen tehot kaikkea ratkaise
lainaa
mikävitsi

05.04.2010 klo 20.20

"Videopelissä 30 ruutua sekunnissa on liian vähän. Kuka haluu konsoleilla 60 ruutua pilata tiputtamalla sen 50% alemmaksi."

Hohoo! Suurin osa Xbox 360 ja PS3 peleistä ei ole 60 fps nähnytkään.
lainaa
sonynfirmwaret

05.04.2010 klo 20.26

Samapa tuo 3D ominaisuus. Sitten kun hakkeri keksii hyväksikäyttää PS3:n 3d-ominaisuuksia, niin Sony poistaa uudella Firmwarellansa koko ominaisuuden.
lainaa
jessus

05.04.2010 klo 20.38

Mistä nä konsolisodatkin syttyy?
2 erilaista konsolia molemmilla omat pelinsä ja etunsa.
jos omistat xbox 360 etkä ps3 ei ole mitään syytä haukkua kyseistä konsolia ja sama pätee ps3 omistajiin.
Grafiikat ovat ovat lähes identtiset yksinoikeuspelejä lukuunottamatta ja jos ei pelit kelpaa niin ei sitä konsolia tarvi heti mennä paskaksi haukkumaan.
Paitsi että kaikki muu on xbox 360 hyvää haloa lukuunottamatta
lainaa
jeejeejoos

06.04.2010 klo 09.26

sony_failaa_kybällä kirjoitti:
ps3:ssa piti olla kymmenen superkoneen ällistyttävät tehot... lol


500 maailman supertietokoneen joukkoon silloin kun se julkaistiin. Miksi ei? Kyllähän ps3:en prosessori rakenne on suoraan superttietokoneista vetästy, mutta sen valjastaminen peleille ja 3d graffaan on haastavaa ja ei välttämättä niin hyvää kuin 3d-korttien. Raakaa laskenta tehoahan spu -yksiköistä riittää. Siitä nyt ei vain pääse mihinkään.

"Supertietokone" ei välttämättä tarkota, että halo tai crysis toimisi 3000fps:llä vaan laskutehoista, joilla voi tehdä paljon muutakin. Turhaa selittää xbox -räppäreille näitä asioita :). Ei armeija ja fpi turhaan ps3:sia ostele ja ratkaise niillä suojauksia.
lainaa
RRR

06.04.2010 klo 09.42

"Ei armeija ja fpi turhaan ps3:sia ostele ja ratkaise niillä suojauksia."

Eikä turhaan revi niistä Cell-prossat irti ja istuttavat täysin toiseen ympäristöön. Ei noista ketään kiinnosta PS3, vaan tosiasia että Sony möi Celliä alle omakustanteen.
lainaa
jeesjeesjoos

06.04.2010 klo 10.02

RRR kirjoitti:
"Ei armeija ja fpi turhaan ps3:sia ostele ja ratkaise niillä suojauksia."

Eikä turhaan revi niistä Cell-prossat irti ja istuttavat täysin toiseen ympäristöön. Ei noista ketään kiinnosta PS3, vaan tosiasia että Sony möi Celliä alle omakustanteen.


Joo.. et he ostaa 250€ plegun ja ottaa siitä 100€ cellin? :D Olisko kuitenki kyseessä linuxin pohja jollai voi hyvin celliä ohjata ihan plegusta. Koitappa muutenkin juottaa Cell-prossa irti siitä emosta. Ei oo edelleenkää pc.
lainaa
RogerW

06.04.2010 klo 10.23

"Joo.. et he ostaa 250€ plegun ja ottaa siitä 100€ cellin? :D Olisko kuitenki kyseessä linuxin pohja jollai voi hyvin celliä ohjata ihan plegusta. Koitappa muutenkin juottaa Cell-prossa irti siitä emosta. Ei oo edelleenkää pc."

Koitapa rakentaa F-18 hävittäjä, heillä on vähän eri edellytykset hoitaa asia?
PS3 oli PC. Jos sulla on linux-pc hiirinäppiksellä se oli PC. Sony myös yritti tuoda sitä EU-alueelle PC-nimikkeellä verotusteknisistä syistä.
lainaa
jeesjeesjoos

06.04.2010 klo 11.45

RogerW kirjoitti:
"Joo.. et he ostaa 250€ plegun ja ottaa siitä 100€ cellin? :D Olisko kuitenki kyseessä linuxin pohja jollai voi hyvin celliä ohjata ihan plegusta. Koitappa muutenkin juottaa Cell-prossa irti siitä emosta. Ei oo edelleenkää pc."

Koitapa rakentaa F-18 hävittäjä, heillä on vähän eri edellytykset hoitaa asia?
PS3 oli PC. Jos sulla on linux-pc hiirinäppiksellä se oli PC. Sony myös yritti tuoda sitä EU-alueelle PC-nimikkeellä verotusteknisistä syistä.


ei jeesus, vaikka ne rakentais ydinpommeja siellä cell-prossuista niin se piiri on pintaliitos piiri, joten ei kuule ihan niin vain irti enään lähde kun kerran on juotettu kiinni, jos oikein muistan kun joskus kuvia katsoin. Pc:n emolevyllä prosessori ei ole pintaliitoksella uunissa juotettu kiinni. Karkasi muutenkin aiheesta aika lailla. Sony Computer Entertainment viittaa juu tietokoneeseen, mutta se ei ole pc :D. Eihän mac ole myöskään pc..
lainaa
RogerW

06.04.2010 klo 12.23

"ei jeesus, vaikka ne rakentais ydinpommeja siellä cell-prossuista niin se piiri on pintaliitos piiri, joten ei kuule ihan niin vain irti enään lähde kun kerran on juotettu kiinni, jos oikein muistan kun joskus kuvia katsoin"

Ei jeesus...jos oikein muistan :D
Mitä päässä liikkuu, kaikki piirit voi poistaa kaikilta korteilta, ja sitä ei tehdä enää käsin. Itse asiassa parhaat kierrätyskeskukset ovat tehneen sitä jo vuosia.
Oostä tosissas, et voidaan tehdä vaikka ydinpommi, mutta ei poistaa Cell-prossaa emolta? Sähän et oikeasti tiedä mitään teknologiasta?
lainaa
jeesjeesjoos

06.04.2010 klo 13.45

RogerW kirjoitti:
"ei jeesus, vaikka ne rakentais ydinpommeja siellä cell-prossuista niin se piiri on pintaliitos piiri, joten ei kuule ihan niin vain irti enään lähde kun kerran on juotettu kiinni, jos oikein muistan kun joskus kuvia katsoin"

Ei jeesus...jos oikein muistan :D
Mitä päässä liikkuu, kaikki piirit voi poistaa kaikilta korteilta, ja sitä ei tehdä enää käsin. Itse asiassa parhaat kierrätyskeskukset ovat tehneen sitä jo vuosia.
Oostä tosissas, et voidaan tehdä vaikka ydinpommi, mutta ei poistaa Cell-prossaa emolta? Sähän et oikeasti tiedä mitään teknologiasta?


Hei haista nyt jo vittu. Teen sitä työkseni ;). Poimit mun tekstistä vaa juttuja jota itsekkään et ymmärrä edes ja sarkasmi sulle vissii uus juttu? En välttämättä joka päivä aukase ps3:sia, joten en muista onko se pintaliitos, mutta näin mä muistelisin!

Soitan vääntää tän rautalangasta! Miksi ne ostaisi ps3:sia ja ottaisi niistä ainoastaan cell-prossun ja kolvailisi siitä uuden koneen!? Hei haloo!
lainaa
Pitka_Masa

08.04.2010 klo 12.09

Vois ostaa NES:lle Rad Racerin ja 3D-lasit ja pelailla 3D:nä samalla kun te tappelette täällä siitä, kellä on paras 3D-peli ennen kuin mitään 3D-pelejä on julkaistukaan.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova