Näihin PS3:lla tulee 3D - Killzone 2, LBP, GT5...
MTV Multiplayer kertoo, mihin PS3:n peleihin on tulossa 3D - mukana on myös suomalaista väriä. 3D-päivitys saapunee PS3:lle kesällä, mutta vielä ei ole tiedossa, ovatko kyseiset pelit tällöin välittömästi pelattavissa kolmiulotteisina. Pelit ovat:
- Killzone 2
- LittleBigPlanet
- Gran Turismo 5
- Wipeout HD
- Super Stardust HD
- Invincible Tiger: The Legend of Han Tao
Keskustelut (30 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.09.2007
03.04.2010 klo 13.27
03.04.2010 klo 13.33
SuperStardust HD voisi olla hauska kokemus 3d:nä.
Joo, ikäänkuin peliä pelatessa ei muuten olisi jo silmät aivan solmussa =D
03.04.2010 klo 14.44
SuperStardust HD voisi olla hauska kokemus 3d:nä.
Joo, ikäänkuin peliä pelatessa ei muuten olisi jo silmät aivan solmussa =D
Ennakoiden perusteella juuri Super Stardustin 3D efekti on erinomainen. Kelpaisi myös muut pelit, mutta pitää ensin hankkia 3D:tä tukeva näyttö. Passaakohan Samsungin 120hz näyttö?
Rekisteröitynyt 17.02.2010
03.04.2010 klo 14.57
03.04.2010 klo 15.09
03.04.2010 klo 15.24
kiitos nvidialle, sonylle ja nintendolle siitä että pilaavat pelaamisen
Ei se 3D ole pakollinen
Rekisteröitynyt 25.11.2009
03.04.2010 klo 15.34
03.04.2010 klo 15.40
03.04.2010 klo 15.49
03.04.2010 klo 15.51
03.04.2010 klo 15.59
toivottavast 3deestä ei koskaa tuu pakollist
Eiköhän se ole jonain päivänä ihan arkipäivää.. kuten väri-tv, digi-tv, teräväpiirto, litteät näytöt jne.. aluksi kaikki on vain niin kerpeleen kallista.
03.04.2010 klo 16.07
stardust tulee olemaan 3d:nä hyvä,sitä odotellessa
03.04.2010 klo 17.30
toivottavast 3deestä ei koskaa tuu pakollist
Eiköhän se ole jonain päivänä ihan arkipäivää.. kuten väri-tv, digi-tv, teräväpiirto, litteät näytöt jne.. aluksi kaikki on vain niin kerpeleen kallista.
Peli littunäytöllä ei vaadi kaksi kertaa enemmän laskentatehoa. 3D vaatii grafiikoiden tason laskemista alkuperäisestä, mikä on ihan perseestä. Kyseessä olevien pelien grafiikka-asetuksiin tietenkin tuskin kosketaan, mutta tälloin fps putoaa dramaattisesti. Esim. Wipeout ei 3D:nä yksinkertaisesti tule olemaan pelattava kuin satunnaispelaajien silmissä. Se 60 fps:kin alkoi tuntua harmillisen pieneltä kun saavutin zone 103:n. erm...
Rekisteröitynyt 04.11.2007
03.04.2010 klo 21.03
toivottavast 3deestä ei koskaa tuu pakollist
Jos se joskus tulee pakolliseksi, niin silloin tekniikka on jo ihan eri mallilla kuin tänä päivänä.
03.04.2010 klo 21.26
joo kuka helvetti maksaa 3000e telkasta, et voi pelata 3d:nä? Sony kusee ja pahasti...
No niin no.. Telkkareita jotka 5 vuotta sitten maksoivat 3000, saa nyt 300:lla.. Eli, odotetaan vaan.
03.04.2010 klo 21.55
03.04.2010 klo 21.56
toivottavast 3deestä ei koskaa tuu pakollist
Eiköhän se ole jonain päivänä ihan arkipäivää.. kuten väri-tv, digi-tv, teräväpiirto, litteät näytöt jne.. aluksi kaikki on vain niin kerpeleen kallista.
Peli littunäytöllä ei vaadi kaksi kertaa enemmän laskentatehoa. 3D vaatii grafiikoiden tason laskemista alkuperäisestä, mikä on ihan perseestä. Kyseessä olevien pelien grafiikka-asetuksiin tietenkin tuskin kosketaan, mutta tälloin fps putoaa dramaattisesti. Esim. Wipeout ei 3D:nä yksinkertaisesti tule olemaan pelattava kuin satunnaispelaajien silmissä. Se 60 fps:kin alkoi tuntua harmillisen pieneltä kun saavutin zone 103:n. erm...
Tai sitten vain ihmisen aivot :D. Yleisemmät telkut ei kuitenkaan yli tuota 60fps:ää pysty edes näyttämään.
Tästä tulikin kysymys mieleen.. Miksi 3D lasit eivät muka toimisi 60hz telkussa? sillonhan molempiin silmiin saadaan 30fps kuva? Ei se voi näyttää pätkivältä jos nyky elokuva "standardi" (joka on paska) on 1080p24! eli 24fps ja tuo jo häiritsee ainakin minun silmiäni.. siksi plegusta se pois päältä. mieluummin edes se 25fps.
Mutta osaisiko joku asiaan oikeesti perehtynyt vastata? Miten 30fps voi yhtäkkiä olla huono kuin nykyinen standardi on 24:O?
04.04.2010 klo 02.17
Miten 30fps voi yhtäkkiä olla huono kuin nykyinen standardi on 24:O?
Ei se huono olekaan, paitsi tietysti jos kysytään niiltä, jotka haluaa myydä sulle uuden telkkarin.
04.04.2010 klo 05.37
Miten 30fps voi yhtäkkiä olla huono kuin nykyinen standardi on 24:O?
Ei se huono olekaan, paitsi tietysti jos kysytään niiltä, jotka haluaa myydä sulle uuden telkkarin.
Hah :D. Tuo mullakin mielessä on käynyt. Jos pelkillä lasien ja lasien tahdistimen ostolla selvisi niin tuo 3d on enemmän kuin tervetullut juttu.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
04.04.2010 klo 09.46
Miten 30fps voi yhtäkkiä olla huono kuin nykyinen standardi on 24:O?
Ei se huono olekaan, paitsi tietysti jos kysytään niiltä, jotka haluaa myydä sulle uuden telkkarin.
Riippu tekniikasta. Jos ajatellaan vanhaa kuvaputkinäyttöä 30Hz taajuudella, niin kuva värisee sen verta paljon, ettei sitä ole kovinkaan miellyttävä katsoa. Sama ongelma on tietääkseni 3D -tekniikassa.
04.04.2010 klo 18.36
Epäilenpä...niin kauan kun tarvitaan laseja päässä, siitä ei tule hitti. Oikeaa 3D teknologiaa odotellessa...
04.04.2010 klo 21.47
"Eiköhän se ole jonain päivänä ihan arkipäivää.. kuten väri-tv, digi-tv, teräväpiirto, litteät näytöt jne.. aluksi kaikki on vain niin kerpeleen kallista.".
Epäilenpä...niin kauan kun tarvitaan laseja päässä, siitä ei tule hitti. Oikeaa 3D teknologiaa odotellessa...
Hologrammi-tv:tä odotellessa..
05.04.2010 klo 11.02
Esim. Wipeout ei 3D:nä yksinkertaisesti tule olemaan pelattava kuin satunnaispelaajien silmissä. Se 60 fps:kin alkoi tuntua harmillisen pieneltä kun saavutin zone 103:n. erm...
Mä luulen, että satunnaispelaajat kyllä jättää 3d:n ja varsinkin wipeoutin rauhaan. Nimittäin satunnaispelaajat eivät yksinkertaisesti koske muihin kuin viimeisimpiin peleihin, joita on helppo pelata ja joissa on komea grafiikka sekä paljon videoita. Tuskin kovin moni satunnaispelaaja näkee tarpeelliseksi päivittää laitteitaan, jotta saisi lisää 3d:n pyörimään
Poikkeuksiakin toiki on.
05.04.2010 klo 11.36
05.04.2010 klo 12.51
Miten niin uuden? Jotka uskovat tähän kotinormina, vain toivovat suorastaan epätoivoisesti sen olevan näin. Mut en ymmärrä miksi. Kaikki "vanhat" HDMI 1.3:a tukevat vahvistimet, soittimet ja TV:t voidaan siis heittää menemään juuri kun ne alkavat yleistymään, koska tämä vaatii 1.4:n.
05.04.2010 klo 14.43
"Näitä vastanrannan kiiskejä riittää aina, mutta ei se ole ennenkään estänyt uuden tekniikan tulemista ja yleistymistä."
Miten niin uuden? Jotka uskovat tähän kotinormina, vain toivovat suorastaan epätoivoisesti sen olevan näin. Mut en ymmärrä miksi. Kaikki "vanhat" HDMI 1.3:a tukevat vahvistimet, soittimet ja TV:t voidaan siis heittää menemään juuri kun ne alkavat yleistymään, koska tämä vaatii 1.4:n.
Hyvin snottu, sillä juuri tuon uuden teknologian hommaaminen tulee vaatimaan suunnattomasti rahaa, niin kuluttajilta kuin pelintekijöiltä.
henkilökohtaisesti täytyy myöntää, että tyyppinä, joka oikeasti tykkää videopeleistä, olen saanut edelleen parhaat pelikokemukseni Philipsin 21 tuumasella kuudenkymmenen herzin televisiolla. Niin kauan, kun laitteet tukevat kyseistä taajuutta, pelaan pelini sillä. Hyvät pelit eivät nimittäin tarvitse kalliita laitteita. Sivuan henkilökohtaisesti 3d ominaisuuden, koska ei ole rahaa ja en sitä pelaamiseen tarvitse.
Vaikea kuvitella muuta kohdeyleisöä, kuin hifistelijät.
05.04.2010 klo 18.27
Miten niin uuden?
On se uusi massamarkkinoille tarkotetuissa televisioissa ja pelikonsoleissa.
Kaikki "vanhat" HDMI 1.3:a tukevat vahvistimet, soittimet ja TV:t voidaan siis heittää menemään juuri kun ne alkavat yleistymään, koska tämä vaatii 1.4:n.
Kuten PS3, jossa ei ole HDMI 1.4 liitäntää vaan 1.3? Silti siihen on tulossa 3D päivitys peleille ja Blu-ray elokuville.
06.04.2010 klo 09.35
PS3 on tietokone, joten päivätys on tehtävissä helpommin. Tarviit vain uuden kaapelin ja uuden TV:n ja ne lasit.
Mutta GT5:n tekijöistä alkaen on silti sanottu sen olevan rampautettu versio ja Sonylla olisi paljon työtä sen kanssa, sillä vasta seuraava konsolisukupolvi pystyy saamaan aikaan kunnon jälkeä.
06.04.2010 klo 11.53
Ei ole mikään rampautettu tekniikka. Ja ne jotka ovat messuilla nähneet ja kokeilleet tuota 3D:tä, ovat kehuneet sitä.
01.12.2010 klo 13.30
joo kuka helvetti maksaa 3000e telkasta, et voi pelata 3d:nä? Sony kusee ja pahasti...
No niin no.. Telkkareita jotka 5 vuotta sitten maksoivat 3000, saa nyt 300:lla.. Eli, odotetaan vaan.
No huh... Mihin asti ajattelit odottaa? Ainakin itse ostan heti niin saa nauttia pidempään. Voit kuolla vaikka huomenna kolarissa tai sairastua. En tajuu miksi asioita pitäisi odottaa 5 vuotta. Sama koskee tietareitakin, aina tulee uusia malleja ja hinnat laskee. Kannattaa odottaa 10 vuotta joo niin sama auto on sitten aika paljon halvempi....
Kirjoita kommentti